Skoči na vsebino

Primerjava 250 ccm in 500 ccm V motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Razmišljam o nakupu motocikla, ogledujem si Hyosunga Aquila 250, Yamaho Virago 250 in 535. Je kakšna razlika vzdržljivosti 250 in 500 kubičnega stroja? Kakšna je razlika v vožnji viraga 250 in 535, potrebuje 250-ka za easy vožnjo dosti višje vrtljaje kot 535-ka?

Glede na ceno me najbolj zanima Hyosung, pa me zanima kako se obnese, kako je z dobavo in ceno rezervnih delov. Servis niti ni tako pomemben, ker bom servisiral sam.

Razmišljam tudi o nakupu rabljenega motorja, pa me zanima na kaj naj bom pozoren. Pri rabljenem avtomobilu me težko okrog prinesejo, pri motociklu pa nisem ravno prepričan.

Objavljeno

quote:

Razmišljam tudi o nakupu rabljenega motorja, pa me zanima na kaj naj bom pozoren.

... zgoraj pritisni Članki in nasveti ... nato levo Vsega po malem ... in nato poišči članek Nakup rabljenega motorja ... bo v redu?

lp Easyrider

Objavljeno

Jah, tkole je....

Aquila... luškan motorček, minusi, za katere vem so pa:

samo 250ccm

bremze se pregrevajo pri bolj ostri vožnji.

Virago:

250... malo kuri itd... ampak švoh

s 535 pa že lahko kam prideš.

Od teh treh ti definitivno svetujem 535.

Tudi če bi bil to tvoj prvi motor. Edini minus je, da pade v kategorijo 500-750ccm pri zavarovanju.

Kar se pa tiče same vožnje... aquila se vrti dosti visoko.

Viagra 250 in 500 (kolikor vem) imata isti geštel, 250 ima verigo, 535 kardan (plus), 535 je mogoče malce težji.

Aja.. še en minus tehle viragotov... mejhn kestl imajo... res je da ne žrejo velik, ampak vseeno.

Dokaj nezahtevna zadeva. Rabljenih je dosti, pri nobenem pa še nisem slišal za kakšne resnejše probleme od potrošnega materiala (gume, pakne, kakšen ležaj pri vilicah (križu), ampak tisto je bila posledica padca)...

LP

Objavljeno

Članek Nakup rabljenega motorja je v redu, to so osnove. Imam tomosa 90, tako da nekaj o motorjih vem, boljše motorje pa sem dobil v roke samo "za en krog". Pri kupovanju motorja se počutim tako, kot bi celo življenje vozil fičota, potem mi bodo podtaknili stoenko in bom zelo vesel dokler ne ugotovim, da ima pokvarjen sinhron prve prestave (tega pri nakupu seveda ne ugotovim, ker ga fičo pač nima).

Torej zanima me kaj crkuje pri pri določenih km, kaj je normalno da ne deluje najboljše...

BTW, obstaja iskalnik znotraj tega foruma?

lp Easyrider

Objavljeno

quote:

Edini minus je, da pade v kategorijo 500-750ccm pri zavarovanju.

Kar se pa tiče same vožnje... aquila se vrti dosti visoko.

Kje so meje pri zavarovanju motociklov? Potem je dobro kupiti Kawasakija EN500, ki ima malo manj kot 500 ccm?

V reviji Motorist sem bral, da se Aguila vozi med 5000 in 8000 vrtljaji, kaj pa 250 ccm Virago?

Objavljeno

Jst sploh mislm da ni primerjave z 250 kubiki in 500 kubiki!

535 - tka ima mislm da 43 ks kar pomeni da je to ľe dober motor za lepo voľnjo!

Ga ima bratranec, je letnik 96 ma ni problema!!

Thundercat

Objavljeno

Vozil EN 500......hudo priporočam,cena novega....sitnica,ko prodajaš.......izgubil malo,izgled.....k taprau,rezervni deli.....ma jih ne rabš,gume in ostalo pa je itaq za vse enako,konjičkov 50cca.....kar pomeni da dobro skoči in se ga lahko kar priganja,mašina.....stara in preizkušena,skoraj neuničljiva ob primernem ravnanju.

Slabosti.......ma jih ni,samo mašina ni "V".

Če pa ti ta ni všeč,potem Viragec 535 ostane edina opcija,da ne boš menjal motorje na 14 dni!!!!!!!!!!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Objavljeno

Vozim EN 500...res, da še nimam ne vem koliko km, a do sedaj sem zelo zelo zadovoljna z njim. Kubikov ima pa ravno 499 (al tu nekje), tako da pri zavarovanju padeš v razred pod 500 kubikov...kar se splača. Pa še vodno hlajenje ima...in menda z njim res ni problemov....

