Aless Objavljeno Julij 25, 2006 Opozori Objavljeno Julij 25, 2006 kaj pa er6f? Ta motor se mi zdi da se da kupit ze zablokiran na 25kW seveda z doplacilom.
liwčan Objavljeno Julij 25, 2006 Opozori Objavljeno Julij 25, 2006 kaj pa er6f? se mi zdi ,da se da!!!Poznam enga tipa ,ki ti vse zrihta.je pa iz okolice gorice. $$$$$$$samo najverjetneje te bo kar veliko stalo!!!!!!!$$$$$$$$ meni je reku,da mi celo lahko zrihta za zablokirat ninjo 6(zxr 6). :hmm: :hmm: glede SV pa so mi """"suzuki odar""" odsvetovali,da ga za ZAblokiram------enostavno se ne splača. Toda najverjetneje ti kakšen mehanik lahko zrihta tudita ta motor!" :slap: :slap: MA V GLAVNEM SMO PRI NAS ZA SVETOM---------V NEMČIJI VOZIJO LAHKO 1000CCM MOTORJE!!!!!!! :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:
gizmOkak Objavljeno Julij 25, 2006 Opozori Objavljeno Julij 25, 2006 why do you think so :? yes i think so... I*** (da ne dokončam) mi je za 2 minute dela (ker sem reku da peljem h serviserju, da ne bom doma kej ušpiču), kjer je nakoncu motor uniču in ne popravu, zaračunal 35k, pol se pa še pametnga delu... V glavnem doma bi sam bolš naredu in mi je žal korkor las mam (dosti) da sem peljal h njemu ker me je na konc koštalo 3x tolk ku bi moglo, da sem drek za njim popravljal :angry: pojma nima kaj je šraufanje, sploh pa motorja :slap: in najbol žalostno je d je edino on "mehanik" vsi ostali nimajo pojma.. teslo jedno :devil:
k0ci Objavljeno Julij 25, 2006 Opozori Objavljeno Julij 25, 2006 se mi zdi ,da se da!!!Poznam enga tipa ,ki ti vse zrihta.je pa iz okolice gorice. $$$$$$$samo najverjetneje te bo kar veliko stalo!!!!!!!$$$$$$$$ meni je reku,da mi celo lahko zrihta za zablokirat ninjo 6(zxr 6). :hmm: :hmm: glede SV pa so mi """"suzuki odar""" odsvetovali,da ga za ZAblokiram------enostavno se ne splača. Toda najverjetneje ti kakšen mehanik lahko zrihta tudita ta motor!" :slap: :slap: MA V GLAVNEM SMO PRI NAS ZA SVETOM---------V NEMČIJI VOZIJO LAHKO 1000CCM MOTORJE!!!!!!! :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: sej tut pr nas lahko :D sam blokirat ga morš, in obstajajo blokade tudi za 1000 teoretično bi blo še bol za tiste z omejitvijo vozit 1000cc, ker je 1000cc težji od 600 blokada obstaja celo za HAYABUSO :kva2:
liwčan Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 sej vem,da se da vse motorje zablokirat-----samo v nemčiji se da to naredit na izi!!¨!! pri nas pa nastanejo piz......!!
king Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 Ko sem se jaz zanimal za fergazer SVja je bla blokada 16k sit ...16 kSit?????? :lol1: SV ma blokado na frgazerju, je pa ena Al ploščica, ki "štopa" gas,.. za montažo oz. demontažo potrebuješ 5 minut. Stroškov še za jurja ne,... razen če ti še uredijo papirje za ta dnar??? :hmm: Jaz mam to blokado še doma,.. prodam za jurja :grim
SiR Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 sej vem,da se da vse motorje zablokirat-----samo v nemčiji se da to naredit na izi!!¨!! pri nas pa nastanejo piz......!! V Nemčiji je glih tok izi, k pr nas - blokade so enake, motorji so enaki, cene serviserjev, ki ti to nardijo, so pa nekajkrat višje...
_ales_ Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 jp, točn tko pa še homologacija je pomoje dražja k pa u slo...
gizmOkak Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 (popravljeno) jp, točn tko pa še homologacija je pomoje dražja k pa u slo... s TUV nimaš nobenih homologacij... samo pr nas je tko d moreš moped 324x pelat pregledat in na 34 listov ti morejo napisat da je OK :slap: na koncu pa plačat za nč Popravljeno Julij 26, 2006. Popravil gizmOkak
Ice Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 inverzno propocionalno razmerje vlada med stevilo zigov/podpisov potrebnih za nekaj in naprednostjo sistema.
Stric Burek Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 ...16 kSit?????? :lol1: SV ma blokado na frgazerju, je pa ena Al ploščica, ki "štopa" gas,.. za montažo oz. demontažo potrebuješ 5 minut. Stroškov še za jurja ne,... razen če ti še uredijo papirje za ta dnar??? :hmm: Jaz mam to blokado še doma,.. prodam za jurja :grim Blokado lahko jest za GSX-R nardim doma oz. pri kolegu, nič več kot 10min dela, samo ti nč ne pomaga ker nima papirja(TÜV) zraven.... Sej materjal ni drag, dragi so papirji
GrCaR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Evo.. motor zablokeran. Pr PAnigazu so mi vgradili blokado (ki pride nekam pod ˝ainšpric˝), cena 31.200 sit. Blokera pa gas, tko da je hod ročice gasa za več kot pol manjši. Kok gre zdej z blokado, pa še nism probu :)
GrCaR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 Evo.. motor zablokeran. Pr PAnigazu so mi vgradili blokado (ki pride nekam pod ˝ainšpric˝), cena 31.200 sit. Blokera pa gas, tko da je hod ročice gasa za več kot pol manjši. Kok gre zdej z blokado, pa še nism probu :) Motor gre z blokado okol 157km/h... mogoče bi se še dal kkšn kilometrček iztisnt iz njega.
