Milan M. Objavljeno Marec 6, 2006 Opozori Objavljeno Marec 6, 2006 Hvala Gugo za odgovor !!! Če pa že gledaš praktično, pa je R model vseeno kot nekak naked, saj ima miniaturno masko, drugačno luč, ostalo pa je isto kot pri nakedu !!! Moje mnenje !!!
kp-kp Objavljeno Marec 6, 2006 Opozori Objavljeno Marec 6, 2006 (popravljeno) ... saj ima miniaturno masko, drugačno luč... Vse se pozna. .) Popravljeno Marec 6, 2006. Popravil kp-kp
HHV Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 Moj, ex Ajgorjev ima že odrezano šipco. Veterni upor oz. tisto presneto bobnenje v čeladi, ker držiš bučo ravno na poziciji, kjer se dela turbulenca, sem rešil na svoj način. Tako kot prej pri ZR-ki. In sedaj imam bučo v celoti izven "zaščitenega območja". In je mnogo bolje. Marsikdo upravičeno pravi, zakaj ne kupim nakeda. Ker se na napakah učimo in ker je tudi tako čisto ok. Originalna šipca itak počiva v omari. Dosedaj sem vozil samo en motor, ki ima zadostno veterno zaščito. No, ja dva. Stari in novi BMW GS! Vse ostalo so samo približki! In to velja tudi za vse MRA in drugih firm turing šipce! In zato je bolje brez kot pa tisto presneto bobnenje!
Tedybear Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 Zaradi tistega presnetega bobnenja sem prodal Yamaho xj 600s in prešel na čisti naked. Kot bi se preselu iz kovačnice v pisarno. :OK: Samo glede hrupa jasno, :D ker iz Yamahe na Husota ni glih nek napredek :blink: :blink:
Milan M. Objavljeno Marec 7, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 Kakšno bobnenje ??? Ne razumem !!!
SiR Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 Kakšno bobnenje ??? Ne razumem !!! turbulence, ki nastajajo zaradi oblike maske/poloklepa/šipce... in potem ti, če si malo višje rasti, usekajo direktno v zgornji del trupa/čelado, ti premetavajo glavo... veter ti tolče po čeladi in ti glavo cuka sem in tja ...
Tedybear Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 turbulence, ki nastajajo zaradi oblike maske/poloklepa/šipce... in potem ti, če si malo višje rasti, usekajo direktno v zgornji del trupa/čelado, ti premetavajo glavo... veter ti tolče po čeladi in ti glavo cuka sem in tja ... In imaš občutek, da imaš ene tri "hornete" v čeladi. Če si pa še malo občutljiv na sluh, je zadeva moteča do nezavesti. Pomagaš si s čepki, ampak ponavadi ni dosti boljše.
Gugo Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 In imaš občutek, da imaš ene tri "hornete" v čeladi. Če si pa še malo občutljiv na sluh, je zadeva moteča do nezavesti. Pomagaš si s čepki, ampak ponavadi ni dosti boljše. eh.....sej ni tko hudo...no......sej k sibas 200+ ti itaq adrenalin tko dela, da na hrup in bobnenje pozabs :kva2: LP Gugo B)
SiR Objavljeno Marec 9, 2006 Opozori Objavljeno Marec 9, 2006 eh.....sej ni tko hudo...no......sej k sibas 200+ ti itaq adrenalin tko dela, da na hrup in bobnenje pozabs :kva2: Jst ne ... in z leti se pojavi oslabel sluh itd ....
Milan M. Objavljeno Marec 13, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Še TO !!! Kateri motor se Vam zdi boljši !!! JE to ZRX 1200R ali je to Suzuki GSX 1400 !!! Pa zanima me tudi ali ZRX 1200R z to miniaturno masko odnese več vetra kot pa npr. ZRX 1200 naked ali pa Suzuki GSX 1400 !!! Sprašujem ker še nisem vozil naked-a in me malo skrbi zračni upor !!! Hvala in LP
HHV Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 Še TO !!! Kateri motor se Vam zdi boljši !!! JE to ZRX 1200R ali je to Suzuki GSX 1400 !!! Pa zanima me tudi ali ZRX 1200R z to miniaturno masko odnese več vetra kot pa npr. ZRX 1200 naked ali pa Suzuki GSX 1400 !!! Sprašujem ker še nisem vozil naked-a in me malo skrbi zračni upor !!! Hvala in LP Če misliš tolk tišat, da je problem zračni upor, ne kupuj teh motorjev! Ne z niti brez mask. Do 160 se itak n'č ne pozna. Pol pa kot prav Gugenheim, gasa na 200 in preč pa ležat na tank!
