premza Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 (popravljeno) Dvigujem zadek in rabim dogbone (glej slika) narejene po meri. Predvidevam, da mora biti zadeva precej natančno narejena in jih zato ne upam dati v delo najbližjemu kovaču. Najbrž nisem prvi, ki se bo tega lotil. Torej... komu, kam, za koliko... Pa ne mi pametovat, da bom s tem porušil perfektno tovarniško geometrijo, kršil zakon,... :P Popravljeno Januar 30, 2006. Popravil premza
krava Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Ne bom ti pametoval nič, le vprašal bi, z kakim namenom ga dviguješ in navsezadnje kaj dviguješ??
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 ebay klik Rabim dolge natančno 132mm. :D Ne bom ti pametoval nič, le vprašal bi, z kakim namenom ga dviguješ in navsezadnje kaj dviguješ?? Dvigujem Fazer600. Zakaj? Zato da bom malo težje do tal dosegel...
BIZIXXX Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Hojla, Premza, ko sem imel še FZR1000 sem jih dal narediti kar prijatelju v strojno delavnico. Narejene so bile iz čist navadnega železa/jekla, dal sem pa naredit kar tri dolžine 160, 162,5 in 165mm. Pa sem malo kombiniral. V glavnem ni bilo problemov. Lp, Bizi
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Premza, ko sem imel še FZR1000 sem jih dal narediti kar prijatelju v strojno delavnico. Narejene so bile iz čist navadnega železa/jekla, dal sem pa naredit kar tri dolžine 160, 162,5 in 165mm. Pa sem malo kombiniral. V glavnem ni bilo problemov. Saj sem jaz tudi razmišljal, ampak če je ena le za malenkost daljša od druge, bodo ležaji precej bolj obremenjeni. Z vrtalnim strojem si pa takoj malo mimo. Najbolša se mi zdi kaka preša, ampak te v domači delavnici nihče nima. Dolžino sem pa že natančno izračunal. Najprej s kalkulatorjem (sploh ni tako enostavno), potem pa naredil še kontrolo v "naravi" :D
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Saj sem jaz tudi razmišljal, ampak če je ena le za malenkost daljša od druge, bodo ležaji precej bolj obremenjeni. Z vrtalnim strojem si pa takoj malo mimo. Najbolša se mi zdi kaka preša, ampak te v domači delavnici nihče nima. Dolžino sem pa že natančno izračunal. Najprej s kalkulatorjem (sploh ni tako enostavno), potem pa naredil še kontrolo v "naravi" :D Kaka CNC freza bi verjetno bila še najboljša - za prešo bi moral narediti natančno orodje, kar pa stane tisoče €... Drugače pa - kontaktiraj koga, ki te zadeve prodaja na nemškem E-Bayu - ponavadi ti te zadeve tudi izdelujejo in ti lahko naredijo tudi po tvoji specifikaciji... D.
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 (popravljeno) ...za prešo bi moral narediti natančno orodje, kar pa stane tisoče €... Za fi12 luknjo je orodje najbrž standardno... :D Popravljeno Januar 30, 2006. Popravil premza
Brdaus Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Če se prav zastopiva, ti dviguješ celotni zadnji konec motorja. Jest sem na svoji CBRi lepo vzel fleksarco, pofleksal vare na profilih, da sta bili narazen... dvignil konec za 2.5 cm in potem nazaj zavaril. Ni nobenih problemou, pa še natanpen ni treba bit. No, moj predlog...
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Za fi12 luknjo je orodje najbrž standardno... :D Če boš vsako luknjo posebej štancal, ne bo natančnost nič boljša kot z vrtalko... Še vedno se mi zdi najboljše, da kontaktiraš enega od E-Bay prodajalcev - meni so brez problema narediti nekaj po meri - za isto ceno (sicer ne dogbone-a, ampak tisti CNC program spremenit mu je verjetno kačji mašelj). lp, D.
