Skoči na vsebino

25KW blokada


Priporočene objave

Objavljeno

A kdo slučajno ve če se da homologirat na <25kW če jest kupm šravf/vijak k blokera gas na

Husqvarni SMR 510 letnik 2005. Ker velik Husqvarn ma to "blokado" not že k pridejo iz tovarne zdej pa ne vem al bi blo OK

če jest to blokado dam notr naknadno.

Najlepša hvala!

men se zdi da je treba met potrdilo od serviserja da je blookada notr :whistle: pol pa še seveda homogacija za narest :D

Objavljeno

Ja sam a to boš kupu blokado od drugega motorja? Ker baje ima vsaka blokada svojo številko.

Objavljeno
men se zdi da je treba met potrdilo od serviserja da je blookada notr :whistle: pol pa še seveda homogacija za narest :D

Se prav da bi šlo, pa čeprov to ni neka Alphatechnik blokada. Kakšno pa nej bi blo to potrdilo? Razumem da je slika kje je blokada, pa opisan postopek montaže blokade ampak a je treba dt še kšne specifikacije od blokade al pa kej podobnga?

Hvala

Objavljeno

Poleg potrdila, da je blokado vgradil pooblaščen serviser, mora imeti že sama blokada homologacijo. Pri alphatechnikovih blokadah je vsaka blokada namenjena točno enemu motorju (označena je s serijsko št. motorja, na katero je blokada vgrajena). Glavni so ti papirji, tak da rabiš tudi za tisti šrauf homologacijo, da boš lahko pol to vpisal v prometno.

LP

Objavljeno
Ja sam a to boš kupu blokado od drugega motorja? Ker baje ima vsaka blokada svojo številko.

To je v bistvu sam en dolg šravf notr namesto originalno krajšega. Oba pa pašeta v vplinjač.

Slikca:

throttle_stop.bmp

Ne vem pa kako nej bi tak šfavf meu neko homologacijo.

Objavljeno

ajazbe7 ti je vse povedal. Mislim, da boš samo tako lahko zadevo homologiral.

Objavljeno
Žal je takšna birokracija! :headbang:

Ja kera bedarija, če en neumn 2cm šravf nima homologoacije (oz. res ne vem kako nej bi jo meu) se jest ne smem legalno furat s tem motorjem. :blink:

Če ma kdo veze na LPP-ju al pa kje drugje k delajo homologacije za tovrstne blokade nej mi javi na PM, prosim lepo

Samo po drugi strani ta šravf serijsko ugrajujejo v Husqvarne pol najbrž da ma neko potrdilo da je homologiran, čeprov ne vem kako nej bi to zgledal :blink:

Objavljeno

fantje kje bi v slo lahko dubil blokado 25kw za kawasaki zx10r 2004 letnik?

vidu sm na netu nekje da obstaja...

sej ce kdo ve nej pac napise ce pa ne bom pa mal pobrsku :P

Objavljeno (popravljeno)

kje, tam kjer so pred tabo vprašali vsi drugi 369 strani in potem naročili. A bo tvoj brat tudi vprašal kje dobi za motor blokado ?

Poglej malo nazaj, levo spodaj imaš strani pa malo poklikaj.

P.S EDINA BLOKADA KI RABI JE NA ČRNEM KALU. VSE DRUGO JE OK

Popravljeno . Popravil SEOI-NAGE
Objavljeno
fantje kje bi v slo lahko dubil blokado 25kw za kawasaki zx10r 2004 letnik?

vidu sm na netu nekje da obstaja...

sej ce kdo ve nej pac napise ce pa ne bom pa mal pobrsku :P

Tukaj.

Objavljeno

ali pa vzameš originalno od kawasakija, z vgradnjo te košta 130€ (to je za 6ko, za 10ko ni pomojem nič dražje).......najdi najbližji uradni servis kawasaki, s sabo imej prometno in homologacijo da prepišejo ustrezne podatke, potem oni blokado naročijo na VIN tvojega motorja, ko bo blokada pri njih te pokličejo, ti samo pripelješ motor, tam pustiš 1 uro da zmontirajo, nato greš z papirji na LPP in se prijaviš na pregled........pregled imaš potem približno 1 teden od prijave, in že takrat dobiš potrdilo da je motor homologiran na 25kw in se lahko že voziš dokler čakaš original homologacijo, ki je medtem na LPPju

Objavljeno
Ja kera bedarija, če en neumn 2cm šravf nima homologoacije (oz. res ne vem kako nej bi jo meu) se jest ne smem legalno furat s tem motorjem. :blink:

Če ma kdo veze na LPP-ju al pa kje drugje k delajo homologacije za tovrstne blokade nej mi javi na PM, prosim lepo

Samo po drugi strani ta šravf serijsko ugrajujejo v Husqvarne pol najbrž da ma neko potrdilo da je homologiran, čeprov ne vem kako nej bi to zgledal :blink:

V bistvu ti tisti šrauf nič ne pomeni, štejejo papirji. Če boš mel vsa potrdila da ma motor 25kW, bo imel tam za one na LPP 25kW pa magari jim tja pripelaš motor s 100kW. Jaz sem motor pelal na LPP na prikolici, sem vprašal če moram mogoče dol dat s prikolice, je reko tam oni delavec da ni treba, pol pa je samo motor na 5m pogledal, pa podpisal tiste papirje...

