Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

haha samo čakal sem na enga pametnjakoviča k bo spet vso pamet pojedu :headbang: No da ti razložim motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...tako da...dvome pozabi :evilgrin: in tudi 180km/h gre vsem 4 (ninja 636 cbr 600 gsxr 600 in moja)

zdrava pamet ti pove da na 4h cilindrih v ovinku ne daš ful gasa...pustimo V2 (ducati) ki ima drgačno krivuljo :naughty:

upam da si zadovoljen :whistle:

:lol1: Si me pa nasmejal.Še dobro,da ti nisem jz kaj napisal!Je prej pokazalo,da ti yamaha gre 130km/h kot pa ti verjamem,da ti je celo na kolesu pokazal 130konjev.Še dobro,da nimaš R1 bi jih tvoja mela 220 na kolesu.

Se pravi pri 4cil malo gasa pri V2 pa poln plin skozi ovinke.Dobro to si bom zapomnil :whistle: :whistle: :rolleyes:

Če si bil na dynu in si tako prepričan pa prilimaj sem rezultate,da jih vidimo!

tako mimo grede še thunder ace jih nima toliko na kolesu,še sploh po tolikih letih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

130Hp? prej 100. In tudi 180 km/h z blokado lahko kar pozabiš. Prijateljičin sv650 gre maximalno tistih 130-135km/h. Meni osebno se zdi prej problematično pri blokadi ravno to, da si na istem motorju, avtomatično odreagiraš isto kot si prej.

Ni prijetno gleat v ogledalu, kako sredi ovinka, ker motor ne gre več, kolegica odpre gas do konca,da bi mogoče šel še tista 3 km/h hitreje. Seveda, z blokado se ne zgodi nič. Kaj se bo pa zgodilo drugo leto ko gre blokada ven, in bo po dveh letih navajena, da to počne, v ovinku odprla gas kar gre? AUČ.

Lažje se mi zdi zamenjat motor, da je druga situacija in se navadiš voziti drugače.

To je pač moje mnenje.

Moj SV650S gre z blokade natanko 176km/h, tako da ne vem, kako gre lahko njen samo 130

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha samo čakal sem na enga pametnjakoviča k bo spet vso pamet pojedu :headbang: No da ti razložim motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...tako da...dvome pozabi :evilgrin: in tudi 180km/h gre vsem 4 (ninja 636 cbr 600 gsxr 600 in moja)

zdrava pamet ti pove da na 4h cilindrih v ovinku ne daš ful gasa...pustimo V2 (ducati) ki ima drgačno krivuljo :naughty:

upam da si zadovoljen :whistle:

Hmm, pa sm še razmišljala, da bi zraven napisala če je serijska... sorry, my bad.Se posipam s pepelom :whistle: Zraven 180km/h si pa mislim da tud ti napisal dvomim. In jaz še vedno dvomim. MImogrede, Sv je V2, ampak poanta itak ni bila v tem, da človek ne bi vedu, da ne smeš gasa na polno dat sred ovinka ampak to, da se je tko navadla vozit zarad blokade (ker tist motorček dejansko ne gre nikamor) in da bo verjetno to podzavestno naredila tudi potem ko bo motor odprt. Ker je pač navajena, da se s tem motorjem tko vozi. In navada je železna srajca :closedeyes:

Zarad tega je pa moje osebno mnenje bojš švohnejši motor, pa potlej menjaj za močnejšega, kot močnejši z blokado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj SV650S gre z blokade natanko 176km/h, tako da ne vem, kako gre lahko njen samo 130

Pojma nimam, ampak se vozimo skupaj že celo sezono in 135 je res maksimum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...

Bomo pomladi še enkrat rekli glede tega ;)

130km na zadnjem kolesu ima ZELO dobro stunan Thunderace, pa ma 400ccm več. Dobro stunan pomeni uglašeni frgazerji v 0 in EXUP da pravilno špila, motor ravno po servisu, pa gume na 3bar napumpane pa fejst namazana ketna. Seveda brez predelav.

