SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 19, 2006 Deli Objavljeno Avgust 19, 2006 Praši še ga Gsx-r 600 04 letnik pa mi povej, enkrat okol 25 po homologaciji nameravam tudi sam limitirat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 Drgač pa ma še zmeri pod 3 sekunde na sto :D In ti znaš ful dobro optimalno speljat :grrr Če ga dobiš pod 4 s si kar dober :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 A je pomembno ali 3 ali 4 :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 (popravljeno) Sam ne štekam kako ma lahko 600ccm 25 kw večjo končno od npr. cagive mito. Drugača pa blokado not, registrirat in blokado ven se mi zdi malo kretensko. Upam da vas dobijo. Zakaj :? Ker sem vam fovš poceni zavarovanja :P Popravljeno Avgust 20, 2006. Popravil Brihta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gixxer Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 Sam ne štekam kako ma lahko 600ccm 25 kw večjo končno od npr. cagive mito. Drugača pa blokado not, registrirat in blokado ven se mi zdi malo kretensko. Upam da vas dobijo. Zakaj :? Ker sem vam fovš poceni zavarovanja :P pa naredi ti enako :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brihta Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 pa naredi ti enako :P Sem prpa, me je preveč stzrah da me dobijo :xx: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MtL-Erik Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 hmm jaz sem se 2 leti vozil na črno, 18KW v prometni, pa so me 3-4x ustavili policaji (enkrat z sireno in lučmi), pa mi niso nič rekli, srečno vožnjo. v vozniškem pa sem mel jasno napisano do 11KW in 125 ccm. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 A je pomembno ali 3 ali 4 :? Zgleda, da tebi je. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 hmm jaz sem se 2 leti vozil na črno, 18KW v prometni, pa so me 3-4x ustavili policaji (enkrat z sireno in lučmi), pa mi niso nič rekli, srečno vožnjo. v vozniškem pa sem mel jasno napisano do 11KW in 125 ccm. :D policaji so pri vožnji na črno še najmanj problem... niso ti džabe želeli srečno vožnjo ... če bi imel nesrečo, bi tisto srečo tudi potreboval pri pravnem urejanju zadev .... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Dons dubu Homologacijki kartonček nazaj :kva2: Sam ne vem zakaj gor piše, da je max. hitrost 152km/h :hmm: ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Dragi motoristi z blokadami: kakšen je pa zvok motorja če tam od 6000 ne vleče tak dobro, poleg tega pa tiste podložke al karkoli že tudi najbrž malo dušijo zvok. A pol pa z750 prede kot mucica oz. je tišji kot skuter? Grcar bodi pošten in mi povej kolk so ti ti papirji keša vzel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Dragi motoristi z blokadami: kakšen je pa zvok motorja če tam od 6000 ne vleče tak dobro, poleg tega pa tiste podložke al karkoli že tudi najbrž malo dušijo zvok. A pol pa z750 prede kot mucica oz. je tišji kot skuter? Grcar bodi pošten in mi povej kolk so ti ti papirji keša vzel. Zvok motorja je isti kot je biu prej, motor se vrti DO 7000rpm, pol mu pa zmanjka moči. Podložke so ble včasih, k so jih monteral med cilinder in krivino avspuha, zdej je pa en kovinski valj, ki ga vstavijo pod ainšpric, tko da je hod ročice gasa manjši, tko da nima nič zveze z zvokom. Paperji so me pršl: 31.200 sit - blokada+vgradnja 7.450 sit - homologacijski pregled ------------------------------------------ 38.650 - vse skup :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Kul, sam da je zvok isti. Bom pol jest nabavu cbr-ko pa bova šla probat kter je močnejši :lol1: :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brihta Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Dons dubu Homologacijki kartonček nazaj :kva2: Sam ne vem zakaj gor piše, da je max. hitrost 152km/h :hmm: ;) Kok pa fre v resnici? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 24, 2006 Deli Objavljeno Avgust 24, 2006 Kok pa fre v resnici? Dons sm ga gonu čist do konca, pa je števc pokazu 167km/h :) (gonu sm po bodoči avtocesti, ki ni odprta za promet, tko da ne bo kdo reku da po cestah divjam) :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Zvok motorja je isti kot je biu prej, motor se vrti DO 7000rpm, pol mu pa zmanjka moči. Podložke so ble včasih, k so jih monteral med cilinder in krivino avspuha, zdej je pa en kovinski valj, ki ga vstavijo pod ainšpric, tko da je hod ročice gasa manjši, tko da nima nič zveze z zvokom. Paperji so me pršl: 31.200 sit - blokada+vgradnja 7.450 sit - homologacijski pregled ------------------------------------------ 38.650 - vse skup :OK: Hmm, meni so ti pedri vzeli še 5.000sit za izdajo homologacijske plahte :doze: :angry2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Hmm, meni so ti pedri vzeli še 5.000sit za izdajo homologacijske plahte :doze: :angry2: ja ker si meu ti še tastar homologacijski kartonček... jst sm meu pa že tanovga, tko da so mi sam vpisal not. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Staycool Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 znano je da je zavarovanje potem s 25Kw precej cenejše. Konkretno me zanima ali se je že zgodilo da je zavarovalnica po nesreči odredila pregled motorja, ugotovila da blokada ni vrgajena, ter zavrnila povračilo škode (tehnično neizpravno vozilo..& so on.). Če bo do tega še prišlo, seveda vzameš ven blokado, a je pol potreba novo homologacijo delat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Če zavarovalnica izve da motor ni izpraven ne povrne nastale škode.. Če ni motor original, kaj potem misliš da treba naredit homologacijo ali ne ? dej malo premisli Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Staycool Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Če zavarovalnica izve da motor ni izpraven ne povrne nastale škode.. Če ni motor original, kaj potem misliš da treba naredit homologacijo ali ne ? dej malo premisli Mislim. A ni originalen motor brez blokade? A vendar je homologacija izdana za blokiranega. Nekako se mi zdi logično da bi z odstranjeno blokado moral ponovno peljat homologirat, ker bi spet spremenil karakteristike tako, da bi se razlikovale od vpisanih (in to tako da si povečal zmogljivost!). Lahko pa na okencu rečeš da si odstranil blokado, predložiš potrdilo oz. račun serviserja in ti kar lepo izbrišejo, ker je motor itak nazaj v originalnem stanju. ČE zavarovalnica izve ne povrne škode. Hvala za prepis mojga posta. Vprašal sem če je zavarovalnica to v kakšnem primeru že ugotovila oz. odredila pregled motorja po nesreči da ugotovi ali je bila blokada dejansko vgrajena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Zvok motorja je isti kot je biu prej, motor se vrti DO 7000rpm, pol mu pa zmanjka moči. Podložke so ble včasih, k so jih monteral med cilinder in krivino avspuha, zdej je pa en kovinski valj, ki ga vstavijo pod ainšpric, tko da je hod ročice gasa manjši, tko da nima nič zveze z zvokom. Paperji so me pršl: 31.200 sit - blokada+vgradnja 7.450 sit - homologacijski pregled ------------------------------------------ 38.650 - vse skup :OK: Jaz sem se zanimal za blokado za FZS 600 in bi naj blokada sama prisla 48.000+delo,je blokada mogoce zato tak draga ker ni ainšpric :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 Jaz sem se zanimal za blokado za FZS 600 in bi naj blokada sama prisla 48.000+delo,je blokada mogoce zato tak draga ker ni ainšpric :? odvisno je od vrste blokade in predvsem od znamke motorja .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 a niso vse blokade 100€ oz 150€ z poštnino plus montaža? Vsaj pr šternu tiste od alphtechnika? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GrCaR Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 a niso vse blokade 100€ oz 150€ z poštnino plus montaža? Vsaj pr šternu tiste od alphtechnika? :grrr Najprej se pozanimaš, če na uradnem servisu vgrajujejo blokade (tko kot recimo pri kawasakiju), če se pa uradni servis ne ukvarja s tem, ti pa preostane Štern ;) Recimo pri kawasakiju je pršla vgradnja 130€, za ceno pri Šternu pa ne vem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Avgust 25, 2006 Deli Objavljeno Avgust 25, 2006 sm zadnč vprašal v yamaha servisu pa me je tip čudno gledal pol pa reku da vn je že jemal notr pa še nkol. lahk pa kupm tazga. toliko o moji izkušnji z servisom-uradnim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se