Skoči na vsebino

kmalu 125ccm z "B" kategorijo ?


-pero-

Priporočene objave

ena velika neumnost to, če se mene vpraša. No ja, upam da bo vsaj omejitev kW.

že B kategorijo vsak dobi ki se jo loti delat (vprašanje je sam št. ur) zdej bodo pa še tole talal kr tko

se cist strinjam s tabo, sej ne recem nic za npr. kak skuter ipd. kar se pa "cestakov" in podobnih zadev tice sm pa odlocno proti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa ze nasi na mal "visjih" mesti pretiravajo... <_< upam da do cesa podobnega ne bo prislo,eni se skuterja niso sposobni vozit ne pa da bojo dobli z B izpitom se kr A,to ni pametno :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do tega itaq nebo nikol pršlo, ker bi to blo ohoho-luknja v proračunu še za dodatnega nevemkolk dnarja večja. Res močno dvomim, da bi bli naši vrli komandirji tako radodarni O:-)

Pa itaq Bruselj tega tut nebi dovolu!! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa podpiram to, ker bi ljudje tudi bolj neškodoželjno začeli gledati na motoriste. Nič nimam proti temu, da si bi kupovali 125ccm skuterje, sem pa proti cestakom (ker zahtevajo preveč izkušenj). Sej v Nemčiji in Italiji to že dolgo velja, pa vseeno ni drastičnega porasta v nesrečah. Še posebno v Trstu se vse vozi na skuterjih, od mladih do starih, moških in žensk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa ze nasi na mal "visjih" mesti pretiravajo... <_< upam da do cesa podobnega ne bo prislo,eni se skuterja niso sposobni vozit ne pa da bojo dobli z B izpitom se kr A,to ni pametno :(

...govori se o omejenem A z 125cm3 in 8kw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj se s skuterjem ravno tako lepo zlozis in polomis kot s cestakom. Vecina se s skuterji vozi po mestu, kjer je vecja moznost za trcenja, zascitne opreme (razen celade) pa tako ne uporablja nihce. Nisem brskal za statistiko, koliko je med nesrecami z dvokolesniki mopedistov in skuteristov proti tezjim motorjem, v porocilih o nesrecah je tako skoraj vedno napisan "motorist". Sicer podpiram taksno novo uredbo, naj bi pa vsak kandidat, ki bi koristil tako "ugodnost" opravil tecaj varne voznje z motociklom in za to dobil potrdilo. Torej naj nebi delal celotne kolobocije z izpitom temvec samo tecaj varne voznje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Na žalost s sprejetjem zakona, ki omogoča vožnjo 125 kubičnih motociklov z izpitom kategorije B ni bilo nič. To pa po mojem mnenju ne prispeva k večji varnosti v prometu, temveč k manjši, da o praktičnosti in ekonomičnosti ne govorimo. Razložil bom zakaj: marsikdo npr. v mlajših zrelih letih, ki ima veselje do vožnje dvokolesnika, bi si tako nabavil najprej eno varčno in ne prehitro 4T 125ko. Pa naj bo to skuter, enduro, choper ali klasika. Z njo bi si nabral izkušenj, in mogoče kasneje opravil izpit kategorije A. Lahko bi celo ugotovil, da mu 125ka zadostuje za vožnjo po opravkih ali na izlet in je zanj vožnja npr 600 kubičnega motorja, ki gre v trenutku (pre)hitro preveč tvegana. Sedaj , ko je opravljanje izpita zamudna in draga zadeva (tudi za 125ke) je stanje sledeče: tisti, ki jih prime želja po vožnji z motorjem, se dobro namučijo z vsemi kolobocijami okrog izpita in potem nikomur seveda ne pade na misel, da bi si kupil 125 ko (razen, če imajo 16 let). Takoj, po opravljenem izpitu, še brez potrebnih izkušenj si kupijo npr 600 kubični motor s 100 konji. Nesreča je seveda zelo blizu! Žalostno je, da pri nas skorajda ni dobiti lahkih in ekonomičnih 200, 250, 350 kubičnih motorjev (razen skuterjev) saj bi ti zapolnili eno veliko vrzel pri nabiranju izkušenj. Prav tako je pri nas tudi zaradi sedanjega zakona cel kup smrdljivih in (pre)glasnih dvotaktnih skuterjev z odstranjenimi blokadami tudi pri odrasli populaciji, ki že imajo izpit za avto. Vsi ti bi sicer lahko vozili tihe in ekonomične 4T 125ke. Po mojem mnenju je v državah kjer je vožnja 125 z omejeno močjo dovoljena nesreč med motoristi manj kot pri nas! LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je bilo pri tej ideji mišljeno pol za naprej? A se jim dovoljenje za 125 ccm "podari" zraven B-ju, potem pa se samo čez 2 ali po 21-em letu vpiše za neomejeno ali kako? :blink: Hud biznis. :OK:

