Skoči na vsebino

Motorradovi "dauertesti" motorjev


suzuki

Priporočene objave

Hola!

Zgolj v vednost in ravnanje: v Motorradu so prvič ocenili motorje, ki so jih imeli zadnji dve leti v testu na 50.000 km. V tem času so sicer testirali devet motorjev, ocen pa je le osem ker je MV Agusti 1000 F4 pri 12.300 kmjih razneslo karter in niso nadaljevali testa.

Max število pik je 100, ocenjevali pa so:

- stroške/km (tu notri so servisi, rezervni deli, gume, verige...)

- poraba ( povprečna v celotnem testu)

- izguba vrednosti

- za vsak neplaniran obisk - izredni servis - so odbili eno piko

- če jih je motor pustil na cesti so (vsakič) odbili 5 pik

- izrabljenost delov (razdrli celotno mašino in izmerili obrabo) in izgled

Morda bi kdo, ki zna nemško bolje od mene, tole prevedel? Če bo zanimanje, seveda.

post-163-1138018241_thumb.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hitri prevod razlage uvrstitev, način ocenjevanja si že povedal:

Pod črto je na vrhu hondina zanesljiva VFR-ABS, ki pa se je povprečno odrezala pri stroških in porabi bencina. V tem delu je boljši Suzuki V-Strom, ki pa je moral 4-krat neplanirano v delavnico.MZ 1000 S je najboljša pri obrabi a jo je boljše uvrstitve stala visoka poraba in nadležna okvara menjalnika. Dve okvari sta kljub nizkim stroškom vzdrževanja krivi, da je v sredini lestvice pristal BMW R 1200 GS, ki mu tesno sledi Z 1000, ki nikjer ni negativno padel v oči. Tudi H_D V-rod z solidno tehniko drži priključek ostalim. Pri KTM-u 950 Adventure in Ducatiju 999 so bili pogosti obiski delavnice in povprečno stanje obrabe na koncu tisto kar ju je stalo višje uvrstitve.

sicer pa kot vedno pri motorrad testih je potrebno gledati tabelo in izbrati tisto kar te zanima, če te ne moti poraba pač izločiš to kategorijo in dobiš drugačno sliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te 'dauerteste' objavljajo tudi v hrvaški Motoreviji, tako da se ni treba matrat s prevajanjem tistim, ki ne razumejo dojč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te 'dauerteste' objavljajo tudi v hrvaški Motoreviji, tako da se ni treba matrat s prevajanjem tistim, ki ne razumejo dojč :)

Jp, pa še v zimskih številkah sta objavljena dva supertesta, pri čemer je vsaj eden malce starejšega datuma.

V januarski je recimo tudi supertest Aprilie RSV Mille (starejšega datuma). Zanimivo, v 50.000 km niso imeli nikakršnih težav. :unsure: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te teste delajo že kr nekaj časa!! :yes: Ko so testiral Hondo CBR 600F letnik 99 je imela na začetku 102PS po 50k prevoženih km pa 106PS tko da 4PS več kt na začetku :) :OK:

Honda je pač honda :wub: :OK: :devil:

P.S. bomo mogli motorje peljat pri 50k km na a test da izmerjo kolk konjev ima, da ne bi slučanj oguljofal zavarovalnic :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za MZ velja da je imel najmanjšo obrabo strojnih delov (ojnica, ojnični ležaji, stene valjev, glavna gred, ležaji glavne gredi, bati, ventili, sedeži ventilov...) odkar delajo superteste! Pravi nemški izdelek. Edini nasploh je imel po 50.000 km največjo izmerjeno kompresijo (16 barov) takorekoč skoraj enako kot na začetku!!! Japonci po 50.000 km zlezejo največ med 9 in 11 barov.

Po lanskem obisku tovarne me to sploh ne čudi. Tako pazljivo, skrbno in easy delajo motorje le še pri MV Agusta. Ampak za Slovenceljne MZ še dolgo ne bo zanimiva znamka - to je dejstvo.

Glede pokvarljivega KTM. O tem smo že razpravljali na forumu (kolikor so mi KBG-jevci dopustili). Podatek iz Motorrada je le potrditev moje teze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te 'dauerteste' objavljajo tudi v hrvaški Motoreviji, tako da se ni treba matrat s prevajanjem tistim, ki ne razumejo dojč :)

kak link ali je samo v tiskani obliki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tudi Čehi pridno testirajo pri obletnicah kot so 50kkm in 100kkm :D

Ceskimotorkatestovi :P

Damč

Če bi bolje pogledal bi videl: čehi so samo poskenirali Motorradove revije in dodali tekst v češčini, kar je še vseeno bolje kot nič, ki ga imamo v SLO! Niso pa to češi testi!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, pa še v zimskih številkah sta objavljena dva supertesta, pri čemer je vsaj eden malce starejšega datuma.

V januarski je recimo tudi supertest Aprilie RSV Mille (starejšega datuma). Zanimivo, v 50.000 km niso imeli nikakršnih težav. :unsure: B)

Škoda, da je ni med temi motorji zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo takole za info, kaj vse ocenjujejo pri testih motocikov pri Motorradu (Motoreviji) :doze:

Preglednost naprej... :blink:

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bolj zanima sistematika pridobivanja teh natančnih številk... Recimo, kako pridejo do ocene, da ima en motor doziranje bremz za 25, drugi pa za 26? :blush:

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglednost naprej... :blink:

:lol1:

Hola premza!

