Skoči na vsebino

25KW blokada


-pero-

Priporočene objave

Na uho mi je prišlo, da z novim zakonom, ki pride, se ne bo dalo več blokirat motorjev, ki so v originalu imeli nad 100konjev (nisem prepričan točno).

To pomeni da vsi cestaki, nakedi odpadejo?

Ve kdo kaj več glede tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uho mi je prišlo, da z novim zakonom, ki pride, se ne bo dalo več blokirat motorjev, ki so v originalu imeli nad 100konjev (nisem prepričan točno).

To pomeni da vsi cestaki, nakedi odpadejo?

Ve kdo kaj več glede tega?

Jop, res je.Sicer je v temi Izpit bilo veliko govora o temu.Nov zakon, ki bo veljal od 1.10.2009:

Izpit za A z omejitvijo (A2) lahko delaš pri 18 letu starosti.

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

Pomeni da lahko voziš motocikle katerih moč ne presega 35Kw in 0.2kw/kg teže motorja. Ter da motocikel ki ga/ če ga blokiraš v originalu ne sme imeti več kot 70kw in več kot 0.4kw/kg teže motorja. Torej tukaj odapdejo skoraj vsi 600ccm + športni motorji ker to presegajo.

Pogoj da dobiš izpit pa je:

Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 se izda osebi, ki poleg pogojev iz prvega odstavka tega člena izpolnjuje naslednje pogoje:

– da je opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A2,

– da ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A1.

Popravljeno . Popravil Tabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomeni da lahko voziš motocikle katerih moč ne presega 35Kw in 0.2kw/kg teže motorja. Ter da motocikel ki ga/ če ga blokiraš v originalu ne sme imeti več kot 70kw in več kot 0.4kw/kg teže motorja. Torej tukaj odapdejo skoraj vsi 600ccm + športni motorji ker to presegajo.

Zelo napačna interpretacija novega zakona.. Nova A2 kategorija omogoča vožnjo motornih koles, katerih dvokratna dejanska moč ne presega izvorne- kar pomeni, da če blokiraš motor na 25kW, izvorna moč ne sme presegati 50kW. In ker blokad na 35kW ni, je tista o vožnji motornega kolesa katerega izvorna moč je do 70kW, rahlo neizvedljiva. Poleg tega, je novo razmerje med močjo in maso omejeno na 0,2kW/kg in ne 0,4kW/kg.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo napačna interpretacija novega zakona.. Nova A2 kategorija omogoča vožnjo motornih koles, katerih dvokratna dejanska moč ne presega izvorne- kar pomeni, da če blokiraš motor na 25kW, izvorna moč ne sme presegati 50kW. In ker blokad na 35kW ni, je tista o vožnji motornega kolesa katerega izvorna moč je do 70kW, rahlo neizvedljiva. Poleg tega, je novo razmerje med močjo in maso omejeno na 0,2kW/kg in ne 0,4kW/kg.

Ej jst sm sam kopiru iz une teme :whistle:

Nism vidu da je narobe

Popravljeno . Popravil Tabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jop, res je.Sicer je v temi Izpit bilo veliko govora o temu.Nov zakon, ki bo veljal od 1.10.2009:

Izpit za A z omejitvijo (A2) lahko delaš pri 18 letu starosti.

V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo.

Pomeni da lahko voziš motocikle katerih moč ne presega 35Kw in 0.2kw/kg teže motorja. Ter da motocikel ki ga/ če ga blokiraš v originalu ne sme imeti več kot 70kw in več kot 0.4kw/kg teže motorja. Torej tukaj odapdejo skoraj vsi 600ccm + športni motorji ker to presegajo.

Pogoj da dobiš izpit pa je:

Vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A2 se izda osebi, ki poleg pogojev iz prvega odstavka tega člena izpolnjuje naslednje pogoje:

– da je opravila praktični del vozniškega izpita vozil kategorije A2,

– da ima najmanj dve leti veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A1.

torej če naredim izpit za A2 bom kljub temu moral najprej vozit 2leti 11kw motor??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej če naredim izpit za A2 bom kljub temu moral najprej vozit 2leti 11kw motor??

Ne to je samo pogoj da greš delat A2.Pač ce maš prej A1 ti n treba it delat Cpp-ja,mal manj ur maš, za zdravstveni pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je tema o blokadah...

sicer pa še enkrat lepo prosim nekoga za odgovor.... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za A2 sem naredila oktobra 2008, vendar sem ga dvignila šele aprila letos (ko sem dopolnila 21 let, iz razloga, da ne bi rabila 2x vozniške menjavat, ker sem takrat prenehala biti voznik začetnik v avtu).. se pravi, da bom dobila za neomejeno aprila 2011 ?? (menda, upam da bo tak šlo..)..

sicer se zaenkrat bolj nagibam k temu, da ga ne bi dala blokirat ... če bi ga, bi to urejala čez zimo, zdaj bi se še pač ilegalno vozila (čeprav to za mene ni ilegalno, ker izpit pač mam :trance_33_sleep: , je*at ga... )... sploh ker bi se naj čakalo mesec ali več in res si ne želim da bi mi za to četrt sezone šlo v maloro...

aja, motor je pa Suzuki gsf600, l.99 ...

