Skoči na vsebino

25KW blokada


Priporočene objave

Objavljeno

Ma lej jaz ti tega ne bom garantiral ampak lahko kar zaupaš.

Sam sem imel iste probleme z masko pač neoriginal pa sem dal originalno gor, pa gume mam čist zmrvicane cele, ampak tele zadeve ne gledajo. Ker ti imaš homologacijo celotnega motorja katero si naredil v Kopru na Autplusu. Ti si prišel homologirat le blokado.

Še enkrat stvar je, na lpp v lj ne bojo gledali nič motorja v kakšnem stanju je, pogledal bo le papirje od blokade katere mu priložiš in pa nalepko katero ti da serviser na motor da je bilo res to ugrajeno.

Drugo se ne brigajo, misliš zakaj bi sam sebi kradu čas pa se zajebaval..

Objavljeno

Pa je sploh treba peljat motor na LPP? Saj je v bistvu to blokado, ki ima ita že TÜV itd., potrebno vpisat v homologacijo? Za to je ja potrebno samo potrdilo, da je bila blokada strokovno vgrajena pri pooblaščenem serviserju in pa papirji od blokade?

Objavljeno

Je to potrebno, to je kot auspuh ko vpišeš, le da tu ne napiše sprememba auspuha ampak napiše v homologacijo zadaj zmanjšana moč pogonskega agregata na 25kw

Objavljeno

Ker bom v prihodnje dal v motor vgraditi blokado 25kw in pa ker vgradnji blokade sledi homologacija. Me zanima sledeče imam dokaj obrabljene pnevmatike in me zanima ali je homologacijski pregled tudi tehnični pregled in ga opraviš/neopraviš tudi glede na stanje pnevmatik. :?

lp Anže

Zarad gum ti ne bodo nč težil, če bo pa slučajno kej reku, pa rečeš, da jih greš itak pol zamenjat :D

P.S. Če bi rad hitr dubu homologacijski kartonček nazaj, jim tm na pregledu reč, da če bi se dal, da bi lahko še isti dan dubu kartonček nazaj. Drugač čakaš ene 14 dni, v tem času pa ne morš registrerat motorja.

Ma lej jaz ti tega ne bom garantiral ampak lahko kar zaupaš.

Sam sem imel iste probleme z masko pač neoriginal pa sem dal originalno gor, pa gume mam čist zmrvicane cele, ampak tele zadeve ne gledajo. Ker ti imaš homologacijo celotnega motorja katero si naredil v Kopru na Autplusu. Ti si prišel homologirat le blokado.

Še enkrat stvar je, na lpp v lj ne bojo gledali nič motorja v kakšnem stanju je, pogledal bo le papirje od blokade katere mu priložiš in pa nalepko katero ti da serviser na motor da je bilo res to ugrajeno.

Drugo se ne brigajo, misliš zakaj bi sam sebi kradu čas pa se zajebaval..

nalepko, katero ti da serviser na motor? :blink: Jst nimam nobene nalepke :)

Pa je sploh treba peljat motor na LPP? Saj je v bistvu to blokado, ki ima ita že TÜV itd., potrebno vpisat v homologacijo? Za to je ja potrebno samo potrdilo, da je bila blokada strokovno vgrajena pri pooblaščenem serviserju in pa papirji od blokade?

Ja blokado je treba vpisat v homologacijski kartonček, zato morš motor pelat na pregled, zato, da ma še država kej od tega.

Na pregledu ti pa itak motorja nč ne pregledajo, še užgejo ga ne :slap: Sam da ga na valarje, da sproba bremze, pa pogleda, če delajo žmigovci. :D

Objavljeno

Ja men je dal neko nalepko da je kao 25kw. To pa pod križ na okvir.

Na valje ga ni dal, niti prižgal. Samo papirje je pogledal.

