Skoči na vsebino

enovalnjik vs dvo- ali štirivaljnik


black_rider

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Z očetom namerava kupiti motor (zamenjati DT-jko) in mi nikakor ni jasno razmerje cene med eno in dvo ali štirivaljniki.

Sam sem zelo navdušen na enduro in supermoto enovaljnimi različicami ( v stilu KTM, yamaha XT, MT-03, aprilia pegaso, itd.)... problem je le da imajo novi motocikli dokaj visoko ceno- še sploh meni najbolj všečen 2-milijonski KTM 640 LC4 SM ali pa Duke II.

Fotr pravi da se bolj splača nižje cenovnega štirivaljnika ( fazer, Z750 s, CBF,...) ne izključuje pa tudi dvovaljnikov (transalp, kle500, ER6-n,... med katerimi osebno najbolj odobravam ducati monstra).

Ni mi jasno v čemu je smisel da so 1-valjniki toliko dražji, saj imajo v povprečju za kar polovico manjšo moč in s tem tudi pospeške in končno, pa tudi tresejo...

Kakšne so razlike po karakteristikah?

Kaj je na njih tako posebnega, da je takšna cena? Se mi zdi da so proizvodni stroški za 4- valnjika nekoliko višji- če logično pomislimo.... :hmm:

Vem da sem naštel zelo različne tipe motorjev glede namena- iščem namreč motor ki bi bil lahkoten za hitro vožnjo skozi kratke zavoje in uganjanje raznih norčij, obenem pa dovolj udoben da si bo lhk fotr privošču kakšno turo po Sloveniji- aja pa da bo še mamo naložil :P

Aja, pa vključujem možnost da bi se motor zablokiral na 25 kw (prokleta zakonodaja! :angry: ) tovarniško ali pa kako drugače...

Upam da mi boste kako pomagali in me rešili nevednosti :D kljub temu da sem postavil široko paleto vprašanj...

post-9399-1142690795_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš za kako daljšo turo vmes kupi dvovaljnika, enovaljnik ni za dolge ture, trese, ne gre hitro, mal več se "kvari"... Poglej za kakega Suzukija SV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena celotnega motocikla ni samo odvisna od vrste motorja (eno, dvo ali vec valjnik).

K ceni doprinesejo tudi druge komponetnte, razvoj motorcikla, kolicina izdelanih motociklov (velikoserijska ali maloserisjka proizvodnja), kvaliteta materiala, ki se uporablja za posamezne sklope.

Potem jo se tukaj vzemtenje, zavore, obroci koles, ...

KTM-a se pac drzi slogan ”Prirpavljen za dirko” in to ima tudi svojo ceno. Vse specialke tudi japonske, ki so res pripravljene iz najboljsih komponent, ki jih ponuja trg imajo svojo (visoko) ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...iščem namreč motor ki bi bil lahkoten za hitro vožnjo skozi kratke zavoje in uganjanje raznih norčij, obenem pa dovolj udoben da si bo lhk fotr privošču kakšno turo po Sloveniji- aja pa da bo še mamo naložil :P

Aja, pa vključujem možnost da bi se motor zablokiral na 25 kw (prokleta zakonodaja! :angry: ) tovarniško

SV 650. :D

Lahek, gre po ovinkih, gre po ravnem, gre po sprednjem, gre po zadnjem, se ne kvari, ma dva zica, za drobiž se ga zablokira na 25kW,...

... med katerimi osebno najbolj odobravam ducati monstra).

Za nekaj več denarja dobiš tudi to zastarelo tehniko, si pa zato večji frajer! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš za kako daljšo turo vmes kupi dvovaljnika, enovaljnik ni za dolge ture, trese, ne gre hitro, mal več se "kvari"... Poglej za kakega Suzukija SV

kje si pa to prebral :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aj karamba, okreten ko supermoto, udoben ko goldwing, hiter ko sportak pa še mama zadovoljna na zadnjem zicu, pa še zaprt na 25 kW. :slap: nebo šlo pubec, rabita vsaj 2 motorja :devil:

ti nimam kaj svetovat, ni tako vsestranskega motorja, sploh pa ne poceni :grrr

za ture z dvema osebama pozabi enovaljnika če hočeš potovalno hitrost nad 100 km/h. od dveh cilindov naprej je stvar okusa :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si prepričan? Ne vem, če bo mama zadovoljna na zadnjem sicu superomoto motorja po furah okrog :hmm:

tolk da je sedež za dve osebi... pa na krajših furah se da potrpet :blink: sej se mi vid XT 660 X kr v redu ampak je glede na konkurenco kar težka... okoli 175kg???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedelam reklame: sem avtoelektrikar ,imamo pri hiši štiri motorje jaz sem lastnik že desetega motorja imam A kategorijo od leta 1959,nevem kaj bi ti še natrosil. Tako kot ti je že eden odgovoril, kar bi ti hotel potrebuješ najmanj dva motorja ali celo tri. Če pa imaš denarja samo za enega malo univerzalnega pa še poceni pride v poštev samo Kawasaki ER 6 N ali F z ABS-som cena ER 6 N je točno 1.370 000,oo Sit.Pred kratkim sem ga kupil moiji ženi njen četrti motor.Motor je 1 A . Pa srečno vožnjo. :beer2: [attachmentid=65830]

