Skoči na vsebino

Dviganje oz. spuščanje zadka


premza

Priporočene objave

dogbones sem naredil pri sosedu v "delavnici" in se ni nic poznalo, da bi kaj lezaji ali podobno trpeli.

kot receno, enega das pod drugega ali se bolje jih zapikas skupaj in jih obdelujes. dva enaka, njet prabljem. :)

naredis jih lahko iz nirosta ali "avionskega" aluminija (visokotrden aluminij).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošteno. No, na kratko...

Fazer je poceni, malo porabi, je dovolj močan, udoben v solo in v dvoje, nanj (in vanj :D ) gre dosti prtljage, nikoli ne crkne, če padeš ni velike škode,...

Se pa rad tudi malo bolj športno peljem. Vsaj v solo (v dvoje se s fazerjem nikoli ne bo dalo). Zato je pa malo prenizek. Prehitro drajsa po tleh. Sem že dvignil izpuh, stopalke, obe stojali (centralno in stransko), zdaj pa drgne mašina (oz. neki pleh spodaj levo) in bom še celega malo dvignil, pa dal (če bo hotel kdo narediti) še malo trši feder. Sem hotel kupiti nov amortizer, pa se za manj kot 150kSIT ne dobi nič... <_< Sem resno razmišljal tudi o zamenjavi, a nisem našel nič primernega. Najbližje so bili CBR600F, ZX-9R (-02) in CBR954.

Dobri argumenti za. Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek". Upam, da pol ne bo meja pri zalaganju živa meja :D .

Ko sprobaš, povej če si zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobri argumenti za. Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek". Upam, da pol ne bo meja pri zalaganju živa meja :D .

Ko sprobaš, povej če si zadovoljen.

Kriza bo, ko bo iskal za pol canti ali canti ožje feltne, da bo meu pnevmatike bolj ukrivljene ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek".

Saj tako hudo spet ni. Je malo bolje kot na Banditu, približno tako kot na Z750 in slabše kot na SV-ju. Primerjava s SS motorji pa ni smiselna. Za občutek si lahko pogledaš pripeto sličico. <_<

post-326-1138635852.jpg

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj tako hudo spet ni. Je malo bolje kot na Banditu, približno tako kot na Z750 in slabše kot na SV-ju. Primerjava s SS motorji pa ni smiselna. Za občutek si lahko pogledaš pripeto sličico. <_<

Na tej sliki pa res izgleda vse "na tleh" :unsure: . Zdi se, da bi brez problema še mal nagnil. Me prav firbec matra, kaj bo rekel kolega na vse to - tudi vozi Fazerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede amortizerja.....kaj pa če bi dal originalnega stršat???

če zamenjaš olje v amortizerju za gostejše bo amortizer posledično malce trši....

če ti to ni dovolj se da tudi prerihtat original amortizer, da se zmanjša pretočne luknje.....

pri avtu se to da narediti, verjetno to velja tudi za motor, le da je delo verjetno malce bol zahtevno .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede amortizerja.....kaj pa če bi dal originalnega stršat???

če zamenjaš olje v amortizerju za gostejše bo amortizer posledično malce trši....

Zaradi "tršega" olja, se bo le počasneje posedel, ne pa tudi manj, sploh pa teh amortizerjev nihče noče odpirat. Bom pa dal gor tudi tršo vzmet. Kako se bo ujemala z obstoječim blaženjem pa me ne vprašat... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh pa teh amortizerjev nihče noče odpirat.

si se mogoče že pozanimal pri kakih majstrih za amortizerje?

VUGA MIRAN S.P. - REGENERACIJA AMORTIZERJEV, DVIGAL IN TESNIL

Ulica: PARTIZANSKA ULICA

Hišna številka: 2

Poštna številka: 5000

Pošta: NOVA GORICA

TEL. (05) 302 20 57

ali

http://www.amortizer-sp.si/

pa še en majster je blizu domžal, samo ne vem imena

jaz sem na avtu tršal ,pa sem slišal da "amortizer sp " ni glih naj naj, zato sem se raje zapeljal k Vugi v NG in mi je stvar super zrihtal!

stršal in obnovil....vem da tudi krajša amortizerje (skrajša steblo), glede podalševanja pa nebi vedel, vem pa da je model en dost dobr majster in odpre ter obnovi vse živo!! se splača vprašat, je pa res da so od mopeda fedre mal bol komplicirane , predvsem pa bol fine.

PS: zakaj bi pa dal daljši amortizer?? sej boš moped že tako dvignil, zakaj bi potem rabil še daljši hod???če je problem da ga prehitro zabije, se ga strša in zaradi tega toliko težje doseže zgornjo točko oz tolko težje zabije amortizer....nevem kaj boš profitiral z daljšim hodom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dogbones sem naredil pri sosedu v "delavnici" in se ni nic poznalo, da bi kaj lezaji ali podobno trpeli.

kot receno, enega das pod drugega ali se bolje jih zapikas skupaj in jih obdelujes. dva enaka, njet prabljem. :) naredis jih lahko iz nirosta ali "avionskega" aluminija (visokotrden aluminij).

Bom jaz najbrž tudi kar pri sosedu naredil. Iz rostfraja, ker ga ima pač na zalogi (kaki letalski aluminij :blink: ). Odrezal bom dve plošči, najprej zvrtal luknjo na eno stran, jih privil skupaj, pol pa zvrtal še na drugi strani skozi obe naenkrat.

Če ne bo štimalo bo pa Ice kriv! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zakaj? Zato da bom malo težje do tal dosegel...

hehe... :OK:

To sem si dala naredit, (samo zamenjal mi je zadevo ) , ko sm kupila svojega. Ampak da bi dosegla ravno obraten namen, kot ga hočeš ti dosečt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz najbrž tudi kar pri sosedu naredil. Iz rostfraja, ker ga ima pač na zalogi (kaki letalski aluminij :blink: ). Odrezal bom dve plošči, najprej zvrtal luknjo na eno stran, jih privil skupaj, pol pa zvrtal še na drugi strani skozi obe naenkrat.

Če ne bo štimalo bo pa Ice kriv! :lol1:

narobe

ne vrtat potem iz druge strani ker boš še vedno lahko falil luknjo ;)

izreži iz rosfraja zunanje dimenzije ("kost"), trdno jih spni skupaj (da se ne bodo v procesu vrtanja premaknile), zatočkaj in vrtaj na vrtalnem stroju (po možnosti ne kaki bauhaus varianti). Načeloma pri majhni debelini se tudi na kakem cenejšem, po vertikalni osi zamaknjenem (malenkost) vrtalnem stroju ne bo poznalo, vendar vidim da iščeš perfekcijo :D

ročna mašinca (bormašina pr nas po domače) odpade

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men tut prenizek kar se "pluženja" tiče...hmm se bo treba mal bl počas pelat. :grim

Ti Premza...kako bojo pa te tvoje modifikacije na vozne lastnosti vplivale ? :hmm:

...nestrpno pričakujem prve teste...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ko bi si vsi s plužnimi motorji kupili en supermoto, kjer lahko zalagaš do nezavesti? Al pa se mal več po kolenu vozili? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!