sesir Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 haha samo čakal sem na enga pametnjakoviča k bo spet vso pamet pojedu :headbang: No da ti razložim motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...tako da...dvome pozabi :evilgrin: in tudi 180km/h gre vsem 4 (ninja 636 cbr 600 gsxr 600 in moja)zdrava pamet ti pove da na 4h cilindrih v ovinku ne daš ful gasa...pustimo V2 (ducati) ki ima drgačno krivuljo :naughty: upam da si zadovoljen :whistle: :lol1: Si me pa nasmejal.Še dobro,da ti nisem jz kaj napisal!Je prej pokazalo,da ti yamaha gre 130km/h kot pa ti verjamem,da ti je celo na kolesu pokazal 130konjev.Še dobro,da nimaš R1 bi jih tvoja mela 220 na kolesu. Se pravi pri 4cil malo gasa pri V2 pa poln plin skozi ovinke.Dobro to si bom zapomnil :whistle: :whistle: :rolleyes: Če si bil na dynu in si tako prepričan pa prilimaj sem rezultate,da jih vidimo! tako mimo grede še thunder ace jih nima toliko na kolesu,še sploh po tolikih letih :whistle:
Tomyboy Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 130Hp? prej 100. In tudi 180 km/h z blokado lahko kar pozabiš. Prijateljičin sv650 gre maximalno tistih 130-135km/h. Meni osebno se zdi prej problematično pri blokadi ravno to, da si na istem motorju, avtomatično odreagiraš isto kot si prej. Ni prijetno gleat v ogledalu, kako sredi ovinka, ker motor ne gre več, kolegica odpre gas do konca,da bi mogoče šel še tista 3 km/h hitreje. Seveda, z blokado se ne zgodi nič. Kaj se bo pa zgodilo drugo leto ko gre blokada ven, in bo po dveh letih navajena, da to počne, v ovinku odprla gas kar gre? AUČ. Lažje se mi zdi zamenjat motor, da je druga situacija in se navadiš voziti drugače. To je pač moje mnenje. Moj SV650S gre z blokade natanko 176km/h, tako da ne vem, kako gre lahko njen samo 130
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 haha samo čakal sem na enga pametnjakoviča k bo spet vso pamet pojedu :headbang: No da ti razložim motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km...tako da...dvome pozabi :evilgrin: in tudi 180km/h gre vsem 4 (ninja 636 cbr 600 gsxr 600 in moja)zdrava pamet ti pove da na 4h cilindrih v ovinku ne daš ful gasa...pustimo V2 (ducati) ki ima drgačno krivuljo :naughty: upam da si zadovoljen :whistle: Hmm, pa sm še razmišljala, da bi zraven napisala če je serijska... sorry, my bad.Se posipam s pepelom :whistle: Zraven 180km/h si pa mislim da tud ti napisal dvomim. In jaz še vedno dvomim. MImogrede, Sv je V2, ampak poanta itak ni bila v tem, da človek ne bi vedu, da ne smeš gasa na polno dat sred ovinka ampak to, da se je tko navadla vozit zarad blokade (ker tist motorček dejansko ne gre nikamor) in da bo verjetno to podzavestno naredila tudi potem ko bo motor odprt. Ker je pač navajena, da se s tem motorjem tko vozi. In navada je železna srajca :closedeyes: Zarad tega je pa moje osebno mnenje bojš švohnejši motor, pa potlej menjaj za močnejšega, kot močnejši z blokado.
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Moj SV650S gre z blokade natanko 176km/h, tako da ne vem, kako gre lahko njen samo 130 Pojma nimam, ampak se vozimo skupaj že celo sezono in 135 je res maksimum.
no_name Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 motor je rahlo predelan Akrapovič skorpion sistem, večji fergazerji in športni filter...v črnučah smo na dyno metru izmerl 130km... Bomo pomladi še enkrat rekli glede tega ;) 130km na zadnjem kolesu ima ZELO dobro stunan Thunderace, pa ma 400ccm več. Dobro stunan pomeni uglašeni frgazerji v 0 in EXUP da pravilno špila, motor ravno po servisu, pa gume na 3bar napumpane pa fejst namazana ketna. Seveda brez predelav. Kar se pa dynota tiče je pa tako, da se tam izvaja korekcija po ISO, DIN, ANSI,.... kup štandardov. In recimo da je dec vtipkal da je v prostoru 50°C in 900mbar zračnega pritiska je pa to to. Ponavadi nekateri tunerji tako delajo. Dobil si 10km, si zadovoljen, fajn si plačal pa še fasal si ga. U bistvu bi ti lahko napisal še kšnega konja več ;) . No pa da me ne boš napadel da bluzim, imam doma trenutno v izdelavi dyno, z katerim bom lahko meril moč motorja do nekje 160kW na kolesu, oz. ~180 na gredi. Čez ene 2 meseca (upam da bo čas dopustil) se bodo najbrž začeli poskusni zagoni. Sicer pa če si ga imel na dynu; pokaži izpisek!