LP Aja

Objavljeno

Torej si zadela z nakupom žebljico na glavico!!Želim ti čim več srečnih km in ta vikend te povabim na eno skupinsko vožnjo če boš kaj v Ljubljani!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Kaj misliš s tem?

quote:

Če pa ti ta ni všeč,potem Viragec 535 ostane edina opcija,da ne boš menjal motorje na 14 dni!!!!!!!!!!

Kompromis med nabavo novega, rabljenega, vzdrževanjem, zmogljivostjo in registracijo mi (trenutno) kaže na rabljenega Kawasakija EN500.

Motorja Yamahe 535 in Kawasakija EN 500 sta popolnoma različne konstrukcije, menjalnik Yamahe ima 5 prestav, Kawasakijev 6. Kakšna primerjava vožnje teh dveh? Vožnja v dvoje na omenjenih motorjih? Dodatna oprema, torbe, naslonjala in možnost vožnje prtljage? Potem prednosti in slabosti vodnega oziroma zračnega hlajenja - kakšna posebnost pri motociklih ali isto kot pri avtomobilih?

Je tudi pri umirjeni vožnji potrebno verigo skupaj z zobniki menjati na 30000 km? Cene zavornih oblog (in splošno ostalih delov), se dobijo neoriginalni, ali je treba mastno plačati originalno embalažo? Lahko se zgodi, da je vožnja z Yamaho 535 cenejša kot z Kawasakijem EN 500, čeprav se zdi v začetku Yamaha dražja?

Objavljeno

elektronik: za skoraj vsa,ce ne vsa,vprasanja najdes odgovore z funkcijo "iskalnik" desno zgoraj.bodi tako dober in uporabi to opcijo,ker je ze bilo ogromno napisanega glede tega.hvala.

razlika med 250 in 500 ccm je pa 250 ccm - v navoru,max.KM,porabi,itd.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

Virago:

250... malo kuri itd... ampak švoh

s 535 pa že lahko kam prideš.

Od teh treh ti definitivno svetujem 535.

Tudi če bi bil to tvoj prvi motor. Edini minus je, da pade v kategorijo 500-750ccm pri zavarovanju.

Kar se pa tiče same vožnje... aquila se vrti dosti visoko.

Viagra 250 in 500 (kolikor vem) imata isti geštel, 250 ima verigo, 535 kardan (plus), 535 je mogoče malce težji.

Aja.. še en minus tehle viragotov... mejhn kestl imajo... res je da ne žrejo velik, ampak vseeno.

Dokaj nezahtevna zadeva. Rabljenih je dosti, pri nobenem pa še nisem slišal za kakšne resnejše probleme od potrošnega materiala (gume, pakne, kakšen ležaj pri vilicah (križu), ampak tisto je bila posledica padca)...

LP

Virago 250 udobnejši za dva kot 535. poraba 250 od 3-3.5, 535 od 4,5-5,5?(lucky) Končna 250, 120km/h vtrljaji pri 250 za cca 1000 višji kot pri 535(max moč in navor) 15kkm naredil brez problema razen lanskega crasha. Samo za informacijo. Tudi virago 250 te je sposoben pripeljati v enem dnevu iz Dubrovnika do ljubljane(cca 680km) pa ni treba imeti skoz gas do kraja(1/2-3/4) Mogoče je res minus majhen rezervoar(9 litrov) ampak je za zdržat. 300km se itak ne moreš peljat nepretrgoma ne da bi se ustavil.

Z njim zadovoljen jeseni oz do pomladi pa nekaj močnejšega. Do takrat pa še 10kkm

Sonce naj sveti vsak dan

Objavljeno

No, čeprav bo Ice jezen, bom še jaz dodal malo svojih izkušenj. Vozim viragec 535 in sem blazno zadovoljen z njim, moja Janja pa bolj malo. Za sopotnika je motor skrajno neudoben, ker je sedež nikakav in stopalke nameščene previsoko. Naslon malo pomaga, čudežev pa ne dela. Tudi meni je malo majhen (186 cm) ampak zaenkrat mi je važno, da se pelem. Moram reči, da sva se oba na Viragotu 250 vozila dosti udobneje ampak tudi počasneje. Ta dva motorja imata drugačne okvirje, zato te razlike. Ta mali mi je pil minimalno 2,8 litra (oba, naložena, easy vožnja 80 - 90 km/h). Ta "velik" pa ne pride pod 4,7 na sto. Je pa razlika v konjičih precejšnja, prehitevanja so zdaj milina. Kakšnih večjih težav nisem imel, razen zamenjave tesnila na glavi, kar pa košta samo zaradi veliko ur dela. Škoda le, da ima tistih 35 kubikov preveč in da pade zato v višji razred. Bi pršparal 20 jurjev.

Burn to be wild

Objavljeno

Jaz se pri 535 nisem nikoli sekiral za sopotnika. Glavno, da sem jaz dobr sedel.

Objavljeno

quote:

Kaj misliš s tem?

quote:

Če pa ti ta ni všeč,potem Viragec 535 ostane edina opcija,da ne boš menjal motorje na 14 dni!!!!!!!!!!

