Skoči na vsebino

Drzanje sopotnika


cyc

Priporočene objave

Hehe, vem, lame tema ampak shit happens ...

No, do Trzina sem se drzal za rocaje zadaj na SVju, Zarja je imela obcutek da je teza prevec zadaj. No, zadaj je res bila, ker sem bil dejansko zravnan pri nizkih hitrostih ... pase mi, da kaj vidim, ker pri visjih hitrostih sem se itak sklonil za Zarjo

No, nazaj grede sem se drzal spredaj, za tank. Bolje receno, nanj sem bil naslonjen. In vsem nevoscljivim pogledom navkljub (a ne twix ) se je vsaj meni rec zdela tezja, ... dolge roke gor al' dol, komaj sem jih dovolj stegnil, da nisem Zarje motil s svojo celado ... (drzi tudi obratno, tezko sem imel glavo dovolj nazaj, da nisem imel celade naslonjene na Zarjino ...).

Sumim, da rec krasno funkcionira na SV 650S, ki ima nizje krmilo in voznika sili v nizji polozaj.

Torej ... tisti, ki imate "smolo" da ste samo sopotniki, kako se je najbolje drzat? Ostali - kaksno drzanje sopotnika/ce vas najmanj ovira pri voznji ...

Saj - to s teziscem prevec nazaj pomaknjenim je novo - prejsnjic z er5 na Planino te tezave menda ni bilo

--

Andraz, cyc

Popravil/a - cyc on 15/05/2002 23:53:27

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se nagnem naprej roke pa imam nazaj na ročkah. Ko te začne bolet hrbet se malo "pretegneš" pa je problem rešen...nimam pa rad če sem voznik da me kdo drži za pas!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz se nagnem naprej roke pa imam nazaj na ročkah. Ko te začne bolet

Ja, ja ... tko je zgledal izletek na Planino, ja (bolecepekocepress)

quote:

hrbet se malo "pretegneš" pa je problem rešen...nimam pa rad če sem voznik da me kdo drži za pas!

Nene, saj se je nisem drzal - roke sem imel na tanku, dobesedno (zdej mi pa twix ne bo vec fovs )

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kak si me roke na tanku, kaj maš dolge 14m ? Hmm...al pa je voznica tak šlank?

Voznica je bila vitka, ja, hehe, moje roke pa ... kaj pa vem, 1.83m visine. Ampak kot receno sem jih moral temeljito stegnit, so bile pa razume se na zadnjem delu tanka, ki je sploh lahko nudil oporo pri zaviranju.

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi se najbols da se z eno roko za zic primes, z drugo pa na tank naslons - nimam dolgih rok, je pa ratal, pa se kr dobr filing ma clovk - k jest se ful ne pocutm sigurnga, ce se z obema rokama za zic drzim.

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brrr ena spredaj druga zadaj ... nenene, ne hvala Mogoce gre to pri zelo pocasni voznji, pri cimerkoli bolj sunkovitem, pri pospesevanju ali zaviranju, deluje moment (navor) nate ... pac, rami sta recimo svojega slabega pol metra narazen, polovica te razdalje je pa rocica sile, ki bi te rada zavrtela

Teoreticno tega momenta sicer ne bi bilo, ce bi bili roki togi, ampak ker nista ...

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tkole je moje mnenje: ce bi ze moral zadaj sedeti, potem se bi definitivno drzal naprej za tank. Najbolje je, ce voznika "objames" z rokami, potem pa primes z eno roko drugo v zapestju, prosto roko pa naslones na tank. To je za sopotnika najboljse drzanje, ker si zavarovan tako na pospesevanju kot tudi na zaviranju. Da se samo "prisesas" na tank z obema rokama je vse skup en ku***, ker na ostrem pospesevanju se enostavno ne mores drzati. Pomembno pa je tudi, da motor "stisnes" z nogami.

Gledano iz stalisca voznika: vsak dodaten tovor na motorju je odvec in je MOTEC, tako da je poptrebno najti kompromis

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja.... hehe.. tu imam pa res oggrroommnooo izkušenj. V primeru, da sem se peljala na nakedu, kjer sedenje zadaj ni ne tič ne miš (bom tole razložila). In sicer, na takem motorju nisi ne čisto naprej, kar ti olajša držanje na tanku, niti ne sediš na ravnost, da ti tega ne bi bilo potrebno.

Zato je res najbolje kot je Miki rekel. Z eno roko (ponavadi močnejšo) se držiš na tanku, druga pa počiva ali na tvoji nogi, ali pa pa voznikovi( no ja.. ne vem kako bi to zgledalo, če bi se dva modela vozila). Torej, tako če je naravnost, v levi ovinek je leva roka spredaj, v desnem ovinku je pa desna roka spredaj.

S tem se tudi ogniš oviranja s čelado vozniku, saj si zaradi take poze bolj postrani in imaš tudi glavo bolj postrani, tako da ne oviraš voznika.

