MARE 65 Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Ma zajebaval sem se glede na gum, gume super. Zadnjič sem se tudi jaz vračal s Paga, preko Delnic megla hujša kot jo je "narisal" kmet, zraven še konkreten dež + mraz, pa se prilagodiš in gre. Tokrat pa iz suhe ceste v moker ovinek pa se ni izšlo, zato sem tudi omenil mojo neumnost in nasvet, če nobenmu drugemu pa samemu sebi DAMI34, Frenk 67, MiNa in 2 others 5
C eagle Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Se grem stavit, da si vozil po omejitvah... mislim resno in ne pod..bavam. razloži to snecerju, da ni nujno, da divjaš, pa če se vse ne poklopi, greš u maline... Ego se bo že zacelu, motor si pol vozu, tko da izšlo se je OK... sunnygirl 1
MARE 65 Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 11 minutami, C eagle pravi: Se grem stavit, da si vozil po omejitvah... mislim resno in ne pod..bavam. razloži to snecerju, da ni nujno, da divjaš, pa če se vse ne poklopi, greš u maline... Ego se bo že zacelu, motor si pol vozu, tko da izšlo se je OK... Resnica C eagle 1
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Kak že gre stopnjevanje vožnje? Vožnja po predpisih (penzion varijanta ) Turer vožnja. Lagana sport turer. Zmerna sportska vožnja. Sportska vožnja. Naj še povem, da sem prejšnji teden bil priča, ko me je Mađar pozdravljal z roko v rahlem ovinku (penzion vožnja), hitrost okoli 70 kmh. Samo delček pozornosti je namenil nam in že je šel pod rob. Sreča, da mu ni bilo nič. Pozdravljanje je nevarno - bodite zbrani pri vožnji. Scarabeo
Tepko Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 Mene zanima, kak vi ostali rešujete situacije, kjer se lepo pelješ 90 izven naselja, prideš do ovinkov in potem ti sredi ovinka znajde: valovit/počen/luknjast/grd asfalt... ? Ja res da je treba pred ovinkom zmanjšat hitrost, vse lepo drži, ampak včasih te preseneti, še posebej danes me je na enem odseku, kjer sem sredi ovinka kar naenkrat pristal v tistem naribanem asfaltu. Sicer sem že zmanjšal brzino pod 70, ampak še vedno sm imel filing, da bom sam zletu naslednjo sekundo po tleh. Pa še en z avtom mi je zadej v rit tiščal, da sem se bal, da me bo zgazil (ne vem kaj mu ni blo jasn, ampak ko je mel priliko ni prehiteval, ampak za mano je blo pa fajn vozt na 5m varnostne razdalje). Skratka kako drugi rešujete take situacije, ko pridete v ovink in potem skorajšnji padec?
KARMEN1 Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 Skozi nariban asfalt greš normalno, kakor si vanj pripeljal. Tudi, če boš imel občutek, da te on vleče nekam noter, ti samo greš....... DAMI34 in Scarabeo 500 2
bajkr88 Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 pred 23 minutami, Tepko pravi: Mene zanima, kak vi ostali rešujete situacije, kjer se lepo pelješ 90 izven naselja, prideš do ovinkov in potem ti sredi ovinka znajde: valovit/počen/luknjast/grd asfalt... ? Ja res da je treba pred ovinkom zmanjšat hitrost, vse lepo drži, ampak včasih te preseneti, še posebej danes me je na enem odseku, kjer sem sredi ovinka kar naenkrat pristal v tistem naribanem asfaltu. Sicer sem že zmanjšal brzino pod 70, ampak še vedno sm imel filing, da bom sam zletu naslednjo sekundo po tleh. Pa še