Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

samo to pa je že višek vsega...vsak teden nekdo vpraša kje se dobi blokado...pa kaj ne znate niti eno samo stran nazaj prebrat al kaj??!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo to pa je že višek vsega...vsak teden nekdo vpraša kje se dobi blokado...pa kaj ne znate niti eno samo stran nazaj prebrat al kaj??!! :headbang:

Vem da sm že uprašov ampak ni noben odgovoril pa sem še enkrat poizkusil...ampak kolikor vidim nebo nič boljše. Če nimate kaj v zvezi s tem napisat potem boljše, da nič ne pišete. oprostite za off topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za KTMa dobiš tam, kjer prodajajo KTMe (vsaj pri nas v MB vem, da ti to naredijo pri MotorJetu), za Kawasakija je najceneje direkt na kawasaki servisih, vse ostalo pri Šternu v Kranju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi pooblaščeni servisi (za Yamahe, Kawe, Suze, Ktm, pa magari še tomos ) morjo met originalne dele ( beri tudi blokade) tako da utipkaš na google pod iskanje in ti bo našlo potem pa samo zavrti telefon pa dej €€€€€ pa boš mel :winkiss:

Popravljeno . Popravil Lencdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat...

Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat...

Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW??

Mene enako zanima samo da se gre za R1??

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat...

Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW??

nič ti ne bo zamoril motorja... alpatechove blokade so v večini "blokada" gasa...

za testiranje še nism slišov od nobenega, pa jih velik poznam z "25" kw ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nobenega ne skrbi zavarovalnina v primeru nesreče?

Ups, piše 25kW, imaš pa 90kW. Adijo zavarovalna polica.

Ali ste pa vsi supermani in se NIKAKOR ne morete zaleteti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj nobenega ne skrbi zavarovalnina v primeru nesreče?

Ups, piše 25kW, imaš pa 90kW. Adijo zavarovalna polica.

Ali ste pa vsi supermani in se NIKAKOR ne morete zaleteti :)

To je že res ja, da gre zavarovalna polica ampak nisem še slišal primera da bi motor po nesreči peljali na meritev moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js pa ne zastopim, kk si nekateri upate prestopit iz 125ke na recimo nekdo je omenu R1-ko?? A se nimate nič radi? Pomoje bi mogl te blokade ukinat, pa delat več motorjev z manjšo kubaturo, ter uvest ta nov zakon z vmesnim izpitom do 35kw, kateri je že v predlogu.

Tisti ki ste pristaši blokad, to je samo moje mnenje, zato prosim, ne me napadat :P :D :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je že res ja, da gre zavarovalna polica ampak nisem še slišal primera da bi motor po nesreči peljali na meritev moči.

Verjami mi, da se kaj takega lahko hitro zgodi (pregled motorja), če se vidi po vozniškem dovoljenju, da poba nima izpita za neomejeno (A).

A zakaj? zato ker mi bo to takrt tazadnja skrb;)

Lahko tudi kratko potegneš, če nisi ti povzročitelj nesreče. Beri: Lahko ostaneš brez povračila škoda.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj....

Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj....

Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm:

a ni pol fajn k 16-letnik s 125ccm butne r1-ko hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni pol fajn k 16-letnik s 125ccm butne r1-ko hehehe

Ja, to pa sigurn. Ne, resno....k ni brezveze kupvat motor za 10k€+ pa ga zaprt na 25 kW?

Seveda, potem po tehničnem se da blokado odstranit, pa dobiš kamikazo. :ninja: Ne priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, resno....k ni brezveze kupvat motor za 10k€+ pa ga zaprt na 25 kW?

se mi ne zdi. ce gledas dolgorocno in si totalni zacetnik je to kar dober nacin vzivljanja v motorizem.

zglancas si reflekse, se naucis opazovati sebe in promet in predvsem se navadis na vozne lastnosti.

po letu ali dveh ga odblokiras in imas prakticno drugi motor v istem pakiranju. (ja vem, nekateri imajo raje isti motor v drugem pakiranju).

moje skromno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to je vse lepo in prav, vendar malokdo pusti blokado noter 2 leti...no pa saj, odločitev je odvisna od posameznika.

Mislim da bi bil kar dober biznis da bi odprl firmo, ter vgrajeval blokade 25KW. :OK:

Malo heca more bit,

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi ne zdi. ce gledas dolgorocno in si totalni zacetnik je to kar dober nacin vzivljanja v motorizem.

zglancas si reflekse, se naucis opazovati sebe in promet in predvsem se navadis na vozne lastnosti.

po letu ali dveh ga odblokiras in imas prakticno drugi motor v istem pakiranju. (ja vem, nekateri imajo raje isti motor v drugem pakiranju).

moje skromno mnenje.

Ice, iz tega stališča se tudi jaz strinjam, problem je le v tem, ker blokada ne ostane 2 leti notri. Še vedno pa se mi zdi, da se na motor lahko navadiš s čim drugim kot zablokirano R1 oz kakšnim drugim več kot 100 konjskim sportakom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, iz tega stališča se tudi jaz strinjam, problem je le v tem, ker blokada ne ostane 2 leti notri. Še vedno pa se mi zdi, da se na motor lahko navadiš s čim drugim kot zablokirano R1 oz kakšnim drugim več kot 100 konjskim sportakom.

Tkole jaz imam thundercat-ko (100KM +) mam jo zablokerano 1 leto...letos dam ven blokado...pa bomo vidl kaj bo.

moje mnenje: čist fajn da kupš 100km + jo daš zablokerat da se navadiš na vse ( promet, vozne lastnosti , itd) ko pa si prepričan vase greš naprej.... Ice si imel že kdaj motor(koliko let)

mogoče pa je že imel motorje pa se samo hoče navadit nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nimam nevem koliko motorističnih izkušenj, vendar pa le imam za sabo par 10k km, večina teh sem naredil z 25kw, čeprav sem na začetku tudi sam premišljeval o odstranitvi blokade, sem jo vseeno pustil noter in sem sedaj ko sem dopolnil starostno mejo in sem presedlal na motor brez blokade, tej blokadi neizmerno hvaležen. Vendar to spoznaš šele takrat ko vse to daš skozi.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js pa ne zastopim, kk si nekateri upate prestopit iz 125ke na recimo nekdo je omenu R1-ko?? A se nimate nič radi? Pomoje bi mogl te blokade ukinat, pa delat več motorjev z manjšo kubaturo, ter uvest ta nov zakon z vmesnim izpitom do 35kw, kateri je že v predlogu.

Tisti ki ste pristaši blokad, to je samo moje mnenje, zato prosim, ne me napadat :P :D :D

LP

Mene bolj skrbi za tiste, ki prej ne vozijo nič. Pol grejo delat izpit za neomejeno, ki ga nardiš z 10imi urami. In na odprto R1-ko, sej je še blokirat ne rabijo. Še slabše pa je, da je nekdo v mladosti naredu izpit za 125ccm in ni nikol kupu motorja, ampak sam podaljševal izpit ... pol pa krnaenkrat na raketo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.

Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled.

glede ostalo....

Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči.

Ampak to je samo moje mnjenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!