Ice Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 dogbones sem naredil pri sosedu v "delavnici" in se ni nic poznalo, da bi kaj lezaji ali podobno trpeli. kot receno, enega das pod drugega ali se bolje jih zapikas skupaj in jih obdelujes. dva enaka, njet prabljem. :) naredis jih lahko iz nirosta ali "avionskega" aluminija (visokotrden aluminij).
Lego Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Pošteno. No, na kratko... Fazer je poceni, malo porabi, je dovolj močan, udoben v solo in v dvoje, nanj (in vanj :D ) gre dosti prtljage, nikoli ne crkne, če padeš ni velike škode,... Se pa rad tudi malo bolj športno peljem. Vsaj v solo (v dvoje se s fazerjem nikoli ne bo dalo). Zato je pa malo prenizek. Prehitro drajsa po tleh. Sem že dvignil izpuh, stopalke, obe stojali (centralno in stransko), zdaj pa drgne mašina (oz. neki pleh spodaj levo) in bom še celega malo dvignil, pa dal (če bo hotel kdo narediti) še malo trši feder. Sem hotel kupiti nov amortizer, pa se za manj kot 150kSIT ne dobi nič... <_< Sem resno razmišljal tudi o zamenjavi, a nisem našel nič primernega. Najbližje so bili CBR600F, ZX-9R (-02) in CBR954. Dobri argumenti za. Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek". Upam, da pol ne bo meja pri zalaganju živa meja :D . Ko sprobaš, povej če si zadovoljen.
SiR Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Dobri argumenti za. Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek". Upam, da pol ne bo meja pri zalaganju živa meja :D . Ko sprobaš, povej če si zadovoljen. Kriza bo, ko bo iskal za pol canti ali canti ožje feltne, da bo meu pnevmatike bolj ukrivljene ;)
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 (popravljeno) Vseeno pa me čudi, da je Fazer tako "nizek". Saj tako hudo spet ni. Je malo bolje kot na Banditu, približno tako kot na Z750 in slabše kot na SV-ju. Primerjava s SS motorji pa ni smiselna. Za občutek si lahko pogledaš pripeto sličico. <_< Popravljeno Januar 30, 2006. Popravil premza
Lego Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Saj tako hudo spet ni. Je malo bolje kot na Banditu, približno tako kot na Z750 in slabše kot na SV-ju. Primerjava s SS motorji pa ni smiselna. Za občutek si lahko pogledaš pripeto sličico. <_< Na tej sliki pa res izgleda vse "na tleh" :unsure: . Zdi se, da bi brez problema še mal nagnil. Me prav firbec matra, kaj bo rekel kolega na vse to - tudi vozi Fazerja.
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Še en dokaz, da je Fazer res bolj nizek: D.
Gricko Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 glede amortizerja.....kaj pa če bi dal originalnega stršat??? če zamenjaš olje v amortizerju za gostejše bo amortizer posledično malce trši.... če ti to ni dovolj se da tudi prerihtat original amortizer, da se zmanjša pretočne luknje..... pri avtu se to da narediti, verjetno to velja tudi za motor, le da je delo verjetno malce bol zahtevno .)
BRANE Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 premehki fedri se na ovinku zaradi centrifugalne sile posedejo!!
