sočo Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 A ima še kdo motor bmw k75 in kakšne izkušnje ima z njim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 Pejd na kakšno policijsko postajo vprašat,baje imaj par doobro ohranjenih primirkov,he,he... LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Maj 15, 2002 Deli Objavljeno Maj 15, 2002 V LJ imajo še enega leteči, pa kolikor sem slišal se kar grebejo zanjga... ker zadeva nima gor plastike in se da vsaj približno živet v poletni vročini. Kaj več komentarjev pa nisem slišal od njih. Sicer si pa poglej na www.umgweb.com kaj kej pišejo o small brick zadevah. Mislim da ne kej preveč ohrabrujočega. Boljše K100 ali pa Rnekej. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Januar 22, 2004 Deli Objavljeno Januar 22, 2004 Da zbudim to temo. Splošne lastnosti serije K, primerjava med K-ji in boxerji? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bambi Objavljeno Januar 23, 2004 Deli Objavljeno Januar 23, 2004 Veliko informacij o seriji K lahko dobiš na strani http://www.flyingbrick.de/ Mislim, da je vsem znano, da gre pri K seriji za vrstni, pri R pa za boxer motor. K75 ima 3 cilindrični, K100 4cilindrični motor, postavljen ležeče v vzdolžni smeri. K75 so pričeli delati leta 85 in prenehali leta 1996 z modelom K75 RT. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bambi Objavljeno Januar 23, 2004 Deli Objavljeno Januar 23, 2004 In še pogled na motor in pogon ventilov: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno Januar 23, 2004 Deli Objavljeno Januar 23, 2004 K100.. gore navora v spodnjem območju vrtljajev, zanesljiv (doma imamo letnik 1984 - brez kakršnihkoli problemov - vse le redni servisi). Slabost pa je, da so ti motorji precej nerodni in neokretni; kakšno športno vožnjo lahko kar odmisliš - enostavno ni narejen za to. Po voznosti so daleč za novimi modeli BMWjev. So pa zelo udobni tako za voznika kot sopotnika + prostorni kovčki -- odlično za ture. Prodaja se jih ne ravno veliko - še posebej starega Kja v Oglasniku težko najdeš. Imajo pa visoke cene ko se prodajajo. Nazadnje je nekdo za K75 l. 94 (če se ne motim) hotel okoli 1.450.000. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno Januar 23, 2004 Deli Objavljeno Januar 23, 2004 še bolje, ko se je lani K75 prodal za 1.150.000,00 SIT......aja pa letnik 86 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 Da malo obudim temo... Privlekel sem enega domov, pa ko ga do konca razdrem namalam kako fotko. Bom naredu nekakšen foto strip obnove v tejle temi Zaenkrat kar zadovoljen z njo. Pelje se vredu, mašina še ni na zadnjih vzdihljajih... BTW: Je pa eden od prejšnjih lastnikov ziher imel fetiš nad Loctite lepilom za nerastavljive zveze :glare: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 a "nakeda" a kakšen rt? Vbrizg verjetno že ima a abs tudi? Men so kar všeč teli stari cegli, ampak če že, pol bi rajši bokserja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 Čisto navaden naked. Če bo kakšna priložnost, da se dokopljem do Pichler oklepa ga bom predelal, drugače pa ostane tak kot je. Nakeda sem vzel tudi zaradi svojih kratkih nog... En link kak izgleda pichler: http://www.geocities.com/TheTropics/Cabana/5246/Pichler3.jpg ABSja nima. Pri tako starem motorju znajo bit z njim same težave. Vbrizg goriva pa že ima podobno kot k100 s katerim si deli približno 60% delov. R je že pri hiši, K bo pa za v Lj., saj se z njim nameravam prevažat na šiht, pa tut drugač ga ne mislim šparat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 Da malo obudim temo... Privlekel sem enega domov, pa ko ga do konca razdrem namalam kako fotko. Bom naredu nekakšen foto strip obnove v tejle temi Zaenkrat kar zadovoljen z njo. Pelje se vredu, mašina še ni na zadnjih vzdihljajih... BTW: Je pa eden od prejšnjih lastnikov ziher imel fetiš nad Loctite lepilom za nerastavljive zveze Uuuu, to je pa super mašinca. Jaz sem ga kar nekaj časa fural Daj kako fotko gor, me prav firbec matra . Čestitam za nakup Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 @Bmwslo: Ko ga porihtam pridem na enga neosvinčenga, pa ti ga posodim za en džiro. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 Kar prpel se, te bom vesel, neosvinčen je tudi ponavadi doma, tko da ni problema. Zgleda pa dobro ohranjen . