Skoči na vsebino

Naked, Half Naked, Full Dresser


Milan M.

Priporočene objave

Hvala Gugo za odgovor !!!

Če pa že gledaš praktično, pa je R model vseeno kot nekak naked, saj ima miniaturno masko, drugačno luč, ostalo pa je isto kot pri nakedu !!!

Moje mnenje !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... saj ima miniaturno masko, drugačno luč...

Vse se pozna. .)

Popravljeno . Popravil kp-kp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj, ex Ajgorjev ima že odrezano šipco. Veterni upor oz. tisto presneto bobnenje v čeladi, ker držiš bučo ravno na poziciji, kjer se dela turbulenca, sem rešil na svoj način. Tako kot prej pri ZR-ki. In sedaj imam bučo v celoti izven "zaščitenega območja". In je mnogo bolje. Marsikdo upravičeno pravi, zakaj ne kupim nakeda. Ker se na napakah učimo in ker je tudi tako čisto ok. Originalna šipca itak počiva v omari.

Dosedaj sem vozil samo en motor, ki ima zadostno veterno zaščito. No, ja dva. Stari in novi BMW GS! Vse ostalo so samo približki! In to velja tudi za vse MRA in drugih firm turing šipce! In zato je bolje brez kot pa tisto presneto bobnenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi tistega presnetega bobnenja sem prodal Yamaho xj 600s in prešel na čisti naked.

Kot bi se preselu iz kovačnice v pisarno. :OK:

Samo glede hrupa jasno, :D ker iz Yamahe na Husota ni glih nek napredek :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno bobnenje ???

Ne razumem !!!

turbulence, ki nastajajo zaradi oblike maske/poloklepa/šipce... in potem ti, če si malo višje rasti, usekajo direktno v zgornji del trupa/čelado, ti premetavajo glavo... veter ti tolče po čeladi in ti glavo cuka sem in tja ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

turbulence, ki nastajajo zaradi oblike maske/poloklepa/šipce... in potem ti, če si malo višje rasti, usekajo direktno v zgornji del trupa/čelado, ti premetavajo glavo... veter ti tolče po čeladi in ti glavo cuka sem in tja ...

In imaš občutek, da imaš ene tri "hornete" v čeladi. Če si pa še malo občutljiv na sluh, je zadeva moteča do nezavesti. Pomagaš si s čepki, ampak ponavadi ni dosti boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In imaš občutek, da imaš ene tri "hornete" v čeladi. Če si pa še malo občutljiv na sluh, je zadeva moteča do nezavesti. Pomagaš si s čepki, ampak ponavadi ni dosti boljše.

eh.....sej ni tko hudo...no......sej k sibas 200+ ti itaq adrenalin tko dela, da na hrup in bobnenje pozabs :kva2:

LP

Gugo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh.....sej ni tko hudo...no......sej k sibas 200+ ti itaq adrenalin tko dela, da na hrup in bobnenje pozabs :kva2:

Jst ne ... in z leti se pojavi oslabel sluh itd ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še TO !!!

Kateri motor se Vam zdi boljši !!! JE to ZRX 1200R ali je to Suzuki GSX 1400 !!!

Pa zanima me tudi ali ZRX 1200R z to miniaturno masko odnese več vetra kot pa npr. ZRX 1200 naked ali pa Suzuki GSX 1400 !!!

Sprašujem ker še nisem vozil naked-a in me malo skrbi zračni upor !!!

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še TO !!!

Kateri motor se Vam zdi boljši !!! JE to ZRX 1200R ali je to Suzuki GSX 1400 !!!

Pa zanima me tudi ali ZRX 1200R z to miniaturno masko odnese več vetra kot pa npr. ZRX 1200 naked ali pa Suzuki GSX 1400 !!!

Sprašujem ker še nisem vozil naked-a in me malo skrbi zračni upor !!!

Hvala in LP

Če misliš tolk tišat, da je problem zračni upor, ne kupuj teh motorjev! Ne z niti brez mask. Do 160 se itak n'č ne pozna. Pol pa kot prav Gugenheim, gasa na 200 in preč pa ležat na tank!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne tišim !!!

Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!!

Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!!

Hvala vseeno za odgovor !!!

Popravljeno . Popravil Milan M.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!!

Če si tolko občutljiv, naked vsekakor ni zate. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš vozit 200+, kupi ninđo... sicer pa ni panike... samo treba se je navadit pucat mušice z vizirja IN jakne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne tišim !!!

Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!!

Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!!

Hvala vseeno za odgovor !!!

Najprej se s kakšnim motorjem pelji, potem pa sprašuj ...

Če misliš vozit 200+, kupi ninđo... sicer pa ni panike... samo treba se je navadit pucat mušice z vizirja IN jakne.

LP

in s kavbojk na kolenih .... matr, ko se pelješ s Štajerske proti Ljubljani poleti proti večeru, tam nekje od Sl. Bistrice naprej do Celja ... to kr dežujejo majhna trupelca pri hitrosti 100 na uro ... tistga hudiča potem ne spraviš tok hitro vn ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič ne tišim !!!

Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!!

Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!!

Hvala vseeno za odgovor !!!

po mojih izkušnjah so razlike v uporu med nakedi in takimi z malimi šipicami (ne poloklep) zanemarjlive do cca 160 ali še celo več. razlike so res nad 200 pa še tu ni maska glavni kriterij, bol pomemben je položaj sedenja in bilanca. npr. na tuonotu (2003-2005 letnik), ki ima zelo široko krmilo je večji (subjektivno in pri mojih 175 cm) upor kot na BMW 1150 R pa čeprav ima touno mini masko.

ampak res ne paničari, do 150 ni panike, mogoče prve kilometre da se vratne mišice malo ojačajo potem pa je vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa kot je bilo že omenjeno - vsaka malenkost šteje, celo mali spojlerčki (npr. pri Monstrih ali pa Tuonotu) ali pa aerodinamično narejena armatura (kot recimo pri ER-6n) zmanjša pritisk zraka predvsem v prsa motorista in razbremeni roke. Za dobro vetrno "zaščito" glave pa je najboljša kvalitetna in aerodinamična čelada.

Se pravi odgovor Milanu je sledeči: Serijska KAWA v R izvedbi ima definitivno boljšo vetrno zaščito kot SUZA, sploh pa si je tudi na KAWI mogoče omisliti tudi še nekoliko višjo šipco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, se strinjam glede zračnega upora... :trance_33_sleep:

Ima pa naked eno veliko prednost, in sicer mestno vožnjo. Jst sem se precej vozil po Ljubljani (tud v službo...) z Er-5 in kasneje z Z 750. Za vožnjo v gužvi, za na pločnike in za na področje peščev (opa... .) ) je naked zakon.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vožnjo v gužvi, za na pločnike in za na področje peščev (opa... .) ) je naked zakon.

LP

SuperSport tudi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore !!! Vam zaupam !!! Mislim, da je prav naked to, kar želim !!!

In naked I trust !!! :OK:

Popravljeno . Popravil Milan M.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore !!! Vam zaupam !!! Mislim, da je prav naked to, kar želim !!!

In naked I trust !!! :OK:

Me too! :OK: (naked women :grim )

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!