ciciban Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Oj šrauf majstri! -Šalca od ležaja je končno ven iz diferenciala (je blo treba mal švasat) :glare: -Ugotovil katere podloške moram v dif. dat (zato je barva na zobnikih) No en link o čem je govora: http://www.bmwra.org/otl/finaldrive/ -Pobarval in nazaj sestavil štender -zamenjal vse cevi za vodo in gorivo -Dubu material za zavore obnovit -Čakam sklopko in iščem štite motorja :trance_33_sleep: suhi, dotem, urssa in 1 other 4
Guest Brumer Objavljeno December 6, 2009 Opozori Objavljeno December 6, 2009 Oj šrauf majstri! Ti si pa res en šrafmajster, namreč doma se spravit popravljat diferencijal nikoli nemoreš to pravilno nastavit brez delavniških orodij (kalibrov),ki jih potrebuješ za natančno nastavitev triblinga in telerada.Sam sem popravil že ogrmno diferencijalov in lahko mi verjameš,da ni enostavno,namreč sama slika ti pove pri nastavitvah zelo malo in ta se dela šele, ko je predhodno najprej z kalibri vse natančno nastavljeno!!! Ps: pa mirkaj na probni vožnji!! urssa, Gregc, dzekNiklson in 1 other 1 3
ciciban Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 Oj! Pa sej se da tut drugač zmerit. Požre en popoldne cajta, pa mal je treba telovadit z kalkulatorjem. urssa in riderrgirl 2
Guest Brumer Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 (popravljeno) Oj! Pa sej se da tut drugač zmerit. Požre en popoldne cajta, pa mal je treba telovadit z kalkulatorjem. Potrebno je merit z komperatorjem in ne z kalkulatorjem!!!! Popravljeno December 7, 2009. Popravil Brumer dzekNiklson, roks63, urssa in 2 others 1 4
Leteči Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 Ciciban ne se sekirat, naš dragi Brumči mora obvezno izpasti kot glavni đek v selu. Saj ne rečem da ne bi vedel, njegovo znanje je kar bogato samo navaditi se mora da obstaja še kakšna druga pot do cilja kot tista, ki jo pozna on pa bo čist fejst fant. Če boš potreboval kakšne dele mi javi, imam precej dobre veze za razno razne kose. Sklopke, zavorni material.......... Saj bi se lahko enkrat dobili na kakšnem piru, da rečemo kakšno o dobrih starih študentskih časih ciciban 1
ciciban Objavljeno December 8, 2009 Opozori Objavljeno December 8, 2009 @Leteči; Ja bi se že res spodobl, da se dobimo na kakšnem piru. Za dele si bom pa zapomnu, da se jih da pr teb dobit. BTW: Baje, da si Africo fajn zrihtu. maco47, Majesty in MiNa 2 1
ciciban Objavljeno December 13, 2009 Opozori Objavljeno December 13, 2009 Čeljusti obnovljene maco47, riderrgirl in MiNa 2 1
MiNa Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Čeljusti obnovljene Tale je pa šel s predelavo čisto v drugo smer....... BIG endura !? zjelen in ciciban 2
bmwslo Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Pa še čisto posrečeno zgleda ciciban 1
PURPLE Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Kolikor se spomnim na pamet je BMW eno leto vozil na Dakarju tudi z K75 modelom, ko najdem slike jih prilepim. ciciban 1
ciciban Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Z veliko volje/denarja se očitno da marsikaj :yes: Včasih se je dalo kupiti celo turbo kite za leteče cigle: http://www.rbracing-rsr.com/bmwturbos.htm En Rat Bike K75 turbo: Pa kup bolj ali manj posrečenih predelav na dizel (Smart, Daihatsu, Yanmar) http://www.dieselbike.net/bmw/bmw.htm Stvar debete in okusa Aja... Na Helgi nič novega. Danes sem šel iskat zavorno cev... Majesty, MiNa, zika in 1 other 3 1
ciciban Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 Oj banda! -zavore namontirane; stahl flex, novi vijaki... -Sestavljena sklopka -Namontiran menjalnik + novo olje in vsi vijaki (fajn da je poimoč pri roki) -po dolgem cajti spet stoji na svojem štendi in ne na omari in klocnih -namontiran aku; pobarvan nosilček -namontirana nihajka z kardanom in novim zaščitnim mehom -po nepotrebnem razstavu cel mehanizem gasa in ga celga namazu, pa gas zajlo prestavlju sem pa tja (celo ene trikrat) krivec zatikanja pa čist banalna fora -začasno namontiran izpuh, da se je dal Helgenfrankenstajna zalaufat in prezračit "centralno" pa sklopko sprobat občutki pa nekak takšni riderrgirl, urssa, maco47 in 2 others 3 2
Leteči Objavljeno December 29, 2009 Opozori Objavljeno December 29, 2009 Dobro izkoriščaš tele zimske mesece dotem 1
bmwslo Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 Kak je kaj ciciban s tvojo helgo. Si že kaj naprej. Mal poročaj
ciciban Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 Oj! Motor je v bistvu fertik. Čaka me še menjava olja, pa prednjo šipco morm še gor obesit. Ko se priguncam domov-domov nalepim kakšno novo slikico. Vozil se letos nisem še čisto nič :glare: Očitno se tudi danes ne bom, ker binglam v službi. Evo ene frišne slikice s kakšnimi motorizmom imamo opravka. zika, Quest in maco47 2 1
ciciban Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 (popravljeno) Še zadnja serija fotostrip obnove: -sestavil zadnji del -dal šajbo gor -spucu karter in zamenjal olje -zmontiral sedež, ki ga je en stric lepo znižal in preoblekel Čakajo me še fine nastavitve, menjava gum, pa stranske deklce morm gor obesit. Testna vožnja je že tudi mimo :naughty: Popravljeno Marec 21, 2010. Popravil ciciban maco47, suhi, trebor in 3 others 5 1
kitekatus Objavljeno Avgust 5, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2018 Da mlčk obudim,po juhuhu letih temo o teh čudovitih primerkih starodobnikov,posebej imam v mislih,da ne odpiram nove teme,BMW K100,letnik 1985. Me zanima,če si kdo lasti tole zadevco,kako je zadovoljen,ali je primeren za velikane okrog 190 cm,kako je kaj z dobavljivostjo rezervnih delov,potrošnega materijala,cena le teh,skratka,vesel bi bil vsakršnih informacij po možnosti iz prve roke.
