k0ci Objavljeno Julij 15, 2011 Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 To se meni dogaja dnevno! Pač kultura na višku! Ne da bi malo počakal, da grem mimo njega in potem vrgel ogorek skozi okno če že mora! je že bil primer ko je pred njim vozeči v avtomobilu odvrgel cigaretni ogorek skozi okno, nebodigatreba pa je končal ravno za vratom motorista, kjer je povzročil hude opekline (ogorek ima namreč okoli 900st.C), za kadilca v avtomobilu je bila to zelo draga šola, ker je motorist dobil ogrooomno odškodnino na njegov račun
moto rider Objavljeno Avgust 29, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 (popravljeno) Tole bi lahko poimenovali: "Mogoče in nemogoče situacije, ki se dogajajo na cesti"! Včeraj med Varaždinom (in slovensko mejo) proti Mariboru, na križišču dveh dokaj prometnih cest; Ko sem pripeljal do semaforja, je bila rdeča luč! Z leve in desne vozijo avtomobili. - Nato tisti, ki zavijajo v levo. Nakar čakam.... ...in spet z leve in desne vozijo avtomobili! - Nakar spet tisti, ki zavijajo levo in desno. In to še enkrat! - Jaz pa čakam! "Moje" zelene luči pa od nikjer!!! Ko se je to nekajkrat ponovilo, sem počakal, da nikjer ni bilo nobenega vozila in sem speljal (skozi rdečo!) Več kot očitno se je "zataknila" rdeča luč na semaforju! V razmislek pa sledeče: Kaj, če bi na semaforju vseskozi gorela ZELENA, ne pa rdeča?!? Kaj bi se zgodilo???! Torej; Še enkrat se je potrdilo tisto dejstvo, da NIKOLI, NIKOMUR (pa tudi ZELENI LUČI na semaforju NE VERJEMI, dokler se temeljito ne prepričaš, če je okoli tebe situacija res "čista!" . Popravljeno Avgust 29, 2011. Popravil moto rider Stevie in Dadi 2
boych Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 Tole bi lahko poimenovali: "Mogoče in nemogoče situacije, ki se dogajajo na cesti"! Včeraj med Varaždinom (in slovensko mejo) proti Mariboru, na križišču dveh dokaj prometnih cest; Ko sem pripeljal do semaforja, je bila rdeča luč! Z leve in desne vozijo avtomobili. - Nato tisti, ki zavijajo v levo. Nakar čakam.... ...in spet z leve in desne vozijo avtomobili! - Nakar spet tisti, ki zavijajo levo in desno. In to še enkrat! - Jaz pa čakam! "Moje" zelene luči pa od nikjer!!! Ko se je to nekajkrat ponovilo, sem počakal, da nikjer ni bilo nobenega vozila in sem speljal (skozi rdečo!) Več kot očitno se je "zataknila" rdeča luč na semaforju! V razmislek pa sledeče: Kaj, če bi na semaforju vseskozi gorela ZELENA, ne pa rdeča?!? Kaj bi se zgodilo???! Torej; Še enkrat se je potrdilo tisto dejstvo, da NIKOLI, NIKOMUR (pa tudi ZELENI LUČI na semaforju NE VERJEMI, dokler se temeljito ne prepričaš, če je okoli tebe situacija res "čista!" . Tole kar si napisal se lahko zgodi v križiščih z ''pametnimi'' semaforji, ki imajo v asvaltu vgrajeno induktivno zanko in te kot motorista ne zazna. Isto se je meni zgodilo v domačem kraju. Dnevno se peljem ene 4-10 krat skozi in natančno poznam režim delovanja in ko sem se pripeljal z motorjem v križišče, se mi enostavno ni prižgala zelena luč vsaj ene 3 intervale. Nato se je za mano pripeljal še en avtomobil in problem je bil rešen ... trebor 1
rrrr Objavljeno September 2, 2011 Opozori Objavljeno September 2, 2011 Saj ni nič takega, ampak mogoče pa komu rit reši, ali pa samo malo plastike. Zadnje dni, ko se čez gmajno fijakam na šiht, je zjutraj že prijetno frišno, v ovinkih za kakšnim grmovjem se zna pa tudi še v dopoldne fajht zadržat. Od tukaj naprej je pa brezveze razlagat, se mi zdi. rrrr gsx750f in RobiRoberto 2
ViceP Objavljeno September 10, 2011 Opozori Objavljeno September 10, 2011 Prejšnji vikend sem se vračal od Mislinje proti Velenju čez Hudo luknjo. V enem od ovinkov, kjer sem bil že lepo nagnjen, mi pripelje nasproti kolona avtomobilov in enemu od njih razgoni radkapo in mi jo odkotali direktno pod motor. Še dobro, da nisem imel prevelike brzine, ker sem motor komaj, komaj še ujel. Kakšna verjetnost je za kaj takega mater?! Sem bil poln adrenalina še vsaj naslednjo uro. gsx750f 1
