Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Oj šrauf majstri!

-Šalca od ležaja je končno ven iz diferenciala (je blo treba mal švasat) :glare:

-Ugotovil katere podloške moram v dif. dat (zato je barva na zobnikih) :D

No en link o čem je govora: http://www.bmwra.org/otl/finaldrive/

-Pobarval in nazaj sestavil štender

-zamenjal vse cevi za vodo in gorivo

-Dubu material za zavore obnovit

-Čakam sklopko in iščem štite motorja :trance_33_sleep:

post-5959-126010672256_thumb.jpg

post-5959-126010673555_thumb.jpg

post-5959-126010674551_thumb.jpg

post-5959-126010675717_thumb.jpg

Objavljeno

Oj šrauf majstri!

Ti si pa res en šrafmajster, namreč doma se spravit popravljat diferencijal :hmm: nikoli nemoreš to pravilno nastavit brez delavniških orodij (kalibrov),ki jih potrebuješ za natančno nastavitev triblinga in telerada.Sam sem popravil že ogrmno diferencijalov in lahko mi verjameš,da ni enostavno,namreč sama slika ti pove pri nastavitvah zelo malo in ta se dela šele, ko je predhodno najprej z kalibri vse natančno nastavljeno!!!

Ps: pa mirkaj na probni vožnji!! :hmm:

Objavljeno

Oj!

Pa sej se da tut drugač zmerit. Požre en popoldne cajta, pa mal je treba telovadit z kalkulatorjem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Oj!

Pa sej se da tut drugač zmerit. Požre en popoldne cajta, pa mal je treba telovadit z kalkulatorjem.

Potrebno je merit z komperatorjem in ne z kalkulatorjem!!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Ciciban ne se sekirat, naš dragi Brumči mora obvezno izpasti kot glavni đek v selu. Saj ne rečem da ne bi vedel, njegovo znanje je kar bogato samo navaditi se mora da obstaja še kakšna druga pot do cilja kot tista, ki jo pozna on pa bo čist fejst fant.

Če boš potreboval kakšne dele mi javi, imam precej dobre veze

za razno razne kose. Sklopke, zavorni material..........

Saj bi se lahko enkrat dobili na kakšnem piru, da rečemo kakšno o dobrih starih študentskih časih :)

Objavljeno

@Leteči; Ja bi se že res spodobl, da se dobimo na kakšnem piru. Za dele si bom pa zapomnu, da se jih da pr teb dobit.

BTW: Baje, da si Africo fajn zrihtu.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Čeljusti obnovljene :yea2:

Tale je pa šel s predelavo čisto v drugo smer....... BIG endura !? :whistle:

post-7865-126142070883_thumb.jpg

post-7865-126142074822_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolikor se spomnim na pamet je BMW eno leto vozil na Dakarju tudi z K75 modelom, ko najdem slike jih prilepim.

Objavljeno

Z veliko volje/denarja se očitno da marsikaj :yes:

Včasih se je dalo kupiti celo turbo kite za leteče cigle:

http://www.rbracing-rsr.com/bmwturbos.htm

En Rat Bike K75 turbo:

:OK:

Pa kup bolj ali manj posrečenih predelav na dizel (Smart, Daihatsu, Yanmar)

http://www.dieselbike.net/bmw/bmw.htm

Stvar debete in okusa :whistle:

Aja...

Na Helgi nič novega. Danes sem šel iskat zavorno cev...

post-5959-126150072147_thumb.jpg

Objavljeno

Oj banda!

-zavore namontirane; stahl flex, novi vijaki...

-Sestavljena sklopka

-Namontiran menjalnik + novo olje in vsi vijaki (fajn da je poimoč pri roki)

-po dolgem cajti spet stoji na svojem štendi in ne na omari in klocnih

-namontiran aku; pobarvan nosilček

-namontirana nihajka z kardanom in novim zaščitnim mehom

-po nepotrebnem razstavu cel mehanizem gasa in ga celga namazu, pa gas zajlo prestavlju sem pa tja

(celo ene trikrat) krivec zatikanja pa čist banalna fora :BUA:

-začasno namontiran izpuh, da se je dal Helgenfrankenstajna zalaufat in prezračit "centralno" pa sklopko sprobat

občutki pa nekak takšni :lol1:

post-5959-126211523467_thumb.jpg

post-5959-126211524745_thumb.jpg

post-5959-126211526616_thumb.jpg

post-5959-12621152788_thumb.jpg

Objavljeno

Dobro izkoriščaš tele zimske mesece :)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kak je kaj ciciban s tvojo helgo. Si že kaj naprej.

Mal poročaj trance_07_beerchug.gif

Objavljeno

Oj!

Motor je v bistvu fertik. Čaka me še menjava olja, pa prednjo šipco morm še gor obesit. Ko se priguncam domov-domov nalepim kakšno novo slikico.

