Skoči na vsebino

EUx v DEU


jacko

Priporočene objave

uceri je blo na nemski televiziji (DSF) da naj bi zavarovanje slo po izpusnih kriterijih za obstojece motorje

ce ker motor ne ustreza, placa krepko vec zavarovanja

kar se pa nas tice... je cenej za uvozit :-)))

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno velja v EU EURO 2 norma za 4T motorje (v kolikor me spomin ne vara). kdaj tocno pride EURO 3 ne vem.

marauder, ves kaj vec ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammmm....... majstore......... ves mogoce DATUM kdaj pride EURO 3 v veljavnost za motorje ? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Directive 2002/51/EC concerning the emissions of 2 and 3 wheel vehicles (amending Directive 97/24/EC – the Multi-Directive) includes in particular new emission limits, for motorcycles (EURO3), effective from 1.1.2006, together with a new test cycle."

reduction-emissions.jpg

EUROPEAN COMMISSION - Status Report: Emissions of 2- and 3-wheelers

ACEM - Today’s motorcycles compare favourably on many environmental parameters

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fora je da majo v nemciji ze itak za avte strosek registracije tudi glede na EUROx

recimo golf1 pride 3x drazje kot golf3

ce ze za mnotorje se ni blo, bojo pa zdej uvedl

in..ker...

v sloveniji tega se nimamo

bo pri nas ceneje vozit motor kot v nemciji

sam zanima kdaj bo cena rabljenih motorjev v DE zacela padat

pa da zacnemo uvazat :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Lombardiji (I) naj bi letos obveljala prepoved vožnje skuterjev in motocikolov starejših od 7 let (Vir: Avtomagazin).

O avtomobilih seveda nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajatve za obremenjevanje okolja je "nepošteno" vezati na vozilo. Starejša vozila iz 1kg goriva res pridelajo več bolj strupenih plinov, ampak v letu navadno naredijo dosti manj kilometrov in je zato absolutna količina strupov, ki jih pridelajo vprašljiva. Lastnik golfov prve generacije najbrž ne delajo 50.000km in več letno. Treba je tudi vedeti, da so tudi najčistejši plini, ki pridejo iz izpuha, ekološko sporni in da iz enega kilograma goriva nastane drek v vsakem primeru, le delež različnih plinov (od katerih pa noben ni ravno blagodejen) je različen.

Ampak Nemčija ima močno avtomoblsko industrijo, lačno novih kupcev, ki si je pač zlobirala ugoden zakon.

Ljudi je treba motivirati, da se bodo manj in bolj racionalno vozili, ne pa da bodo kupovali nove avtomobile. Tudi sama zamenjava starega vozila za novo je namreč ekološko sporna. Pa ne le uničenje starega, tudi izdelava novega.

Popravljeno . Popravil gnoj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudi je treba motivirati, da se bodo manj in bolj racionalno vozili, ne pa da bodo kupovali nove avtomobile. Tudi sama zamenjava starega vozila za novo je namreč ekološko sporna. Pa ne le uničenje starega, tudi izdelava novega.

To bi že počeli, če bi bilo komu tam zgoraj res kaj za zaščito okolja. Ampak ker je vse samo biznis, se raje spodbuja stalno produciranje in kupovanje novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pomeni, da nas bodo popolnoma stisnili v kot: ce bos kupil novo vozilo, bos placal za zdaj se grozeci davek na avtomobile in motorje po vrednosti vozila, ce bos kupil starega in manj vrednega pa te bodo okradli zaradi izpuha! Treba bo strniti vrste in se upreti novim, novim in novim davkom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!