Original-One Objavljeno Maj 5, 2006 Deli Objavljeno Maj 5, 2006 Nekje sm slisov da ti blokado in homologacijo lahko uredijo v AS-u... najbolje je, da preveris ce to drzi (predvidevam da bos tam kupil motor) in ce je temu tako ne bos mel nobenih problemov z registracijo, voznjo ter stroski..right? Ce bos motor kupil drugje pa ni nujno da ga takoj registriras...Lahko ga kupis, imas doma parkiranega in ga peljes na lpp takrat, ko bos imel vgrajeno blokado in potrdilo o strokovni namestitvi te blokade. Pri lpp-ju se caka 14dni-3 tedne...lahko tudi dlje, pac odvisno od "guzve" in letnega casa najbolje da jih poklices. Jst bi na tvojmu mestu uzel motor v AS-u in probu tm zrihtat...ce se ne da nej ti vgradijo blokado in se narocis na lpp-ju ter stvar registriras ko imas vse urejeno...ampak to je samo moje skromno mnenje .) Lp, David Nažalost to ne bo mogoče, sicer motor bom že kupil tam..vendar se ne ukvarjajo z zapiranjem cestakov oz. se ne dobi tovarniške blokade za cestaka...blokado bom vzel pri Šternu, ki itak uredi vse potrebno, da greš potem na tehničnega...samo na asu morem povedati točen datum registracije da Adriatic naredi polico(ker majo neko ugodnost minus 50%), in to ne morem niti približno vedeti, kdaj bi registreral, edino če povem nek ful pozen datum, da bo do takrt ziher blokada in homologacija urejena...jst bi raj registreral zdele pač 117km in me zanima če pol dobim nazaj denar, ko pridem na Adriatic s 25kw v prometni, ali moram narediti drugo polico ali kako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 5, 2006 Deli Objavljeno Maj 5, 2006 no ravno o takem zaletavanju v ravnini, kaj šele čez ovinke, govorim.... :nono: to je nevarno, ker nimaš časa reagirat in grš brezglavo prehitevat... kaj če se avto pred tabo odloči prehitevati ali kako drugače zavjuga po cesti? Ha? Kaj pa takrat? Moj recept je da pridem do avta, mu malo "diham za vrat", da me opazi in nato ožamem gas.... aja pa ne se zanašat na avte, ki stojijo na stranskih cestah in se vključujejo v promet, da vas bodo čakali in vas vidijo.... jaz sem se pred nekaj dnevi po dolgem času enkrat zanesel na enega, češ saj me vidi in itak stoji... :slap: :slap: skoraj me je najdražje stalo... Agree, ponavadi prehitim tko da sem neki cajta za avtom... In ne kr takoj... Pa kadar vozš za avtom je najboljše če si tik ob robu ceste oz. na robu avta... Če prbremza lohk še vedno greš mimo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Maj 5, 2006 Deli Objavljeno Maj 5, 2006 Nažalost to ne bo mogoče, sicer motor bom že kupil tam..vendar se ne ukvarjajo z zapiranjem cestakov oz. se ne dobi tovarniške blokade za cestaka...blokado bom vzel pri Šternu, ki itak uredi vse potrebno, da greš potem na tehničnega...samo na asu morem povedati točen datum registracije da Adriatic naredi polico(ker majo neko ugodnost minus 50%), in to ne morem niti približno vedeti, kdaj bi registreral, edino če povem nek ful pozen datum, da bo do takrt ziher blokada in homologacija urejena...jst bi raj registreral zdele pač 117km in me zanima če pol dobim nazaj denar, ko pridem na Adriatic s 25kw v prometni, ali moram narediti drugo polico ali kako? Hja... jest bi naredu tako da bi kupu blokado, dau notr in se narocu na tehnicnem pa sele pol registriru...sej brez izpita za neomejeno se itak ne mors vozt tut ce mas registriran 117hp... moj osebn mnenje. Ce pa zelis narest tko kot ti mislis je pa postopek sledec: Z vsemi papirji (vkljucno homologacijo) se napotis registrirat pa zavarvat.... ko bos mel motor zablokiran mors motor odjavt s prometa in na podlagi tega bos dobil del denarja nazaj (odracunajo se dnevi(mesci) od kar si sklenu zavarovanje)... in potem vse skupaj uredis na lpp-ju da bos imel v prometni 25kW in potem zopet ponovis postopek... en kup pota pa denarja tko da ja... dobis drugo polico. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tejcy Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 (popravljeno) Za Hondo Hornet dobiš neko elektronsko pizdarijoi-samo material je 120k sit... Se pa da dobit vse blokade oz. blokade za skor vse motorje na tej strani: KLIK To potem vgradiš na enem servisu in pelješ na LPP homologirat... Za tiste ki se jim ne da motat lahko to naročjo in vgradijo pri Servisu Štern. Cena pri njih je 200€, ker si ti na tem Alphatechniku vzamejo še 50€ ker pač pošljejo v tujino... Nakazilo in poštnina pride še 50€... Če pa poznate koga iz NEM in vam lahko on pošlje dol, je to mal ceneje... tole za horneto cist ne drzi, je dovisno od letnika...Starejsi je res kot si rekel 120k sit material, med tem ko pri novih vse skupaj ne bi smelo biti vec kot 20k sit. Prav tako se strinjam z langusom, če kopuješ motor pri njih ti oni uredijo homologacijo brez potrebnih dodatnih stroškov, vsaj tako so jo meni, blokado sem tudi dobila brez stroskov, ker je nov motor, obicajno imajo Hornete ze na lagarju z 25kw. Tako da ti priporocam da poklices v As in ti bodo tam povedali kako in kaj... Popravljeno Maj 6, 2006. Popravil tejcy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 jst pa mislem čez eno leto kupit nov motor, Yamaha R1 ali Honda Fireblade, ki bi biv omejen na 25kW, kupil bi pa novga zato ker ga hočem imeti pol dokler bo delov ozr. dokler ga ne bom stovku :D slišov sm, da se ga da kupit že s tovarniško blokado, zj me pa zanima, če je blokada tovarniška - je treba tud v koper it in narest homologacijo? al so to že vsi papirji kuj zrihtani, in pač samo še na reg. peleš kako je potem, ko dobim za naeomejeno in dam blokade vn (odblokiram motor) al je treba pelat na homologacijo, al je vseen če ti not v prometni ostane 25 kW napisanih.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 jst pa mislem čez eno leto kupit nov motor, Yamaha R1 ali Honda Fireblade, ki bi biv omejen na 25kW, kupil bi pa novga zato ker ga hočem imeti pol dokler bo delov ozr. dokler ga ne bom stovku :D slišov sm, da se ga da kupit že s tovarniško blokado, zj me pa zanima, če je blokada tovarniška - je treba tud v koper it in narest homologacijo? al so to že vsi papirji kuj zrihtani, in pač samo še na reg. peleš kako je potem, ko dobim za naeomejeno in dam blokade vn (odblokiram motor) al je treba pelat na homologacijo, al je vseen če ti not v prometni ostane 25 kW napisanih.... Kdo pa ti bo prodal 1000kubični dirkalnik s 25KW? To boš zelo težko dobil, še šestotakov ne dobiš... Dobiš kakega ER-6n/f Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 Kdo pa ti bo prodal 1000kubični dirkalnik s 25KW? To boš zelo težko dobil, še šestotakov ne dobiš... Dobiš kakega ER-6n/f poglej malo na ebay predn kaj takega napises :P se prodajajo tud 1000ke z 25kW,enkrat sem celo zasledil r1 2004 letnik z 25kW :eek: @JaRaNe ko mas pa neomejeno je pa bols ko das blokade ven se enkrat na homologacijo pa mas vpisanih tolk kW kot jih zares motor ma,sicer je drazja registracija,sam ce pa do cesa pride pa bos ti kriv ce bos mel odprt motor v prometni pa 25kW pa se kazen bos dobil ker si zavaroval motor pod napacnimi kW ker te bojo obtozli goljufanja zavarovalnice :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 poglej malo na ebay predn kaj takega napises :P se prodajajo tud 1000ke z 25kW,enkrat sem celo zasledil r1 2004 letnik z 25kW :eek: @JaRaNe ko mas pa neomejeno je pa bols ko das blokade ven se enkrat na homologacijo pa mas vpisanih tolk kW kot jih zares motor ma,sicer je drazja registracija,sam ce pa do cesa pride pa bos ti kriv ce bos mel odprt motor v prometni pa 25kW pa se kazen bos dobil ker si zavaroval motor pod napacnimi kW ker te bojo obtozli goljufanja zavarovalnice :P A ni pisal tko kot da bi on kupil originalno zablokirano R1? Da nebi mel pizdarij s homologacijo in vsem?? Mogoče ti nisi dobro prebral .