Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

Verjami mi, da se kaj takega lahko hitro zgodi (pregled motorja), če se vidi po vozniškem dovoljenju, da poba nima izpita za neomejeno (A).

Lahko tudi kratko potegneš, če nisi ti povzročitelj nesreče. Beri: Lahko ostaneš brez povračila škoda.

To normalo ja. Mislu sm če imaš izpit za 25kW in nimaš blokade v motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.

Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled.

ti si pa tud tok brihtn da ti pamet iz glave ven kaplja

drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno...

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.

Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled.

glede ostalo....

Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči.

Ampak to je samo moje mnjenje.

Zelo zelo poredko odpeljejo motor na meritev moči. Če se ne motim lahko na tehničnem izmerijo samo končno hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zelo poredko odpeljejo motor na meritev moči. Če se ne motim lahko na tehničnem izmerijo samo končno hitrost.

večinoma nimajo tega nikjer... Kolikor vem so imel do nedavnega to le v kopru, ter pri Čarmanu. Lpp recimo tega nima... (mogoče po tanovem majo, pa ne vem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

večinoma nimajo tega nikjer... Kolikor vem so imel do nedavnega to le v kopru, ter pri Čarmanu. Lpp recimo tega nima... (mogoče po tanovem majo, pa ne vem)

Jst vem za Akrapovića-samo to je privat in Čarmana. Da bi mel drugje še nisem slišal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst vem za Akrapovića-samo to je privat in Čarmana. Da bi mel drugje še nisem slišal.

ja za akrapota vem, sam to je privat, tud čarman je ampak tam bi mogoče lahk kako pogodbo za te zadeve podpisal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno...

1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vsem 25kw blokadcem k mislijo da si imuni na vse, bom reku tko...policaj ima pravico poslat motor na izredni tehnični pregled če sumi bilo kaj v motorju niti ne nadaljujem kar se pol vse lahko zgodi itd.

Isto pri kaki nesreči k se zgodi, če je sum motor peljejo na tehnični pregled.

glede ostalo....

Noben športak 1000cc ni za začetnika, prevče divlji, preveč moči naenkrat in enostavno noben začetnik in še tisti k imajo nekaj tisoč km za sabo težka obvaldajo tolko moči.

Ampak to je samo moje mnjenje.

ti pa že skos glih tko govoriš k da bi meu za sabo ne vem kok izkušenj pa km...ubistvu si biu pa sam en let na 600 pa še to ne zablokiranim, potem pa takoj na r1 in si zdj ves brihtn drugim... a mislš da si pa ti po enmu letu 600 že dost zrel za r1 :hmm: na tvojmu mestu nebi biu tok glasn :slap: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pol, recimo da maš enga ktm 690 smc, maš blokado not tok da ga registriraš in potem daš blokado ven, kolk je šans da te dobijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti si pa tud tok brihtn da ti pamet iz glave ven kaplja

drugače pa blokada na 25kw je super ideja, glede na naše super zakone. Če to nebi obstajalo, ne vem kater mootor bi vozili ljudje od 18-21 let... 125ke edino padejo v razred 25kw, pa mogoče kak er5, ostalo pa NI NIČ. Tisti ki ste brihtni glede tega da je to bedarija razmislite, da ste stari 18 imate 25kw izpit katerega boste imeli do 21 leta, pa ker motor bi si kupili? koliko je izbire? aja pa če se ne motim par let nazaj je bila itak meja 18let neomejeno...

Točno tako :worship: Res je slaba izbira v tem razredu do 25kw sploh pr SS motociklih, če bi pa že bla mal bolša izbira, pa tud nimamo tok dnarja (usaj js ne),da bi si nabavl najprej en motor malo močnejši od 125ke in potem čez par let spet 600+ motor. Tko da z blokado fajn prideš skoz, saj kupš tolk bolši motor za več denarja na začetku, ugradiš blokado in maš potem mir dokler ne izpolneš starosti ko jo daš vn in ti ni treba menjavat pa navajat se spet na nov motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jernej mal bolše preberi moj post.

V postu namreč sem pisal da : 1. Blokade vne jemat ni pametno.

2. 1000cc ni za začetnika

Se strinjam da si nabavite 600cc ali bilo ker in imate NOT blokade in k vzamete imate pol motor ne da bi kupli pol drugič močnejšega.

Nejc, ti pa sploh me ne poznaš da lahko take objavljaš...

Popravljeno . Popravil AiroH
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pol, recimo da maš enga ktm 690 smc, maš blokado not tok da ga registriraš in potem daš blokado ven, kolk je šans da te dobijo?

Dubil te neboja...samo če nardiš nesrečo/ ali si prisotn v nesreči in te dobijo kriješ ti VSE STROŠKE + še stožil te bojo....pa srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

zakaj pa ne tisočaka :hmm: slednji je še težji od 600-tke, res da ima malo več navora, ampak overall imata oba 25kW, tako da ne vidim niti enega pametnega razloga zakaj ne......res pa je da je blokada narejena zato da je noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

Kaj ne, si že slišal za vožnjo s spremljevlacem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pregledal sem celo temo in nisem našel nikjer konkretnega odgovora... Zanima pa me a ve kdo kako dejansko zgleda blokada za er-5? A recimo zamenjajo samo dize al kaj naredijo?

