Zarja Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: A ni to od sopotnika odvisno, kako naj se drži in kak je vpliv? ...tut mal.... Zarja
Diablo Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Madonca YZFgeorge mislim, da je tebi enako dalo mislit kako bi cyc-a spusto na svoj motor samo, da bi se lahko peljal zraven Zarje C-YA IN HELL Popravil/a - diablo dne 16/05/2002 ob 13:43:23
ak Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote:Ejkej, a ti pol prevažaš samo gimnastičarje ...napaka ~ gimnastičarke Ejkej
pero Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Pri voznicah držala različnih velikosti ugrajena!!! CYC-totalno si zamoču!!!!!!!! Ciao,by Pero
pupa Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 No Cyc.... a si kej pametnega potegnu od 3h strani???? Če nisi.. potem nisi delan za sopotnika.... I want some more!!!!
strom Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Dokler moja sopotnica zadaj deluje name in na motor kot žakl krompirja, mi je vseeno kako se da. Ponavadi ima roko naslonjeno na svojo nogo in si z njo podpira glavo in opazuje okolico. Res je da nisem nek norc pa ne gonim naokoli 150kmh+, če pa že, sem pa potem tepen . Vsaj če je moja boljša polovica zadaj. LP
cyc Objavljeno Maj 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: No Cyc.... a si kej pametnega potegnu od 3h strani???? Saj sem samo preletel ... sem pri prijatelju v sluzbi Bom zvecer, doma ... quote: Če nisi.. potem nisi delan za sopotnika.... Oh, to pa sploh ni panike, ni imela ne Zarja ne Blaz problemov -- Andraz, cyc
cyc Objavljeno Maj 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 quote: Matr cyc....vidim da ti je dalo mislit. Pri vsem tem pa je bil povod samo sanjarjenje o tem, kako jaz NEBI imel motorja. No way ... cez dobro uro mam avtosolo -- Andraz, cyc
Pervy Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 1. ce je sopotnica izkusena potem naj se drzi pupinih navodil. sem jo peljal in se dobro pelje (tisto z airbagi ni laz he he). 2. take (in taki), ki se ne znajo zadaj vozit pa OBVEZNO TESNO K MENI IN Z OBEMA ROKAMA OKOLI PASA!!!! tako preprecis da bi se ti kontra nagnila. ko se malo navadi pa ena roka okoli pasa, da je ne zgubim pri pospesevanju in druga roka na tank da ne nosim dvojne teze pri zaviranju. dokler se ne navadi tisto menjavanje rok od pupe ni potrebno. AJA PROSIM VSE TISTE, KI VOZITE PRVIC KAKE DEKLICE, NE TAKOJ 200 KM/H IN PO KOLENU V OVINEK. DOSTI REVIC SI POTEM DOLGO NE UPA VEC NA MOTOR IN PERVY PORABI DRAGOCENE URE IN KILOMETRE V PREPRICEVANJU O NENEVARNOSTI VOZNJE Z MOTORJEM!! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
DAN Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Jaz pa odšraufam ročke,namontiram pokrov čez zadnji sedež,pa je stvar rešena.Enosed,tko da noben ne pride v skušnjavo,da bi se z mano pelu. LP DAN If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking
Roman Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Ko sem se kot sopotnik vozil z bratom na sportašu, sem se vedno naslanjal na tank in v ovinkih imel glavo nagnjeno na notranjo stran ovinka. Tak položaj omogoča kljub sopotniku zelo športno vožnjo. Na enduri se me sopotnik-ca (v glavnem je to žena) drži za boke (nikakor okrog pasu), ob ležerni vožnji pa ima roke na mojih stegnih (pa ne na notranji strani - no ja, pa pustmo to). Tudi sam zahtevam, da v ovinek gleda na notranji strani. Na ravnini mora sopotnik vedno gledati malo mimo voznika, drugače začne vozniku zračni tok premetavati čelado (glavo). Popravil/a - Roman dne 17/05/2002 ob 00:04:13
ramb0 Objavljeno Junij 23, 2002 Opozori Objavljeno Junij 23, 2002 srcno upam, da se bodo tezave popravile, ko bom presedlal, ampak na DTju je punca enostavno prevec "na meni". okoli pasa = smrt. zadnjic sva probala na malem fazerju, pa je sedez isto nagnjen ko na DTju (= drsi po sedezu proti meni), ko se je pa prijela za tank, sem se pa jas moral spustit skoraj za steklo, da mi ni spremenila ergonomije hrbta... sem vozil ljudi, ki se znajo vozit zadaj. ampak ce so se drzali za rocke, je bilo pri zaviranju in pospesevanju vse kul, v ovinkih pa je ta vreca cementa zame vseeno delovala prevec nemirno.... popravljati kar koli je izredno tezko. oz. - ze cisto majhen odklon nadomesti dvakrat vecjega (brez sopotnika). nisem se nasel necesa idealnega... je bilo pa zanimivo spoznati, kaj pomeni to, ce se frajerisis in polagas ovinke z nekom, ki se se nikoli ni peljal z motorjem. sunkovit kontra nagib ni pomenil katastrofe samo zato, ker sem bil cisto na desni, cesta pa je bla siroka 6 m......