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 6, 2006 Deli Objavljeno Maj 6, 2006 A ni pisal tko kot da bi on kupil originalno zablokirano R1? Da nebi mel pizdarij s homologacijo in vsem?? Mogoče ti nisi dobro prebral .) V nemciji se da dobit novo z blokado,torej se da verjetno tudi pri nas!Ce mas denar je vse izvedljivo,gres pac v kranj k moto sternu al kaj ze je pa ti ziher novo r1ko zablokirajo,sicer mogoce mal vec placas,mas pa 1000cc pa 25kW :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Junij 20, 2006 Deli Objavljeno Junij 20, 2006 Prej ko kupite motor in naročite blokado za recimo 25KW se pozanimajte direkt na Alphatechnik in povprašajte za koliko KW je blokada. Jest in Gebre sva se mal "zajebala", pr meni piše v TÜV certifikatu da je za zablokirat IZ 78KW na 25KW, pr Gebretu piše IZ 80KW na 25KW. Oba motorja(Gixxer in CBR F) imata po vseh EU podatkih 81KW. Jest sem gledal nemški papir direkt od Suzukija in 78KW sploh NE OBSTAJA nikjer. Za CBR F ne vem.. Fora je v tem da kadar ti naročaš to blokado(preko neta) ne morš nikjer te cifre pogledat... Samo letnik je zraven in številka šasije oz. samo par prvih cifer... Ko vpisujete ta FIN pazite da je od vašega motorja, saj to pol na TÜVu piše da je samo za motor s to številko... Če papir(TÜV) ni prav vam na LPPju ne bodo odobrili Homologacije, čeprav se gre za 1KW.... Pazite, da je blokada vgrajena ali pri Servisu Štern ki je pooblaščeni uvoznik in serviser za blokade Alphatechnik proizvajalca, ALI pa da je vgrajena na uradnem servisu za vašo znamko motorja... .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 jst pa mislem čez eno leto kupit nov motor, Yamaha R1 ali Honda Fireblade, ki bi biv omejen na 25kW, kupil bi pa novga zato ker ga hočem imeti pol dokler bo delov ozr. dokler ga ne bom stovku :D slišov sm, da se ga da kupit že s tovarniško blokado, zj me pa zanima, če je blokada tovarniška - je treba tud v koper it in narest homologacijo? al so to že vsi papirji kuj zrihtani, in pač samo še na reg. peleš kako je potem, ko dobim za naeomejeno in dam blokade vn (odblokiram motor) al je treba pelat na homologacijo, al je vseen če ti not v prometni ostane 25 kW napisanih.... iz ATX-a na 1000SS.. pametno res vsa cast :kva2: , tapru se nauc en mau bl ornk moped vozt pol pa pejd na 1000 ce mas sam sebe kej rd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 iz ATX-a na 1000SS.. pametno res vsa cast :kva2: , tapru se nauc en mau bl ornk moped vozt pol pa pejd na 1000 ce mas sam sebe kej rd pa sej je napisu da bi dal blokado 25kw oz. 35 KM. pa sej to je isto kot odprta rs 125 aprilia :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JMatic Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 ce bos mel odprt motor v prometni pa 25kW pa se kazen bos dobil ker si zavaroval motor pod napacnimi kW ker te bojo obtozli goljufanja zavarovalnice :P ja isto kot ce mas odptro 125ko .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 ja isto kot ce mas odptro 125ko .... Zraven tega da maš vrhunske žlajfe, pa zvok, pa navora več :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 ja ja 25kW tok da homologacijo zrihtajo, pol pa vn pa gasa :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 ja ja 25kW tok da homologacijo zrihtajo, pol pa vn pa gasa :devil: To je relatvno od posameznika do posameznika... Jest puščam blokado notr... Ker se nočem kam prkantat :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JMatic Objavljeno Junij 21, 2006 Deli Objavljeno Junij 21, 2006 Zraven tega da maš vrhunske žlajfe, pa zvok, pa navora več :D ne jst sm to mislu da je isti riziko da te dobijo z odprto 1000 kokr 125ko, 125 mamo pa itak vsi odprte pa 11kw napisan... tko da nwem kwaj fora da ne odpres, ok razn tega da nis navajn tok konjev... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Junij 22, 2006 Deli Objavljeno Junij 22, 2006 To je relatvno od posameznika do posameznika... Jest puščam blokado notr... Ker se nočem kam prkantat :D Ti jo puscas notr zato ker se nimas v prometni 25kW ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Junij 22, 2006 Deli Objavljeno Junij 22, 2006 Ti jo puscas notr zato ker se nimas v prometni 25kW ;) Pravim, da jo bom pustu not to sezono, da se kam ne prkantam ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Burnout Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 (popravljeno) pa sej je napisu da bi dal blokado 25kw oz. 35 KM. pa sej to je isto kot odprta rs 125 aprilia :slap: Jao in zdej boste primerjali 1000ccm motor z 25kW pa 125ccm motor z isto kW :slap: Kaj pa navor, pa to pa uno. Motor bo pa "baj the mimo" letel krepko čez dvesto... tut če bo mel samo 25kW Vem kako je to, jst sem mel pr ER-5 blokado not, pa je letelo 185km/h po ravnici, zdej pa leti do 195km/h Fora je da ti malo zamori mašino... šlo bo pa še vedno ko sam hudir, samo pospeškov ne bo takih k na odprti. Mam za seboj 20k km na ER-5 pa delam svašta z njim, samo še vedno ne znam dovolj da bi tudi obvladal 1000 ccm motor! Da pa bo šel iz ATX-a na 1000SS :slap: Zaradi mene kupujte karkoli hočete, če mate dnar ... blagor vam! Samo prosim, glejte kaj delate na cesti, ker vas nočem pobirat!!! Lp Burnout Popravljeno Junij 23, 2006. Popravil Burnout nejc90 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 Mozni sta obe varianti in er6 (kjer se serijsko dobi blokada, ce jo kdo zeli) ter FZS600, s tem da imas pri FZS nekoliko vec "poti", ker moras kupit blokado, jo strokovno vgradit, najaviti se na LPP-ju..blablabla, sej je ze veliko napisanega od tega. Oba motorja sta ql, pri er6 me edino to moti, da je manj "stestiran" kot pa FZR, pol si pa spet pred dejstvom Twin ali pa 4V, odvisno kar ti pac bolj pase. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 kakšen je pomen blokade v motorju, če nato motor še vedno leti 200+ km/h ? potem se samo pospešek omeji, pa še ta vprašljivo koliko...če pravite, da ima R1 z 25 kw blokado, še vedno kar nekaj navora.... kaj se zgodi ko R1 daš not blokado in 1. prestavo naviješ do konca? to me zanima... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 kakšen je pomen blokade v motorju, če nato motor še vedno leti 200+ km/h ? potem se samo pospešek omeji, pa še ta vprašljivo koliko...če pravite, da ima R1 z 25 kw blokado, še vedno kar nekaj navora.... kaj se zgodi ko R1 daš not blokado in 1. prestavo naviješ do konca? to me zanima... v visokih obratih zgubi moč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 Navora ma najbrš res več, pač 4t ga ima več od 2t (če primerjam z 125ko). Sam letelo pa ne bo, tle pa pridejo konji v veljavo. 25kw(na gredi) majo mal starejše 125ke aprilia pa mito če so odprte, kilaža okoli 130kg. R1 ma pa kolk, 170-180kg? Če ma 25kw jih ma, nimaš kej pomagat :), to da tolk teb er5 leti, pa bi mogu na lastne oči videt, ker koker vem odblokirani ne dosežejo 200, majo pa 37kw (prepisano iz motosvetovega kataloga). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 23, 2006 Deli Objavljeno Junij 23, 2006 ta tema ni namenjena pametovanju o smotrnosti blokade temvec kako blokada vpliva na dolocen model, kako/kje se vgradi itd. za vse ostalo obstaja druga tema, ce se ne motim pod "splosno". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se