Vozil se letos nisem še čisto nič :glare: Očitno se tudi danes ne bom, ker binglam v službi. Evo ene frišne slikice s kakšnimi motorizmom imamo opravka.

post-5959-126855471065_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Še zadnja serija fotostrip obnove:

-sestavil zadnji del

-dal šajbo gor

-spucu karter in zamenjal olje

-zmontiral sedež, ki ga je en stric lepo znižal in preoblekel

Čakajo me še fine nastavitve, menjava gum, pa stranske deklce morm gor obesit. Testna vožnja je že tudi mimo :naughty:

post-5959-126916989156_thumb.jpg

post-5959-126916990672_thumb.jpg

post-5959-126916992043_thumb.jpg

post-5959-126916993462_thumb.jpg

post-5959-126916994853_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
  • 8 let pozneje...
Objavljeno

Da mlčk obudim,po juhuhu letih temo o teh čudovitih primerkih starodobnikov,posebej imam v mislih,da ne odpiram nove teme,BMW K100,letnik 1985.
Me zanima,če si kdo lasti tole zadevco,kako je zadovoljen,ali je primeren za velikane okrog 190 cm,kako je kaj z dobavljivostjo rezervnih delov,potrošnega materijala,cena le teh,skratka,vesel bi bil vsakršnih informacij po možnosti iz prve roke.

Objavljeno (popravljeno)

K100 l. 1986 sem imel 15 let, lani pa sem ga prodal. Kupil sem karamboliranega, na paleti. Nato sem ga res detajlno obnovil. Takrat so bili vsi deli, ki sem jih potreboval na voljo. Verjamem, da tudi danes ne bi smel biti problem. Tudi cene me niso nikoli vrgle na hrbet.

Z njim sem se vozil 6 sezon, nato pa sem ga zamenjal za GSA. Razlog je bil preprost: začela sva delati med 10 in 15 kkm letno, kar se mi je zdelo nepotrebno mučenje veterana. Poleg tega sem si pri takšni kilometrini zaželel malo več udobja. Je pa bil moj komentar ob menjavi sledeč: Le kako bi prestavil agregat iz K100 v okvir GSA... Ta reč namreč vleče zvezno kot elektromotor.

Sicer pa s svojima 2m+ nisem imel nekih zežav s prostorom

 Govorim o K100 brez oklepa. Kakšen RT pa pri tej višini postane problematičen, saj se noge zagozdijo za oklep...

Potem ga je 3 sezone vozila še moja boljša polovica...

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 23 urami, Joker pravi:

K100 l. 1986 sem imel 15 let, lani pa sem ga prodal. Kupil sem karamboliranega, na paleti. Nato sem ga res detajlno obnovil. Takrat so bili vsi deli, ki sem jih potreboval na voljo. Verjamem, da tudi danes ne bi smel biti problem. Tudi cene me niso nikoli vrgle na hrbet.

Z njim sem se vozil 6 sezon, nato pa sem ga zamenjal za GSA. Razlog je bil preprost: začela sva delati med 10 in 15 kkm letno, kar se mi je zdelo nepotrebno mučenje veterana. Poleg tega sem si pri takšni kilometrini zaželel malo več udobja. Je pa bil moj komentar ob menjavi sledeč: Le kako bi prestavil agregat iz K100 v okvir GSA... Ta reč namreč vleče zvezno kot elektromotor.

Sicer pa s svojima 2m+ nisem imel nekih zežav s prostorom

 Govorim o K100 brez oklepa. Kakšen RT pa pri tej višini postane problematičen, saj se noge zagozdijo za oklep...

Potem ga je 3 sezone vozila še moja boljša polovica...

Hvala kolega za tako slikovit,kratek in jedrnat odgovor.Tudi sam imam v mislih goliča,ker z oklepom mi nekak ni všeč.Je pa res,da sem vozil pred časom 1150 gs-a in zna bit mlčk problem glih udobje ja,posebej,ko bi bila gor dva.Kdo ve,mogoče pa grem vseeno pogledat kakšnega,pa če bo prilika tudi poskusit,pa bi potem dobil tudi sam tist filing iz prve roke;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A kdo ve,kako so nekoč,predvsem policisti rokovali z službenimi motorji znamke BMW K 75 RT?
Namreč eden se prodaja,kateri je bil last policije,mašinca izgleda privlačna,zanimiva,zabavna,skratka motor za ga imet,kilometrov naj bi bilo okrog 75.000,zdaj če so tapravi,kdo bi vedu,mal malo se mi zdi,al so se policisti res tko malo vozil:P

Objavljeno

Pri K75/100 so števci velikokrat malo prenehali delat (problem s kontakti). Zato so kilometri pri teh motorjih le redko pravi, kljub morebitni poštenosti lastnikov (beri brez namernega vrtenja nazaj, ki je, mimogrede, pri teh števcih otročje lahko).

Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Pri K75/100 so števci velikokrat malo prenehali delat (problem s kontakti). Zato so kilometri pri teh motorjih le redko pravi, kljub morebitni poštenosti lastnikov (beri brez namernega vrtenja nazaj, ki je, mimogrede, pri teh števcih otročje lahko).

Hvala za odgovor Joker;)

Objavljeno

Včeraj sem v Postojni govoril z lastnikom K75RT in ima na števcu 320.000km. Nisem vprašal, se mi pa po izgledu zdi, da je bil policijski, tudi hlače je voznik imel stare policijske. 

Objavljeno

Me je @motolover spomnil še na eno dejstvo: K75/100 sta ultra vzdržljiva motorja. Spomnim se supertesta, objavljenega v Motorradu pred mnogo leti. K100 so po 500 000km odprli in so bili vsi deli v motorju še vedno znotraj toleranc...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!