Skoči na vsebino

Segrevanje motorja


snoopy

Priporočene objave

Poliješ z bencinom pa zakurš... se lepo hitr ogreje.... :OK:

No, kdo da za en krog svoj mopet?! :kva2:

LP :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poliješ z bencinom pa zakurš... se lepo hitr ogreje.... :OK:

No, kdo da za en krog svoj mopet?! :kva2:

LP :fredy:

Jaz, imam zate PONY EKSPRES :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Jst bi pa opozoru na ohlajanje mašine!!! Kakšen teden al' pa dva nazaj mi je sošolc povedou štorjo, ko so Renault 5ko gnali po avtobanu iz Maribora proti LJ in so se na Trojanah(ko še ni blo avtobana pod njimi) sevede ustavli na krofe! Iz povhnga gasa so zadevo za 10, 15 minut ustavli in šli na krofe... :OK:

Ko pa pridejo nazaj pa kek-kek, kek-kek 5ka noče vžgat :blink: In ga porinejo po klancu navzdou, pa je zaružilo v mašini in je ojnce polomilo pa luknje skoz bate nardil, ker je bate prjel v cilindrih!

Zakaj se je to zgodil? Oni so ga na pouno žgal in je blo mašini vroče. Pol so pa parkiral in v valjih je blo še zmerej vroče pa so se bati zarad temperature ''povečal'' in jih je v cilindre zagrabilo! Če bi takrat 5ko pustil laufat bi se zadeva pri štantgasu lepo ohladila in bi bla stvar rešena. Druga vrjanta pa bi bla ta, da bi se ga fantje na Trojanah nasekal :devil: in bi se tam tako zadržal par ur(da bi se cela mašina totalno ohladila) in tudi v tem primeru bi verjetno bate spustilo brez drastičnih posledic iz tesnega objema cilindrov!!

Nauk te zgodbe :hmm: : 5km preden se pripeljete do domače garaže ga nehajte ''žgat'' in bo mašina dalj časa zdržala :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi pa opozoru na ohlajanje mašine!!! Kakšen teden al' pa dva nazaj mi je sošolc povedou štorjo, ko so Renault 5ko gnali po avtobanu iz Maribora proti LJ in so se na Trojanah(ko še ni blo avtobana pod njimi) sevede ustavli na krofe! Iz povhnga gasa so zadevo za 10, 15 minut ustavli in šli na krofe... :OK:

Ko pa pridejo nazaj pa kek-kek, kek-kek 5ka noče vžgat :blink: In ga porinejo po klancu navzdou, pa je zaružilo v mašini in je ojnce polomilo pa luknje skoz bate nardil, ker je bate prjel v cilindrih!

Zakaj se je to zgodil? Oni so ga na pouno žgal in je blo mašini vroče. Pol so pa parkiral in v valjih je blo še zmerej vroče pa so se bati zarad temperature ''povečal'' in jih je v cilindre zagrabilo! Če bi takrat 5ko pustil laufat bi se zadeva pri štantgasu lepo ohladila in bi bla stvar rešena. Druga vrjanta pa bi bla ta, da bi se ga fantje na Trojanah nasekal :devil: in bi se tam tako zadržal par ur(da bi se cela mašina totalno ohladila) in tudi v tem primeru bi verjetno bate spustilo brez drastičnih posledic iz tesnega objema cilindrov!!

Nauk te zgodbe :hmm: : 5km preden se pripeljete do domače garaže ga nehajte ''žgat'' in bo mašina dalj časa zdržala :OK:

Še posebej velja za turbinske avte, ali motorje :devil: , turbina se vrti 100k rpm in je štorja podobna, le da tam se vse dobesedno zapeče :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja za to obstaja turbo timer, ki pusti mašino laufat (čeprav ven vzamete ključ)dokler se turbina ne ohladi in jo potem ugasne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja za to obstaja turbo timer, ki pusti mašino laufat (čeprav ven vzamete ključ)dokler se turbina ne ohladi in jo potem ugasne

Ja, pa tega nima vsak, še večji problem je ko se vstaviš na mestu in mal poziraš, nabiješ gas in takoj ugasneš, pomojem da se lohk kr posloviš ot turbince, ker olje ne kroži in se zapeče :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: Če se ti mudi previdno zakurblaš, potem počakaš 2 sekunde da se obrati umirijo, nato pa držiš 10-20 sekund kazalec na obratih v rdečem polju- GAS DO FUULLA, segreje se fino hitr.

Priporočam do to najprej sprobaš na kolegovem motorju. :slap:

:devil: Dont try this at home... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če želiš pri avtomobilu v mrzlih dneh najhitreje segreti notranjost kabine, je potrebno segreti motor.

To dosežeš tako, da zapreš vse grelne lopute in se počasi odpelješ. Ko se kazalec temperature začne dvigovati nastaviš ventilator in uživaš. To je to...