LP

Objavljeno
ali pa vzameš originalno od kawasakija, z vgradnjo te košta 130€ (to je za 6ko, za 10ko ni pomojem nič dražje).......najdi najbližji uradni servis kawasaki, s sabo imej prometno in homologacijo da prepišejo ustrezne podatke, potem oni blokado naročijo na VIN tvojega motorja, ko bo blokada pri njih te pokličejo, ti samo pripelješ motor, tam pustiš 1 uro da zmontirajo, nato greš z papirji na LPP in se prijaviš na pregled........pregled imaš potem približno 1 teden od prijave, in že takrat dobiš potrdilo da je motor homologiran na 25kw in se lahko že voziš dokler čakaš original homologacijo, ki je medtem na LPPju

:worship:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pa da še jaz razložim kako je z blokado. star sem 19 let, pa vozim 1700 kubično yamaho, katera ima v prometni 25kw :D :naughty: drugače ma 90konjskih moči, pa ga nebi smel voziti. :glare: vso stvar so mi poriktali na moto servisu v ptuju, tam so naročili blokado pa namontirali, katera je samo en mali podložek, ampak ni poceni. dragi so verjetno papirji pa številke. nato pa so odpeljali motor v ljubljano na a-test, pa to je to. čepa se hoče blokada odstranit, je dela približno za eno uro. :whistle: odvisno od motorja. tako da če kdo kupuje motor do 25kw, naj se ne boji da nima mnogo na izbiro, naj si izbere motor ki mu je vščeš, pa blokado not, pa to je to. :ninja:

Objavljeno
pa da še jaz razložim kako je z blokado. star sem 19 let, pa vozim 1700 kubično yamaho, katera ima v prometni 25kw :D :naughty: drugače ma 90konjskih moči, pa ga nebi smel voziti. :glare: vso stvar so mi poriktali na moto servisu v ptuju, tam so naročili blokado pa namontirali, katera je samo en mali podložek, ampak ni poceni. dragi so verjetno papirji pa številke. nato pa so odpeljali motor v ljubljano na a-test, pa to je to. čepa se hoče blokada odstranit, je dela približno za eno uro. :whistle: odvisno od motorja. tako da če kdo kupuje motor do 25kw, naj se ne boji da nima mnogo na izbiro, naj si izbere motor ki mu je vščeš, pa blokado not, pa to je to. :ninja:

Se voziš kaj dosti čez mejo? So te že ustavili modri možje? So imeli kakšne hude komentarje?

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam blokado na yamaha Thundercat 600. Prvotno je mela okoli 130km...lani sem ga zablokeral v kranju...Moje izkušne z blokado(25kW)...malo sm v dvomih :unsure: bi res 25kW potegnil do 180km/h???res pa da nima tistih butalnih pospeškov kot jih imajo 600 SS :worship:

Drugače pa se mi zdi da je blokada supr..navadiš se motorja, občutka...skratka kupiš kateri koli motor imaš v njem 2leti blokado potem pa jo daš ven in maš spet praktično nov motor :worship:

p.s. Moja letos leti vn :010

Popravljeno . Popravil Lencdo
Objavljeno
Jaz imam blokado na yamaha Thundercat 600. Prvotno je mela okoli 130km...lani sem ga zablokeral v kranju...Moje izkušne z blokado(25kW)...malo sm v dvomih :unsure: bi res 25kW potegnil do 180km/h???res pa da nima tistih butalnih pospeškov kot jih imajo 600 SS :worship:

Drugače pa se mi zdi da je blokada supr..navadiš se motorja, občutka...skratka kupiš kateri koli motor imaš v njem 2leti blokado potem pa jo daš ven in maš spet praktično nov motor :worship:

p.s. Moja letos leti vn :010

tud moja gre letos vn :010

Objavljeno
Jaz imam blokado na yamaha Thundercat 600. Prvotno je mela okoli 130km...lani sem ga zablokeral v kranju...Moje izkušne z blokado(25kW)...malo sm v dvomih :unsure: bi res 25kW potegnil do 180km/h???res pa da nima tistih butalnih pospeškov kot jih imajo 600 SS :worship:

Drugače pa se mi zdi da je blokada supr..navadiš se motorja, občutka...skratka kupiš kateri koli motor imaš v njem 2leti blokado potem pa jo daš ven in maš spet praktično nov motor :worship:

p.s. Moja letos leti vn :010

130Hp? prej 100. In tudi 180 km/h z blokado lahko kar pozabiš. Prijateljičin sv650 gre maximalno tistih 130-135km/h. Meni osebno se zdi prej problematično pri blokadi ravno to, da si na istem motorju, avtomatično odreagiraš isto kot si prej.