Milan M. Objavljeno Marec 13, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 (popravljeno) Nič ne tišim !!! Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!! Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!! Hvala vseeno za odgovor !!! Popravljeno Marec 13, 2006. Popravil Milan M.
kp-kp Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!! Če si tolko občutljiv, naked vsekakor ni zate. :smoke:
strom Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Če misliš vozit 200+, kupi ninđo... sicer pa ni panike... samo treba se je navadit pucat mušice z vizirja IN jakne. LP
HHV Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Če si tolko občutljiv, naked vsekakor ni zate. :smoke: Kp-kp, klap, klap! :OK:
Milan M. Objavljeno Marec 14, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Ej fantje še nekaj !!! NIsem rekel, da sem občutljiv !! Samo neizkušen, ker nakeda še nisem vozil !!! LP :blink:
SiR Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Nič ne tišim !!! Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!! Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!! Hvala vseeno za odgovor !!! Najprej se s kakšnim motorjem pelji, potem pa sprašuj ... Če misliš vozit 200+, kupi ninđo... sicer pa ni panike... samo treba se je navadit pucat mušice z vizirja IN jakne. LP in s kavbojk na kolenih .... matr, ko se pelješ s Štajerske proti Ljubljani poleti proti večeru, tam nekje od Sl. Bistrice naprej do Celja ... to kr dežujejo majhna trupelca pri hitrosti 100 na uro ... tistga hudiča potem ne spraviš tok hitro vn ...
Pervy Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Nič ne tišim !!! Pač sprašujem, ker ne vem toliko kot ti in ostali izkušeni mojstri motociklizma !!! Če pa ne misliš lepo odgovarjati pa raje sploh ne odpisuj !!! Hvala vseeno za odgovor !!! po mojih izkušnjah so razlike v uporu med nakedi in takimi z malimi šipicami (ne poloklep) zanemarjlive do cca 160 ali še celo več. razlike so res nad 200 pa še tu ni maska glavni kriterij, bol pomemben je položaj sedenja in bilanca. npr. na tuonotu (2003-2005 letnik), ki ima zelo široko krmilo je večji (subjektivno in pri mojih 175 cm) upor kot na BMW 1150 R pa čeprav ima touno mini masko. ampak res ne paničari, do 150 ni panike, mogoče prve kilometre da se vratne mišice malo ojačajo potem pa je vse OK.
Guzzila Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Sicer pa kot je bilo že omenjeno - vsaka malenkost šteje, celo mali spojlerčki (npr. pri Monstrih ali pa Tuonotu) ali pa aerodinamično narejena armatura (kot recimo pri ER-6n) zmanjša pritisk zraka predvsem v prsa motorista in razbremeni roke. Za dobro vetrno "zaščito" glave pa je najboljša kvalitetna in aerodinamična čelada. Se pravi odgovor Milanu je sledeči: Serijska KAWA v R izvedbi ima definitivno boljšo vetrno zaščito kot SUZA, sploh pa si je tudi na KAWI mogoče omisliti tudi še nekoliko višjo šipco.
Carr Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Ja, se strinjam glede zračnega upora... :trance_33_sleep: Ima pa naked eno veliko prednost, in sicer mestno vožnjo. Jst sem se precej vozil po Ljubljani (tud v službo...) z Er-5 in kasneje z Z 750. Za vožnjo v gužvi, za na pločnike in za na področje peščev (opa... .) ) je naked zakon. LP
krava Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Za vožnjo v gužvi, za na pločnike in za na področje peščev (opa... .) ) je naked zakon. LP SuperSport tudi :OK:
Milan M. Objavljeno Marec 14, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 (popravljeno) Hvala za odgovore !!! Vam zaupam !!! Mislim, da je prav naked to, kar želim !!! In naked I trust !!! :OK: Popravljeno Marec 14, 2006. Popravil Milan M.
pirrulz Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 (popravljeno) Hvala za odgovore !!! Vam zaupam !!! Mislim, da je prav naked to, kar želim !!! In naked I trust !!! :OK: Me too! :OK: (naked women :grim ) Popravljeno Marec 14, 2006. Popravil pirrulz
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se