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Kako pa pride to montirano? Namesto originalnih... D.
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Kako pa pride to montirano? Takole...
SiR Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 A boš samo to zamenjal al še kaj spremenil?
rebel Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 aaa to ti delaš ... ahaa... no če ne uspeš poiskat pravega mojstra ... piši na PM pa te pošljem v delavnico kjer je vse mogoče .) če ne pa ti tam svetujejo in usmerijo do prave osebe
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 A boš samo to zamenjal al še kaj spremenil? To, pa mal tršo vzmet bom dal gor. Če mi jo bo kdo hotel narediti po naročilu. Rabim 182 (ali manj) dolgo, iz fi12 žice s samo štirimi aktivnimi ovoji. Bačar me je že odslovil... <_<
dave the wave Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Premza, pomagat ti ne morem, razen, če vse skupaj narediva iz bukovine. :) Kot zanimivost pa: Z dvigom zadka bo naklon sprednjih vilic bolj navpičen, skrajšala se bosta tudi medosna razdalja in predtek, s tem bo postal motor bolj vodljiv in nekoliko nestabilnejši na ravninah. Ampak naš Premza se itaq nikoli ne vozi po ravninah :P . lp DTW
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Dave hvala, fizika mi je znana... :D V mojem primeru se bo kot sprednjih vilic spremenil za 1.02°, medosna razdalja pa pri različnih obremenitvah različno... :)
dave the wave Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 V to sploh nisem dvomil :D
CrashOver Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 @Premza: maš dosti možnosti kje ti to naredijo zelo natančno... jaz bi to dal naredit v unior, ti lepo z laserom zrežejo... drugač pa daš kakem šlosaru v bližini... tud če ti naredi dve "kost", jih da eno pod drugo, zvrta luknje.. bosta obe enaki, in nebo noben ležaj nič trpel :) ... pomoje pa vseeno ni treba tak komplicirat z natančnostjo :) LP -matej
Lego Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla. Sploh si ne predstavljam, kaj bi s tem pridobil. :hmm:
klimbra Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Sej nočem bit pameten.....ampak......ne glede na vse, se mi poraja vprašanje.....zakaj bi bilo to dobro......in tega nisi obrazložil! A nebi bilo bolj smotrno zamenjat tip motorja?????? Se opravičujem za neznanje.........mislim pa, da lahko podam svoje začudenje!!!
Kölm Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla... Krosuca bo naredu.
SiM Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Jaz imam iste načrte kot premza. Namen je, da bi kasneje prišel do tal z tačkami, izpušnim loncem,..., ker zna biti to v skrajnih situacijah drago :doze:
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Premza, mene pa zares zanima pravi vzrok dvigovanja zadka motocikla. Sploh si ne predstavljam, kaj bi s tem pridobil. :hmm: Sej nočem bit pameten.....ampak......ne glede na vse, se mi poraja vprašanje.....zakaj bi bilo to dobro......in tega nisi obrazložil!A nebi bilo bolj smotrno zamenjat tip motorja?????? Pošteno. No, na kratko... Fazer je poceni, malo porabi, je dovolj močan, udoben v solo in v dvoje, nanj (in vanj :D ) gre dosti prtljage, nikoli ne crkne, če padeš ni velike škode,... Se pa rad tudi malo bolj športno peljem. Vsaj v solo (v dvoje se s fazerjem nikoli ne bo dalo). Zato je pa malo prenizek. Prehitro drajsa po tleh. Sem že dvignil izpuh, stopalke, obe stojali (centralno in stransko), zdaj pa drgne mašina (oz. neki pleh spodaj levo) in bom še celega malo dvignil, pa dal (če bo hotel kdo narediti) še malo trši feder. Sem hotel kupiti nov amortizer, pa se za manj kot 150kSIT ne dobi nič... <_< Sem resno razmišljal tudi o zamenjavi, a nisem našel nič primernega. Najbližje so bili CBR600F, ZX-9R (-02) in CBR954.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se