Vse ostalo je pa še praksa... se mi pa zdi, da vsak malo drugače sedi zadaj na motorju... sam si moraš izbrati najboljšo pozo zase. Samo da ne oviraš z njo voznika.

Res moraš pa tudi z nogami veliko sodelovati, saj razbremeniš tako roke kot voznika, če delaš z nogami.

Lej tako ti bom rekla, zame sedenje na motorju pomeni: da sem jaz svoj posameznik, ki skrbim zase, voznik svoj, motor svoj. Skupaj moramo biti usklajena enota, ki se brez večjih premikov, sunkov in čudnih zadev podaja na razburljive poti.....

(že skor poetično... no pa saj je poezija sedeti na motorju in se skozi ovinke podajati na izzive življenja)

I want some more!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Torej, tako če je naravnost, v levi ovinek je leva roka spredaj, v desnem ovinku je pa desna roka spredaj

hmmm, tole pa men ni čist jasno. Če je v levem ovinku leva roka sopotnika spredaj, ovira voznika pri zalaganju ovinka, hkrati zaradi prenosa teže sopotnika 'na levo' motor v ovinek podira sopotnik in ne voznik..... tale varianta pa ni najbolj zdrava....

moji sopotniki morajo upoštevat sledeče :

- vedno kontakt telesa na mojem hrbtu

- pospeševanje ~ roka na zadnji ročki

- zaviranje ~ roka na tanku

- levi zavoj ~ voznik gre levo, sopotnik desno (oz. vedno kontra, seveda ne ekstremno).

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim,da je na tem področju edino merodajno mnenje od Perle.Tist , ki jo je kdaj uspel videti kako vozita z Rolyjem,mu je takoj jasno,kaj pomeni usklajenost na motorju.....pa čeprav je bil to samo trenutek do naslednjega ovinka,ko sta ti izginila iz obzorja.

Glede na to,da furam čisto potovalno zadevo,ne prenesem nobenega kontakta s telesom,hočem samo,da sopotnik sedi lepo kot v fotelju,naslonjen na torbo,ki ima za ta namen narejen naslon in uživa v prijetni panoramski vožnji.No z bedrčkami se me naj pa le objame,da čutim,če še sedi na motorju hahahahhaaaaaaaaaaa.

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. roke na tanku: jaz sem 185 cm/100 kg,lady 165/55 in se lahko bp mimo mene nasloni na tank ali tank torbo (bandit 12); vecinoma samo v cruise missile mode,drugace 2.

2. drza sopotnice/ka: cim blizje vozniku,roke na svojih (/nik),ali mojih (/nica) nogah.

V NOBENEM PRIMERU SE MI NE SME SOPOTNIK/CA NAGNITI KONTRA V OVINKU! to naredi samo dvakrat: prvic in zadnjic,ker potem leti z motorja! najbolje je,da pri "normalni" voznji togo uziva na zicu,pri cruise-missile-mode pa malo pomaga v ovinkih (se nagne z menoj V ovinek),ali pa igra zakelj cementa.

najvecji problem je to,da si ne upajo/mo se nasloniti na voznika med voznjo.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da mal razpucamo tole zadevo, kaj pomeni kontra nagib v zavoju...

Kontra nagib pomeni, da je čelada soptnice/ka vedno nad mojo :

levi ovinek - njena čelada desno

desni ovinek - njena čelada levo

in sicer iz praktičnih razlogov... vidi, kaj se dogaja pred njo, mene ne ovira s svojo čelado, v zavoju imam poln občutek za polaganje (motor tiščim dol, ona ohranja praktično nevtralno pozicijo-ampak ne kot 'vreča cementa', ampak kot izravnalna utež),

tako je vožnja popolnoma usklajena...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote: Torej, tako če je naravnost, v levi ovinek je leva roka spredaj, v desnem ovinku je pa desna roka spredaj

hmmm, tole pa men ni čist jasno. Če je v levem ovinku leva roka sopotnika spredaj, ovira voznika pri zalaganju ovinka, hkrati zaradi prenosa teže sopotnika 'na levo' motor v ovinek podira sopotnik in ne voznik..... tale varianta pa ni najbolj zdrava....

moji sopotniki morajo upoštevat sledeče :

- vedno kontakt telesa na mojem hrbtu

- pospeševanje ~ roka na zadnji ročki

- zaviranje ~ roka na tanku

- levi zavoj ~ voznik gre levo, sopotnik desno (oz. vedno kontra, seveda ne ekstremno).

Ejkej

Bodi prepričan, da do sedaj še nobenega nisem ovirala s to držo. Kdor zna pač zna . S tem ko si v recimo levem ovinku in maš levo roko spredaj, razen če se voznik ekstremno ne nagiba v ovinkih, rahlo stalno čutiš kje je voznik in s tem se ogneš situaciji, da si ti čisto fovš kot voznik. No vsaj jaz tako vozim, pa zaenkrat se ni noben pritoževal. No ja.. meni je to že čisto v krvi, delam instinktivno in do sedaj je šlo ok. Je pa tudi veliko od voznika odvisno kaj zahteva od tebe, oz. kaj pričakuje in temu primerno se prilagodiš.