Rokxy Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 (popravljeno) no včeraj se pelem iz lokalnega kafiča domov in v enem križišču izkusim nevarnost, ki jo predstavljajo dediji za volanom, ki vozijo avto enkrat na leto... križišče je T oblike. Jaz sem pripeljal če gledamo črko T s spodnje strani, dedi pa z desne. Cesta naravnost je prednostna, moja pa stranska. Križišče je narejeno tako, da se moj pas razcepi na dva - za levo in desno. Vmes je otok. Poleg tega je tudi za zavijanje na stransko cesto pas, ki je ločen z otokom. Jaz peljem po stranski in zavijam na srečo v levo in se razvrstim na ta pas. Hkrati že vidim cliota, ki pripelje po NASPROTNEM PASU, ki je namenjen zavijanu desno s stranske na glavno. Ker sem videl, da mu ni nekaj jasno sem na mestu počakal...stal sem kot na sliki narisan rjav krožec. In kot narisano ateja prnese še direkt na moj pas, proti meni...začnem trobit in ata v zadnjem momentu skrene...ob tem jaz krilim z rokami...babica zraven pa mi spusti jezen look, kt da sem jaz kriv. HALOOOOO...priznam, da ssem razmišljal, da obrnem in grem za njim do term (tja je verjetno šel) in potem kličem policijo in zahtevam, da osebek naredi en test, ali je še zmožen voziti ali naj raje v dobro slovencev vrne izpit!!!! Uglavnem slika pove situacijo, rdeče bi moral pelat, zeleno je dejanska pot.... Sama sreča, da sem dejansko dnevno furo že naredil in sem se samo vračal domov s postanka v kafiču...kar zame pomeni, da se pelem z odprtim kombinezonom in vizirjem ene 30 na uro da me vetrc mal ohladi. Če bi šel na furo in hitrej pelu pa šel desno, nvem...vsaj razbit motor... Popravljeno Oktober 3, 2011. Popravil Rokxy Urbii, gsx750f in HyperJack 3
kaca1 Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 no včeraj se pelem iz lokalnega kafiča domov in v enem križišču izkusim nevarnost, ki jo predstavljajo dediji za volanom, ki vozijo avto enkrat na leto... križišče je T oblike. Jaz sem pripeljal če gledamo črko T s spodnje strani, dedi pa z desne. Cesta naravnost je prednostna, moja pa stranska. Križišče je narejeno tako, da se moj pas razcepi na dva - za levo in desno. Vmes je otok. Poleg tega je tudi za zavijanje na stransko cesto pas, ki je ločen z otokom. Jaz peljem po stranski in zavijam na srečo v levo in se razvrstim na ta pas. Hkrati že vidim cliota, ki pripelje po NASPROTNEM PASU, ki je namenjen zavijanu desno s stranske na glavno. Ker sem videl, da mu ni nekaj jasno sem na mestu počakal...stal sem kot na sliki narisan rjav krožec. In kot narisano ateja prnese še direkt na moj pas, proti meni...začnem trobit in ata v zadnjem momentu skrene...ob tem jaz krilim z rokami...babica zraven pa mi spusti jezen look, kt da sem jaz kriv. HALOOOOO...priznam, da ssem razmišljal, da obrnem in grem za njim do term (tja je verjetno šel) in potem kličem policijo in zahtevam, da osebek naredi en test, ali je še zmožen voziti ali naj raje v dobro slovencev vrne izpit!!!! Uglavnem slika pove situacijo, rdeče bi moral pelat, zeleno je dejanska pot.... Sama sreča, da sem dejansko dnevno furo že naredil in sem se samo vračal domov s postanka v kafiču...kar zame pomeni, da se pelem z odprtim kombinezonom in vizirjem ene 30 na uro da me vetrc mal ohladi. Če bi šel na furo in hitrej pelu pa šel desno, nvem...vsaj razbit motor... Je to pri Ulipiju?
Rokxy Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Je to pri Ulipiju? ne to je potem gor pri ta novem Interšparu, k zaviješ levo...na vrh brega že v Zrečah
semering Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Tole ni preventivni nasvet, je pa za v razmislek! Pred dnevi sem se mataciklam peljal po obvoznici v Koper. Ravno sem zavil nazaj na desni pas, ko je po prehitevalnem pasu V NASPROTNO SMER pripeljala faca s telefonom na ušesu!!!!!!!! Jebiga - tak'le 'mamo.
