Skoči na vsebino

BMW K 75


sočo

Priporočene objave

Pejd na kakšno policijsko postajo vprašat,baje imaj par doobro ohranjenih primirkov,he,he...

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V LJ imajo še enega leteči, pa kolikor sem slišal se kar grebejo zanjga... ker zadeva nima gor plastike in se da vsaj približno živet v poletni vročini. Kaj več komentarjev pa nisem slišal od njih.

Sicer si pa poglej na www.umgweb.com kaj kej pišejo o small brick zadevah. Mislim da ne kej preveč ohrabrujočega. Boljše K100 ali pa Rnekej.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Veliko informacij o seriji K lahko dobiš na strani

http://www.flyingbrick.de/

Mislim, da je vsem znano, da gre pri K seriji za vrstni, pri R pa za boxer motor. K75 ima 3 cilindrični, K100 4cilindrični motor, postavljen ležeče v vzdolžni smeri. K75 so pričeli delati leta 85 in prenehali leta 1996 z modelom K75 RT.

post-4-1074839303.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K100.. gore navora v spodnjem območju vrtljajev, zanesljiv (doma imamo letnik 1984 - brez kakršnihkoli problemov - vse le redni servisi). Slabost pa je, da so ti motorji precej nerodni in neokretni; kakšno športno vožnjo lahko kar odmisliš - enostavno ni narejen za to. Po voznosti so daleč za novimi modeli BMWjev. So pa zelo udobni tako za voznika kot sopotnika + prostorni kovčki -- odlično za ture.

Prodaja se jih ne ravno veliko - še posebej starega Kja v Oglasniku težko najdeš. Imajo pa visoke cene ko se prodajajo. Nazadnje je nekdo za K75 l. 94 (če se ne motim) hotel okoli 1.450.000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Da malo obudim temo... Privlekel sem enega domov, pa ko ga do konca razdrem namalam kako fotko. Bom naredu nekakšen foto strip obnove v tejle temi :)

Zaenkrat kar zadovoljen z njo. Pelje se vredu, mašina še ni na zadnjih vzdihljajih...

BTW: Je pa eden od prejšnjih lastnikov ziher imel fetiš nad Loctite lepilom za nerastavljive zveze :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a "nakeda" a kakšen rt? Vbrizg verjetno že ima a abs tudi?

Men so kar všeč teli stari cegli, ampak če že, pol bi rajši bokserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto navaden naked. Če bo kakšna priložnost, da se dokopljem do Pichler oklepa ga bom predelal, drugače pa ostane tak kot je. Nakeda sem vzel tudi zaradi svojih kratkih nog...

En link kak izgleda pichler: http://www.geocities.com/TheTropics/Cabana/5246/Pichler3.jpg

ABSja nima. Pri tako starem motorju znajo bit z njim same težave. Vbrizg goriva pa že ima podobno kot k100 s katerim si deli približno 60% delov. R je že pri hiši, K bo pa za v Lj., saj se z njim nameravam prevažat na šiht, pa tut drugač ga ne mislim šparat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo obudim temo... Privlekel sem enega domov, pa ko ga do konca razdrem namalam kako fotko. Bom naredu nekakšen foto strip obnove v tejle temi smile.gif

Zaenkrat kar zadovoljen z njo. Pelje se vredu, mašina še ni na zadnjih vzdihljajih...

BTW: Je pa eden od prejšnjih lastnikov ziher imel fetiš nad Loctite lepilom za nerastavljive zveze glare.gif

Uuuu, to je pa super mašinca. Jaz sem ga kar nekaj časa fural worship.gif Daj kako fotko gor, me prav firbec matra . Čestitam za nakup trance_40_thumbup.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raport obnove Helge 1:

-Namazu gas zajlo

-zmeru tlak olja (5Bar)

-Kupu stranske kovčke

-Zamenju okenček za olje

-zrihtu izpuh, novi vijaki + pobarvu nosilc izpuha

-nastavu TPS (je nehala pokat iz izpuha :yea1: )

-naredu "šlauh vage" za throttle body assy. sinhronizirat

-nove svečke

-nov zračni filter

-nov bencin fiter

-zmeru zračnost ventilov (potrebna menjava ploščic 3kom)