Lahko enkrat probava... pa boš videl, da mi uspeva.

Tvoja trditev, da gre pa voznik kontra od tebe je pa res čisto mimo... oz. vsaj ne štekam tega..... ker do sedaj si ti prvi, ki si kaj takega rekel.

I want some more!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Da mal razpucamo tole zadevo, kaj pomeni kontra nagib v zavoju...

Kontra nagib pomeni, da je čelada soptnice/ka vedno nad mojo :

levi ovinek - njena čelada desno

desni ovinek - njena čelada levo

in sicer iz praktičnih razlogov... vidi, kaj se dogaja pred njo, mene ne ovira s svojo čelado, v zavoju imam poln občutek za polaganje (motor tiščim dol, ona ohranja praktično nevtralno pozicijo-ampak ne kot 'vreča cementa', ampak kot izravnalna utež),

tako je vožnja popolnoma usklajena...

Ejkej

No lepo da si tole razčistil... zdej mi je bolj jasno.... hhhmm... a ni to skor normalno??? mislim... jaz vedno tako počnem, saj sem vedno (no, če se le da) v poziciji, da vidim, kaj se pred mano dogaja.

I want some more!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cyc...se je bilo cool...sem sla vsaj enkrat po 'ta zadnjem' ..heh.

Sicer pa imam malo izkusenj kako naj bi sedel in se drzal sopotnik, vem samo kako to vpliva name in voznjo. Pocutit se moram kot, da ga ni zadaj, najbolj pa me moti, ce se me uklesci z nogami in buta v celado.

Verjetno sva bila 'za prvic' oba malo prevec lesena.

Zarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:hhhmm... a ni to skor normalno???

ni za vse ... če kera pupa (pa ne mislim glih konkretno tebe)nažica za kakšen krog, je včasih že prestavljanje motorja na mestu težavno . Ali pa kakšen 100 kilaš, ki hoče v ovinku pogledat naprej in motor založi namesto tebe ...

Dejstvo je, da rabiš za 'usklajenost' s sopotnikom kar nekaj časa (včasih tudi živcev), da dopoveš kaj hočeš. Ko ti uspe, postane vožnja v dvoje užitek za oba...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sopotnik še nisem bil, če pa ga imam najraje vidim, da se me trdno drži z obema rokama in se premika skupaj z mano. Če je zadaj ženska zgleda ok, če je pa tip ... ah sej teh pa itak ne vozim

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Se pa javljam kot sopotnik kakšnim motoristkam

nimas potrebne mase za pravilno demonstracijo "tezav" ....punce,vzemte raj mene

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh... fantje... zakaj bi se matrali zadaj, če lahko dobite vi sopotnico zadaj.... mislim eno tako... k se rada vozi... pa zna se vozit, pa še airbagi niso zanemarljivi.

A koga??? jah no..... sem skromna, pa ne bom druge notri turila... pa se kar jaz javim

I want some more!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

No, nazaj grede sem se drzal spredaj, za tank. Bolje receno, nanj sem bil naslonjen. In vsem nevoscljivim pogledom navkljub (a ne twix ) se je vsaj meni rec zdela tezja, ... dolge roke gor al' dol, komaj sem jih dovolj stegnil, da nisem Zarje motil s svojo celado ...

Torej ... tisti, ki imate "smolo" da ste samo sopotniki, kako se je najbolje drzat? Ostali - kaksno drzanje sopotnika/ce vas najmanj ovira pri voznji ...

Andraz, cyc

Cyc, jest točno vem, kuko bi se Zarje držou, ampak ti menda ne rabiš takih navodil, al pa si mogoče temo zgrešu?

quote:

moji sopotniki morajo upoštevat sledeče :

- vedno kontakt telesa na mojem hrbtu

- pospeševanje ~ roka na zadnji ročki

- zaviranje ~ roka na tanku

- levi zavoj ~ voznik gre levo, sopotnik desno (oz. vedno kontra, seveda ne ekstremno).

Ejkej, a ti pol prevažaš samo gimnastičarje, al se lahko tud navaden smrtnik s tabo pelje?

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K meni se moja kar lepo nežno privije, me nežno stisne .....

Drgač pa ko voziva normalno potovalno sploh ni potrebe da bi se kam držala!!!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vi ste vsi zgresili naslov teme, ki se glasi DRŽANJE SOPOTNIKA ...

... ko vozim, držim jaz balanco, sopotnica pa se mora držati mene, medtem ko se mora sopotnik držati motorja ...

... seveda pa vsake toliko časa preverim, a je sopotnica še na motorju ...

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr cyc....vidim da ti je dalo mislit. Pri vsem tem pa je bil povod samo sanjarjenje o tem, kako jaz NEBI imel motorja. quote:Sicer pa imam malo izkusenj kako naj bi sedel in se drzal sopotnik, vem samo kako to vpliva name A ni to od sopotnika odvisno, kako naj se drži in kak je vpliv?

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!