Spider™ Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Mene zanima če je kdo že nelegalno deval blokado ven na pooblaščenem servisu. Zakaj nelegalno, serviser ti jo vn pobere in to je to, če greš pa potem homologirat, pa ni njegova stvar.
sesir Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Mene zanima če je kdo že nelegalno deval blokado ven na pooblaščenem servisu. :grim dva prijatelja
FazerMan Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Fazerman, kolk € je tebe pršla blokada in vgradnja za yamahco? Mal manj kot 300 evrov.
Lencdo Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Mal manj kot 300 evrov. 200€ za blokado in montažo (servis Štern v Kranju) pa potem še 50€ za homologacijo (čakal boš pa od 1ga do 2h mescev :headbang: :BUA: )
_Fingi_ Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Mhm, hvala... Najbolj da grem to potem čim hitreje narest, da ne bom potem, ko se bo sezona začela še čakal na to :D :unsure:
Spider™ Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 (popravljeno) 200€ za blokado in montažo (servis Štern v Kranju) pa potem še 50€ za homologacijo (čakal boš pa od 1ga do 2h mescev :headbang: :BUA: ) 1-2 mesca? hm, moja je pršla v 2 tednih, zgleda da sm mel srečo :) Popravljeno Januar 12, 2009. Popravil Spider™
Lencdo Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 1-2 mesca? hm, moja je pršla v 2 tednih, zgleda da sm mel srečo :) blokada al homologacija??? men je blokada pršla tud 1-2 tedna sam na homologacijo sm pa čakal 1 mesec, kulega pa 2
LooLekSLO Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Ja pojdite v MB pa boste čakali par dni ;)
AiroH Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 obstaja rešitev za tiste k kupujete novo da že tovarniško dobite blokiran motor, in glede kar mi pravi moj serviser se da na usakem dobit tovarniško blokado.. se pravi da van ne bo treba nič čakat.. motor dobite z homologacijo nato s temi papriji reg. in zavarujete motor... simple ;) Čakate sam nov motor da vam dostavijo... cirka 1 teden max ko plačate .... :naughty:
condor Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 200€ za blokado in montažo (servis Štern v Kranju) pa potem še 50€ za homologacijo (čakal boš pa od 1ga do 2h mescev :headbang: :BUA: ) Jaz sem od naročila blokade, do homologacijskega kartončka v mojem poštnem nabiralniku čakal cca 5 tednov.
AJ Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Ja pojdite v MB pa boste čakali par dni ;) V MB lahko homologiraš samo blokade, vgrajene na DKS (samo Kawasaki...)...
Gixxer Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 obstaja rešitev za tiste k kupujete novo da že tovarniško dobite blokiran motor, in glede kar mi pravi moj serviser se da na usakem dobit tovarniško blokado.. se pravi da van ne bo treba nič čakat.. motor dobite z homologacijo nato s temi papriji reg. in zavarujete motor... simple ;)Čakate sam nov motor da vam dostavijo... cirka 1 teden max ko plačate .... :naughty: Ja to ze, ampak tukaj je pa veliiiiika razlika. Medtem ko je ta blokada, ki ti jo vgradijo Pri Šternu le ena podlozka, ki blokira gas, je tovarniska blokada popolnoma drugacna. Oni ti zamenjajo celotni racunalnik (razn kawasaki) in potem tudi deblokiranje ni tako simpl kot pri alphatechnicovih, kjer rabis pol urce da jo odstranis. Tako da folk, ne delat tega! Vsaj meni je blo to tak razlozeno na servisu, tak da za netocne podatke ne odgovarjam :)
LooLekSLO Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 V MB lahko homologiraš samo blokade, vgrajene na DKS (samo Kawasaki.. .) ... To pa ne bi vedel. Le ko sem homologiral izpuh sem čakal 3 delovne dni, po forumu pa sem bral da so čakali okoli 14 dni. Ja to ze, ampak tukaj je pa veliiiiika razlika. Medtem ko je ta blokada, ki ti jo vgradijo Pri Šternu le ena podlozka, ki blokira gas, je tovarniska blokada popolnoma drugacna. Oni ti zamenjajo celotni racunalnik (razn kawasaki) in potem tudi deblokiranje ni tako simpl kot pri alphatechnicovih, kjer rabis pol urce da jo odstranis. Tako da folk, ne delat tega!Vsaj meni je blo to tak razlozeno na servisu, tak da za netocne podatke ne odgovarjam :) Na moji XT je blokada od novega pa ni nič drugačna ;)
sesir Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 Ja to ze, ampak tukaj je pa veliiiiika razlika. Medtem ko je ta blokada, ki ti jo vgradijo Pri Šternu le ena podlozka, ki blokira gas, je tovarniska blokada popolnoma drugacna. Oni ti zamenjajo celotni racunalnik (razn kawasaki) in potem tudi deblokiranje ni tako simpl kot pri alphatechnicovih, kjer rabis pol urce da jo odstranis. Tako da folk, ne delat tega!Vsaj meni je blo to tak razlozeno na servisu, tak da za netocne podatke ne odgovarjam :) :hmm: Mogoče pa se ne motiš. Sem vozil suzuki gsxr750 l.2004 ki je bil v Nemčiji kupljen omejen.Pa so jih ven vzeli,pa ko sem se peljal,sem mi je zdelo,da ne da vsega od sebe kar bi mogel.Pa tud lastnik je takrat rekel,da se mu zdi,da je prešnji K2 bolj šel.
