benny0104 Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 A mogoče kdo ve kej bi dobil blokado in kje bi jo dal vgradit za ktm 640 lc4 1999?
Gixxer Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 samo to pa je že višek vsega...vsak teden nekdo vpraša kje se dobi blokado...pa kaj ne znate niti eno samo stran nazaj prebrat al kaj??!! :headbang:
benny0104 Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 samo to pa je že višek vsega...vsak teden nekdo vpraša kje se dobi blokado...pa kaj ne znate niti eno samo stran nazaj prebrat al kaj??!! :headbang: Vem da sm že uprašov ampak ni noben odgovoril pa sem še enkrat poizkusil...ampak kolikor vidim nebo nič boljše. Če nimate kaj v zvezi s tem napisat potem boljše, da nič ne pišete. oprostite za off topic.
Gixxer Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 Za KTMa dobiš tam, kjer prodajajo KTMe (vsaj pri nas v MB vem, da ti to naredijo pri MotorJetu), za Kawasakija je najceneje direkt na kawasaki servisih, vse ostalo pri Šternu v Kranju!
Lencdo Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 (popravljeno) Vsi pooblaščeni servisi (za Yamahe, Kawe, Suze, Ktm, pa magari še tomos ) morjo met originalne dele ( beri tudi blokade) tako da utipkaš na google pod iskanje in ti bo našlo potem pa samo zavrti telefon pa dej €€€€€ pa boš mel :winkiss: Popravljeno Januar 29, 2009. Popravil Lencdo
juree Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat... Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW??
Rizla Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat... Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW?? Mene enako zanima samo da se gre za R1?? LP
JeRn3j Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Zanima me kaj se naredi pri yamahi r6 za blokado na 25kW. Zdej če je sam "blokada" gasa, potem vrjetno ne škoduje motorju, zanima me za ostale načine, zna kaj "zamorit" agregat...Ker jo mislim v enem letu ven dat... Aja, a so že kakšnega peljali na kako "testiranje" če je res 25kW?? nič ti ne bo zamoril motorja... alpatechove blokade so v večini "blokada" gasa... za testiranje še nism slišov od nobenega, pa jih velik poznam z "25" kw ;)
MordredNoir Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 Zakaj nobenega ne skrbi zavarovalnina v primeru nesreče? Ups, piše 25kW, imaš pa 90kW. Adijo zavarovalna polica. Ali ste pa vsi supermani in se NIKAKOR ne morete zaleteti :)
juree Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 A zakaj? zato ker mi bo to takrt tazadnja skrb;)
Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zakaj nobenega ne skrbi zavarovalnina v primeru nesreče?Ups, piše 25kW, imaš pa 90kW. Adijo zavarovalna polica. Ali ste pa vsi supermani in se NIKAKOR ne morete zaleteti :) To je že res ja, da gre zavarovalna polica ampak nisem še slišal primera da bi motor po nesreči peljali na meritev moči.
Lamb of God Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Js pa ne zastopim, kk si nekateri upate prestopit iz 125ke na recimo nekdo je omenu R1-ko?? A se nimate nič radi? Pomoje bi mogl te blokade ukinat, pa delat več motorjev z manjšo kubaturo, ter uvest ta nov zakon z vmesnim izpitom do 35kw, kateri je že v predlogu. Tisti ki ste pristaši blokad, to je samo moje mnenje, zato prosim, ne me napadat :P :D :D LP
Frips Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) To je že res ja, da gre zavarovalna polica ampak nisem še slišal primera da bi motor po nesreči peljali na meritev moči. Verjami mi, da se kaj takega lahko hitro zgodi (pregled motorja), če se vidi po vozniškem dovoljenju, da poba nima izpita za neomejeno (A). A zakaj? zato ker mi bo to takrt tazadnja skrb;) Lahko tudi kratko potegneš, če nisi ti povzročitelj nesreče. Beri: Lahko ostaneš brez povračila škoda. Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil Frips
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj.... Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm:
Lencdo Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj.... Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm: a ni pol fajn k 16-letnik s 125ccm butne r1-ko hehehe
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 a ni pol fajn k 16-letnik s 125ccm butne r1-ko hehehe Ja, to pa sigurn. Ne, resno....k ni brezveze kupvat motor za 10k€+ pa ga zaprt na 25 kW? Seveda, potem po tehničnem se da blokado odstranit, pa dobiš kamikazo. :ninja: Ne priporočam.