en z avtom mi je zadej v rit tiščal, da sem se bal, da me bo zgazil (ne vem kaj mu ni blo jasn, ampak ko je mel priliko ni prehiteval, ampak za mano je blo pa fajn vozt na 5m varnostne razdalje). Skratka kako drugi rešujete take situacije, ko pridete v ovink in potem skorajšnji padec? takoj ko opazis avto ki te po domace povedan jebe in je 'pametn'.... ga spusti da gre mimo... ce noce pa zavij na prvem moznem odcepu oz. ustavi da imas pol mir ko se spoka.... ker takole vozit da ti gre skoz zadi en na zivce je...xxxx#@# vandrovec, vuk76, bosa in 6 others 9
vandrovec Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 pred 15 minutami, Tepko pravi: Pa še en z avtom mi je zadej v rit tiščal, da sem se bal, da me bo zgazil (ne vem kaj mu ni blo jasn, ampak ko je mel priliko ni prehiteval, ampak za mano je blo pa fajn vozt na 5m varnostne razdalje). Če se mi ne ljubi dirkat takega zasledovalca takoj spustim naprej, če noče prehitet se pa tudi ustavim. Kdaj se kdo tako prilepi zadaj, da tudi, ko zaviram, zavira še on in se skorajda oba ustaviva. Problem je, ker potem, ko ga spustiš naprej vozi normalno oz., prepočasi. Ravno danes sem videl, da se mi zadaj približuje en bel BMW, pa nisem vozil počasi...sem mislil, da je lahko tudi kaka provida. V glavnem sem zmanjšal hitrost, ko me je dohitel sem se še skoraj ustavil, kao, da gledam Sočo in, ko me prehiti vozim za njim, samo potem je peljal pa počasi....enkrat sem dal smerokaz, da se bom ustavil, pa se ustavi še uni zadaj, sem mu moral prav pomahat, naj gre naprej, prej je pa prigonil zadaj...vedno več je takih pacientov, ki imajo veselje poditi motoriste. Če sem na volji pa kakemu po hitrem postopku ubežim, mu ne dam veselja, da vozi za mano. Quest in bajkr88 2
XTR Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 1 hour ago, Tepko said: Mene zanima, kak vi ostali rešujete situacije, kjer se lepo pelješ 90 izven naselja, prideš do ovinkov in potem ti sredi ovinka znajde: valovit/počen/luknjast/grd asfalt... ? Ja res da je treba pred ovinkom zmanjšat hitrost, vse lepo drži, ampak včasih te preseneti, še posebej danes me je na enem odseku, kjer sem sredi ovinka kar naenkrat pristal v tistem naribanem asfaltu. Sicer sem že zmanjšal brzino pod 70, ampak še vedno sm imel filing, da bom sam zletu naslednjo sekundo po tleh. Pa še en z avtom mi je zadej v rit tiščal, da sem se bal, da me bo zgazil (ne vem kaj mu ni blo jasn, ampak ko je mel priliko ni prehiteval, ampak za mano je blo pa fajn vozt na 5m varnostne razdalje). Skratka kako drugi rešujete take situacije, ko pridete v ovink in potem skorajšnji padec? Takim primerom se izogibaš s pogledom daleč naprej v ovinek, če že nabašeš na oviro pa čim bolj nežno zapelješ preko. Balanco držiš nežno, zaviraš pred oviro (če upaš), nikakor pa ne preko ovire, ker se vzmetenje posede in te še bolj nabije. Z GS-om še ni take krize, na kakšnem cestaku za biti pa rodeo.. Kawalir, Wakasaki in sesir 3
Scarabeo 500 Objavljeno April 8, 2018 Opozori Objavljeno April 8, 2018 Če me v ovinku kaj preseneti spustim gas in se držim zastavljenega radija. Se mi je že zgodilo, da sem se izogibal in bil kmalu skoraj na nasprotnem pasu. Scarabeo KARMEN1 1