Spider™ Objavljeno Januar 12, 2009 Opozori Objavljeno Januar 12, 2009 blokada al homologacija??? men je blokada pršla tud 1-2 tedna sam na homologacijo sm pa čakal 1 mesec, kulega pa 2 Homologacijski kartonček :)
AiroH Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Ja to ze, ampak tukaj je pa veliiiiika razlika. Medtem ko je ta blokada, ki ti jo vgradijo Pri Šternu le ena podlozka, ki blokira gas, je tovarniska blokada popolnoma drugacna. Oni ti zamenjajo celotni racunalnik (razn kawasaki) in potem tudi deblokiranje ni tako simpl kot pri alphatechnicovih, kjer rabis pol urce da jo odstranis. Tako da folk, ne delat tega!Vsaj meni je blo to tak razlozeno na servisu, tak da za netocne podatke ne odgovarjam :) Ročico za gas sam okrajšajo da imajo manj hoda, posledično motor dobi manj goriva in tudi manj konjev daje iz sebe.... Drugače računalnik ti lahk sprogramira vsak serviser če je že tako.... pač računalnik sam računa kolko goriva in zraka dodajat v cilindre.... nič posebnega. Ampak glede kot si omenu da v tovarni v računalnik blokirajo to prvič čujem, namreč vse motorje dajejo ponavadi sam gas blokirat, nevem zakaj bi se jajcal z elektroniko. Lahk prašam tle serviserja hond, kawasakije pa aprilj pa pol vam lahk potrdim....
TADEJ46 Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 Ročico za gas sam okrajšajo da imajo manj hoda, posledično motor dobi manj goriva in tudi manj konjev daje iz sebe.... Drugače računalnik ti lahk sprogramira vsak serviser če je že tako.... pač računalnik sam računa kolko goriva in zraka dodajat v cilindre.... nič posebnega. Ampak glede kot si omenu da v tovarni v računalnik blokirajo to prvič čujem, namreč vse motorje dajejo ponavadi sam gas blokirat, nevem zakaj bi se jajcal z elektroniko. Lahk prašam tle serviserja hond, kawasakije pa aprilj pa pol vam lahk potrdim.... to je res ja sam pri yamahi sploh pri r1 malo zakomplicerajo.. v tc-ju je reku da nardi na r1 blokado za 300eurou približno. blokado pa da na sesalnih kanalih, elektriki in pa avspuhu :closedeyes: na treh mestih da blokado in ma veliko dela zato je tudi cena visoka.
AiroH Objavljeno Januar 13, 2009 Opozori Objavljeno Januar 13, 2009 to je res ja sam pri yamahi sploh pri r1 malo zakomplicerajo.. v tc-ju je reku da nardi na r1 blokado za 300eurou približno. blokado pa da na sesalnih kanalih, elektriki in pa avspuhu :closedeyes: na treh mestih da blokado in ma veliko dela zato je tudi cena visoka. Ja lepo...sej mi itaq nič ne pomaga.... P.S ( jst govorim za vas, jst mam tak ali tak neomejeno in se furam kako vem in znam :naughty: :whistle: )
fp4492 Objavljeno Januar 14, 2009 Opozori Objavljeno Januar 14, 2009 to je res ja sam pri yamahi sploh pri r1 malo zakomplicerajo.. v tc-ju je reku da nardi na r1 blokado za 300eurou približno. blokado pa da na sesalnih kanalih, elektriki in pa avspuhu :closedeyes: na treh mestih da blokado in ma veliko dela zato je tudi cena visoka. To ni res, pri R1 je Alphatehcnik-ova blokada samo na gasu.
TADEJ46 Objavljeno Januar 14, 2009 Opozori Objavljeno Januar 14, 2009 To ni res, pri R1 je Alphatehcnik-ova blokada samo na gasu. čist možno sam tko so men rekl v tc motoshopu.. :unsure:
AiroH Objavljeno Januar 14, 2009 Opozori Objavljeno Januar 14, 2009 čist možno sam tko so men rekl v tc motoshopu.. :unsure: ma tam itq sam nakladajo.....
aaalen Objavljeno Januar 22, 2009 Opozori Objavljeno Januar 22, 2009 Se voziš kaj dosti čez mejo? So te že ustavili modri možje? So imeli kakšne hude komentarje? nisem se vozil kaj dosti čez mejo, ker sem to na motorju poriktal ob koncu sezone. tako da bomo vidli letos :)
benny0104 Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Mene pa zanima, če je že kdo zablokiral KTM-ja LC4 mašino na 25kW? Kolk pride (okvirno), pa kolk časa prbližn traja to use skupi teji papirji, k moreš čakat na homologacijo?
Zip Objavljeno Januar 25, 2009 Opozori Objavljeno Januar 25, 2009 Mene pa zanima, če je že kdo zablokiral KTM-ja LC4 mašino na 25kW? Kolk pride (okvirno), pa kolk časa prbližn traja to use skupi teji papirji, k moreš čakat na homologacijo? Ker letnik? Skupaj s papirji 200 e, saj tko so pri Motorjetu v Mariboru obljubili.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se