Skoči na vsebino

Drzanje sopotnika


Priporočene objave

Objavljeno

Barto..pa kaj bi rad :fight2: , saj nimaš več teh težav....... :004

LP D

Objavljeno

Nisem brala vseh 6 strani--sem malce preletela.

Do sedaj sem se vozila na yzf (je med drugim eden od najbolj prijaznih motorjev -te vrste -do sopotnikov--višina in širina sedeža) in to tako, da sem se držala za tank. Je naporno opravilo, ker pač nočem biti v breme in pri bremzanju se ne opiram v voznika ampak na svoje roke. Seveda je treba povedat--prstane dol če ne bo lastink motorja ,,hud,,ko bodo praske na tanku. Glede na to, da imam 180 cm je samo sedenje mora: ,,dej rit bolj naprej, ker z eno tono :angry: na zadnji gumi se ne da vozit,, ok. se premaknem bolj naprej pol sem pa višja kot on in imam vojno z vetrom---ne da se edin če nekak ukrivim hrbet še prej se pa se vpišem na tečaj joge. Tačke so tako visoko, da v bistvu ne sedim na riti ampak na nogah in vsaka anomalija na cesti me pošteno premika (naravnost obožujem Napolenov drevored v Logatcu) in močno se je treba potrudit, da ne izrinem šoferja al pa da ne padem dol. Ker naprej nič ne vidiš te včasih preseneti kak pospešek in takrat se ujamem za voznika če se drugač ne da. Polaganje po ovinkih---ni prijetno in dejte se zavedat da zadaj sediš kot gumpec brez kakršnekoli možnosti uplivati na potek dogajanj (če to poskušaš zna bit pa res štala) sej lohk šoferju popolnoma zaupaš, sam pišuka kar je preveč je preveč in včasih se je težko samo prepustit in nereagirat če vidš asvalt preblizu. OK priznam, da se upam vozit samo z dvema človekoma na tem svetu in da se marsikdo sploh ne spušča v take detajle. Kako se je voziti na tistih motorjih, ki imajo ozek in kar korektno dvignjen zadnji sedež si raj ne predstavljam.

Sicer pa so ti časi mimo in sedaj je xjr pri hiši--verjetno ni treba povdarjat da je vožnja užitek, sedim kot car, držim se zadaj enkrat z levo pol mal z desno učasih nič---milina.

Objavljeno
sam v info.tejka ne samo meni ze marsikateremu drugemu si dvignila pritisk s svojim pametnjičenjem..žal res nimam nobene ampak res nobene želje da te kjdajkoli sploh srečam v živo kwa da bi te šele pozdravljal na cesti :kva2: :fight2:

Baron, ti si en cepec! Ko se srečava pa fino mahaj, da bom vedu, ker si!

Objavljeno
Gorila poste mal viši preberi,tip je dal svoj pritljažnik in nima ročk,zato ta kreg :BUA:

Tejka ,ti pa, če bi se mal manj v teme vtikavala ,bi blo pa tut uredu,sam maš podporo od višjih,zato pa člebetaš vse povprek :BUA:

Curi, ti si pa ta drug cepec!

Objavljeno (popravljeno)
Vidiš ,tak post bi takoj napisala ,pa bi blo uredu,ne pa mal lajat ,pol ko pa te rasfukajo pa pametno napišeš :fight2:

Tu si še enkrat nevzgojen cepec!

Popravljeno . Popravil Horjo horjulis vulgaris
Objavljeno
okrog kestlna naj se vozi vsak in drži kakor mu je ljubše in varnejše :topic:

Končno!!!

Objavljeno (popravljeno)

Na R1 je držanje voznika okrog pasu nemogoče. Ker pri pospeševanju te odnese z zica dol, s tem pa povlečeš še voznika nazaj... Pri zaviranju pa butneš oz. se prpopaš na njega z vso svojo težo... NO GO!

Jaz se držim za tank skoraj zmeraj, no če pospešuje se ga oprimem z eno roko okrog pasu. Res pa je da s svojimi 156 cm, kljub temu da sedim višje od voznika, nisem višje od njega, tako da ni take panike zaradi ukrivljanja hrbta. Ma me pa roke bolijo fullll, posebaj na začetku sezone, ko še nimam utrjenih mišic.