DAMI34 Objavljeno April 9, 2018 Opozori Objavljeno April 9, 2018 Ob 4/8/2018 ob 21:21, Tepko pravi: Mene zanima, kak vi ostali rešujete situacije, kjer se lepo pelješ 90 izven naselja, prideš do ovinkov in potem ti sredi ovinka znajde: valovit/počen/luknjast/grd asfalt... ? Ja res da je treba pred ovinkom zmanjšat hitrost, vse lepo drži, ampak včasih te preseneti, še posebej danes me je na enem odseku, kjer sem sredi ovinka kar naenkrat pristal v tistem naribanem asfaltu. Sicer sem že zmanjšal brzino pod 70, ampak še vedno sm imel filing, da bom sam zletu naslednjo sekundo po tleh. Pa še en z avtom mi je zadej v rit tiščal, da sem se bal, da me bo zgazil (ne vem kaj mu ni blo jasn, ampak ko je mel priliko ni prehiteval, ampak za mano je blo pa fajn vozt na 5m varnostne razdalje). Skratka kako drugi rešujete take situacije, ko pridete v ovink in potem skorajšnji padec? če pišeš o pofrezanem asfaltu, je samo občutek bolj smotan, ni pa nevarnosti za padec. Tako ali tako je potrebno pred ovinkom znižati hitrost, nato pa sproščeno in umirjeno čez brazde. Nobenih nenadnih reakcij, edino lahko pociljaš lepše kose, kjer je manj brazd. Za avte pa se ne sekiraj, saj imajo zavore. ps. pri pofrezanem je potrebno samo dobro videti, ker včasih ne očistijo peska (če je sveže frezan) V tem primeru, pa prej močno zavirati in nežno čez (pokonci) ali se po možnosti izogniti. Ne se bat zavirat, sploh pred ovinkom. Nobeno močno zaviranje ne škodi. Ti tako ali tako imaš moped, ki sdovoljuje raznorazne neumnosti celo v ovinku, ampak še 1x, zavira se pred oviro in pred sranjem. Tepko, Kawalir, Akito in 2 others 5
KARMEN1 Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Na jadranki je nekaj ovinkov s takim asfaltom. DAMI34 1
Tepko Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Ok porezan asfalt potem bi moral speljat s spuščenim gasom bp, tud če mi meče sprednje kolo levo/desno? Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija? Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... Potem kake serpentine, se mi zdi, da grem čez take ostre ovinke precej počasnej kot kot z avtom, vendar lahko precej hitreje na koncu ovinka potegnem ven iz zavoja zaradi manjše teže/večje moči. Kje najti kako cesto/poligon, kjer lahko malo bolj treniraš take stvari in dobiš malo več občutka? Je tečaj varne vožnje na Vranskem pravi naslov za to oz. to tudi tam učijo, kako lahko treniraš, da znaš bolje speljati in oceniti ovinke? Na prvi del tečaja, sem se prijavil, me zanimajo tudi izkušnje iz teh tečajev. Ko sem delal izpit za motor, me je inštruktor na poligonu matral samo slalom, zaviranje v sili in izogibanje oviri v sili s pritisnjeno sklopko. To je blo to, kar sem imel poligona. Might sound pretty noobish, ampak opažam, da sem v 10 letni pavzi precej izgubil občutka za vožnjo. Zdaj po prvih 1000km že upam precej bolj nagnit/počasneje zavirati oz. zaviram itak večinoma z mašino, vendar me še vedno kdaj kje preseneti kak ovinek na cesti, kjer še nisem šel nikoli in se pošutm precej butasto, ker grem včasih "prepočas" za ostale udeležence. Je pa res, da meni hitrost ni tolko pomembna, bolj uživam v sami vožnji, ovinkih, lepi cesti, pospeških, naravi okoli... Anybody else or it is just me?