Hvala za PAMETNE odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

Res je, 250-ke so OK samo jih je precej malo pa še prehitro se jih naveličaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Blokada je super če je le v prometni in ne na motorju.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

:grim :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pregledal sem celo temo in nisem našel nikjer konkretnega odgovora... Zanima pa me a ve kdo kako dejansko zgleda blokada za er-5? A recimo zamenjajo samo dize al kaj naredijo?

Hvala za PAMETNE odgovore.

blokada gasa - zmanjša hod in podložke na frgazrjih (omejijo dotok goriva v cilindre)

Več si lahko pogledaš na strani www.alphatechnik.de/

Popravljeno . Popravil Speedseeker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole jaz imam thundercat-ko (100KM +) mam jo zablokerano 1 leto...letos dam ven blokado...pa bomo vidl kaj bo.

moje mnenje: čist fajn da kupš 100km + jo daš zablokerat da se navadiš na vse ( promet, vozne lastnosti , itd) ko pa si prepričan vase greš naprej....

eno leto, dve........ blokado imas noter, dokler mislis da jo potrebujes. potem pa se sest mesecev. :naughty: zakaj si pa sam razlozi. :krneki:

Ice si imel že kdaj motor(koliko let)

neeeee............. jaz pa res nisem se imel motorja. ne ne. :grrr

mogoče pa je že imel motorje pa se samo hoče navadit nazaj

ja, to bo to. najbrz. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jernej mal bolše preberi moj post.

V postu namreč sem pisal da : 1. Blokade vne jemat ni pametno.

2. 1000cc ni za začetnika

Se strinjam da si nabavite 600cc ali bilo ker in imate NOT blokade in k vzamete imate pol motor ne da bi kupli pol drugič močnejšega.

Nejc, ti pa sploh me ne poznaš da lahko take objavljaš...

Ma to ni res :headbang: 1000ccm ni za začetnika če je odprt! Zablokeran na 25kW je usen al je Hayabusa, R1 al pa ER-5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, frips, kaj se sekiraš, kako bi razložil 18 letniku kaj je bolje zanj....

Ampak kupt R1 z 130kW, potem pa jo zablokirat na 25 kW :krneki: .....ta je pa res bosa. K ni škoda motorja predvsem pa denarja? :hmm:

Kaj use ljudi tuki skrbi nase financno stanje(mislm use motosvetouce), usi se neki obremenjujejo da je to predrago...najbrz ce si se zakej tazga odlocu mas dovol denarja pa usega... Pa tole za blokado, se mi zdi da si dubu use odgovore...;) :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa ne tisočaka :hmm: slednji je še težji od 600-tke, res da ima malo več navora, ampak overall imata oba 25kW, tako da ne vidim niti enega pametnega razloga zakaj ne......res pa je da je blokada narejena zato da je noter

To je vse res, ravno zato, ker je vseeno ali imaš 600 ali 1000 zablokirano na 25kW, bi jaz vzel 600, ker je vse skupaj ceneje in lažje voziti. Napisal pa sem, da je to moje osebno mnenje, tako bi naredil jaz, če bi hotel zablokirati motor.

@cagiva boli me k**** za tvoje in finančna stanja ostalih motosvetovcev, samo izrazil sem svoje mnenje kaj se mi zdi pač bolj racionalno. To je isto, kot če bi razmišljal o nakupu hummerja za vožnjo po mestu in bi ti eden razlagal, v čem je prednost manjšega avta.......če seveda zastopiš kaj ti hočem povedat. :whistle:

Zaradi mene pa lahko delate kar čte. Srečno! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma to ni res :headbang: 1000ccm ni za začetnika če je odprt! Zablokeran na 25kW je usen al je Hayabusa, R1 al pa ER-5

ma kaj sem kje omenu da zablokiran 1000cc ni za začetnik, o bog moj.... sej 600, 300 400 ali 5000 blokirna na 25kw je 25... jst sem govoru o neblokiranem 1000cc woha jao.

Blokado not pa tiča vun haha :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dubil te neboja...samo če nardiš nesrečo/ ali si prisotn v nesreči in te dobijo kriješ ti VSE STROŠKE + še stožil te bojo....pa srečno

Zanimalo me je predvsem, kolk je šans da dejansko gledajo a je motor imel blokado al ne, ker če je totalka je težko ugotovit ane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Blokada je super le, če je v motorju in ne samo na prometni.

2. 250 kubični motorji padejo v ta razred (Ninja 250R ima recimo 23.5kW)

3. Če že, potem imaš dosti, da zablokiraš enega šestotaka, ne pa 1000kubične SS petarde, ampak to je le moje mnenje

4. Jebiga, avta tud ne smeš vozit s 16-imi leti

1. se strinjam

2. to je neka nova fora kawasakija, mi je pa grda pa tud predraga... hvala lepa za par 100€ več dobiš 3 leta staro 600ko...

3. kot je reku koci... če je 25 kw je 25 kw... pa ni važno ali je to 250ccm 600ccm 1000ccm 8000ccm...

4. Ti si sigurno eden tistih ki je pri 18 dobil neomejeno zdej pa pamet vsem ostalim soliš... če se motim se opravičujem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!