JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 To je vse res, ravno zato, ker je vseeno ali imaš 600 ali 1000 zablokirano na 25kW, bi jaz vzel 600, ker je vse skupaj ceneje in lažje voziti. Napisal pa sem, da je to moje osebno mnenje, tako bi naredil jaz, če bi hotel zablokirati motor. men osebno (če je blokada notr) se mi pa zdi da je čist useen kurac a je 600 al 1000... res ne razumm... še tok boljš je r1 ko ima malo več navora, pa še vsakmu lohk rečeš da maš r1 :P
Miha27 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 ma kaj sem kje omenu da zablokiran 1000cc ni za začetnik, o bog moj.... sej 600, 300 400 ali 5000 blokirna na 25kw je 25... jst sem govoru o neblokiranem 1000cc woha jao. Blokado not pa tiča vun haha :naughty: Tema je 25KW :winkiss:
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Zanimalo me je predvsem, kolk je šans da dejansko gledajo a je motor imel blokado al ne, ker če je totalka je težko ugotovit ane? to je lari fari... več ali manj... če je totalka ne bo nihče šou ugotavljat ali je blokada notr ali ne... mislim pa, da bo to tudi tazadnje, kar te bo takrat zanimalo. ne poznam nobenega da bi mu preverjali 25kw. mene so že 3x ustavli pa ni nihče nič rekel ali je ali ni 25kw (drugače jo imam notr). poznam ljudi, ki nimajo 25kw pa imajo to le v prometni... noben ni imel še nikoli nobenih problemov. na uč se to itak ne vid. dynotov za merjenje moči itak nikjer nimajo (beri: razen privat... da se ne bo spet kak supermotomarsovc vtikal) tudi ko pripelješ na lpp za vpis v homo. kartonček ti un model na 3m gleda motor, pa reče da itak more verjet tem papirjem, podpiše pa reče hvala lepa, ostalo dobite po pošti... kupi motor, blokiraj, ... ostalo veš kaj sledi :)
dive Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 1. se strinjam2. to je neka nova fora kawasakija, mi je pa grda pa tud predraga... hvala lepa za par 100€ več dobiš 3 leta staro 600ko... 3. kot je reku koci... če je 25 kw je 25 kw... pa ni važno ali je to 250ccm 600ccm 1000ccm 8000ccm... 4. Ti si sigurno eden tistih ki je pri 18 dobil neomejeno zdej pa pamet vsem ostalim soliš... če se motim se opravičujem 1. vsaj nekaj :P 2. Ninjo sem napisal kot primer, ker je nekdo trdil, da pod 25kW spadajo le 125ccm. 3. Res je, kar je rekel k0ci, napisal sem, da če bi kupoval jaz, bi kupil 600ccm, to sem tudi že razložil 4. motiš se......opravičilo sprejeto :eek:
logarr Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 Hvala za odgovor jern3j, itak sem še 1 leto pred izpitom za 125, ter 3 pred 25kw, če se zakon vmes ne spremeni, tko da mam še čas. Samo tko me je informativno zanimal, ker so mi teli ktmji res hudi :D Drugač pa moje mnenje je, da pač če imaš prvi motor in maš blokado notr, jo maš neki časa, da se navadš uredu furat, potem jo daš pa ven, pa po pameti.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 (popravljeno) Hvala za odgovor jern3j, itak sem še 1 leto pred izpitom za 125, ter 3 pred 25kw, če se zakon vmes ne spremeni, tko da mam še čas. Samo tko me je informativno zanimal, ker so mi teli ktmji res hudi :D Drugač pa moje mnenje je, da pač če imaš prvi motor in maš blokado notr, jo maš neki časa, da se navadš uredu furat, potem jo daš pa ven, pa po pameti. sam drgač je še en problem ker je omejitev 0,16kw/kg in če se ne motm majo teli ktm i premalo kg... torej zadeva ne pride v poštev... če ima motor manj kot 157kg ti izpit A2 nič ne pomaga... upam da te nism razočarav ampak tko je... boš pa pač SS kupu :) Popravljeno Februar 2, 2009. Popravil JeRn3j
k0ci Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 zato pa imajo take pošasti ponavadi v prometni že tovarniško tistih 17kW al kolko že, tako da še vedno pade v A2
primoz14 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 A ni tko da za A2 velja da ma lohk al 25kw al pa 0,16kw/kg tko da v to pomoje padejo tut kšni težki čoperji k nimajo velik moči. Če se motm nej me en prosm poprav.
JeRn3j Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 A ni tko da za A2 velja da ma lohk 25kw in pa 0,16kw/kg tko da v to pomoje padejo tut kšni težki čoperji k nimajo velik moči.Če se motm nej me en prosm poprav. tkole bo prav :) zato pa imajo take pošasti ponavadi v prometni že tovarniško tistih 17kW al kolko že, tako da še vedno pade v A2 to je pa drugo zdej ja :)
primoz14 Objavljeno Februar 2, 2009 Opozori Objavljeno Februar 2, 2009 hvala k si popravu, moja napaka
Prevtzer Objavljeno Februar 14, 2009 Opozori Objavljeno Februar 14, 2009 Kok stane homologacija 25kW blokade za Kawasakija na LPP-ju? A to spada pod kategorijo: Pregled vgradnje dodatne opreme na osebno vozilo (platišča, spojlerji, izpušni lonec - ena predelava) = 31€ in je to to al je še kej več €?