Zgledalo pa je tako, sem prišel gor pa se grem prijavit pa čakam čakam ene pou ure pa pride do mene pa reče kaj mate pa vi, pa rečem da sm pripelju homologirat blokado in me vpraša kakšno blokado ni mu blo jasno zakaj blokado pa mu razlozim pa tako. Pa potem pride en sodelovc ki popiše motor pa me vpraša na kolko je omejen pa kolko gre. Pa sm odgovoril 25kw pa 142 kot je napisano v papirjih od blokade pa ko vidim da se je začel smejat se začnem še jaz pa je reku " ja ja ok bomo naredili ". Potem pa je reku da lahk grem pa čez kake 9 dni sem dobil v kuverti od lpp domou papirje z homologacijskih kartončkom in vpisanimi 25kw kot moč.

To je vsa umetnost, v roke ti ne bodo dali tudi sam sm reku da bi potreboval nujno pa niso hoteli so rekli da nimajo časa zdej vpisat da bojo to storili pa poslali po pošti.

Objavljeno

Ja men je dal neko nalepko da je kao 25kw. To pa pod križ na okvir.

Na valje ga ni dal, niti prižgal. Samo papirje je pogledal.

Zgledalo pa je tako, sem prišel gor pa se grem prijavit pa čakam čakam ene pou ure pa pride do mene pa reče kaj mate pa vi, pa rečem da sm pripelju homologirat blokado in me vpraša kakšno blokado ni mu blo jasno zakaj blokado pa mu razlozim pa tako. Pa potem pride en sodelovc ki popiše motor pa me vpraša na kolko je omejen pa kolko gre. Pa sm odgovoril 25kw pa 142 kot je napisano v papirjih od blokade pa ko vidim da se je začel smejat se začnem še jaz pa je reku " ja ja ok bomo naredili ". Potem pa je reku da lahk grem pa čez kake 9 dni sem dobil v kuverti od lpp domou papirje z homologacijskih kartončkom in vpisanimi 25kw kot moč.

To je vsa umetnost, v roke ti ne bodo dali tudi sam sm reku da bi potreboval nujno pa niso hoteli so rekli da nimajo časa zdej vpisat da bojo to storili pa poslali po pošti.

nism reku, da dobiš takoj, ampak v istem dnevu .)

Objavljeno

Hmmm... jst sem na tisti bogi homologacijski kartonček čakal da mi ga pošljejo iz LPP-ja od sredine junija do sredine avgusta.... med najbolj sezono :BUA:

Upam da vas ma čim manj takšne slabe izkušnje.... .)

LP Burnout

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ojla.....

enga mojga sošolca zanima,če se da zablokirat yamaho fazer??

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, če ima kdo kakšne informacije glede blokiranja Hyosung-a GT650r. Na alphatechniksql nimajo blokade za ta motor.

A kdo ve, če še kdo drug proizvaja tovrstne blokade?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pozna mogoce kdo alternativo pri uvozu(pri homologaciji)....ker jaz sem prej izvedel da se kao vec ne da,...ceprav lani mi je en zrihtal za sosolca....

ve kdo ce se še da :?

Objavljeno

Ma kašno alternativo sprašuješ zdej ti, govoriš že 3 leta da boš kupu motor in še zdej nisi. Sploh brez veze odgovarjat na taka vprašanja ker je tu samo hvala. Popoln nesmisel !

Objavljeno (popravljeno)
Ma kašno alternativo sprašuješ zdej ti, govoriš že 3 leta da boš kupu motor in še zdej nisi. Sploh brez veze odgovarjat na taka vprašanja ker je tu samo hvala. Popoln nesmisel !

ni 3 leta...ampak 1 leto :P.....drugace mam pa rezervirano FSko.... :P

iscem pa tako alternativo da ni treba blokade not dat,pa da pride cim cenej....(sem vedo oz poznal enga,samo letos baje vec ne gre)

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno

ve kdo mogoc kaj pomenijo tiste oznake ko ti jih vpisejo v homologacijski kartoncek?

P.1.2=25kW; P.1.4=7000;

Q=,115;

T=152;

U.1=88; U.2=3500; U.3=77;

V.1=1,938; V.2=,418; V.3=,086;

al ma kdo kake drugacne oznake od tistih ko ste dali vpisat?

Objavljeno
ve kdo mogoc kaj pomenijo tiste oznake ko ti jih vpisejo v homologacijski kartoncek?