GrCaR Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 dovol :) za normalno uporabo gre res dovolj, sam jeba je, k motor mori od 6500 rpm, čeprov pol nad 9000 spm se mu tut odfuka :kva2: :OK:
Provokator Objavljeno Julij 28, 2006 Opozori Objavljeno Julij 28, 2006 seveda tudi zavarovalnice pozorne na hitrosti.Primer: mladoletnik z vozniškim 1A povzročitelj prometne nesreče pri hitrosti večji kot je dovoljena oz vpisana v homologaciji je lahko resen problem za serviserja ki mu je predelal motor iz recimo 11KW na polno moč. V tujini se gre za tak prekršek sedet...serviser mislim... Sem pri nas bil v mototrgovini, ki ima tudi servis, pa je oni na šalterju ponudil stranki, da mu iz skuterja vzame blokade...... Sicer pa se da v Nemčiji kupiti precej motorjev z 25kW. Zanimivo je, da večina prodajalcev teh motorjem zraven napiše, da se da blokado z lahkoto odstraniti. To po moje pomeni, da tudi Nemci tipizirajo na 25 kW, pa se potem vozijo z več.
Stric Burek Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Motor gre z blokado okol 157km/h... mogoče bi se še dal kkšn kilometrček iztisnt iz njega. hmm, praviš da ti gre v 6. pr 9000 sam 157? Al se ti ne zvrti? Meni gre po ravnini, če sem sklonjen 170km/h, več nisem probaval ker je bil tm en tak CopPlaceForRadar.... Dol po Rakitni pa tudi 170km/h, sam zmanjka ravnine...
GrCaR Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 hmm, praviš da ti gre v 6. pr 9000 sam 157? Al se ti ne zvrti? Meni gre po ravnini, če sem sklonjen 170km/h, več nisem probaval ker je bil tm en tak CopPlaceForRadar.... Dol po Rakitni pa tudi 170km/h, sam zmanjka ravnine... Nism biu čist nč sklonjen... tm od 6500 rpm ga začne morit...
SiR Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Zanimivo je, da večina prodajalcev teh motorjem zraven napiše, da se da blokado z lahkoto odstraniti. To po moje pomeni, da tudi Nemci tipizirajo na 25 kW, pa se potem vozijo z več. po mojem pa tako zgolj strankam želijo dati vedeti,d a ne bo težav, ko bodo imele izpit za upravljanje močnejšega motorja in da bodo takrat z lahkoto samo odblokirali. Meni gre po ravnini, če sem sklonjen 170km/h, več nisem probaval ker je bil tm en tak CopPlaceForRadar.... Dol po Rakitni pa tudi 170km/h, sam zmanjka ravnine... ja ful problem 1) tvoj števc je analogn in mal bolj laže, kot njegov digitalni 2) tvoj motor ma ipak mal bolšo aerodinamiko verjetno se oba realno peljeta največ 140 km/h...
GrCaR Objavljeno Julij 30, 2006 Opozori Objavljeno Julij 30, 2006 po mojem pa tako zgolj strankam želijo dati vedeti,d a ne bo težav, ko bodo imele izpit za upravljanje močnejšega motorja in da bodo takrat z lahkoto samo odblokirali. ja ful problem 1) tvoj števc je analogn in mal bolj laže, kot njegov digitalni 2) tvoj motor ma ipak mal bolšo aerodinamiko verjetno se oba realno peljeta največ 140 km/h... za 30km/h pa števc ne more kr tko lagat :slap: a pol če na števcu kaže da se pelš 10km/h, to pomen, da se pelš -20km/h (v rikverc?) :lol1: :lol1: :lol1: nisi resn :grim
Thundercat Objavljeno Julij 30, 2006 Opozori Objavljeno Julij 30, 2006 Motor gre z blokado okol 157km/h... superca ...še vedno bi pa rad videl kako ta zadeva deluje...ob priliki .)
GrCaR Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 Blokada homologerana :OK: Zdej pa čakat da uni kekci pošlejo homologacijski kartonček :fredy:
Gixxer Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 (popravljeno) Kaj se meni samo zdi, al blokada za GSX-R 600 (K6) na 25kW ne obstaja :? :BUA: malo bi blo cudno, da bi za hayabuso bla, za 600tko pa ne. Ce jo kdo najde na netu, mi naj prosim da link :D Nasel sem namrec samo motorje, ki so ze v osnovi zablokirani, ne pa samo blokade, ki bi jo kupil posebej LP, Grega Popravljeno Avgust 10, 2006. Popravil VaraderoDriver
TBoxer Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 Na tem linku so omejitve KLIK, na strani 57 in 58 za GSXR600. lp
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 11, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2006 Okej, pa začnimo! Motor Suzuki Gsx-r 600 '04 letnik kupljen v Italiji z italjanskimi dokumenti, bi rad spravil na 25kw in z slovenskimi papirji, da bo vse 'LEGALNO'. Slišal sem recept, prvo na homologacijo v Koper na AUTOPLUS da dobim slovenske papirje, potem pa naročit blokado in na LLP, oz. dat nekomu ki se s tem ukvarja. Na konci pa še enkrat vse skupaj homologirat, da je blokada homologirana na motorju. Nekako v tem stilu gre, bi mi lahko nekdo TOČNO PO KORAKIH napisal kaj naj storim, ter če je to sigurno, da ne bom metal denarja stran. Bi mi bil zelo hvaležen, pa še kako pivo bi šla spit ko bi bil kje v Kopru. Ker je z tem lahko veliko težav, sem se leto prej začel pripravljat, da motor zrihtam pred sezono, saj ne bi rad mi potem vse propade. V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se