post-9445-1142806794.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če praviš za kako daljšo turo vmes kupi dvovaljnika, enovaljnik ni za dolge ture, trese, ne gre hitro, mal več se "kvari"... Poglej za kakega Suzukija SV

od zgornjih trditev je natanko ena pogojno pravila (tista o dolgih turah), pa še tam te kak BMW F650 ali pegaso ali kaj podobnega na laž postavlja ... hudi nasveti :BUA: zgleda, da ti še enovaljnika nisi vozil? :blush:

aj karamba, okreten ko supermoto, udoben ko goldwing, hiter ko sportak pa še mama zadovoljna na zadnjem zicu, pa še zaprt na 25 kW. :slap: nebo šlo pubec, rabita vsaj 2 motorja :devil:

ti nimam kaj svetovat, ni tako vsestranskega motorja, sploh pa ne poceni :grrr

za ture z dvema osebama pozabi enovaljnika če hočeš potovalno hitrost nad 100 km/h. od dveh cilindov naprej je stvar okusa :grim

dodajam le še, da je tak folk na koncu povsem zadovoljen z BMW F650 :-)

tolk da je sedež za dve osebi... pa na krajših furah se da potrpet :blink: sej se mi vid XT 660 X kr v redu ampak je glede na konkurenco kar težka... okoli 175kg???

poglej: ti bi rad specialko (ala peugeot 205 GTI Turbo), ata pa mama bi pa rada udobnega Golf dizla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej: ti bi rad specialko (ala peugeot 205 GTI Turbo), ata pa mama bi pa rada udobnega Golf dizla.

In smo spet pri turbodizlu. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodajam le še, da je tak folk na koncu povsem zadovoljen z BMW F650 :-)

Jap, hvaležen motorček :blush:

sam spet malo šwoh, za dva in daljša potovanja ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je že bilo napisano, se bi jaz tudi odločil za ER-6 N. Ponuja vsega malo in bo na koncu zadovoljen tvoj oče, ko bo mamo zadi pelu in pa ti, ko boš obiskal dirkališče...

In cena je res privlačna. :OK:

ER-6 n na "Motosvetovski način"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako vsestranskega motorja kot si si ga zamislil ni.

Tudi jaz mislim, da bi nezahtevnim družinskim potrebam širokega spektra najbolj ustrezal Kawa ER 6.

Zanimivo pa bi bilo počakati na KLE 650, ki bo po moje kar kmalu predstavljen. To pa bi bil gotovo motocikel, ki bi v Sloveniji, ob primerni ceni, šel za med. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Strom 650. Pa še čakat ne rabi, da pride na trg.

podpišem... edin na zadnga mu bo mal težko šel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedelam reklame: sem avtoelektrikar ,imamo pri hiši štiri motorje jaz sem lastnik že desetega motorja imam A kategorijo od leta 1959,nevem kaj bi ti še natrosil. Tako kot ti je že eden odgovoril, kar bi ti hotel potrebuješ najmanj dva motorja ali celo tri. Če pa imaš denarja samo za enega malo univerzalnega pa še poceni pride v poštev samo Kawasaki ER 6 N ali F z ABS-som cena ER 6 N je točno 1.370 000,oo Sit.Pred kratkim sem ga kupil moiji ženi njen četrti motor.Motor je 1 A . Pa srečno vožnjo. :beer2: [attachmentid=65830]

OK. jaz tud ne bom delal reklame, pa tud nekaj desetin motorjev je šlo skoz moje mednožje. Poceni? Udobno? glej slikco, preberi kaj piše na rezervoarju in povprašaj na forumu. 990.000 sit je cena. malo bolj udobno, zelo dober dvovaljnik, in skoraj odlična ciklistika, izdelavna kvaliteta (detajli, izbrani materiali) pa daleč pred japanezerji - druga fotka.

post-1616-1142969996_thumb.jpg

post-1616-1142970050_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornja ima motor tako ali tako od suzukija - in kaj imaš potem proti japanezerjem?

:fredy:

Popravljeno . Popravil Barth
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. jaz tud ne bom delal reklame, pa tud nekaj desetin motorjev je šlo skoz moje mednožje. Poceni? Udobno? glej slikco, preberi kaj piše na rezervoarju in povprašaj na forumu. 990.000 sit je cena. malo bolj udobno, zelo dober dvovaljnik, in skoraj odlična ciklistika, izdelavna kvaliteta (detajli, izbrani materiali) pa daleč pred japanezerji - druga fotka.

Teodor, daj še povej, da jih tudi prodajaš, da ne bo kdo mislil, da reklamo delaš kar tako ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!