Popularna objava StarRider Objavljeno Oktober 27, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 27, 2011 Pozdravljeni! Dodal bi nekaj pravil, ki bi po mojih izkušnjah, rešila precej moto-ljudi. Morda so nekatera že večkrat brana in slišana, pa vendar: ponavljanje je mati mod(to)rosti - utrdi razumevanje in "zleze pod kožo". Predvsem so priporočljiva za "hitre", še posebej za tiste, ki nimajo nekaj 10.000 km pod seboj. Ne zaupaj nikomur. Dober motorist vozi kot bi bil neviden (tudi je!). Ne zaupaj sebi, da zmoreš vse kar vidiš pri drugih. Preden to osvojiš, potrebuješ dobro poznavanje videnega in vsaj nekaj 1000 km takšne vožnje pri 70% tvojih zmogljivosti. po možnosti na isti cesti. Preden zapelješ v ovinek, predvidevaj, da bo morda potrebno zapeljati po notranjem komolcu. V skrajni sili je to dobra rešitev - v primeru, da se ovinek ne izide, bo motor odneslo naprej, ti pa boš "zaviral" s kombinezonom po asfaltu. Garancije ni, imaš pa veliko več možnosti, kot izlet na motorju (iz ovinka) ali celo po zraku. Kombinezon je namenjen zato, da se izogneš poškodbam, vendar žal ne varuje pred direktnimi udarci. Kombinezon in čelada sta samo polovična zaščita. Drugo polovico predstavljata popolna zbranost in predvidevanje. V primeru, da v ovinku začutiš odnašanje zadnjega kolesa nikar ne zaviraj, ohrani enak ali le nekoliko zmanjšan plin (govorim o mm). Zavora v takšnem primeru skoraj gotovo pomeni "katapult". Tvoj pogled ni namenjen preučevanju asfalta, temveč točki izhoda - med ovirami (beri tudi avtomobili), skozi ovinke, med dovozi, celo ljudmi ipd. Če se preveč posvečaš cesti pod seboj, delaš veliko napako. Preden dojameš videno situacijo, je verjetno že več 10m za teboj. Včasih si hiter, včasih počasnejši. To sploh ni pomembno, če se profesionalno ne ukvarjaš s tekmovanjem. Če je tvoj prijatelj hitrejši, bosta v večini primerov na točki dogovorjenega srečanja v manj kot minuti razlike. V primeru najmanjšega dvoma med motoriranjem, računaj na slabšo možnost. Tako boš vedno v pripravljenosti. Včasih se zaradi tega celo vprašaš, od kod ti takšne sposobnosti predvidevanja, predvsem ko za ovinkom srečaš turiste, ki se z avtomobilom "sprehajajo". Ne vozi več kot cca dve uri brez postanka. Že kratek počitek ti nekoliko zbistri um in izboljša koncentracijo. Pri veliki hitrosti nimaš časa za sprotno obdelavo podatkov. Potrebne so izkušnje - kilometri, kilometri, kilometri... - velikokrat in pogosto na isti cesti. In ne pozabite - nekateri se nikoli ne bodo naučili igrati klavirja, četudi bodo odo na minuto dosegli več udarcev kot stare tajnice. Nikoli se ne posmehuj z prijateljevi vožnji. Če lahko, mu raje pomagaj (s preverjenim nasvetom) in pohvali njegov napredek, ki ga je napravil s pametjo. Gotovo si ne želiš vračati nazaj in igrati vloge bolničarja Sekunda motorista je v povprečju precej daljša od povprečnega zemljana. Druga možnost je spregledana nevarnost, morda zaradi malenkostnega pozdrava nasproti prihajajočemu motoristu v kritični situaciji. Pogledal sem že v nekaj obrazov, ki so obležali (nekateri za vselej), naredil za nekaj krogov km okoli zemlje, preizkusil trdnost asfalta...pa vendar - naslednji izziv ni prehiteti morebitnega hitrejšega, ampak spet nekaj šole. Lahko bi ji rekli kar šola življenja (beri: preživetja). Sam sem včasih srečeval veliko tepcev, kozlov, kretenov, idiotov, krav ipd., v zadnjem času pa so dobili spodobno ime - "ovira". Moram priznati, da je življenje na cesti postalo precej znosnejše, ja, celo malce zabavno. Želim vam veliko zares dobrih kilometrov - tiste, ki jih končate doma s pivom v roki. Pozimi pa le vzemite kakšno knjigo v roke, vsaj Gustinčičev Magisterij (ne gre za reklamo, čeprav bi jo predlagal za obvezno čtivo novopečenih motoristov). Spomladi pa le počasi, teorija je šele 10% potrebnega znanja, zimski pesek pa je le za ljubitelje off-roada. P.S. Pri hitrosti namerno nisem govoril v km/h. Kaj pa tebi pomeni "hitro"? Stevie, Kolen, trebor in 7 others 10
GOSAK Objavljeno November 1, 2011 Opozori Objavljeno November 1, 2011 evo tule je še ena primerjava vidljivosti čelad.stara črna in nova hi- visibility.razlika je občutna.letos naredil 23k pa me nobeden voznik ni izsilil.tudi glede prehitevanja v koloni ni bilo panike,sem opazil da se mi kr umikajo na desno.malo pa k temu pripomorejo dodatne luči,ki so skoz vklopljene.