Kar se pa dynota tiče je pa tako, da se tam izvaja korekcija po ISO, DIN, ANSI,.... kup štandardov. In recimo da je dec vtipkal da je v prostoru 50°C in 900mbar zračnega pritiska je pa to to. Ponavadi nekateri tunerji tako delajo. Dobil si 10km, si zadovoljen, fajn si plačal pa še fasal si ga. U bistvu bi ti lahko napisal še kšnega konja več ;) .

No pa da me ne boš napadel da bluzim, imam doma trenutno v izdelavi dyno, z katerim bom lahko meril moč motorja do nekje 160kW na kolesu, oz. ~180 na gredi. Čez ene 2 meseca (upam da bo čas dopustil) se bodo najbrž začeli poskusni zagoni.

Sicer pa če si ga imel na dynu; pokaži izpisek!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda je kupovat motor s tolkimi konji pol pa neki blokirat na 25 kW, če se že misliš vozit z zablokiranim motorjem pol rajš kup švohnejš motor. Ali pa močnejš motor zablokiraš tolk, da ga homologiraš pa registiraš pol pa blokado vn pa se s takim voziš. Če imaš u glavi pošlihtano lahko tud močnejši motor voziš brez blokad važno je, da ustreza tvojemu izpitu...aja to je le moje osebno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda je kupovat motor s tolkimi konji pol pa neki blokirat na 25 kW, če se že misliš vozit z zablokiranim motorjem pol rajš kup švohnejš motor. Ali pa močnejš motor zablokiraš tolk, da ga homologiraš pa registiraš pol pa blokado vn pa se s takim voziš. Če imaš u glavi pošlihtano lahko tud močnejši motor voziš brez blokad važno je, da ustreza tvojemu izpitu...aja to je le moje osebno mnenje.

že res, le tisti stricom in tetam z MNZ našitkom na rokavu in plavo kapco na glavi to ne diši kaj preveč, kaj šele zavarovalnicam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že res, le tisti stricom in tetam z MNZ našitkom na rokavu in plavo kapco na glavi to ne diši kaj preveč, kaj šele zavarovalnicam

pa cariniki na hrvaški meji te bojo debelo gledali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa cariniki na hrvaški meji te bojo debelo gledali :)

Prav tega se bojim. Prevoziti imam namen še kar nekaj držav (celin?! :whistle:) z naslednjim motorjem in res se mi ne da razlagati, kakšne zakone imamo mi v EU in se pregovarjati, če takšna prometna ureditev velja tudi v obiskani državi. Ima morda kdo s tem kakšne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, pa sm še razmišljala, da bi zraven napisala če je serijska... sorry, my bad.Se posipam s pepelom :whistle: Zraven 180km/h si pa mislim da tud ti napisal dvomim. In jaz še vedno dvomim. MImogrede, Sv je V2, ampak poanta itak ni bila v tem, da človek ne bi vedu, da ne smeš gasa na polno dat sred ovinka ampak to, da se je tko navadla vozit zarad blokade (ker tist motorček dejansko ne gre nikamor) in da bo verjetno to podzavestno naredila tudi potem ko bo motor odprt. Ker je pač navajena, da se s tem motorjem tko vozi. In navada je železna srajca :closedeyes:

Zarad tega je pa moje osebno mnenje bojš švohnejši motor, pa potlej menjaj za močnejšega, kot močnejši z blokado.

Se strinjam s tabo glede blokade... Je precej dvoumna zadeva. Se posebej, ker tudi poznam tole najno, kolegico, in ji ze neki casa tezim ravno o tem odpiranju gasa :) Blokada bi po moje morala iti ven po tednu, dveh (kakih 1000km, recimo), ko so voznik lepo navadi peljati.. Kasneje, ko se znanje veca, pa dopusca odpiranje plina sredi zavojev, kar je nono! Je pa tezko biti junak in ne odpirati gasa, ko si na gornji meji in bi rad se mal hitreje peljal... Zgodi se pa nic, motor ne protestira, zadnje kolo ne zatrese in se lepo navadis na to... Ko pa ni blokade, pa zelo lahko pozabis na to in nesreca je tu! Ce menjas motor, nekako tudi menjas odnos, ce pa motor ostane se je pa lazje spozabit...

