Skoči na vsebino

Segrevanje motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Za motor ne vem, ampak za avto, Volkswagnow 1,9 litrski dieselski TDI motor, pokaže, da nam Sharan porabi povprečno (mesto+cesta+avtocesta) 7,5 L goriva/100 km.

Potovalni računalnik pri prostem teku hladnega motorja pokaže porabo do 1 L goriva/h, pri prostem teku ogretega motorja pa 0,6 L goriva/h.

Tako, da enourno segrevanje na mestu odnese 10 km vožnje, enominutno pa 60 x manj, to je 0,17 km vožnje ali 10 mL goriva.

Motorčki pri zmerni vožnji tudi porabijo med 5 do 7 L goriva/ 100 km, običajno bencina, to pomeni, da te vsaka minuta ogrevanja na mestu stane 0,01 L goriva.

To je vse skupaj ocenjeno čez prst in prenešeno iz razmeroma težkega dieselskega vozila na motorček, ampak, da dobiš okus, pa bo.

Drugi test pa je tak:

Postavi motorček zjutraj pod spalnično okno in nahecaj nekoga, da ti ga zakrubla med tem, ko se ti še preteguješ po postelji. Ne moreš verjeti, kako zadeva smrdi.

Objavljeno

Aja, še tisti faktor in če imaš čas.

Smo rekli, 10 mL na minuto.

Nič, zanemarljivo.

Da, če si ti edino motorizirano bitje na krogli, imenovani Zemlja.

0,01 L/minuto x 1.000.000 (motorciklov na krogli Zemlja) = 10.000 L goriva v nič. Kar tako, ker ima milijon ljudi časa za enominutno ogrevanje.

10.000 L / 5,5 L/100 km = 18.000 km ali, verjetno, tvoja letna kilometrina.

Pri 7.000.000.000 ljudekih na Zemlji ni nobena stvar zanemarljiva. Tudi navaden prdec x 7.000.000.000, ne.

Objavljeno
Aja, še tisti faktor in če imaš čas.

Smo rekli, 10 mL na minuto.

Nič, zanemarljivo.

Da, če si ti edino motorizirano bitje na krogli, imenovani Zemlja.

0,01 L/minuto x 1.000.000 (motorciklov na krogli Zemlja) = 10.000 L goriva v nič. Kar tako, ker ima milijon ljudi časa za enominutno ogrevanje.

10.000 L / 5,5 L/100 km = 18.000 km ali, verjetno, tvoja letna kilometrina.

Pri 7.000.000.000 ljudekih na Zemlji ni nobena stvar zanemarljiva. Tudi navaden prdec x 7.000.000.000, ne.

:worship: končno :worship:

Objavljeno

to ogrevanje bi počasi rabilo svojo temo.

no pa ko smo že pri tem... jaz ga ogrevam iz enega razloga. ko motor zalaufam, navadno laufa pod višjimi obrati. mi pa imamo doma pred hišo klanec dolžine cca. 150m iz makedama in me vožnja v prvi in pod višjimi obrati zelo moti. zato ga ogrejem in se potem peljem v prvi čisto počasi do asfaltne ceste.

to je moj razlog.

preden pa sem se preselila, svojega sv-ja tudi nisem nekaj ogrevala.

Objavljeno
Aja, še tisti faktor in če imaš čas.

Smo rekli, 10 mL na minuto.

Nič, zanemarljivo.

Da, če si ti edino motorizirano bitje na krogli, imenovani Zemlja.

0,01 L/minuto x 1.000.000 (motorciklov na krogli Zemlja) = 10.000 L goriva v nič. Kar tako, ker ima milijon ljudi časa za enominutno ogrevanje.

10.000 L / 5,5 L/100 km = 18.000 km ali, verjetno, tvoja letna kilometrina.

Pri 7.000.000.000 ljudekih na Zemlji ni nobena stvar zanemarljiva. Tudi navaden prdec x 7.000.000.000, ne.

Kako šele posvinjamo ozračje samo 'za zabavo' ... ? Saj o tem ti govorim - vozimo se z motocikli, za katerih izdelavo (in izdelavo opreme, recimo, ter za pripravo goriva itd) je uporabljenih X kemikalij v veliki skupni teži in z velikim količnikom onesnaževanja okolja, furamo se po 500 km dnevno, če imamo čas, tako in drugače svinjamo ... pa se bomo sprenevedali pri ogrevanju na mestu?

Filozofiral o tem, da če motor laufa na mestu, mu morda olja ne poganja po celi mašini in se lahko zaradi tega predčasno okvari še kaj drugega, raje ne bom :naughty:

Načeloma pa ti, seveda, pritrjujem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!