Tako je tudi pri motociklih. Z razliko, da pri njih ne moreš zapreti grelnih loput. Zato prižgeš motor, nadeneš čelado, oblečeš jakno in namesto grelnih loput zapreš čelado in jakno in se počasi odpelješ.

Ko se motor segreje na delovno temperaturo, dodajaš plin in s segreto gumo uživaš. Pri Fazerki utripa merilec vrtljajev. Ko preneha utripati je motor segret na delovno temperaturo in pripravljen na vožnjo. Tako priporoča proizvajalec.

Ostali, ki imate zračno hlajene motorje, pa jih kar segrevajte na mestu, 15 do 20 minut. Res se vam bodo"fajn" segreli. :devil:

Na tej strani sem prebral izjavo člana, ki pravi, da raje uporabi avto kot motor, če pot ni daljša od 10. km. :slap: S takšnim razmišljanjem je bolje iti na pot peš ali z kolesom.

In za konec! Kakšna, pa je razlika v delovanju zračnega ali vodno hlajenega Otto motorja, ki je vgrajen v avtomobil, oz. motocikel? Jaz ne vidim nobene... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če želiš pri avtomobilu v mrzlih dneh najhitreje segreti notranjost kabine, je potrebno segreti motor.

To dosežeš tako, da zapreš vse grelne lopute in se počasi odpelješ. Ko se kazalec temperature začne dvigovati nastaviš ventilator in uživaš. To je to...

Tako je tudi pri motociklih. Z razliko, da pri njih ne moreš zapreti grelnih loput. Zato prižgeš motor, nadeneš čelado, oblečeš jakno in namesto grelnih loput zapreš čelado in jakno in se počasi odpelješ.

Ko se motor segreje na delovno temperaturo, dodajaš plin in s segreto gumo uživaš. Pri Fazerki utripa merilec vrtljajev. Ko preneha utripati je motor segret na delovno temperaturo in pripravljen na vožnjo. Tako priporoča proizvajalec.

Ostali, ki imate zračno hlajene motorje, pa jih kar segrevajte na mestu, 15 do 20 minut. Res se vam bodo"fajn" segreli. :devil:

Pazi kako razlagaš, bo kak zelenc res zračno hlajen motor na mestu pustil laufat. Pol bo pa :headbang:

Za tiste ki niso dojeli: Odebeljeni del je hec, ne tega delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi kako razlagaš, bo kak zelenc res zračno hlajen motor na mestu pustil laufat. Pol bo pa :headbang:

Za tiste ki niso dojeli: Odebeljeni del je hec, ne tega delat.

Ni3ous, zato pa je tisti "fajn" pod narekovaji in opremljen z njim :devil:. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj naj bi se zgodilo, ce segrevas zracno hlajen motor na mestu???? Saj ima yracna rebra, ki zadosti oddajajo toploto, ce motor stoji na mestu in NI OBREMENJEN!!

se APN, ATX in podobni niso imeli teh tezav!!!!

tko da to so klobase!!!!...ce pa bos na mestu nabijal obrate+ zelo vroc dan....potem pa je res verjetno malce riskantno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Apn sicer res ima hladilna rebra, vendar po njih piha zrak iz ventilatorja ki je na meščen na magnetu vžiga, no vsi(atx, ctx, bt..) tega resda nimajo ampak prekomerno segrevanje cilindrov npr 20min vsekakor ni dobro za material, bol ko se segreva slabše je, in ponavadi nekateri mislijo, aha zdaj sem ga po 20 min dobro segrel, zdaj pa gassaaaa, na zelo vroč cilinder-saj niso vsi takšni ampak vseeno .To vsekakor ni dobro za material.

No jaz nimam z tem problemov, pa ti zračno hlajeni so tud zlo neugodni ko poleti pri 35+ stojiš pri semaforjih pa še ti dodatno seva temperatura iz motorja, pa se počutiš kot da si v savni. :P :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ti zračno hlajeni so tud zlo neugodni ko poleti pri 35+ stojiš pri semaforjih pa še ti dodatno seva temperatura iz motorja, pa se počutiš kot da si v savni. :P :P :P

to je res....ampak pri vodno/oljno hlajenih je pa na semaforju se tolk huje ko se prizge ventilator in ti zacne pihat direkt v noge :hmm: vsaj pri mojem je tako, da ima ventilator ihodne reze na boku oklepov in piha direktno v noge

sicer pa vsako pretiravanje je skodljivo!!! v eno ali drugo stran!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

multistrada se mi je lani v mestu med vsakodnevnim fijakanjem amo-tamo segrela na približno 120 stopinj celzija pri vožnji na srednjih obratih ... no, pri isti temperaturi zraka in konstantni hitrosti cirka 150 km/h ima motor temperaturo cirka 90 stopinj ... če se prav spomnim ... ventilator se ni pa nič vklapljal :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa modeli, primerjate 2T in 4T mašine. Mašine z mešanico in tiste z mazanjem iz karterja!