Ice Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ne, resno....k ni brezveze kupvat motor za 10k€+ pa ga zaprt na 25 kW? se mi ne zdi. ce gledas dolgorocno in si totalni zacetnik je to kar dober nacin vzivljanja v motorizem. zglancas si reflekse, se naucis opazovati sebe in promet in predvsem se navadis na vozne lastnosti. po letu ali dveh ga odblokiras in imas prakticno drugi motor v istem pakiranju. (ja vem, nekateri imajo raje isti motor v drugem pakiranju). moje skromno mnenje.
Lamb of God Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ja sej to je vse lepo in prav, vendar malokdo pusti blokado noter 2 leti...no pa saj, odločitev je odvisna od posameznika. Mislim da bi bil kar dober biznis da bi odprl firmo, ter vgrajeval blokade 25KW. :OK: Malo heca more bit, LP
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 se mi ne zdi. ce gledas dolgorocno in si totalni zacetnik je to kar dober nacin vzivljanja v motorizem.zglancas si reflekse, se naucis opazovati sebe in promet in predvsem se navadis na vozne lastnosti. po letu ali dveh ga odblokiras in imas prakticno drugi motor v istem pakiranju. (ja vem, nekateri imajo raje isti motor v drugem pakiranju). moje skromno mnenje. Ice, iz tega stališča se tudi jaz strinjam, problem je le v tem, ker blokada ne ostane 2 leti notri. Še vedno pa se mi zdi, da se na motor lahko navadiš s čim drugim kot zablokirano R1 oz kakšnim drugim več kot 100 konjskim sportakom.
Lencdo Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ice, iz tega stališča se tudi jaz strinjam, problem je le v tem, ker blokada ne ostane 2 leti notri. Še vedno pa se mi zdi, da se na motor lahko navadiš s čim drugim kot zablokirano R1 oz kakšnim drugim več kot 100 konjskim sportakom. Tkole jaz imam thundercat-ko (100KM +) mam jo zablokerano 1 leto...letos dam ven blokado...pa bomo vidl kaj bo. moje mnenje: čist fajn da kupš 100km + jo daš zablokerat da se navadiš na vse ( promet, vozne lastnosti , itd) ko pa si prepričan vase greš naprej.... Ice si imel že kdaj motor(koliko let) mogoče pa je že imel motorje pa se samo hoče navadit nazaj
FrigoFrops Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Sam nimam nevem koliko motorističnih izkušenj, vendar pa le imam za sabo par 10k km, večina teh sem naredil z 25kw, čeprav sem na začetku tudi sam premišljeval o odstranitvi blokade, sem jo vseeno pustil noter in sem sedaj ko sem dopolnil starostno mejo in sem presedlal na motor brez blokade, tej blokadi neizmerno hvaležen. Vendar to spoznaš šele takrat ko vse to daš skozi.LP
gusti Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Js pa ne zastopim, kk si nekateri upate prestopit iz 125ke na recimo nekdo je omenu R1-ko?? A se nimate nič radi? Pomoje bi mogl te blokade ukinat, pa delat več motorjev z manjšo kubaturo, ter uvest ta nov zakon z vmesnim izpitom do 35kw, kateri je že v predlogu. Tisti ki ste pristaši blokad, to je samo moje mnenje, zato prosim, ne me napadat :P :D :D LP Mene bolj skrbi za tiste, ki prej ne vozijo nič. Pol grejo delat izpit za neomejeno, ki ga nardiš z 10imi urami. In na odprto R1-ko, sej je še blokirat ne rabijo. Še slabše pa je, da je nekdo v mladosti naredu izpit za 125ccm in ni nikol kupu motorja, ampak sam podaljševal izpit ... pol pa krnaenkrat na raketo.
AiroH Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd. Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled. glede ostalo.... Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči. Ampak to je samo moje mnjenje.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 A zakaj? zato ker mi bo to takrt tazadnja skrb;) tako nekako
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se