Kawalir Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 15 minutes ago, Tepko said: Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija? Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... Potem kake serpentine, se mi zdi, da grem čez take ostre ovinke precej počasnej kot kot z avtom, vendar lahko precej hitreje na koncu ovinka potegnem ven iz zavoja zaradi manjše teže/večje moči. Kje najti kako cesto/poligon, kjer lahko malo bolj treniraš take stvari in dobiš malo več občutka? Je tečaj varne vožnje na Vranskem pravi naslov za to oz. to tudi tam učijo, kako lahko treniraš, da znaš bolje speljati in oceniti ovinke? Na prvi del tečaja, sem se prijavil, me zanimajo tudi izkušnje iz teh tečajev. Ko sem delal izpit za motor, me je inštruktor na poligonu matral samo slalom, zaviranje v sili in izogibanje oviri v sili s pritisnjeno sklopko. To je blo to, kar sem imel poligona. Might sound pretty noobish, ampak opažam, da sem v 10 letni pavzi precej izgubil občutka za vožnjo. Zdaj po prvih 1000km že upam precej bolj nagnit/počasneje zavirati oz. zaviram itak večinoma z mašino, vendar me še vedno kdaj kje preseneti kak ovinek na cesti, kjer še nisem šel nikoli in se pošutm precej butasto, ker grem včasih "prepočas" za ostale udeležence. Je pa res, da meni hitrost ni tolko pomembna, bolj uživam v sami vožnji, ovinkih, lepi cesti, pospeških, naravi okoli... Anybody else or it is just me? Razmišljaj tudi o zadnji zavori, s katero lahko ustrezno zmanjšaš hitrost, toliko, da ti je še udobno. O tem načinu zaviranja v ocinku smo veliko govorili v eni od tem, tako, da jo lahko poiščeš in prebereš. Jaz vedno vozim toliko, kot čutim, da je zame prav, na omejitve se toliko ne oziram. Če piše 90 km/h, jaz pa se varno počutim 70 km/h, bom pač peljal 70 km/h, in enako obratno. Tudi sam sem imel napačen občutek, da asfalt ne drži dovolj in da bom ob malo večjem nagibu padel, potem pa sem si na Vranskem razčistil, kako je s tem in videl, da je še daaaleč do meje. Mi pa countersteering daje veliko boljši občutek pri vožnji, kot sem vozil pred Vranskim. Moje izkušnje z Vranskega so zelo pozitivne in bom še ponovil, že letos. Meni je Vransko dalo veeeeliko, tudi in predvsem za vožnjo v ovinkih, tako, da v tem pogledu priporočam. Poligon v avto šoli je osnova, Vransko je pa že rahla nadgradnja, nadaljevalni trening pa še večja nadgradnja, ker so tudi hitrosti večje, pa še drsno ploščo imaš itd. To, da si izgubil feeling je čisto normalno, tudi sam sem imel sedaj pavzo 3 leta in imam rahel cmok v grlu ob vračanju na moped. Ampak vseeno mislim, da je odveč, ker baje hitro padeš nazaj noter in je to to. Prepočasi naj te ne moti, če je zate ta hitrost varna in udobna. Z vajo in treningi ter seveda prevoženimi kilometri bo prišlo tudi to. Enako velja zame: been there, done that. Tepko 1
Popularna objava Kmet2 Objavljeno April 10, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 10, 2018 pred 9 minutami, Tepko pravi: Ok porezan asfalt potem bi moral speljat s spuščenim gasom bp, tud če mi meče sprednje kolo levo/desno? Če misliš porezan tako , kot je pred Paklenico ni potrebe po nobenem od manevrov , ki jih omenjaš , pelješ normalno naprej ,tisto moraš v glavi poštimat ,da se ti pri malem premikanju levo desno ne more nič pripetiti ,seveda ,če boš vozil v mejah normale. Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija?Ne spuščaj gasa ,samo nagni in po zadnji zavori , če imaš ABS ,drugače ti tega ne svetujem ,dokler se motorja in zavor ne privadiš . Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... Uf uf vidim ,da si povsem frišen , zanemari odgovor pred tem . 