Ni prijetno gleat v ogledalu, kako sredi ovinka, ker motor ne gre več, kolegica odpre gas do konca,da bi mogoče šel še tista 3 km/h hitreje. Seveda, z blokado se ne zgodi nič. Kaj se bo pa zgodilo drugo leto ko gre blokada ven, in bo po dveh letih navajena, da to počne, v ovinku odprla gas kar gre? AUČ.

Lažje se mi zdi zamenjat motor, da je druga situacija in se navadiš voziti drugače.

To je pač moje mnenje.

Objavljeno
130Hp? prej 100. In tudi 180 km/h z blokado lahko kar pozabiš. Prijateljičin sv650 gre maximalno tistih 130-135km/h. Meni osebno se zdi prej problematično pri blokadi ravno to, da si na istem motorju, avtomatično odreagiraš isto kot si prej.

Ni prijetno gleat v ogledalu, kako sredi ovinka, ker motor ne gre več, kolegica odpre gas do konca,da bi mogoče šel še tista 3 km/h hitreje. Seveda, z blokado se ne zgodi nič. Kaj se bo pa zgodilo drugo leto ko gre blokada ven, in bo po dveh letih navajena, da to počne, v ovinku odprla gas kar gre? AUČ.

Lažje se mi zdi zamenjat motor, da je druga situacija in se navadiš voziti drugače.

To je pač moje mnenje.

no 180 z blokado... mislm d bi pa šlo... zdj odvisn od motorja, ampak ja no...

sicer je pa napisu, da ko gre blokada vn je kt bi meu nov motor... itk se je treba na nov prvadit nanga in na druge pospeške in vse kar gre zravn...

Objavljeno

Sem imel zablokiranga, pa je šu po ravnici mal pod 170, v dolino je pa kazal tud 180, ampak je res rabu velik cajta da je do tm pršlo. Kulk pa števec laže, pa ne vem :)

Objavljeno

Cbr 600rr l.04 je šla z blokado 174km/h na avtocesti po ravnini!Sem peljal z vfr800 za njim in meni je števec kazal toliko!

Objavljeno
130Hp? prej 100. In tudi 180 km/h z blokado lahko kar pozabiš. Prijateljičin sv650 gre maximalno tistih 130-135km/h. Meni osebno se zdi prej problematično pri blokadi ravno to, da si na istem motorju, avtomatično odreagiraš isto kot si prej.

Ni prijetno gleat v ogledalu, kako sredi ovinka, ker motor ne gre več, kolegica odpre gas do konca,da bi mogoče šel še tista 3 km/h hitreje. Seveda, z blokado se ne zgodi nič. Kaj se bo pa zgodilo drugo leto ko gre blokada ven, in bo po dveh letih navajena, da to počne, v ovinku odprla gas kar gre? AUČ.

Lažje se mi zdi zamenjat motor, da je druga situacija in se navadiš voziti drugače.

To je pač moje mnenje.

haha samo čakal sem na enga pametnjakoviča k bo spet vso pamet pojedu :headbang: No da ti razložim motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...tako da...dvome pozabi :evilgrin: in tudi 180km/h gre vsem 4 (ninja 636 cbr 600 gsxr 600 in moja)

zdrava pamet ti pove da na 4h cilindrih v ovinku ne daš ful gasa...pustimo V2 (ducati) ki ima drgačno krivuljo :naughty:

upam da si zadovoljen :whistle:

Objavljeno

Po števcu na ravnini od Vrhnike do Brezovice, je men tut že 200 pokazal z blokado :)

Je pa res da sm biu ko debil čist za šipco skrit... če kdo ne vrjame..

gremo lahko takoj ko bo dost toplo probat, ker pol gre papa blokada:)

aya to na 600rr...

Objavljeno

Tudi sam imam blokado na XT660 in gre motor malenkost več kot 150 km/h (po števcu). Blokado lahko odstranim v 2 minutah ;), ampak mislim da bo še nekaj časa ostala. Odstranim jo le vsake toliko časa, da malo "prepučem" motor.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!