Začuden si najbrž samo zato, ker še nikoli nisi peljal kakega tourerja, npr BMWja, ki imajo včasih vrh prednje šipe točno v višini oči, tako da vidiš pred sabo čudno zlomljeno sliko; kar - se najbrž strinjaš - zna bit zmerno do pretežno neprijetno :) pa verjetno še kaj

poleg tega je ocena pogleda naprej vedno kombinirana s pogledaom nazaj - kaj vidiš v ogledalih, kar je pa spet zgodba zase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola premza! Začuden si najbrž samo zato, ker še nikoli nisi peljal kakega tourerja, npr BMWja, ki imajo včasih

Tu so primerjali športne motorje. Aja, imajo standarden kalup, ki se ga držijo kot pijanec plota... Kakor hočejo, ampak meni je še vedno smešno. Preglednost naprej... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bo pomote, motorrad in njegove novinarje cenim AMPAK vseeno je treba to točkovanje jemati z rezervo.

prvo kar je da iz tabele črtaš stvari ki te ne zanimajo, se pravi ekologija, poraba (ni relevantno ker preveč niha glede na stil vožnje), stroški vzdrževanja, registracije, izguba cene in podobno (nismo Nemčija) ter še kaj. če te zanima samo športna vožnja seveda črtaš še udobje, itd..... zato končna ocena sploh nima vrednosti.

novinarji ocenjujejo na podlagi bogatih izkušenj (OK razen če gre za meritve) ampak vseeno so ljudje, ki na dveh motorjih ne bodo vedno optimalno zavirali, optimalno vzeli ovinka in imeli vedno optimalno dober dan. vsakemu se je že zgodilo da se mu je en dan zdelo da njegov motor dobro leti, naslednji dan pa se je jezen vsedel na motor in ga bolj pritiskal kot normalno in naenkrat motor "ni šel nikamor"! vsak ima še malo prefernec do znamke ali tipa motorja ali pa mu enostavno kak motor enostavno ne leži.

tu se strinjam z nagayo, gledat točke in to sprejemati za neko "sveto resnico" je brezveze, če ne že drugega, nikakor nimajo novinarja z mojo velikostjo, mojim stilom vožnje (pa naj bo kakšen hoče), mojimi pričakovanji od motorja, mojim pragom neudobja/bolečine, mojimi načetimi koleni in hrbtenico,....itd.

In zato lahko podeljujejo točke kakor hočejo, meni bodo neka rahla smernica, ampak daleč od tega da bi kupoval na podlagi tega ker je en motor za 2 točki zmagal pri udobnosti ali zaviranju. točke so enako kot konji, če si nekdo kupi en motor samo zato ker ima 1,2 (na papirju) konja več od konkurence si ga pač naj.

v principu te itak samo zanima če se motor kvari ali ima kake VEČJE napake.

na koncu pa pogledaš vse testirane motorje v recimo SS klasi in ugotoviš, da so vsi tako dobri in tako izenačeni, da je popolnoma vseeno kaj kupiš in pri odločitvi za nakup prevlada znamka, izgled, cena, popusti in simpatičnost oz. antipatičnost trgovca.

glede na to kako folk (vključno z mano) kupuje motorje bi itak lahko naredili samo modno revijo motorjev :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

perv, kot vedno en globok :worship: .

sicer bilo ze vse miljavzntkrat povedano, a vseeno ljudje ocitno pozabijo razmisljati z lastnim stenderjem za celado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da na koncu pa pogledaš vse testirane motorje v recimo SS klasi in ugotoviš, da so vsi tako dobri in tako izenačeni, da je popolnoma vseeno kaj kupiš in pri odločitvi za nakup prevlada znamka, izgled, cena, popusti in simpatičnost oz. antipatičnost trgovca.

glede na to kako folk (vključno z mano) kupuje motorje bi itak lahko naredili samo modno revijo motorjev :devil:

Se 100% strinjam. Ampak folk bo še vedno govoril "poglejte tuje revije, Motorrad recimo, kako oni temeljito testirajo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se 100% strinjam. Ampak folk bo še vedno govoril "poglejte tuje revije, Motorrad recimo, kako oni temeljito testirajo".

kar je tudi res iz že miljonkrat navedenih razlogov ($), ampak saj veš da je vse tuje "the best" in domače ničvredno.

me prav zanima koliko časa je npr. Akrapovič rabil da so naši lokalni pametnjakoviči skapirali da so njegovi avspuhi res dobri, verjetno so mu v tujini že hvalnice peli ko so doma še govorili: "Pa kaj bo ta Igor zdaj meni neki domači šrot avspuh prodajal za taki denar če dobim za ta dnar že Arrowa! On da zna avspuhe delat? Še včeraj smo ga skupaj pili zdaj do pa on neki genij za avspuhe al kaj? Malo morgen, poglej ga kaki je!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MCN, crazy wheels, der reitwagen ne testirajo nic slabse. najbrz drugace, z vec laisses faire in ne tako strogo in suhoparno tehnicno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!