P.1.2=25kW; P.1.4=7000;

Q=,115;

T=152;

U.1=88; U.2=3500; U.3=77;

V.1=1,938; V.2=,418; V.3=,086;

al ma kdo kake drugacne oznake od tistih ko ste dali vpisat?

za to vem, da je prvo pač koliko kW ma moto, drugo pa je do kolk se vrti... oz. do katerih obratov vleče.

ostalo pa nebi vedu

Objavljeno (popravljeno)
ve kdo mogoc kaj pomenijo tiste oznake ko ti jih vpisejo v homologacijski kartoncek?

P.1.2=25kW; P.1.4=7000;

Q=,115;

T=152;

U.1=88; U.2=3500; U.3=77;

V.1=1,938; V.2=,418; V.3=,086;

al ma kdo kake drugacne oznake od tistih ko ste dali vpisat?

P1.2 - moč motorja

P1.4 - št. obratov

T - Končna hitrost

Za ostalo bi pa moral v homologacijo pogledat; to so pač točke, ki se dopolnijo v homologacijo

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno
P1.2 - moč motorja

P1.4 - št. obratov

T - Končna hitrost

Za ostalo bi pa moral v homologacijo pogledat; to so pač točke, ki se dopolnijo v homologacijo

sam vrtel se je pa več... pa šlo tut več :lol:

Objavljeno
sam vrtel se je pa več... pa šlo tut več :lol:

Pa še vedno gre pa se vrti več, ane :D

Objavljeno
P.1.2=25kW; P.1.4=7000;

Q=,115;

T=152;

U.1=88; U.2=3500; U.3=77;

V.1=1,938; V.2=,418; V.3=,086;

P.1.2 - moč

P.1.4 - "nazivna vrtilna ferkvenca" - obrati

Q - razmerje med močjo in maso

T - Najvišja hitrost

U.1. - raven hrupa v mirovanju ( dB/A )

U.2. - raven hrupa pri "vrtilni ferkvenci motorja" ( min-1) nimam pojma kakšne vrste oznaka je to

U.3. - raven hrupa v vožnji (dB/A)

V.1. - emisija izpušnih plinov CO

V.2. - emisija izpušnih plinov HC

V.3. - emisija izpušnih plinov NO

Lep pozdrav B)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

LP vsem skupaj. Par vprašanj. Vrjetno se da blokirati yamaha xt660x. Koliko košta za ta motor blokada. Kakšna blokada je , ker relano potrebujem blokado samo zato da imam papirje nato bi jo sam odstranil doma če se seveda da.Koliko košta da ti blokado odvzame serviser. Glede na to da že lahko kupiš nov motor z blokado me zanima recimo da je motor star 2 leti z bolj ohranjeno mašino kot odprt ali je vseno?

Objavljeno

Zanima koga nakup 25KW Suzukija GSX-R600 letnik 1999?

@djpiky

Kako vejco menda znaš postavit?

Motor ki je vozil s 25KW je normalno bolj ohranjen kot odprt motor, saj se načeloma ne vrti isto visoko.

Za cene mi ne vemo ker nismo serviserji... Zato pokliči na uraden Yamaha servis in se pozanimaj. Znajdi se malo...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me sledeče,če mi lahko kdo pomaga

imam suzukija sv 650 l.01 ki je uvožen iz nemčije in gori naj bi bil zablokiran na 25kw v kopru je bila narejena homologacija in v prometno vpisanih 71KM in zanima me vse o tej blokadi ce je tovarniško zablokiran oz. če je naknadno kje naj bi bla, kakšne so spremembe, vse...

Objavljeno

25 kw ni enako 71 KM

če so mu vpisali v kopru 71 KM potem najbrž ni zablokiran kajti to je 52 kw

Objavljeno (popravljeno)

po besedah prodajalca v nemciji, naj bi imel blokado nevem če serijsko al naknadno pa mislim (nisem prepričan) da je v nemški prometni pisalo tudi 25kw v kopru pa je bilo vpisano v prometno 52kw

Popravljeno . Popravil branci

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!