GrCaR Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 sm zadnč vprašal v yamaha servisu pa me je tip čudno gledal pol pa reku da vn je že jemal notr pa še nkol. lahk pa kupm tazga. toliko o moji izkušnji z servisom-uradnim pokličeš na več servisov, pa zveš. Če pa noben nč ne ve... pa pokličeš Šterna
Gixxer Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 sm zadnč vprašal v yamaha servisu pa me je tip čudno gledal pol pa reku da vn je že jemal notr pa še nkol. lahk pa kupm tazga. toliko o moji izkušnji z servisom-uradnim yamaha pac :P pa brez zamere :D
crom Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 sej zato pa si želim hondo čeprav tanova r6 tut ni slaba(sam predn bo kakšna pocen rablena...)
drjack_dj Objavljeno Avgust 27, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2006 (popravljeno) ne vem kaj tolk komplicirate. Tud motor z 25 kw ni tako švoh kot naprimer 11kw moped se kar solidno z njim voz, razen če ma 220 kg, pa če maš ti ene 100 kg. Ni velike razlike na cest, razen če ste taki da na veliko vozte 150+, fora je hitrost, ne pospešek. Men se zdi tam 150, pa da maš še mal rezerve (ene 30 km/h) čist dost za navadne ceste, če vam je pa užitek po avtocesti gont je pa druga stvar (če je to sploh lahko užitek. Ko je nereča, a misliš da je razlika če si imel blokado not al ne? Men se zdi da je ni, spet če vzamemo da se furate po navadnih cestah. Jest se izognem avtocesti, če je le navadna cesta kakor tolk vredu. Popravljeno Avgust 27, 2006. Popravil drjack_dj
TBoxer Objavljeno Avgust 27, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2006 ne vem kaj tolk komplicirate. Tud motor z 25 kw ni tako švoh kot naprimer 11kw moped se kar solidno z njim voz, razen če ma 220 kg, pa če maš ti ene 100 kg. Ni velike razlike na cest, razen če ste taki da na veliko vozte 150+, fora je hitrost, ne pospešek. Men se zdi tam 150, pa da maš še mal rezerve (ene 30 km/h) čist dost za navadne ceste, če vam je pa užitek po avtocesti gont je pa druga stvar (če je to sploh lahko užitek. Ko je nereča, a misliš da je razlika če si imel blokado not al ne? Men se zdi da je ni, spet če vzamemo da se furate po navadnih cestah. Jest se izognem avtocesti, če je le navadna cesta kakor tolk vredu. Sploh te ne razumem, kaj bi rad povedal ???!????
drjack_dj Objavljeno Avgust 27, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2006 da bol težko pogruntajo iz same nesreče kolk je bil motor močan, razen če nisi v 100m do 150 pršu. Če imaš na cesti ene meje, pa tud če boš brez blokade vozu, nobenmu tud na misel nebi prišlo da si jo ven uzel, če si ša tišač si pa pač privošči orenk motor z orenk registracijo. Glej BMW z 50 konji je kar vredu motor, čeprav je težak ko krava. Ni prav nič švoh, tudi če sta na njem dva. 100 konj je čez glavo dovolj in če izkoriščaš vseh 100, ne voziš ravno turistično (primer kakšen japonec na obrate) in to je pač primer kjer lahko posumijo in odkrijejo.
crom Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Ne kapiram zakaj nekateri pišete, da pospeški ostanejo praktično enaki, končna pa je manjša. To ni možno. Če pa to drži, pa motor ni omejen na 25kW. Le kako naj bi imel 25kW zelo podobne pospeške kot pa 100kW? :? Lahko kdo razloži, prosim. :D
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Pospešek je isti, vendar dokler na števcu ne vidiš 6 flik, potem pa bremza, tam pa pač menjaš...
crom Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Aha, se prav je pospešek enak do 6000rpm, do 100km/h pa precej drugačen. Pa še nekaj. A je zvok res enak tudi pri npr 12 000 obratih?