In ne... ne nosim prstanov, tudi pod rokavicami ne ko greva na motor. In tud voznik ne komlicira da bodo madeži od rokavic na tanku :lol1:

Popravljeno . Popravil Kaiser
Objavljeno
Na R1 je držanje voznika okrog pasu nemogoče. Ker pri pospeševanju te odnese z zica dol, s tem pa povlečeš še voznika nazaj... Pri zaviranju pa butneš oz. se prpopaš na njega z vso svojo težo... NO GO!

No, ni sicer R1, pospeši pa hudo dobro, moj Capo mislim, in zato moj boljša polovica prakticira naslednje držanje, okrog pasu, pa za vsak slučaj mam še kestl, da je dol ne potegne. Mam tud sam hudo slab občutek, da jo bom kdaj sesipal, če bom brez kestla v drugi do konca gas navil. :yea2:

Ne vem al sem jaz tak hrust al kaj, sam še nikol tud pri norem bremzanju iz 170 na 50 pred kolono na avtocesti nisem imel nikoli problemov z rokami, da bi mi moja preveč pritiskala name in bi roke trpele, tko da na držanje za tank še pomislila ni, mam raj da me okrog pasu drži, vsaj vem da je še na motorju.

@ Ročke na tanku

Kolikor jaz vem obstaja motor z ročkam na tanku za držat, BMW F 650 CS Scarver.

lp

Rudi

Objavljeno

No, pa še moja izkušnja o vožnji na zadnjem zicu. Preizkusila sem zadnje zice Honde CBR 600F, Ninje 636, Suzuki GSXR ,Moto Guzzi Quota neki malega fazerja in R6. Samo na Quoti se nisem opirala na tank ampak sem se držala zadaj (položaj voznika in sovoznika je pokončen), pri vseh ostalih pa je bila moja edina opora tank. Pri bremzanju se mi je samo 2x zgodilo, da me je malo prestavilo, ker nisem bila pripravljena na tako silovito zaviranje, drugače pa ni bilo nobenih problemov.

Tudi pri speljevanju (tudi tako, da se je motor postavil na zadnje kolo) sem vedno imela dlani na tanku, komolce pa sem samo obrnila navznoter in se tako povsem zadostno oprijela voznika, da ni bilo niti najmanjše verjetnosti, da bi cepnila iz motorja.

Ročke za oprijem na zadku motorja sem koristila le pri silno počasni vožnji in pri postankih pred semaforjem.

Do zdaj se ni še noben voznik pritoževal nad mojim načinom, oz sem bila celo pohvaljena, da popolnoma nič ne motim voznika med vožnjo.

Alla B)

Objavljeno

če uporabljaš trebušnje mišice, je držanje skoraj odveč spredaj in zadaj (pri normalni vožnji seveda)

vozim vedno tako, da je sopotniku udobno........................v nasprotnem bi v nevarnost spravil oba

hitra vožnja ni nujno neudobna

Objavljeno

Sam se med vožnjo na zadnjem zicu držim:

Easy ride ( TDM, KLE, endure in nakedi) z obema rokama zadaj.

Sport touring/SS:

- z eno roko (desno) na ročaj za zadnjim zicom ali kar pač tam je (hakl, nosilec kufra itd..)

- z drugo roko (ja valda levo) pa na rezervar goriva

Razlogi: ne oviram voznika z oprijemom rezervarja okoli obeh straneh njegovega telesa, če me hoče porinit naprej se zadržim z levo roko, malo si pomagam z desno, če me hoče tiščat nazaj (kar ni ravno lahko) pa z iztegnjeno desno.

Pazi zdaj: :lol1:

Baje sem edini, ki to počne. Prosim navzoče, da če je še kdo taki med vami, naj prizna, da nebom osamljen primer na tem svetu.

:ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

LP, El B.

Objavljeno

To kako se drzati je tudi precej odvisno od motorja, ali lahko dosezes tank da ti je v oporo ... Ko sem se z bladzotom peljal, se na FZS 600, sem se z obema rokama zadaj drzal za nosilec kufra.