90kmh pomeni največja dovoljena hitrost na tem odseku , vse drugo so izkušnje, da oceniš podlago ,to pride z leti . Sam ob dežju probam z nogo (podplat čevlja ) če lepo drsi ko ga dam med vožnjo na asvalt sem še posebej previden in grem dostikrat pod največjo dovoljeno hitrost. Potem kake serpentine, se mi zdi, da grem čez take ostre ovinke precej počasnej kot kot z avtom, vendar lahko precej hitreje na koncu ovinka potegnem ven iz zavoja zaradi manjše teže/večje moči. Kje najti kako cesto/poligon, kjer lahko malo bolj treniraš take stvari in dobiš malo več občutka? Je tečaj varne vožnje na Vranskem pravi naslov za to oz. to tudi tam učijo, kako lahko treniraš, da znaš bolje speljati in oceniti ovinke? Na prvi del tečaja, sem se prijavil, me zanimajo tudi izkušnje iz teh tečajev. Ko sem delal izpit za motor, me je inštruktor na poligonu matral samo slalom, zaviranje v sili in izogibanje oviri v sili s pritisnjeno sklopko. To je blo to, kar sem imel poligona. Tukaj imaš link ,da ti ne razlagam , preberi temo in boš dobil vse info o izobraževanju itd velikokrat to organizira tudi forumaš Borutt, policist motorist , ti priporočam ,da ga malo dregneš . Še link ..... Might sound pretty noobish, ampak opažam, da sem v 10 letni pavzi precej izgubil občutka za vožnjo. Zdaj po prvih 1000km že upam precej bolj nagnit/počasneje zavirati oz. zaviram itak večinoma z mašino, vendar me še vedno kdaj kje preseneti kak ovinek na cesti, kjer še nisem šel nikoli in se pošutm precej butasto, ker grem včasih "prepočas" za ostale udeležence. Je pa res, da meni hitrost ni tolko pomembna, bolj uživam v sami vožnji, ovinkih, lepi cesti, pospeških, naravi okoli... Anybody else or it is just me? Ne oziraj se na druge , na motor pojdi zaradi sebe ali pa ne hodi . Kaj te briga , kaj si kdo misli , na cesti ne delaj neumnosti pa je red. Uživaj in srečno . Odgovoril sem ti tak na hitro , upam ,da sem ti kaj pomagal .Lp Joker, BIF, IF7 in 7 others 10
XTR Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 4 minutes ago, Tepko said: Ok porezan asfalt potem bi moral speljat s spuščenim gasom bp, tud če mi meče sprednje kolo levo/desno? Tečaj varne vožnje, vaja izogibanja oviri; sklopka!! Potem je vseeno kaj delaš z gasom. 4 minutes ago, Tepko said: Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija? Zelo odvisno od situacije... ni univerzalnega odgovora. Moj predlog, trening na Racelandu,.. stopnjevanje nagiba, da dobiš zaupanje v motor. Zelo veliko je v glavi, to boš s časom spoznal. Zaradi nezaupanja v motor, gume, svoje znanje pa hitro napačno odreagiraš in greš lahko zaradi tega v maline. 4 minutes ago, Tepko said: Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... To se hecaš? 4 minutes ago, Tepko said: ker grem včasih "prepočas" za ostale udeležence. Je pa res, da meni hitrost ni tolko pomembna, bolj uživam v sami vožnji, ovinkih, lepi cesti, pospeških, naravi okoli... Anybody else or it is just me? Ne oziraj se na ostale, vozi svoj tempo in po svojem voznem pasu!! Pa ne mi delat kolon..
Igi Pop Objavljeno April 10, 2018 Opozori Objavljeno April 10, 2018 Daleč nazaj v prejšnjem tisočletju (1985) sem teral Vespo kolikor ji je nežna duša dala po Jadranki. S sopotnico in natovorjenim prtljažnikom spredaj in zadaj. Ko sem nagnil v prvi ovinek in naletel na razbrazdan asfalt sem delal “ne vem kaj” ampak je bilo na meji. Zdelo se mi je, da je majcena kolesa zagrabilo in me ne spusti ven. Ker je do Dubrovnika ovinkov veliko sem uštekal, da je najbolje, da peljem malo počasneje in te brazde čim bolj ignoriram in je bilo OK. Isto velja tudi za motorje z večjimi kolesi in mnogokrat tudi za zalivke na razpokah. Če trzaš vsakič, ko ti malo prestavi zadek je res lako nevarno, sicer pa ni problema. Skratka, brez panike. Kawalir, Kmet2, Quest in 1 other 4