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Oktober 18, 2009 Deli Objavljeno Oktober 18, 2009 (popravljeno) Raport obnove Helge 1: -Namazu gas zajlo -zmeru tlak olja (5Bar) -Kupu stranske kovčke -Zamenju okenček za olje -zrihtu izpuh, novi vijaki + pobarvu nosilc izpuha -nastavu TPS (je nehala pokat iz izpuha ) -naredu "šlauh vage" za throttle body assy. sinhronizirat -nove svečke -nov zračni filter -nov bencin fiter -zmeru zračnost ventilov (potrebna menjava ploščic 3kom) -naredu orodje za menjavo ploščic -zamenju plastičen pokrov na čoku Več slikic v naslednji epizodi Hrabrega Miška Popravljeno Oktober 18, 2009. Popravil ciciban urssa, dotem, zika in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno Oktober 18, 2009 Deli Objavljeno Oktober 18, 2009 Lepo ti tole Helgo pedenaš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Oktober 26, 2009 Deli Objavljeno Oktober 26, 2009 Malo Updejta: -Ugotovil, da so na enem servisu zelo prijazni in ažurni. Naročil ploščice v ponedeljek, pa so me klical v torek, da so jih dobil. V petek sem jih spotoma prevzel in tako še isti dan nastavu ventile -Pobarval trim plastiko na kovčku. -Neuspešno znižal sedež. Nč hudega... Miklavž že gleda in ker sem hudo priden mi bo prnesu en par dalšjih nog al pa vsaj rejverske čevlje. V nedeljo sem se veselo fural... halls, riderrgirl in dotem 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 1, 2009 Deli Objavljeno November 1, 2009 (popravljeno) Še malo updejta. Pacient se zaenkrat dobro drži: -izdelal dva nosilca za pod sedež -nastavljal višino sedeža (špilu sem se s plastelinom) -za probo naštelu throtthle body assy -polakiru plastiko na kufri -počasa si kupujem svoj orodje - Čohu rust iz ključa, ki je pripadal Škodi 1000MB (1965), ker ima že nekaj zgodovine za sabo, sem se ga spravu rihtat, namesto, da si kupim novega. -flek olja pod štendrom mi ni všeč (menjava glavnega tesnila na motorju) -začel podirat zadnji konc. Ata Ciciban in orodje za fine nastavitve sta bila še kako dobrodošla pomoč (kurčev locktite) Popravljeno November 1, 2009. Popravil ciciban riderrgirl, zika, urssa in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno November 1, 2009 Deli Objavljeno November 1, 2009 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 11, 2009 Deli Objavljeno November 11, 2009 Jodeli banda! -Helgi sem dal znižat sedež, da se bom lažje kobacal nanjo, pa nov leder bo dobila... -Pregledal zloglasne spline (nazobčen del gredi) so še celo OK :closedeyes: -Namazu stranski štender -Kupu inox šraufe za po celem motorju -Preostanek sobote u glavnem preklinjal inženirja Hansa aus BMW, ki ni predvidel, da je treba ležaj včasih tut ven dobit :slap BTW Ta istem Hansi je ta zasnova (in tudi velikost) tega lagra tako všeč, da ga še danes veselo tlači v BMW diferenciale. Enaka zgodba pri ostalih delih tam not... nejvasbomalstrahpress riderrgirl, zika, dotem in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 Slike... riderrgirl, dotem, zika in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 22, 2009 Deli Objavljeno November 22, 2009 (popravljeno) Počasa sem začel zlagat skupi Helgo; -Menjalnik izgleda vredu -Sklopko moram obnovit (že naročena) -Zamenjal glavni semering na motorju -spihal kiler -novi gumijasti nosilci od rezervoarja -zamenjal kar precej vijakov z novimi inox -nekaj malega spet barval Preostanek dneva sem se veselo vozil Popravljeno November 22, 2009. Popravil ciciban TommyP, zika, roks63 in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 25, 2009 Deli Objavljeno November 25, 2009 Čisto tako baj"d"vej... Če se doma kom valjajo ščitniki motorja za tole čudo se priporočam. Aja, pa če kdo rabi kakšna navodila za k75 jih lahko ob "priliki" dobi dotem 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno November 26, 2009 Deli Objavljeno November 26, 2009 -Kupu inox šraufe za po celem motorju Inox vijaki so običajno mehkejši od jeklenih z oznako 8.8, zato se ob močnejšem pritegovanju deformirajo in jih je še težje odviti kot tiste z loctitom. Poglej oznake na starih vijakih, kupi enake in jih po potrebi namaži z ustreznim loctitom, ki preprečuje neželeno odvijanje in hkrati omogoča želeno odvijanje. Pa čestitam za temeljito obnavljanje zanimivega motorja. suhi, ciciban, riderrgirl in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno November 27, 2009 Deli Objavljeno November 27, 2009 Jep, teli vijaki pri takšnih starinah znajo požret nekaj časa/živcev. Od recimo šestih vijakov na sklopki je bil eden uničen zaradi zategovanja z slabim ključem. Na srečo so vsaj navoji v komponentah v dokaj dobrem stanju in da se v eni trgovini v Šenčurju (tudi v BTC) dobi tudi bolj egzotične zadeve (recimo M7 vijake). @:elektronik hvala za info dotem 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se