Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Verjami mi, da se kaj takega lahko hitro zgodi (pregled motorja), če se vidi po vozniškem dovoljenju, da poba nima izpita za neomejeno (A). Lahko tudi kratko potegneš, če nisi ti povzročitelj nesreče. Beri: Lahko ostaneš brez povračila škoda. To normalo ja. Mislu sm če imaš izpit za 25kW in nimaš blokade v motorju.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled. ti si pa tud tok brihtn da ti pamet iz glave ven kaplja drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno... Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil JeRn3j
Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled. glede ostalo.... Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči. Ampak to je samo moje mnjenje. Zelo zelo poredko odpeljejo motor na meritev moči. Če se ne motim lahko na tehničnem izmerijo samo končno hitrost.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zelo zelo poredko odpeljejo motor na meritev moči. Če se ne motim lahko na tehničnem izmerijo samo končno hitrost. večinoma nimajo tega nikjer... Kolikor vem so imel do nedavnega to le v kopru, ter pri Čarmanu. Lpp recimo tega nima... (mogoče po tanovem majo, pa ne vem)
Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 večinoma nimajo tega nikjer... Kolikor vem so imel do nedavnega to le v kopru, ter pri Čarmanu. Lpp recimo tega nima... (mogoče po tanovem majo, pa ne vem) Jst vem za Akrapovića-samo to je privat in Čarmana. Da bi mel drugje še nisem slišal.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Jst vem za Akrapovića-samo to je privat in Čarmana. Da bi mel drugje še nisem slišal. ja za akrapota vem, sam to je privat, tud čarman je ampak tam bi mogoče lahk kako pogodbo za te zadeve podpisal...
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno... 1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni. 2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti
_N3jC_ Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled. glede ostalo.... Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči. Ampak to je samo moje mnjenje. ti pa že skos glih tko govoriš k da bi meu za sabo ne vem kok izkušenj pa km...ubistvu si biu pa sam en let na 600 pa še to ne zablokiranim, potem pa takoj na r1 in si zdj ves brihtn drugim... a mislš da si pa ti po enmu letu 600 že dost zrel za r1 :hmm: na tvojmu mestu nebi biu tok glasn :slap: :xx:
logarr Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Kaj pol, recimo da maš enga ktm 690 smc, maš blokado not tok da ga registriraš in potem daš blokado ven, kolk je šans da te dobijo?
GoUpC Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 ti si pa tud tok brihtn da ti pamet iz glave ven kaplja drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno... Točno tako :worship: Res je slaba izbira v tem razredu do 25kw sploh pr SS motociklih, če bi pa že bla mal bolša izbira, pa tud nimamo tok dnarja (usaj js ne),da bi si nabavl najprej en motor malo močnejši od 125ke in potem čez par let spet 600+ motor. Tko da z blokado fajn prideš skoz, saj kupš tolk bolši motor za več denarja na začetku, ugradiš blokado in maš potem mir dokler ne izpolneš starosti ko jo daš vn in ti ni treba menjavat pa navajat se spet na nov motor.
AiroH Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Jernej mal bolše preberi moj post. V postu namreč sem pisal da : 1. Blokade vne jemat ni pametno. 2. 1000cc ni za začetnika Se strinjam da si nabavite 600cc ali bilo ker in imate NOT blokade in k vzamete imate pol motor ne da bi kupli pol drugič močnejšega. Nejc, ti pa sploh me ne poznaš da lahko take objavljaš... Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil AiroH
Lencdo Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Kaj pol, recimo da maš enga ktm 690 smc, maš blokado not tok da ga registriraš in potem daš blokado ven, kolk je šans da te dobijo? Dubil te neboja...samo če nardiš nesrečo/ ali si prisotn v nesreči in te dobijo kriješ ti VSE STROŠKE + še stožil te bojo....pa srečno
k0ci Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti zakaj pa ne tisočaka :hmm: slednji je še težji od 600-tke, res da ima malo več navora, ampak overall imata oba 25kW, tako da ne vidim niti enega pametnega razloga zakaj ne......res pa je da je blokada narejena zato da je noter
Prevtzer Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti Kaj ne, si že slišal za vožnjo s spremljevlacem?
motorist Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Pregledal sem celo temo in nisem našel nikjer konkretnega odgovora... Zanima pa me a ve kdo kako dejansko zgleda blokada za er-5? A recimo zamenjajo samo dize al kaj naredijo? Hvala za PAMETNE odgovore.
Prevtzer Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti Res je, 250-ke so OK samo jih je precej malo pa še prehitro se jih naveličaš.