Popularna objava DAMI34 Objavljeno April 11, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 11, 2018 pred 20 urami, Tepko pravi: Ok porezan asfalt potem bi moral speljat s spuščenim gasom bp, tud če mi meče sprednje kolo levo/desno? da, to je normalno, razen občutka ni nič nevarno, spuščen gas niža hitrost. Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija? Da, boljša opcija je nežno zaviranje. Tvoj moped dovoljuje marsikaj, od golobokega zaviranja v ovinek, do zaviranja v ovinku saj imaš CBS in IMU. Še vedno pa je bole malce preveč zavirati pred ovinkom. Sam filing za ovinek boš dobil, če boš isti ovinek še pa še drgnil in videl , kako si ga sposoben speljati. Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... kilometri in iskušnje bodo prinesli svoje, do takrat pa, če se ti zdi 40km/h varno, pač vozi 40km/h. Bolje živ in prepočasen kot... Potem kake serpentine, se mi zdi, da grem čez take ostre ovinke precej počasnej kot kot z avtom, vendar lahko precej hitreje na koncu ovinka potegnem ven iz zavoja zaradi manjše teže/večje moči. Kje najti kako cesto/poligon, kjer lahko malo bolj treniraš take stvari in dobiš malo več občutka? Je tečaj varne vožnje na Vranskem pravi naslov za to oz. to tudi tam učijo, kako lahko treniraš, da znaš bolje speljati in oceniti ovinke? Na prvi del tečaja, sem se prijavil, me zanimajo tudi izkušnje iz teh tečajev. Ko sem delal izpit za motor, me je inštruktor na poligonu matral samo slalom, zaviranje v sili in izogibanje oviri v sili s pritisnjeno sklopko. To je blo to, kar sem imel poligona. Tečaji varne vožnje so pravkar "IN" od vranskega do DARSA...malo se pozanimaj, definitivno ti bodo prišli prav. Might sound pretty noobish, ampak opažam, da sem v 10 letni pavzi precej izgubil občutka za vožnjo. Zdaj po prvih 1000km že upam precej bolj nagnit/počasneje zavirati oz. zaviram itak večinoma z mašino, vendar me še vedno kdaj kje preseneti kak ovinek na cesti, kjer še nisem šel nikoli in se pošutm precej butasto, ker grem včasih "prepočas" za ostale udeležence. Je pa res, da meni hitrost ni tolko pomembna, bolj uživam v sami vožnji, ovinkih, lepi cesti, pospeških, naravi okoli... Anybody else or it is just me? No, not just you. Vozi kakor se počutiš varno, vse ostalo pride s kilometrino. Ne posiljuj situacije, ne tekmuj ne pretiravaj, 30% rezerve ne škodi. Ti uživaj v vožnji. četudi si pol počasnejši od avtov. Važno je da se počutiš udobno, da nisi zakrčen in da začneš uživati v ovinih, na cesti itd... odgovori so zgoraj odebeljeni. lp Dami izibajker, Kawalir, sebenc in 7 others 9 1
izibajker Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 (popravljeno) Zanimiv članek (vsebuje tudi link na poučen video) o tem, zakaj nas včasih avtomobilisti "spregledajo", sem našel tule: https://bjbikers.com/izvini-druze-nisam-te-video/ Če ima kdo jezikovno oviro: google translate ali pa preskok v kakšno drugo temo. Popravljeno November 4, 2019. Popravil izibajker nemo 1
BIF Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 (popravljeno) Ob 8. 4. 2018 ob 21:54, vandrovec pravi: ..vedno več je takih pacientov, ki imajo veselje poditi motoriste. Če sem na volji pa kakemu po hitrem postopku ubežim, mu ne dam veselja, da vozi za mano. Ne gre vedno za to, da bi kdo podil motoriste. Veliko je pizdunov, ki vozijo za teboj namenoma....sploh če voziš bolj dinamično. Preprosto računa na to, da bo policija ustavila motorista, če je prehiter , njega pa ne. Tako lepo kruza za teboj če voziš hitreje in se tako "skriva". Je pa kot praviš tipično za take "junake", da, ko ga spustiš predse vozi veliko počasneje, ker gre za njegovo denarnico.....pa tudi mudi se mu nenadoma ne več.... Popravljeno November 4, 2019. Popravil BIF