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Nevem kako je z tem tako da nebom pameten,... Zvok je enak na minimumu potem pa nevem, pomoje isto.. Ham, ma ni pospešek enak ne, nemoreš primerjat, ker tam ko pospešuješ menjaš pri 10 tisoč najnižje, tu pa je zgornja meja 6. Tako da niti približno ni enako... Nevem sploh če pride do 12 tisoč, po moje ne, saj takrat ima motor že veliko več konjev kot pa 34. (25kw)
Stric Burek Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Med vožnjo se ga vozi mal bolj hitro od 8-9k rpm, več je brez moči, na mestu bi se zavrtelo do ene 12k
GrCaR Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 motor ima do 7000 rpm enak glas kot odprt, nad 7000 rpm, pa motor začne morit. Pospešek je enak kot pri odprtem, sam da se zvrti samo do 7000 rpm, pol je treba pa šaltat višje.
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Ma ni enak pospešek, če govorimo ko res dobro pospešuješ pri 7 tisoč skoraj nižaš pa potem na gas.. Valda nemoreš primerjat 34 konjev pa 130
Dolenc™ Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 A blokada more bit nujno vgrajena na servisu, pa še to homoligerana blokada, al je ql če jo sam kje stakneš pa noter daš?
Original-One Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 motor ima do 7000 rpm enak glas kot odprt, nad 7000 rpm, pa motor začne morit. Pospešek je enak kot pri odprtem, sam da se zvrti samo do 7000 rpm, pol je treba pa šaltat višje. Pospešek je mogoče enak do 7k rpm ja ;)
GrCaR Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 A blokada more bit nujno vgrajena na servisu, pa še to homoligerana blokada, al je ql če jo sam kje stakneš pa noter daš? ja more bit nujno vgrajena na servisu, drugač je ne morš homologerat .) Pospešek je mogoče enak do 7k rpm ja ;) ja sej to sm napisu .)
Dolenc™ Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Originalni najbrš misli, da motor začne šele takrat vlečt.
GrCaR Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 odvisno ker .) 600ccm morš gont nad 8000 rpm, da res vlečejo, Z ma pa že pod nizkimi obrati moč ;)
fp4492 Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 odvisno ker .) 600ccm morš gont nad 8000 rpm, da res vlečejo, Z ma pa že pod nizkimi obrati moč ;) Tudi Z ni ravno trgalni stroj pri nižjih obratih .)
Original-One Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 (popravljeno) Tudi Z ni ravno trgalni stroj pri nižjih obratih .) Zaenkrat se mu še zdi, da ga ne rabi zavrtet čez 7k :devil: Popravljeno September 19, 2006. Popravil Original-One
Aless Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Mene nekaj zanima glede te blokade,.....to vam vpisejo v homologacijski kartoncek da imate vgrajeno pac blokado in da ima motor 25kW,...al je popolnoma nov homologacijski in so spremenjeni originalni podatki in vec nikjer ne pise da je imel motor prej pac vec kW.... :?
GrCaR Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 Mene nekaj zanima glede te blokade,.....to vam vpisejo v homologacijski kartoncek da imate vgrajeno pac blokado in da ima motor 25kW,...al je popolnoma nov homologacijski in so spremenjeni originalni podatki in vec nikjer ne pise da je imel motor prej pac vec kW.... :? če ma motor še tastar homologacijski kartonček (velikost prometnega dovoljenja), ga zamenjajo z novim (format A4) in ti vse podatke prepišejo na tega. Pol pa pod predelave napišejo, da je motor zablokiran na 25kW! Tko da v vsakem primeru je na homologacijskem kartončku napisana moč odprtega in moč zablokiranega motorja.
reesko Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 odvisno ker .) 600ccm morš gont nad 8000 rpm, da res vlečejo, Z ma pa že pod nizkimi obrati moč ;) verjem da gre SS na istih obratih v isti prestavi k tvoj Z vec!!verjem men .)
jax Objavljeno September 26, 2006 Opozori Objavljeno September 26, 2006 verjem da gre SS na istih obratih v isti prestavi k tvoj Z vec!!verjem men .) So te izkušnje z "najbolj prestižnega motocikla" privedle do tega spoznanja? ;) Sem namreč drugačnega mnenja in me zanima kaka utemeljitev tvojega... Al naj ti kar verjamem? :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se