A niste še nikol slišal, da moperle lahko ravno mrzlega tišiš, pa ne bo krize. Material ima več "lufta" kot takrat ko se ugreje. Mazan pa je ves čas. Mešanica pač vsebuje mazivo! Zajebeš le pri vožnji navzdol. če imaš ves čas zaprt gas!

Pri 4T pa je problem v startu, ker olje še nima pretoka in dovolj pritiska v vseh kotičkih, katere mora mazati. Kot mrzlo ko še ni na delovni temperaturi tudi ne maže enako kot primerno segreto. In s pregretim je isto!

Modeli, kaj danes se sam predrkavate od klopce do klopce, od češple do češple, mopede in skuterje vam pa drugi šravfajo? :blink: Ok, ok, magari, sam potlej ne tle buče sadit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa modeli...

Končno en, k smrkouce mal uči... HHV, tale mladina je pa res samo pred PCji gor zrasla :grim Nimajo pojma, kar se mopedou tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam je res pol si pa taki motorje kupjijo pa takoj do konca pa je že nesreča tu!po mojem bi moral vsak motor segret preden se pelješ!jaz svojga poženem z mesta nič prej kot pri 50 stopinjah in moroče tudi jaz ne vem zadosti? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj naj bi se zgodilo, ce segrevas zracno hlajen motor na mestu???? Saj ima yracna rebra, ki zadosti oddajajo toploto, ce motor stoji na mestu in NI OBREMENJEN!!

se APN, ATX in podobni niso imeli teh tezav!!!!

tko da to so klobase!!!!...ce pa bos na mestu nabijal obrate+ zelo vroc dan....potem pa je res verjetno malce riskantno

Zračna rebra so res zato da oddajajo toploto, vendar so rebra tudi zato da zrak ki piha med vožnjo učinkoviteje to oddano toploto tudi odpihne iz rež!!!

Quote: Končno en, k smrkouce mal uči... HHV, tale mladina je pa res samo pred PCji gor zrasla :grim

...End.

Verjetno res in zato bi lahko tud povezal mal s PC ji, tud tam so hladilna rebra, pa maš not tud ventilatorje. Če Ne verjameš da se brez ventilatorjev pregreva (PC ali MOTOR) potem odpri kišto in izklopi ventilatorje. Ko ti bo kišta crknila boš videl kako in kaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam je res pol si pa taki motorje kupjijo pa takoj do konca pa je že nesreča tu!po mojem bi moral vsak motor segret preden se pelješ!jaz svojga poženem z mesta nič prej kot pri 50 stopinjah in moroče tudi jaz ne vem zadosti? :eek:

pol pa takoj gas na polno, a ne? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno en, k smrkouce mal uči... HHV, tale mladina je pa res samo pred PCji gor zrasla :grim Nimajo pojma, kar se mopedou tiče.

A s 27 leti si že starina?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 27imi leti je teoretično možno, da je motorist že 11 let in to pa nekej že je :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 27imi leti je teoretično možno, da je motorist že 11 let in to pa nekej že je :doze:

Vsekakor, vendar le, če je sam dosti "šraufal".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
Seveda, prav gotovo so napisana tako, da stroju ne škodijo.

Lahko pa škodijo tvojemu zdravju, tvoji denarnici, okolju, ali čemu drugemu, stroju pa običajno ne.

...

Ampak, dokler ti zakon, vest in denarnica omogočajo, delaj, kakor ti je všeč. Po prvi ali po drugi filozofiji.

Se ti da morda še realno oceniti, kakšne so te 'škode' (v primeru ogrevanja motorja na mestu) za denarnico, vest, zakon, zdravje, okolje?

Po mojem skromnem mnenju se stvar na koncu zreducira samo na en faktor - ali imam čas, da motor 'ogrevam na mestu', ali ne? ... Vse drugo je pa verjetno (po moji zelo šalabajzersko-laični oceni):

- cirka 0,3 litra goriva na sezono za namene ogrevana (pa četudi ga je liter - a zdaj bomo pa zganjali paniko glede tega in obtoževali pisce navodil, da lažejo - in to prav mi, ki se vozimo za špas z motorji na izlete, ko bi lahko vendar hodili peš vsak vikend na najbližji hrib in tako bili skrajno ekološki)

- CO2 in podobnih izpustov toliko, kot jih produciram na eni vožnji od Ljubljane do Obale če vozim na hitrih odsekih 120 km/h namesto 90 km/h

- za zdravje bistveno manj, kot če enkrat malo neprevidno peljem kak ovinek

Skratka - gre bolj za filozofijo, kot kaj drugega. Drugačna je morda reč pri kakšnih res občutljivih motociklih, recimo dirkalnikih itd ... (recimo MotoGP - tam je pomemben vsak gram goriva).

PS: nimam časa ogrevati, običajno se kar odpeljem ... ampak tega ne opravičujem z ekologijo, vestjo, denarnico itd ... :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!