Vozniško dovoljenje za A boš lahko dobila aprila 2011, šele po opravljenem praktičnem delu izpita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo zakon začel veljati, se bojo hitro pojavile tudi takšne blokade.

Me prav zanima. Iz kje že?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uho mi je prišlo, da z novim zakonom, ki pride, se ne bo dalo več blokirat motorjev, ki so v originalu imeli nad 100konjev (nisem prepričan točno).

To pomeni da vsi cestaki, nakedi odpadejo?

Jap. A ni to super rešitev?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to bo res odlična rešitev, pol se bodo pa vozli z supermoto motorji recimo(bodo mulci rekli staršem, ah, saj ma motor samo 60km recimo, starši seveda celi veseli, s tem si pa res ne bo nič naredil, pa tako, saj zgleda kot moped ipd.), ki odkrito povedano niso nič kaj manj nevarni od 1000ccm japončkov z 180 konji na gredi, oz jih je še težje kontrolirat kot začetnik. Itak so ti zakoni do toliko in toliko kw za en k., naj raje sestavijo bolj kvaliteten program avtošole, da se bo folk nekaj naučil(predvsem določeni, ki nimajo niti filinga peljat navadnega kolesa(so že prestave, a ne)), pa naj bo takoj neomejeno in to pri osemnajstih(pač res precej ur in le te kvalitetne), NEKE SUPER REŠITVE pa enostavno ni, vedno je nekaj dobrega in obratno, še vedno pa pravim, kdor je čisti bedak se bo itak vozil brez izpita in brez zavor(pa ne mislim sedaj zakonov, to itak ni pomembno, tudi sam vozim kakor želim), gre se pač zato da maš neko blokado, tako da to z izpiti ne bo nikogar rešlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ja sej to je čist brezveze. Narediš pa izpit za avto pa lahko naslednji dan že voziš 500KM zverino (teoretično, pravih primerov je malo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krajcer, res je... ali pa v 10 let stari gajbici z enako konjenico, pa si na istem...

p.s. a se splača naročit blokado preko ebaya in kako se temu sploh reče v angleščini/nemščini?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

krajcer, res je... ali pa v 10 let stari gajbici z enako konjenico, pa si na istem...

p.s. a se splača naročit blokado preko ebaya in kako se temu sploh reče v angleščini/nemščini?

Blokado boš morala naročit pri serviserju, ker za vsak motor posebej napišejo papirje za homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to bo res odlična rešitev, pol se bodo pa vozli z supermoto motorji recimo(bodo mulci rekli staršem, ah, saj ma motor samo 60km recimo, starši seveda celi veseli, s tem si pa res ne bo nič naredil, pa tako, saj zgleda kot moped ipd.), ki odkrito povedano niso nič kaj manj nevarni od 1000ccm japončkov z 180 konji na gredi,

Vsaj okretni so bolj od plastičnih kant ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado boš morala naročit pri serviserju, ker za vsak motor posebej napišejo papirje za homologacijo.

aha, hvala. čeprav se mi ne zdi logično... če je blokada namenjena temu in temu tipu motorja, ne vem zakaj bi moral to stvar še posebej homologirat... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, hvala. čeprav se mi ne zdi logično... če je blokada namenjena temu in temu tipu motorja, ne vem zakaj bi moral to stvar še posebej homologirat... :whistle:

Z razlogom da se nevozi okrog 5 motorjev 25kw z "isto blokado".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa neki zanima, če bi js zej kupo suzukija drz 400 sm, pa ma 135 kg, bi lahk davn ntr blokado na 22 kw? ker glih taj je razmerje 0,16

pa kejk bi blokada prsva prblizno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morš pazt, ker bo zdej od 1.10 naprej 0.2 kW/kg s tem, da izvorna moč ne sme presegat 70 kW! Upam, da ti bo znesl ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa neki zanima, če bi js zej kupo suzukija drz 400 sm, pa ma 135 kg, bi lahk davn ntr blokado na 22 kw? ker glih taj je razmerje 0,16

pa kejk bi blokada prsva prblizno?

Pa si se pozanimal, če takšna blokada sploh obstaja? Mislim, da ne... :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, pa mavo mi razložte kk je pol s homologacijo, ke se da narest itd ... ;)

Najprej se sam potrudi, pa uporabi iskalnik. Stotinam ljudi je uspelo, ne vidim razloga, da tebi ne bi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!