AJ Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Kok stane homologacija 25kW blokade za Kawasakija na LPP-ju? A to spada pod kategorijo: Pregled vgradnje dodatne opreme na osebno vozilo (platišča, spojlerji, izpušni lonec - ena predelava) = 31€ in je to to al je še kej več €? Bo kar več... to, kar si napisal, pa par stvari poleg, jaz sem plačal dobrih 60€.
Speedseeker Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 A za naročit se za homologacijo je potrebno jim pisno napisati, oz. oddati vlogo za homologacijo, a je dost da pokličeš?
k0ci Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Bo kar več... to, kar si napisal, pa par stvari poleg, jaz sem plačal dobrih 60€. nič ni več, jaz sem dal homologirat izpuh pa blokado pa je prišlo nekaj čez 60€
AJ Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 (popravljeno) nič ni več, jaz sem dal homologirat izpuh pa blokado pa je prišlo nekaj čez 60€ Sem poiskal račun, da nebom na pamet govoril, zgleda, da meni niso zaračunali "Pregled vgradnje dodatne opreme na osebno vozilo (platišča, spojlerji, izpušni lonec - ena predelava) = 31€" ampak "Postopek posamične odobritve predelave vozila", zakaj, vejo samo na LPP. Lahko, da so oni zajebali, lahko, da sem jaz kaj zajebal, pojma nimam, samo povem svojo izkušnjo. Pa še "dokaz": LP Popravljeno Februar 15, 2009. Popravil AJ
46simon Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Jaz imam tudi eno vprašanje in sicer če se bo zakon spremenil in boš pri 18 letih lahko vozil do 35kw in 25kw bodo tudi motorji imeli blokado na 35kw :hmm:
Speedseeker Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 A za naročit se za homologacijo je potrebno jim pisno napisati, oz. oddati vlogo za homologacijo, a je dost da pokličeš? ???????
AJ Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 A za naročit se za homologacijo je potrebno jim pisno napisati, oz. oddati vlogo za homologacijo, a je dost da pokličeš? Na njihovi spletni strani poišči obrazec za vlogo, izpolni in pošlji. Potem dobiš po pošti obvestilo kdej maš pregled in to je to. LP
MoTo G_P Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Na njihovi spletni strani poišči obrazec za vlogo, izpolni in pošlji. Potem dobiš po pošti obvestilo kdej maš pregled in to je to. LP A je ta obrazec 1311_vloga za pregled predelanega vozila??
Lencdo Objavljeno Februar 15, 2009 Opozori Objavljeno Februar 15, 2009 Na njihovi spletni strani poišči obrazec za vlogo, izpolni in pošlji. Potem dobiš po pošti obvestilo kdej maš pregled in to je to. LP dobiš odgovor čez 2-3 tedne potem pa še kakšn 1-2 tedna čakaš na pregled na lpp... SOVRAŽM BIROKRACIJO K SAMO PRELAGAJO KUP PAPIRJA NA DRUG KUP :headbang:
LooLekSLO Objavljeno Februar 16, 2009 Opozori Objavljeno Februar 16, 2009 Zakaj pa ne grete osebno, pa boste hitro na vrsti? Jaz sem šel osebno v petek, v torek sem že imel pregled ;)
FrigoFrops Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Mogoče kdo ve kje bi se dal na Štajerskem odstranit blokado na yamahi, lahko je tudi nepooblaščen serviser samo da blokado ven dobi celo še za naslednjo vgradnjo in da motor potem deluje normalno.
norc 16 Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 Mogoče kdo ve kje bi se dal na Štajerskem odstranit blokado na yamahi, lahko je tudi nepooblaščen serviser samo da blokado ven dobi celo še za naslednjo vgradnjo in da motor potem deluje normalno. dosti kdo od teh ko so imeli blokede na montirane vam lahko na pomoč priskoči. ker kolikor mi statistika govori jih 85% ven zmeče v prvem mesecu po vgradnji. In to doma. Kolikor vem ni neke čarovnije. podloška za gas se ven vzame + nekateri imajo na fergazerih-ainšprici (odvisno kaki motor je) podloške mehanske.
k0ci Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 a je že kdo odvzel blokado po uradni poti? recimo da dopolniš 21 let in dobiš izpit za neomejeno, prej pa si mel moped blokiran na 25kW, kak je postopek pri odblokiranju motorja?
FrigoFrops Objavljeno Marec 6, 2009 Opozori Objavljeno Marec 6, 2009 a je že kdo odvzel blokado po uradni poti? recimo da dopolniš 21 let in dobiš izpit za neomejeno, prej pa si mel moped blokiran na 25kW, kak je postopek pri odblokiranju motorja? Uradna pot je ubistvo ista kot pri vgradnji, blokado moraš dat ven na servisu kjer ti izdajo potrdilo, potem pa zopet homologacija...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se