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 glede amortizerja.....kaj pa če bi dal originalnega stršat??? če zamenjaš olje v amortizerju za gostejše bo amortizer posledično malce trši.... Zaradi "tršega" olja, se bo le počasneje posedel, ne pa tudi manj, sploh pa teh amortizerjev nihče noče odpirat. Bom pa dal gor tudi tršo vzmet. Kako se bo ujemala z obstoječim blaženjem pa me ne vprašat... :D
Sanda7 Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 men se kr smili tvoja Fejzerka :cry:
Gricko Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 sploh pa teh amortizerjev nihče noče odpirat. si se mogoče že pozanimal pri kakih majstrih za amortizerje? VUGA MIRAN S.P. - REGENERACIJA AMORTIZERJEV, DVIGAL IN TESNIL Ulica: PARTIZANSKA ULICA Hišna številka: 2 Poštna številka: 5000 Pošta: NOVA GORICA TEL. (05) 302 20 57 ali http://www.amortizer-sp.si/ pa še en majster je blizu domžal, samo ne vem imena jaz sem na avtu tršal ,pa sem slišal da "amortizer sp " ni glih naj naj, zato sem se raje zapeljal k Vugi v NG in mi je stvar super zrihtal! stršal in obnovil....vem da tudi krajša amortizerje (skrajša steblo), glede podalševanja pa nebi vedel, vem pa da je model en dost dobr majster in odpre ter obnovi vse živo!! se splača vprašat, je pa res da so od mopeda fedre mal bol komplicirane , predvsem pa bol fine. PS: zakaj bi pa dal daljši amortizer?? sej boš moped že tako dvignil, zakaj bi potem rabil še daljši hod???če je problem da ga prehitro zabije, se ga strša in zaradi tega toliko težje doseže zgornjo točko oz tolko težje zabije amortizer....nevem kaj boš profitiral z daljšim hodom?
Matheo Objavljeno Januar 30, 2006 Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Probaj še tule! Se mi zdi da ni drago. klik klik Pa LP. :OK:
premza Objavljeno Januar 30, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 30, 2006 Se mi zdi da ni drago. Dva kosa pleha 17 jurjev... <_<
premza Objavljeno Januar 31, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 dogbones sem naredil pri sosedu v "delavnici" in se ni nic poznalo, da bi kaj lezaji ali podobno trpeli. kot receno, enega das pod drugega ali se bolje jih zapikas skupaj in jih obdelujes. dva enaka, njet prabljem. :) naredis jih lahko iz nirosta ali "avionskega" aluminija (visokotrden aluminij). Bom jaz najbrž tudi kar pri sosedu naredil. Iz rostfraja, ker ga ima pač na zalogi (kaki letalski aluminij :blink: ). Odrezal bom dve plošči, najprej zvrtal luknjo na eno stran, jih privil skupaj, pol pa zvrtal še na drugi strani skozi obe naenkrat. Če ne bo štimalo bo pa Ice kriv! :lol1:
era Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 ... Zakaj? Zato da bom malo težje do tal dosegel... hehe... :OK: To sem si dala naredit, (samo zamenjal mi je zadevo ) , ko sm kupila svojega. Ampak da bi dosegla ravno obraten namen, kot ga hočeš ti dosečt.
misty Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 Bom jaz najbrž tudi kar pri sosedu naredil. Iz rostfraja, ker ga ima pač na zalogi (kaki letalski aluminij :blink: ). Odrezal bom dve plošči, najprej zvrtal luknjo na eno stran, jih privil skupaj, pol pa zvrtal še na drugi strani skozi obe naenkrat. Če ne bo štimalo bo pa Ice kriv! :lol1: narobe ne vrtat potem iz druge strani ker boš še vedno lahko falil luknjo ;) izreži iz rosfraja zunanje dimenzije ("kost"), trdno jih spni skupaj (da se ne bodo v procesu vrtanja premaknile), zatočkaj in vrtaj na vrtalnem stroju (po možnosti ne kaki bauhaus varianti). Načeloma pri majhni debelini se tudi na kakem cenejšem, po vertikalni osi zamaknjenem (malenkost) vrtalnem stroju ne bo poznalo, vendar vidim da iščeš perfekcijo :D ročna mašinca (bormašina pr nas po domače) odpade
Frips Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 Men tut prenizek kar se "pluženja" tiče...hmm se bo treba mal bl počas pelat. :grim Ti Premza...kako bojo pa te tvoje modifikacije na vozne lastnosti vplivale ? :hmm: ...nestrpno pričakujem prve teste...
Ice Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 Če ne bo štimalo bo pa Ice kriv! :lol1: je se kaj novega?! :)
simonsi Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 Kaj ko bi si vsi s plužnimi motorji kupili en supermoto, kjer lahko zalagaš do nezavesti? Al pa se mal več po kolenu vozili? :hmm:
miha Objavljeno Januar 31, 2006 Opozori Objavljeno Januar 31, 2006 oo ja supre moto do kolen noro majstr je tist k to zna :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se