benny0104 Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Škoda je kupovat motor s tolkimi konji pol pa neki blokirat na 25 kW, če se že misliš vozit z zablokiranim motorjem pol rajš kup švohnejš motor. Ali pa močnejš motor zablokiraš tolk, da ga homologiraš pa registiraš pol pa blokado vn pa se s takim voziš. Če imaš u glavi pošlihtano lahko tud močnejši motor voziš brez blokad važno je, da ustreza tvojemu izpitu...aja to je le moje osebno mnenje.
k0ci Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Škoda je kupovat motor s tolkimi konji pol pa neki blokirat na 25 kW, če se že misliš vozit z zablokiranim motorjem pol rajš kup švohnejš motor. Ali pa močnejš motor zablokiraš tolk, da ga homologiraš pa registiraš pol pa blokado vn pa se s takim voziš. Če imaš u glavi pošlihtano lahko tud močnejši motor voziš brez blokad važno je, da ustreza tvojemu izpitu...aja to je le moje osebno mnenje. že res, le tisti stricom in tetam z MNZ našitkom na rokavu in plavo kapco na glavi to ne diši kaj preveč, kaj šele zavarovalnicam
AJ Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 že res, le tisti stricom in tetam z MNZ našitkom na rokavu in plavo kapco na glavi to ne diši kaj preveč, kaj šele zavarovalnicam pa cariniki na hrvaški meji te bojo debelo gledali :)
Igorr Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 pa cariniki na hrvaški meji te bojo debelo gledali :) Prav tega se bojim. Prevoziti imam namen še kar nekaj držav (celin?! :whistle:) z naslednjim motorjem in res se mi ne da razlagati, kakšne zakone imamo mi v EU in se pregovarjati, če takšna prometna ureditev velja tudi v obiskani državi. Ima morda kdo s tem kakšne izkušnje?
k0ci Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 jaz sem šel normalno čez hrvaško mejo, samo pogledali so osebno, pa sem šel
jvalant Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 (popravljeno) Hmm, pa sm še razmišljala, da bi zraven napisala če je serijska... sorry, my bad.Se posipam s pepelom :whistle: Zraven 180km/h si pa mislim da tud ti napisal dvomim. In jaz še vedno dvomim. MImogrede, Sv je V2, ampak poanta itak ni bila v tem, da človek ne bi vedu, da ne smeš gasa na polno dat sred ovinka ampak to, da se je tko navadla vozit zarad blokade (ker tist motorček dejansko ne gre nikamor) in da bo verjetno to podzavestno naredila tudi potem ko bo motor odprt. Ker je pač navajena, da se s tem motorjem tko vozi. In navada je železna srajca :closedeyes: Zarad tega je pa moje osebno mnenje bojš švohnejši motor, pa potlej menjaj za močnejšega, kot močnejši z blokado. Se strinjam s tabo glede blokade... Je precej dvoumna zadeva. Se posebej, ker tudi poznam tole najno, kolegico, in ji ze neki casa tezim ravno o tem odpiranju gasa :) Blokada bi po moje morala iti ven po tednu, dveh (kakih 1000km, recimo), ko so voznik lepo navadi peljati.. Kasneje, ko se znanje veca, pa dopusca odpiranje plina sredi zavojev, kar je nono! Je pa tezko biti junak in ne odpirati gasa, ko si na gornji meji in bi rad se mal hitreje peljal... Zgodi se pa nic, motor ne protestira, zadnje kolo ne zatrese in se lepo navadis na to... Ko pa ni blokade, pa zelo lahko pozabis na to in nesreca je tu! Ce menjas motor, nekako tudi menjas odnos, ce pa motor ostane se je pa lazje spozabit... Punca izredno lepo pelje skozi zavoje, pri zaprtih je brzina ze kar zavidljiva, in ko bo motor brez blokade, to ne bo vec tako nedolzno pocetje! Nc, se bl jo bom mogu (bova mogla) pazit, koj ko bo blokada zuni... Pa jih bom spet slisu! :D Janez Popravljeno Januar 5, 2009. Popravil jvalant
no_name Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Pa jih bom spet slisu! :D Seveda jih boš! Zmerej maš ene babe s sabo mene pa nikol ne povabš... :whistle:
jvalant Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Pojma nimam, ampak se vozimo skupaj že celo sezono in 135 je res maksimum. S ima malo maske... Tako da lahko, da gre kakih 15-20 vec, pa se ce mal stevec laze.... Jest mam 40Kw, pa zelo tezko prlezem cez 170... Mam vec zracnega upora kot pa avto, Uno gre z 30Kw tud 170 naprimer, pa je precej tezji... Zracni upor zelo narasca z hitrostjo! Janez
JeRn3j Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 še jst povem 185km/h na 25kw zablokirana ninja zx6r 04letnik... po števcu seveda... avtocesta
AJ Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 No, jaz sem tudi večkrat šel čez mejo brez problemov, z osebno. Enkrat pa se mi je zgodilo, da mi je carinik rekel še za prometno in izpit, mu pokažem, pol sta ene 5min s svojim kolegom debatirala, če štima al ne štima, na koncu je le nekako štimalo... :P Drugače pa je moja šla/gre z blokado 155kmh. LP
FazerMan Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 (popravljeno) No, jaz sem tudi večkrat šel čez mejo brez problemov, z osebno. Enkrat pa se mi je zgodilo, da mi je carinik rekel še za prometno in izpit, mu pokažem, pol sta ene 5min s svojim kolegom debatirala, če štima al ne štima, na koncu je le nekako štimalo... :P Drugače pa je moja šla/gre z blokado 155kmh. LP Sej edn ko je po pravici napiso mogoče še kakih par km več. Ampak to je to. Da nebo kdo pričakoval več. Popravljeno Januar 5, 2009. Popravil FazerMan
Tomyboy Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Jaz sem z blokado do sedaj naredil nekaj čez 8000km. Spomladi pa naredim homologacijo, dobim izpit za neomejeno in jo bom lepo ven vzel. V tem času sem se pa motorja prav lepo privadil.
HyperJack Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Jaz imam motor 25kw (zaenkrat), Po števcu je šlo max 155km/h. Ko so me enkrat ustavili policaji, so zahtevali še papirje od homologacije, prometna ni bila dovolj, izpita za 25kw pa nism mel :blush: (dobro se je izšlo). lp
Lencdo Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 Bomo pomladi še enkrat rekli glede tega ;) 130km na zadnjem kolesu ima ZELO dobro stunan Thunderace, pa ma 400ccm več. Dobro stunan pomeni uglašeni frgazerji v 0 in EXUP da pravilno špila, motor ravno po servisu, pa gume na 3bar napumpane pa fejst namazana ketna. Seveda brez predelav. Kar se pa dynota tiče je pa tako, da se tam izvaja korekcija po ISO, DIN, ANSI,.... kup štandardov. In recimo da je dec vtipkal da je v prostoru 50°C in 900mbar zračnega pritiska je pa to to. Ponavadi nekateri tunerji tako delajo. Dobil si 10km, si zadovoljen, fajn si plačal pa še fasal si ga. U bistvu bi ti lahko napisal še kšnega konja več ;) . No pa da me ne boš napadel da bluzim, imam doma trenutno v izdelavi dyno, z katerim bom lahko meril moč motorja do nekje 160kW na kolesu, oz. ~180 na gredi. Čez ene 2 meseca (upam da bo čas dopustil) se bodo najbrž začeli poskusni zagoni. Sicer pa če si ga imel na dynu; pokaži izpisek! hehe boš spomladi videl na lastne uči:D
Irencko Objavljeno Januar 5, 2009 Opozori Objavljeno Januar 5, 2009 aj dečki, zj ste se pa razpisal :naughty:
no_name Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 hehe boš spomladi videl na lastne uči:D :photo:
Ice Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Se voziš kaj dosti čez mejo? So te že ustavili modri možje? So imeli kakšne hude komentarje? ce mislis, severno ne bo problemov. cez zahondno najbrz tudi ne (ne vem pa tocno).
FazerMan Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Mene zanima če je kdo že nelegalno deval blokado ven na pooblaščenem servisu.
_Fingi_ Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Fazerman, kolk € je tebe pršla blokada in vgradnja za yamahco?
Lencdo Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Mene zanima če je kdo že nelegalno deval blokado ven na pooblaščenem servisu. 50€ pa je to to aja "tega nuben ne počne"...vsaj za modre ne;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se