To + napete trebusne misice pri pospesevanju je bilo cisto OK, pa je tudi po zadnjem kolesu peljal, ni bilo panike, nikoli me ni zaneslo nazaj toliko, da bi se na kovcek zadaj naslonil, sploh ni bilo problemov. :)

Na M900 sem se pa opiral na tank, ampak sem ga tezko dosegel, po ne tako dolgem casu je bila posledica bolecina v rokah, ker sem se moral kar fino stegovati naprej. ;)

Objavljeno
Na M900 sem se pa opiral na tank, ampak sem ga tezko dosegel, po ne tako dolgem casu je bila posledica bolecina v rokah, ker sem se moral kar fino stegovati naprej. ;)

na nekaterih motorjih ti tank ne pomaga nič ker je enostavno predaleč in bi z držanjem le-tega voznika ful oviral...medtem ko je na kakemu športnemu motorju držanje oz. naslonitev na tank nujno potrebna....

Objavljeno

Prešnjo sezono sem se vozila na zadnjem zicu RSV Mille - za pogledat grozno neudobno, vendar ko se človek navadi, ni blo prav nobene panike. Ponavadi sem se držala z eno roko za kestl z drugo okol pasu voznika. Pri zaviranju pa sem se prijela z obema rokama z tank.

Najbolj je blo skoz ovinke, ko sem praktično zlezla npr. čist dol iz zica na levo stran in čepela na levi nogi, z desno pa sem se nakak "zapela" za motor. Ne znam drgač povedat. Dostikrat sem imela občutek da grem z ušesi po tleh.

V glavnem, tut zadaj se da dobr pelat, pa še zlo luštn zna bit če maš ta pravga voznika in mu seveda zaupaš.

Čeprav mam sedaj svoj motor se bom še vedno kdaj pa kdaj vsedla zadaj na Mileta, kajti jaz še zdaleč ne vozim tako noro in dobr (v mislih imam polaganje ovinkov).

lp

Objavljeno
Baje sem edini, ki to počne. Prosim navzoče, da če je še kdo taki med vami, naj prizna, da nebom osamljen primer na tem svetu.

:ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

:004 El Barto, nisi sam ... Tudi jaz se tako držim :) Vpraš Bladzota :)

če bi se samo zadaj jaz držal, bi mi polomilo komolce (mojih 133 kg), ali pa bi se skantal kot vreča smeti dol s sedeža pri prvem blagodejnem pospeševanju v drugi ...

Objavljeno

A ma kdo kšne konkretnejše info. koko se da pelat na Fazerju 600 zadej. Nekej sm zasledu da se da držat za nosilc kovčka.

K s tem mam jest dost problemou če kerga pelem. Sm u zadno eno punco pelou, pa je rekla da se ne more za nosilc držat. In kaj guna nardi - veselo se uleže name in to je to. K če se ni ulegla name niti ni dosegla kestlna. In koko nej poj vozn, če se niti presest na zicu ne morm - :? :?

Objavljeno
:004  El Barto, nisi sam ... Tudi jaz se tako držim :) Vpraš Bladzota :)

če bi se samo zadaj jaz držal, bi mi polomilo komolce (mojih 133 kg), ali pa bi se skantal kot vreča smeti dol s sedeža pri prvem blagodejnem pospeševanju v drugi ...

Symči, :OK: :OK: :OK: :OK:

torej le nisem :alien1: na tem planetu....in nisem edini, ki to zna in nisem izumitel tega "prijema" in nisem rekorder in itd....

JUHEJ!!!

:yea2: :yea2: :yea2:

:yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

ElB: ko se moram voziti zadaj imam tudi sam desno roko zadaj na nosilcu kovcka (to da je kovcek gor me ne moti) z levo pa ponavadi drzim voznika okoli pasu saj na TDM ne dosezem do tanka brez da bi se zaletaval s celado ali naslanjal na voznika (na drugih motorjih se sploh se nisem vozil). Ce je voznja daljsa po potrebi tudi zamenjam roki.

Objavljeno
A ma kdo kšne konkretnejše info. koko se da pelat na Fazerju 600 zadej. Nekej sm zasledu da se da držat za nosilc kovčka.