Kompromis med nabavo novega, rabljenega, vzdrževanjem, zmogljivostjo in registracijo mi (trenutno) kaže na rabljenega Kawasakija EN500.

Motorja Yamahe 535 in Kawasakija EN 500 sta popolnoma različne konstrukcije, menjalnik Yamahe ima 5 prestav, Kawasakijev 6. Kakšna primerjava vožnje teh dveh? Vožnja v dvoje na omenjenih motorjih? Dodatna oprema, torbe, naslonjala in možnost vožnje prtljage? Potem prednosti in slabosti vodnega oziroma zračnega hlajenja - kakšna posebnost pri motociklih ali isto kot pri avtomobilih?

Je tudi pri umirjeni vožnji potrebno verigo skupaj z zobniki menjati na 30000 km? Cene zavornih oblog (in splošno ostalih delov), se dobijo neoriginalni, ali je treba mastno plačati originalno embalažo? Lahko se zgodi, da je vožnja z Yamaho 535 cenejša kot z Kawasakijem EN 500, čeprav se zdi v začetku Yamaha dražja?

Nja... če ima več prestav, so ponavadi le-te krajše...

Kawasaki EN500 ima isto mašino kot GPZ 500S, ER-5 in KLE 500. Deli so poceni (proti ostalim japoncem). Najbrž se da s kakšnimi menjavami frgazarjev od GPZja dobit še par konjev ven (najbrž ima EN 50, GPZ pa 60), točnih detajlov pa ne vem.

Kar se tiče opreme... torbe pa to... se dobi za oboje vse. Potrošni material ala pakne pa zobniki in ketne se dobi tudi ne-yamahine oz. kawasakijeve.

Kolikor vem, sta oba zračno-oljno hlajena.

Kej več si poglej na www.umgweb.com sicer pa najdi koga, ki ima to zadevo pa pejt na testno vožnjo... pa boš videl kter ti bolj paše.

LP

Objavljeno

quote:

Razmišljam o nakupu motocikla, ogledujem si Hyosunga Aquila 250, Yamaho Virago 250 in 535. Je kakšna razlika vzdržljivosti 250 in 500 kubičnega stroja? Kakšna je razlika v vožnji viraga 250 in 535, potrebuje 250-ka za easy vožnjo dosti višje vrtljaje kot 535-ka?

Glede na ceno me najbolj zanima Hyosung, pa me zanima kako se obnese, kako je z dobavo in ceno rezervnih delov. Servis niti ni tako pomemben, ker bom servisiral sam.

Razmišljam tudi o nakupu rabljenega motorja, pa me zanima na kaj naj bom pozoren. Pri rabljenem avtomobilu me težko okrog prinesejo, pri motociklu pa nisem ravno prepričan.

Ce si nameraval se koga peljat zadi, potem lahko kar pozabis na 250 variante. Seveda povsem osebna izkusnja, ampak meni se zdi da 250 virago se enega komaj v klanc vlece, kaj sele 2. Sej je res, da pri coperjih itak ne norimo ampak vseen je dobr, da motor kam gre...

Virago 535 ma sele od letos kardan, tko, da ce bos kupval rabljenga bos dobil ketno...

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Popravil/a - Dave dne 16/05/2002 ob 15:30:16

Objavljeno

quote:

quote:

Ce si nameraval se koga peljat zadi, potem lahko kar pozabis na 250 variante. Seveda povsem osebna izkusnja, ampak meni se zdi da 250 virago se enega komaj v klanc vlece, kaj sele 2. Sej je res, da pri coperjih itak ne norimo ampak vseen je dobr, da motor kam gre...

Virago 535 ma sele od letos kardan, tko, da ce bos kupval rabljenga bos dobil ketno...

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Popravil/a - Dave dne 16/05/2002 ob 15:30:16

Dave ne zavajaj! Tudi z dvema gre virago. Ob 4 popoldne iz domžal v pulo ob 10 nazaj preko potroroža in to DVA na njem da ne bo pomote.

Tudi druga trditev ne drži. Virago 535 ima kardan kar jaz pomnim.Vsaj kake tri leta predvidevam celo od samega začetka.

Strom! virago 250 in 535 niti pod RAZNO nimata istega okvirja ga imata pa 250 in 125 za katere dva se bojim da ju ne ločiš, ker če ne ločiš 250 in 535 tud 250 in 125 ne boš, garantiram.

Sicer pa takole. Mislim da je na začetku vsakmotor dovolj močan kasneje pa vsak prešvoh vsaj pri začetnikih. Tudi če bi imel Ninjo 12 ti bo enkrat prešvoh meni verjemi če boš gledal samo na moč in kolk rukne.

Sonce naj sveti vsak dan

Popravil/a - hanzi dne 16/05/2002 ob 15:46:45

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!