Punca izredno lepo pelje skozi zavoje, pri zaprtih je brzina ze kar zavidljiva, in ko bo motor brez blokade, to ne bo vec tako nedolzno pocetje! Nc, se bl jo bom mogu (bova mogla) pazit, koj ko bo blokada zuni... Pa jih bom spet slisu! :D

Janez

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa jih bom spet slisu! :D

Seveda jih boš!

Zmerej maš ene babe s sabo mene pa nikol ne povabš... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam, ampak se vozimo skupaj že celo sezono in 135 je res maksimum.

S ima malo maske... Tako da lahko, da gre kakih 15-20 vec, pa se ce mal stevec laze.... Jest mam 40Kw, pa zelo tezko prlezem cez 170... Mam vec zracnega upora kot pa avto, Uno gre z 30Kw tud 170 naprimer, pa je precej tezji... Zracni upor zelo narasca z hitrostjo!

Janez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še jst povem

185km/h na 25kw zablokirana ninja zx6r 04letnik... po števcu seveda... avtocesta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz sem tudi večkrat šel čez mejo brez problemov, z osebno. Enkrat pa se mi je zgodilo, da mi je carinik rekel še za prometno in izpit, mu pokažem, pol sta ene 5min s svojim kolegom debatirala, če štima al ne štima, na koncu je le nekako štimalo... :P

Drugače pa je moja šla/gre z blokado 155kmh.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz sem tudi večkrat šel čez mejo brez problemov, z osebno. Enkrat pa se mi je zgodilo, da mi je carinik rekel še za prometno in izpit, mu pokažem, pol sta ene 5min s svojim kolegom debatirala, če štima al ne štima, na koncu je le nekako štimalo... :P

Drugače pa je moja šla/gre z blokado 155kmh.

LP

Sej edn ko je po pravici napiso mogoče še kakih par km več. Ampak to je to. Da nebo kdo pričakoval več.

Popravljeno . Popravil FazerMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem z blokado do sedaj naredil nekaj čez 8000km. Spomladi pa naredim homologacijo, dobim izpit za neomejeno in jo bom lepo ven vzel. V tem času sem se pa motorja prav lepo privadil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam motor 25kw (zaenkrat), Po števcu je šlo max 155km/h. Ko so me enkrat ustavili policaji, so zahtevali še papirje od homologacije, prometna ni bila dovolj, izpita za 25kw pa nism mel :blush: (dobro se je izšlo).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo pomladi še enkrat rekli glede tega ;)

130km na zadnjem kolesu ima ZELO dobro stunan Thunderace, pa ma 400ccm več. Dobro stunan pomeni uglašeni frgazerji v 0 in EXUP da pravilno špila, motor ravno po servisu, pa gume na 3bar napumpane pa fejst namazana ketna. Seveda brez predelav.

Kar se pa dynota tiče je pa tako, da se tam izvaja korekcija po ISO, DIN, ANSI,.... kup štandardov. In recimo da je dec vtipkal da je v prostoru 50°C in 900mbar zračnega pritiska je pa to to. Ponavadi nekateri tunerji tako delajo. Dobil si 10km, si zadovoljen, fajn si plačal pa še fasal si ga. U bistvu bi ti lahko napisal še kšnega konja več ;) .

No pa da me ne boš napadel da bluzim, imam doma trenutno v izdelavi dyno, z katerim bom lahko meril moč motorja do nekje 160kW na kolesu, oz. ~180 na gredi. Čez ene 2 meseca (upam da bo čas dopustil) se bodo najbrž začeli poskusni zagoni.

Sicer pa če si ga imel na dynu; pokaži izpisek!

hehe boš spomladi videl na lastne uči:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se voziš kaj dosti čez mejo? So te že ustavili modri možje? So imeli kakšne hude komentarje?

ce mislis, severno ne bo problemov. cez zahondno najbrz tudi ne (ne vem pa tocno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če je kdo že nelegalno deval blokado ven na pooblaščenem servisu.

50€ pa je to to aja "tega nuben ne počne"...vsaj za modre ne;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!