K s tem mam jest dost problemou če kerga pelem. Sm u zadno eno punco pelou, pa je rekla da se ne more za nosilc držat. In kaj guna nardi - veselo se uleže name in to je to. K če se ni ulegla name niti ni dosegla kestlna. In koko nej poj vozn, če se niti presest na zicu ne morm - :? :?

Peco očitno nisi pelal prave punce :P sicer pa kadar dam jaz v roke dragemu svojo fzs in se skobacam na zadnji zic se vedno z obema rokama rahlo držim za zadnje dežalo roke me nikoli ne bolijo še ne vem pri kakšni divjo vožnji al pa počasni .Bolj pa me bolijo kolena ker nisem vajena jih imet v takem položaju.

No da ne rečem kako pa se je peljat z Goldyko na zadnjem zicu kjer lahko roke uporabiš za branje knjige B)

Objavljeno
A ma kdo kšne konkretnejše info. koko se da pelat na Fazerju 600 zadej. Nekej sm zasledu da se da držat za nosilc kovčka.

K s tem mam jest dost problemou če kerga pelem. Sm u zadno eno punco pelou, pa je rekla da se ne more za nosilc držat. In kaj guna nardi - veselo se uleže name in to je to. K če se ni ulegla name niti ni dosegla kestlna. In koko nej poj vozn, če se niti presest na zicu ne morm -  :?  :?

@ peco: kolk deca te je pa skup?! jaz lahko vozim 90+ kg deca vzadaj in me nic ne moti, ce sloni na meni. pac malo bolj delas z misicami. sport je baje zdrav.

deklina se mi vecinoma uleze na hrbet (tako vsaj tocno vem kaj dela) in potem lepo lagano sportski. ce pa cruise missile mode pa se dodatno ona lepo eno roko na tank drugo na moje stegno (ne med stegna, packi :grrr ).

se en nasvet: ni vse v sunkovitem pospesevanju in zaviranju. ;)

Objavljeno

Sej ne de je vse v pospeševanju in zaviranju.

Sam guna deklina se je dobesedno ulegla name - ni jebala ne gasa ne bremze. Pa na bremzanju niti slučajn nism mogu obeh držat. Kaj šele če bi bla kšna krizna situacija. Sej pravm - ženske. :blink: :blink:

Objavljeno

zato pa sprasujem, kolko deca te je fkup..... meni ne predstavlja nobenega problema dekline in sebe obdrzati...... smo ze stoppi-je delal :)

Objavljeno
Sej ne de je vse v pospeševanju in zaviranju.

Sam guna deklina se je dobesedno ulegla name - ni jebala ne gasa ne bremze. Pa na bremzanju niti slučajn nism mogu obeh držat. Kaj šele če bi bla kšna krizna situacija. Sej pravm - ženske. :blink: :blink:

na tebi kot vozniku je, da jo naučiš, kaj je dobro in kaj ne. in tudi, da paziš na njene napake ... da ni potem njena krivda v primeru izleta v grmole...

Objavljeno
Sam se med vožnjo na zadnjem zicu držim:

Easy ride ( TDM, KLE, endure in nakedi) z obema rokama zadaj.

Sport touring/SS:

- z eno roko (desno) na ročaj za zadnjim zicom ali kar pač tam je (hakl, nosilec kufra itd..)

- z drugo roko (ja valda levo) pa na rezervar goriva

Razlogi: ne oviram voznika z oprijemom rezervarja okoli obeh straneh njegovega telesa, če me hoče porinit naprej se zadržim z levo roko, malo si pomagam z desno, če me hoče tiščat nazaj (kar ni ravno lahko) pa z iztegnjeno desno.

Pazi zdaj: :lol1:

Baje sem edini, ki to počne. Prosim navzoče, da če je še kdo taki med vami, naj prizna, da nebom osamljen primer na tem svetu.

:ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

LP, El B.

Se podpišem! :ph34r:

Najlazje vozim ob taki drzi sopotnika-ce :yea2:

Objavljeno

elb, na mojo veliko zalost se pod tvoj post re drze na motorju kot sopotnik ne morem podpisati. mi ta izkusnja namrec v celoti manjka (in je tudi ne nameravam narediti, ce se le da).

drugace pa *klap,klap,klap,klap* encore. B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!