LuCy Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 Jaz sem se vozila s čoperistom, ki ni šel več kot 80 km/h, da o kakšnem polaganju ne govorimo, tako da je bilo praktično vseeno, kaj počnem na zadnjem sedežu - lepo se nasloniš nazaj in se dolgočasiš. :wink: Potem sem se pa vozila s tipom na kawi, ki pa še ni imel veliko izkušenj (prej je imel 125ccm), tako da tudi nisva pretirano polagala ovinkov, najraje pa je imel cesto brez ovinkov in gas do konca ... brez čelade, zadaj pri +200 km/h - nikoli več!!! Raje kot na zadnjem sedežu se vozim sama, če pa sem že kot sopotnica, najraje sedim malo nazaj - ne čisto prilepljena na hrbet voznika (pri večjih hitrostih to ni dobro, ker se vmes vrtinči zrak), to pa zato, da imam dovolj prostora, da premikam glavo levo in desno in vedno vidim na cesto. V ovinku imam glavo vedno na notranji strani voznikove glede na ovinek. Držim se okoli pasu, roki spredaj nista sklenjeni ampak tvorita nekakšne "klešče". Pri zaviranju se oprem in prenesem težo z nogami na stopalki (da bi se držala spredaj za tank - to mi še ni prišlo na misel), tako da ne obremenim preveč voznika. No, ta vikend sem se vozila z Einherjerjem, pa ni bil najbolj zadovoljen, pravi, da bi raje, če se mu "prilepim" na hrbet - samo potem je težko premikat glavo levo in desno (voznikova čelada je napoti), jaz pa MORAM videt naprej na cesto, če ne sem ful živčna ... :?
bmw Objavljeno Junij 24, 2002 Opozori Objavljeno Junij 24, 2002 ........Einherjer že ve zakaj..............
Ice Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 enostavna resitev za "opletajoce" sopotnike/ce: mreza; yep,tista elasticna za motor. :wink: deluje (vsaj med voznjo)......potem pa..... :2gunfire: :wink:
dr.looney Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 ja folk na čoperjih se pa najbolje zadaj sedi.... :P :P :wink: :wink: :D jest lahko zadaj počnem kar čem , lahko mam roke zadaj spredaj v zrak , lahko se med vožnjo mal popravim če me začne boleti tazadna sploh ni problemov.... :wink: :wink: dr.looney :twisted:
Brrrm Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 ja folk na čoperjih se pa najbolje zadaj sedi.... :P :P :wink: :wink: :D jest lahko zadaj počnem kar čem , lahko mam roke zadaj spredaj v zrak , lahko se med vožnjo mal popravim če me začne boleti tazadna sploh ni problemov.... :wink: :wink: dr.looney :twisted: ...lahko štrikam...berem dr.romane... :D 8)
Ice Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 ....popravljam make-up,se informiram o borznih tecajih.... :lol:
klimbra Objavljeno Junij 25, 2002 Opozori Objavljeno Junij 25, 2002 Najbolje se zadaj sedi na POTOVALNIH bajkih.Vsaj moja dama tako trdi.Pravi,da tudi na čoperju ni bilo slabo,samo potovalnik je pa le potovalnik. Da to drži.......dokaz ki ga je napisal Brrmmmm,ko je svojo damo okol prevažal,na novi hišni pridobitvi. :P :? :D :D
Zarja Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 Zadnje case z ze znanih razlogov se tudi sama ucim biti sopotnica. Pa baje, da mi kar gre... :P Ampak vseeno... sopotniki/ sopotnice vsa cast! Nagibanje, prisiljena drza, spremljanje ceste, 'bremzanje',... a nobenega (pravega) UZITKA! Btw... se komu od sopotnikov/sopotnic kdaj zgodi, da zaspi zadaj? :o
Zoolo Objavljeno Junij 26, 2002 Opozori Objavljeno Junij 26, 2002 AJA PROSIM VSE TISTE, KI VOZITE PRVIC KAKE DEKLICE, NE TAKOJ 200 KM/H IN PO KOLENU V OVINEK. DOSTI REVIC SI POTEM DOLGO NE UPA VEC NA MOTOR IN PERVY PORABI DRAGOCENE URE IN KILOMETRE V PREPRICEVANJU O NENEVARNOSTI VOZNJE Z MOTORJEM!! SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!! Stari totalno te podpiram, da tako neodgovornega početja ni za tolerirat! :shock: :twisted: :twisted:
baron Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 Nekoč sem obljubil, zdaj pa mi je uspelo poslikat... Evo, tle so slike doma narejenega nosilec za kovček. Poslikan je s ploščo v poziciji naprej, da pa se prestaviti za 7cm nazaj in povečati udobje na zadnjem sedežu (dva vijaka). Je dosti bolj naprej kot Givijev (tudi v poziciji nazaj), kar pripomore k boljši razporeditvi teže in večji stabilnosti. Tudi gunca in zvija se precej manj kot Givijev. Brez težav drži 70kg. Žal je ročka za sopotnika romala v klet. Kadar ni kovčka se lahko sopotmik prime za ploščo. Ni idealno, je pa bolje kot nič. pa se ti zdi to v redu da si brez ročk????mislim da ne ker če imaš sopotnika gor se te oklene kot klop in imaš vso težo na sebi..moja vem da se je vedno z eno roko oklepala mene z drugo pa držala za ročko in vsaj med zaviranjem svoje teže ni z vso težo prenašala name :hmm:
Nagaya Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 bi se sopotnica med zaviranjem mogoce lahko opirala na rezervoar?
baron Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 bi se sopotnica med zaviranjem mogoce lahko opirala na rezervoar? ni to kestel od bavarca k zgleda kot cisterna :lol1: na yamahc je v sprednjem delu dokaj ozek........ :kva2:
Nagaya Objavljeno April 15, 2004 Opozori Objavljeno April 15, 2004 larifari...jest sem se na fazerju med zaviranjem lahko mirno drzala za rezervoar če voznik ni bil dvometras in ni mel 140 kil :angry: poleg tega se bi nabavarcu tezje opirala na rezervoar ker je polozaj v oznika toliko bolj pokoncen in sopotnik naceloma ne doseze tako dalec. to da je yamahin rezervoar spredaj ozek nima nobene veze...veze ma kok mas ti okol trebuha :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se