lord marduk Objavljeno December 20, 2011 Opozori Objavljeno December 20, 2011 LJ: panoramska vožnja čez Ljubljano, moja brzina okoli 50... Na stranski cesti "pičkica" v SUV-u, z osjimi očali in seveda s telefonom pr glavi... jo gledam in čakam kdaj bo speljala ker sem ji od daleč videl da ni niti malo pozorna na cesto... jo gledam, spustim brzino na 40, gledam... in ko sem tik pred križiščem ona spelje. Jaz se eno 3-4 metre pred njo ustavim, ona pa ni niti pogruntala da sem sploh bil na cesti... Se odpeljem iz Ljubljane čez Žužemberk proti domu in... ista situacija, samo oseba in vozilo drugo: star Peugeot, pa ena mamca not. Že od daleč vidim da nekaj čudno krotovili na stranski cesti. In ista situacija, upočasnujem in gledam kaj bo storila. Razlika je bila še ta da je tetka speljala ko sem bil jaz že v križišču, tako da sem komaj ustavil pol metra pred njo. Ona me pa samo pogleda, skomignila z rameni in odpeljala naprej... Dobro opazovanje in predvidevanje me je rešilo bližnjih srečanj s pokrovi motorja tisti dan. Lahko rečem, da od takrat še 5x bolj preverim voznika v avtu če on opazuje okolico in če me je opazil, ker mnogo voznikov zna biti malo zasanjanih v vozilu in niso pozorni na okolico... trebor, Be wild in Ktr1sk 3
nsignific Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 ... in izogibajte se dirkališča Nürburgring, ker se masakri ne dogajajo le na cestah. Ena mojih načrtovanih destinacij... :\ Mi je prav vseeno, zaljubljen sem v Nordschleife in bom vsaj 1 turistični krog nekoč tam zagotovo odpeljal. Mogoče raje v avtu
semering Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 ... Na stranski cesti "pičkica" v SUV-u, z osjimi očali in seveda s telefonom pr glavi... ..... ........Se odpeljem iz Ljubljane čez Žužemberk proti domu in... ista situacija, samo oseba in vozilo drugo: ............... Razlika je bila še ta da je tetka speljala ko sem bil jaz že v križišču, tako da sem komaj ustavil pol metra pred njo. Ona me pa samo pogleda, skomignila z rameni in odpeljala naprej... Dobro opazovanje in predvidevanje me je rešilo bližnjih srečanj ........... Nikoli, nikomur ne verjemi!! Popravljaj napake drugih, le tako bo tvoja pot zanesljiva in varna! Stevie 1
nsignific Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 (popravljeno) Kamikaze sem si mislil, dokler nisem zadnjic naletel na kolega, ki mi je sveto zatrjeval, da je to pravilno in da je krivec pac voznik na zunanjem pasu, ker bi moral voziti po notranjem, ce ni mislil iti takoj na prvem izhodu ven in da je normalno, ce sta dva pasova na izhodu, povsod prekinjena crta, da gresta in z notranjega in z zunanjega pasu lahko oba hkrati ven. Ocitno veliko ljudi misli tako kot on. Pa ni pravilno/razen, ce ni zunanjemu pasu s polno crto doloceno, da morajo vozila zapustiti krozisce. Pa tudi to ni bistvo, bistvo je, da je tako pocetje zelo nevarno. Tovornjak po CPP ne bi smel voziti po zunanjem pasu, kombi pa ne bi smel zavijati desno iz notranjega. Je pa res, da je tovornjak malce neroden stroj za pravilno manevriranje med pasovi na krožiščih. Na motorju je pa klavnica v krožiščih. Popravljeno Januar 9, 2012. Popravil nsignific
motofrik Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 Tisto, ko je Motorider zapisal, da se je rdeča ''zataknila'', pač ko je induktivna zanka -se vklopi ko zapelješ nadnjo... Motorista redkokatera registrira. Jaz sem to rešil s pomočjo magneta, ki sem ga nalepil na spodnjo stran motorja. Mogoče se mi zdi, mogoče pa res prej registrira. Verjetno pa je to, da odslej vedno ustavim točno na zanki. Postavitev zanke je ponavadi tako, da registrira drugega v vrsti pred semaforjem. Pa saj se vidi, kje je asfalt vrezan gor in potem zalit.