-naredu orodje za menjavo ploščic

-zamenju plastičen pokrov na čoku

Več slikic v naslednji epizodi Hrabrega Miška :)

post-5959-125585925637_thumb.jpg

post-5959-125585927238_thumb.jpg

post-5959-125585929389_thumb.jpg

post-5959-125585930898_thumb.jpg

post-5959-125585932088_thumb.jpg

post-5959-125585933626_thumb.jpg

post-5959-125585935549_thumb.jpg

post-5959-125585936827_thumb.jpg

post-5959-125585938581_thumb.jpg

post-5959-12558593984_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Malo Updejta:

-Ugotovil, da so na enem servisu zelo prijazni in ažurni. Naročil ploščice v ponedeljek, pa so me klical v torek, da so jih dobil. V petek sem jih spotoma prevzel in tako še isti dan nastavu ventile :OK:

-Pobarval trim plastiko na kovčku.

-Neuspešno znižal sedež. Nč hudega... Miklavž že gleda in ker sem hudo priden mi bo prnesu en par dalšjih nog al pa vsaj rejverske čevlje.

V nedeljo sem se veselo fural...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo updejta. Pacient se zaenkrat dobro drži:

-izdelal dva nosilca za pod sedež

-nastavljal višino sedeža (špilu sem se s plastelinom)

-za probo naštelu throtthle body assy

-polakiru plastiko na kufri

-počasa si kupujem svoj orodje

- Čohu rust iz ključa, ki je pripadal Škodi 1000MB (1965), ker ima že nekaj zgodovine za sabo, sem se ga spravu rihtat, namesto, da si kupim novega.

-flek olja pod štendrom mi ni všeč (menjava glavnega tesnila na motorju)

-začel podirat zadnji konc. Ata Ciciban in orodje za fine nastavitve sta bila še kako dobrodošla pomoč (kurčev locktite)

post-5959-125706871786_thumb.jpg

post-5959-125706873026_thumb.jpg

post-5959-125706874138_thumb.jpg

post-5959-125706875031_thumb.jpg

post-5959-125706875831_thumb.jpg

post-5959-125706877056_thumb.jpg

post-5959-125706878319_thumb.jpg

post-5959-125706879812_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jodeli banda!

-Helgi sem dal znižat sedež, da se bom lažje kobacal nanjo, pa nov leder bo dobila...

-Pregledal zloglasne spline (nazobčen del gredi) so še celo OK :closedeyes:

-Namazu stranski štender

-Kupu inox šraufe za po celem motorju

-Preostanek sobote u glavnem preklinjal inženirja Hansa aus BMW, ki ni predvidel, da je treba ležaj včasih tut ven dobit :slap

BTW Ta istem Hansi je ta zasnova (in tudi velikost) tega lagra tako všeč, da ga še danes veselo tlači v BMW diferenciale. Enaka zgodba pri ostalih delih tam not...

nejvasbomalstrahpress :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasa sem začel zlagat skupi Helgo;

-Menjalnik izgleda vredu

-Sklopko moram obnovit (že naročena)

-Zamenjal glavni semering na motorju

-spihal kiler

-novi gumijasti nosilci od rezervoarja

-zamenjal kar precej vijakov z novimi inox

-nekaj malega spet barval

Preostanek dneva sem se veselo vozil :)

post-5959-125887824389_thumb.jpg

post-5959-125887825843_thumb.jpg

post-5959-125887827242_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako baj"d"vej... Če se doma kom valjajo ščitniki motorja za tole čudo se priporočam.

Aja, pa če kdo rabi kakšna navodila za k75 jih lahko ob "priliki" dobi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Kupu inox šraufe za po celem motorju

Inox vijaki so običajno mehkejši od jeklenih z oznako 8.8, zato se ob močnejšem pritegovanju deformirajo in jih je še težje odviti kot tiste z loctitom. Poglej oznake na starih vijakih, kupi enake in jih po potrebi namaži z ustreznim loctitom, ki preprečuje neželeno odvijanje in hkrati omogoča želeno odvijanje.

Pa čestitam za temeljito obnavljanje zanimivega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep, teli vijaki pri takšnih starinah znajo požret nekaj časa/živcev. Od recimo šestih vijakov na sklopki je bil eden uničen zaradi zategovanja z slabim ključem. Na srečo so vsaj navoji v komponentah v dokaj dobrem stanju in da se v eni trgovini v Šenčurju (tudi v BTC) dobi tudi bolj egzotične zadeve (recimo M7 vijake).

@:elektronik hvala za info

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!