Prevtzer Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. Blokada je super če je le v prometni in ne na motorju.2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti :grim :yea1:
Speedseeker Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Pregledal sem celo temo in nisem našel nikjer konkretnega odgovora... Zanima pa me a ve kdo kako dejansko zgleda blokada za er-5? A recimo zamenjajo samo dize al kaj naredijo? Hvala za PAMETNE odgovore. blokada gasa - zmanjša hod in podložke na frgazrjih (omejijo dotok goriva v cilindre) Več si lahko pogledaš na strani www.alphatechnik.de/ Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil Speedseeker
Ice Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Tkole jaz imam thundercat-ko (100KM +) mam jo zablokerano 1 leto...letos dam ven blokado...pa bomo vidl kaj bo. moje mnenje: čist fajn da kupš 100km + jo daš zablokerat da se navadiš na vse ( promet, vozne lastnosti , itd) ko pa si prepričan vase greš naprej.... eno leto, dve........ blokado imas noter, dokler mislis da jo potrebujes. potem pa se sest mesecev. :naughty: zakaj si pa sam razlozi. :krneki: Ice si imel že kdaj motor(koliko let) neeeee............. jaz pa res nisem se imel motorja. ne ne. :grrr mogoče pa je že imel motorje pa se samo hoče navadit nazaj ja, to bo to. najbrz. :krneki:
Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Jernej mal bolše preberi moj post. V postu namreč sem pisal da : 1. Blokade vne jemat ni pametno. 2. 1000cc ni za začetnika Se strinjam da si nabavite 600cc ali bilo ker in imate NOT blokade in k vzamete imate pol motor ne da bi kupli pol drugič močnejšega. Nejc, ti pa sploh me ne poznaš da lahko take objavljaš... Ma to ni res :headbang: 1000ccm ni za začetnika če je odprt! Zablokeran na 25kW je usen al je Hayabusa, R1 al pa ER-5
Rizla Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj.... Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm: Kaj use ljudi tuki skrbi nase financno stanje(mislm use motosvetouce), usi se neki obremenjujejo da je to predrago...najbrz ce si se zakej tazga odlocu mas dovol denarja pa usega... Pa tole za blokado, se mi zdi da si dubu use odgovore...;) :alien1:
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 zakaj pa ne tisočaka :hmm: slednji je še težji od 600-tke, res da ima malo več navora, ampak overall imata oba 25kW, tako da ne vidim niti enega pametnega razloga zakaj ne......res pa je da je blokada narejena zato da je noter To je vse res, ravno zato, ker je vseeno ali imaš 600 ali 1000 zablokirano na 25kW, bi jaz vzel 600, ker je vse skupaj ceneje in lažje voziti. Napisal pa sem, da je to moje osebno mnenje, tako bi naredil jaz, če bi hotel zablokirati motor. @cagiva boli me k**** za tvoje in finančna stanja ostalih motosvetovcev, samo izrazil sem svoje mnenje kaj se mi zdi pač bolj racionalno. To je isto, kot če bi razmišljal o nakupu hummerja za vožnjo po mestu in bi ti eden razlagal, v čem je prednost manjšega avta.......če seveda zastopiš kaj ti hočem povedat. :whistle: Zaradi mene pa lahko delate kar čte. Srečno! B)
AiroH Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Ma to ni res :headbang: 1000ccm ni za začetnika če je odprt! Zablokeran na 25kW je usen al je Hayabusa, R1 al pa ER-5 ma kaj sem kje omenu da zablokiran 1000cc ni za začetnik, o bog moj.... sej 600, 300 400 ali 5000 blokirna na 25kw je 25... jst sem govoru o neblokiranem 1000cc woha jao. Blokado not pa tiča vun haha :naughty:
logarr Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Dubil te neboja...samo če nardiš nesrečo/ ali si prisotn v nesreči in te dobijo kriješ ti VSE STROŠKE + še stožil te bojo....pa srečno Zanimalo me je predvsem, kolk je šans da dejansko gledajo a je motor imel blokado al ne, ker če je totalka je težko ugotovit ane?
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW) 3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje 4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti 1. se strinjam 2. to je neka nova fora kawasakija, mi je pa grda pa tud predraga... hvala lepa za par 100€ več dobiš 3 leta staro 600ko... 3. kot je reku koci... če je 25 kw je 25 kw... pa ni važno ali je to 250ccm 600ccm 1000ccm 8000ccm... 4. Ti si sigurno eden tistih ki je pri 18 dobil neomejeno zdej pa pamet vsem ostalim soliš... če se motim se opravičujem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se