Joker Objavljeno Avgust 5, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2018 (popravljeno) K100 l. 1986 sem imel 15 let, lani pa sem ga prodal. Kupil sem karamboliranega, na paleti. Nato sem ga res detajlno obnovil. Takrat so bili vsi deli, ki sem jih potreboval na voljo. Verjamem, da tudi danes ne bi smel biti problem. Tudi cene me niso nikoli vrgle na hrbet. Z njim sem se vozil 6 sezon, nato pa sem ga zamenjal za GSA. Razlog je bil preprost: začela sva delati med 10 in 15 kkm letno, kar se mi je zdelo nepotrebno mučenje veterana. Poleg tega sem si pri takšni kilometrini zaželel malo več udobja. Je pa bil moj komentar ob menjavi sledeč: Le kako bi prestavil agregat iz K100 v okvir GSA... Ta reč namreč vleče zvezno kot elektromotor. Sicer pa s svojima 2m+ nisem imel nekih zežav s prostorom Govorim o K100 brez oklepa. Kakšen RT pa pri tej višini postane problematičen, saj se noge zagozdijo za oklep... Potem ga je 3 sezone vozila še moja boljša polovica... Popravljeno Avgust 5, 2018. Popravil Joker MiNa in kitekatus 2
kitekatus Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 pred 23 urami, Joker pravi: K100 l. 1986 sem imel 15 let, lani pa sem ga prodal. Kupil sem karamboliranega, na paleti. Nato sem ga res detajlno obnovil. Takrat so bili vsi deli, ki sem jih potreboval na voljo. Verjamem, da tudi danes ne bi smel biti problem. Tudi cene me niso nikoli vrgle na hrbet. Z njim sem se vozil 6 sezon, nato pa sem ga zamenjal za GSA. Razlog je bil preprost: začela sva delati med 10 in 15 kkm letno, kar se mi je zdelo nepotrebno mučenje veterana. Poleg tega sem si pri takšni kilometrini zaželel malo več udobja. Je pa bil moj komentar ob menjavi sledeč: Le kako bi prestavil agregat iz K100 v okvir GSA... Ta reč namreč vleče zvezno kot elektromotor. Sicer pa s svojima 2m+ nisem imel nekih zežav s prostorom Govorim o K100 brez oklepa. Kakšen RT pa pri tej višini postane problematičen, saj se noge zagozdijo za oklep... Potem ga je 3 sezone vozila še moja boljša polovica... Hvala kolega za tako slikovit,kratek in jedrnat odgovor.Tudi sam imam v mislih goliča,ker z oklepom mi nekak ni všeč.Je pa res,da sem vozil pred časom 1150 gs-a in zna bit mlčk problem glih udobje ja,posebej,ko bi bila gor dva.Kdo ve,mogoče pa grem vseeno pogledat kakšnega,pa če bo prilika tudi poskusit,pa bi potem dobil tudi sam tist filing iz prve roke;) Joker 1
kitekatus Objavljeno September 9, 2018 Opozori Objavljeno September 9, 2018 A kdo ve,kako so nekoč,predvsem policisti rokovali z službenimi motorji znamke BMW K 75 RT? Namreč eden se prodaja,kateri je bil last policije,mašinca izgleda privlačna,zanimiva,zabavna,skratka motor za ga imet,kilometrov naj bi bilo okrog 75.000,zdaj če so tapravi,kdo bi vedu,mal malo se mi zdi,al so se policisti res tko malo vozil:P
Joker Objavljeno September 9, 2018 Opozori Objavljeno September 9, 2018 Pri K75/100 so števci velikokrat malo prenehali delat (problem s kontakti). Zato so kilometri pri teh motorjih le redko pravi, kljub morebitni poštenosti lastnikov (beri brez namernega vrtenja nazaj, ki je, mimogrede, pri teh števcih otročje lahko).
kitekatus Objavljeno September 9, 2018 Opozori Objavljeno September 9, 2018 pred 1 uro, Joker pravi: Pri K75/100 so števci velikokrat malo prenehali delat (problem s kontakti). Zato so kilometri pri teh motorjih le redko pravi, kljub morebitni poštenosti lastnikov (beri brez namernega vrtenja nazaj, ki je, mimogrede, pri teh števcih otročje lahko). Hvala za odgovor Joker;)
motolover Objavljeno September 9, 2018 Opozori Objavljeno September 9, 2018 Včeraj sem v Postojni govoril z lastnikom K75RT in ima na števcu 320.000km. Nisem vprašal, se mi pa po izgledu zdi, da je bil policijski, tudi hlače je voznik imel stare policijske. kitekatus 1
Joker Objavljeno September 9, 2018 Opozori Objavljeno September 9, 2018 Me je @motolover spomnil še na eno dejstvo: K75/100 sta ultra vzdržljiva motorja. Spomnim se supertesta, objavljenega v Motorradu pred mnogo leti. K100 so po 500 000km odprli in so bili vsi deli v motorju še vedno znotraj toleranc... kitekatus 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se