nsignific Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 ... Sedaj me pa zanima koliko ljudi resnično uporablja bremzanje 60-40%, če pa rabiš kar precej časa, da zmotaš nogo na pedal in v vsej naglici še pravilno doziraš??!? Namreč, vedno ko je kritična situacija "pohodim" prednjo zavoro, medtem ko se na zadnjo spomnem šele čez kakšno minuto ... Kadarkoli se približam potencialno nevarni situaciji, imam desno nogo pripravljeno za bremzanje. Se pravi precej pogosto. Navada bremzanja z obema zavorama mi je ostala od skuterja, ki ima sicer obe na ročicah, ampak prednosti so mi zaradi tega zelo zelo jasne. trebor 1
moto rider Objavljeno Marec 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 (popravljeno) "Mladinci" in tastari! Obnovimo malo to temo, preden se podamo na hladen in prašen (pomladanski) asfalt & med ostale udeležence v prometu, ki so nas preko zime nekoliko pozabili!!! To bo dobra "naložba"! - Ne bo škodovalo... Predvidevajmo vsaj to, da se je treba po končani vožnji varno vrniti domov... . Popravljeno Marec 15, 2012. Popravil moto rider gsxf750, gandi in trebor 3
RobiRoberto Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Predvidevajmo vsaj to, da se je treba po končani vožnji varno vrniti domov... . ... še isti dan, na lastnih (?) dveh kolesih ... :mellow: gandi in pik1 2
jokl66 Objavljeno Marec 24, 2012 Opozori Objavljeno Marec 24, 2012 (popravljeno) Še en članek, imam ravno nekaj časa viŠka. Ehm, "Hurt, H.H." je ime glavnega avtorja. Po njem je ta studija pogovorno znana kot "Hurtovo porocilo". Drugace pa za prevod. [DODAL:] in nasploh vsem skupaj za celotno tole temo. Popravljeno Marec 24, 2012. Popravil jokl66
jokl66 Objavljeno Marec 24, 2012 Opozori Objavljeno Marec 24, 2012 Tisto, ko je Motorider zapisal, da se je rdeča ''zataknila'', pač ko je induktivna zanka -se vklopi ko zapelješ nadnjo... Motorista redkokatera registrira. Jaz sem to rešil s pomočjo magneta, ki sem ga nalepil na spodnjo stran motorja. Mogoče se mi zdi, mogoče pa res prej registrira. Verjetno pa je to, da odslej vedno ustavim točno na zanki. Postavitev zanke je ponavadi tako, da registrira drugega v vrsti pred semaforjem. Pa saj se vidi, kje je asfalt vrezan gor in potem zalit. Magnet je odvec - zanka detektira kovine. Zanka je del nihajnega kroga v katerem je lastna frekvenca dolocena z induktivnostjo zanke in s kapaciteto kondenzatorja. Ce v zanko oziroma njeno os postavis kos kovine, se induktivnost spremeni, s tem lastna frekvenca in to se detektira. Oce je razlagal, kako je na elektro faksu, ko je se tam predaval, enkrat opazoval par studentov v spacku. Od zunaj sta pripeljala do izvozne zapornice za parkirisce pri faksu, zenska je skocila ven z nekaj kilami navadne zelezne (ze rjaste) verige, jo vrgla v zanko in zapornica se je dvignila
motofrik Objavljeno Marec 24, 2012 Opozori Objavljeno Marec 24, 2012 jokl66, saj mogoče se mi je pa samo zdelo, da deluje. Res pa je, da sedaj verdno ustavljam točno na zanki, čeprav sem prvi pred semaforjem. 300 kil železa pa že mora registrirati...
spaceback Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 http://www.istranews.in/article/2067/stravican-sudar-sedam-motociklista-kod-opatije-tri-mrtva-dva-kriticno.html Groza.
toxico Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Danes bogu za hrbtom nič gsm signala nobene hiše se mi je dol padu prednji zobnik matica se je odvila.In potem hoja 10km , da sem lahko poklical.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se