jskrablin Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 Ob 8. 4. 2018 ob 21:21, Tepko pravi: Mene zanima, kak vi ostali rešujete situacije, kjer se lepo pelješ 90 izven naselja, prideš do ovinkov in potem ti sredi ovinka znajde: valovit/počen/luknjast/grd asfalt... ? Ja res da je treba pred ovinkom zmanjšat hitrost, vse lepo drži, ampak včasih te preseneti, še posebej danes me je na enem odseku, kjer sem sredi ovinka kar naenkrat pristal v tistem naribanem asfaltu. Če lahko varno zaviraš in poradiraš malo hitrosti, pol to narediš. Če lahko malo popraviš linijo in obvoziš domnevno oviro, pol to narediš. Drugače odpelješ kot je. Če nisi lih totalno na meji zdrsa že pri vstopu v ovinek (kar verjetno nisi) in ni ovira lih pesek al pa olje na cesti, bo motor mirno odpeljal preko. Je večja možnost da gre kaj narobe ko mutiš in mučkaš nekaj po svoje. Pejd najprej na osnovni in pol na nadaljevalni tečaj varne vožnje. Odpelji ono simulacijo zdrsa (premična plošča, ki se premakne pod zadnjim ali sprednjim kolesom). Ko to prvič gledaš... zgleda grozljivo. Pol jo odpelješ in je sam WTF, a tega sem se bal? Čimbolj sproščeno, brez nepotrebnih manevrov, brez da ratuješ cel trd tam ko ni treba... pusti motorju da odpelje. Če nisi v štartu naredil kaj zelo narobe, bo ok. Če si v štartu zajebal, je lahko svašta. Če si v štartu zelo zajebal, bo svašta. Porezan asfalt odpelješ kot normalen asfalt. Motor bo malo nemiren, to je pa tudi vse. Ob 10. 4. 2018 ob 21:04, Tepko pravi: Naslednje vprašanje je, kako reševati situacijo, ko prideš v ovinek in si malo precenil hitrost ali pa se ti samo zdi, da greš prehitro? Hitro postavit motor malo pokonci, pobremzati in potem divje nagniti in popraviti smer ali kak druga boljša opcija? Zadnja zavora. Nežno, z občutkom in brez popuščanja gasa. Samo zadnja zavora. Poradira hitrost bp, ni nobene potrebe telovadit s poravnavanjem motorja. Ob 10. 4. 2018 ob 21:04, Tepko pravi: Prav tako me zanima, kolko drugi zaupate cesti? Omejitev 90, torej bi moral z vsakim vozilo zvoziti ovinek s tako hitrostjo? Meni se včasih zdi, da recimo zaradi precej slabe podlage / počen asfalt / naguban asfalt / stiki več flik, ki niso lepo poglihani, nimam dovolj oprijema in grem skozi ovinke tudi 60 ali še manj. Eden izmed takih delov je na trasi Celje-Lj čez trojane, kjer je par ovinkov blizu Trojan prav "nevarnih" za it s polno hitrostjo, sploh si ne predstavljam it po taki cesti če dežuje... Odvisno od stanja motorja in gum. Pa ceste, pa vremena, pa trenutnega počutja. Po stari cesti prek Trojan se komot peljem 90 celo pot (z izjemo vmesnih naselij) na 640 Adv s pretežno terenskimi gumami... pa bo še veliko rezerve ostalo, tudi preko flik. Tudi po mokrem. Sam to zate ne velja. Tako da vozi kolker se v danem trenutku počutiš sposobnega. Drugače bojo problemi. In pejd na Vransko na tečaj. pred 9 minutami, BIF pravi: Ne gre vedno za to, da bi kdo podil motoriste. Veliko je pizdunov, ki vozijo za teboj namenoma....sploh če voziš bolj dinamično. Preprosto računa na to, da bo policija ustavila motorista, če je prehiter , njega pa ne. Če pelješ dinamično so zadaj do prvega ovinka. Pol pa ne več.
drmr69 Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 in vi se zdaj menite s tipom, kar vas je spraševal leto in pol nazaj ? svaka čast Kugelschreiber in ligenjček 1 1
LunaticFringe Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 pred 3 minutami, drmr69 pravi: in vi se zdaj menite s tipom, kar vas je spraševal leto in pol nazaj ? svaka čast Pred tem, ko si napisal ta neumesten komentar, verjetno nisi pomislil na to, da ti odgovori in nasveti lahko koristijo/pomagajo tudi drugim članom tega foruma. Vsa čast
jskrablin Objavljeno November 4, 2019 Opozori Objavljeno November 4, 2019 pred 20 minutami, drmr69 pravi: in vi se zdaj menite s tipom, kar vas je spraševal leto in pol nazaj ? svaka čast Je res da nisem pogledal letnice citiranih objav. Sam par nasvetov nikol ne škodi. Si lahko predstavljam da še kak nov član kdaj prebere kako temo. In tile nasveti so uporabni tudi leto pa pol kasneje. Kaj pa veš, mogoče se človek še vedno ubada s kakimi dvomi. LunaticFringe, BIF, tourer in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se