Skoči na vsebino

enovalnjik vs dvo- ali štirivaljnik


black_rider

Priporočene objave

ti bi rad specialko (ala peugeot 205 GTI Turbo), ata pa mama bi pa rada udobnega Golf dizla.

1. Peugeot 205 GTI v nobeni serijski verziji ni imel turbine. :D

2. Golf ni udoben avto. :BUA:

3. Golf ni avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od zgornjih trditev je natanko ena pogojno pravila (tista o dolgih turah), pa še tam te kak BMW F650 ali pegaso ali kaj podobnega na laž postavlja ... hudi nasveti :BUA: zgleda, da ti še enovaljnika nisi vozil? :blush:

dodajam le še, da je tak folk na koncu povsem zadovoljen z BMW F650 :-)

poglej: ti bi rad specialko (ala peugeot 205 GTI Turbo), ata pa mama bi pa rada udobnega Golf dizla.

enovaljnika vozim- ampak 2 taktno 125-ko (yamaha DT-125) tako da tistih pravih karakteristik 4-t motorjev (razen 125) nisem še imel priložnost izkusiti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Pred parimi leti sem imel motor z enim valjem. To, da bi se zadeva kaj bolj "kvarila" se mi ne zdi res. Tudi za daljše vožnje so ti motorji čisto vredu. Res je, da imajo praviloma manjšo moč, kot dvo ali več cilindrični stroji iste kubikaže, vendar to mene osebno ni motilo. Problem tresljajev pri novejših motorjih rešijo z proti vibracijsko gredjo, tako da se tiste nadležne vibracije pojavijo le v pri določenih obratih. Dobra stran enovaljnika je tudi nezahtevno vzdrževanje in ugoden navor pri nizkih vrtljajih. Všeč mi je bilo tudi to, da ko sem spustu gas pred oviknom, je enovalnik sam lepo "zaviral".

Sedaj pa že nekaj let vozim dvovaljnik tipa bokser. Od dvovaljikov sem peljal še motor z V-mašino in twina. Pri bokserju podobne značilnosti kot pri enovaljiku. Dobra je tudi razporeditev mase (nizko težišče). Objektivnega mnenja o tem tipu motorja nimam, ker še nisem vozil novejšega bokserja. Drugače pa imajo dvovaljniki malenkost večjo moč (pri isti kubikaži), navora je še vedno dovolj zlasti pri nižjih in srednjih obratih. Vibracije so pri vzporedno postavljenih valjih in dobro zasnovanih dvovalnjikih praviloma nižje kot pri enovaljniku. Tudi potovalna hitrost je malenkost višja, medtem ko je poraba rahlo višja.

Kaj boš kupil, je samo stvar osebnega okusa. Zavedati pa se moraš, da "popolnega in univerzalnega" motorja ni, ter da ma vsak svoje dobre in slabe strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK. jaz tud ne bom delal reklame, pa tud nekaj desetin motorjev je šlo skoz moje mednožje. Poceni? Udobno? glej slikco, preberi kaj piše na rezervoarju in povprašaj na forumu. 990.000 sit je cena. malo bolj udobno, zelo dober dvovaljnik, in skoraj odlična ciklistika, izdelavna kvaliteta (detajli, izbrani materiali) pa daleč pred japanezerji - druga fotka.

Mal nerazumljiv post...kateri je miljon? In če je večina opisa za "drugo fotko", je slab izbor za dečkota, ker je to en švohn (krepko pod 40ks) ENOVALJNIK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornja ima motor tako ali tako od suzukija - in kaj imaš potem proti japanezerjem?

:fredy:

Ko bereš, beri dosledno: izdelavna kvaliteta, detajli.... Ker motocikel ni samo motor (pogonski sklop) ampak vse okoli njega - tu je mišljena izdelavna kvaliteta in detajli. Sicer pa si ga poglej v živo in sam presodi.

je slab izbor za dečkota, ker je to en švohn (krepko pod 40ks) ENOVALJNIK...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!