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... vozili tihe in ekonomične 4T 125ke...

(Tihi in ekonomični so električni avti. :yes: Namesto malih okretnih brenčačev naj malo več reklame za te delajo. Tudi s temi se zmanjša težavnost parkiranja in ostale nevšečnosti z večjimi avtki. :grim)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da zadeva ni bila sprejeta. Veš koliko bveč kretenov bi bilo na cestah, seveda brez vsakih izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost s sprejetjem zakona, ki omogoča vožnjo 125 kubičnih motociklov z izpitom kategorije B ni bilo nič. To pa po mojem mnenju ne prispeva k večji varnosti v prometu, temveč k manjši, .....

Bimbo!

Hvala bogu, da ni sprejet!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da zadeva ni bila sprejeta. Veš koliko bveč kretenov bi bilo na cestah, seveda brez vsakih izkušenj.

Jaz sem vglavnem proti. Po eni strani pa mi je popolnoma vseeno. Izpit mam, v avtošoli so me dobro naučili tistih osnov, ki jih nisem imela do takrat, zdaj pa, če menijo da je preveč "mularije" na cesti- *urc, naj jim večjo kubikažo podarijo. Me zanima kdo bo pol krivec za povečanje števila "spodrsljajev". Mogoče pa pol ne bojo priznali, da je bila bedarija mladino brez podlage v promet poslat in bojo za nastalo situacijo krivili stanje cest. Bi pasala poprava "ene par" odsekov...

In en prej je prav napisal, da smo proti TUDI (ne samo) zarad tega, ker bi bila taka pridobitev dovoljenja precej ekonomičnejša. Peesda res je! Ok, ko sem jaz delala izpit je bilo potrebnih manj ur kot sedaj pa še precej cenejše so bile. Pol so dvignili število potrebnih ur za izpitno vožnjo ter cene. Tisti, ki je izpit želel imet se je moral s tem pač sprijazniti in ga plačati, sedaj pa se predlaga nekaj spet čisto skreganega s sistemom s katerim so hotli zaslužit, bolje pripravit motoriste za v promet, karkoli...

In verjetno je vsak od nas, ko je mel izpit za avto vsaj leto, dve malo postrani gledal "mulca", ki je lih z avtošole skočil, pa šel na prvo "samostojno" vožnjo z fotrovim avtom. In vsak je na začetku delal napake v prometu, ampak ok z avtom butneš v nekoga na parkplacu, al pa ga nabašeš pred semaforjem- na motorju pa se polomiš pa te še povozijo.

Popravljeno . Popravil greenninja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bil proti sprejetju tega.. Ce bi bilo po moje bi se H ukinil zraven B kategorije.. Voznja kateregakoli dvokolesnika nima popolnoma nic z voznjo avtomobila, razen to, da je v obeh primerih treba poznat CPP. Kar je pa v koncni fazi potrebno tudi ce se z biciklom po mestu furas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da zadeva ni bila sprejeta. Veš koliko bveč kretenov bi bilo na cestah, seveda brez vsakih izkušenj.

Če so kreteni so itak kreteni , vendar v močnem velikem avtu kjer mislijo, da se jim ne more nič zgoditi. Tako predstavljajo veliko večjo nevarnost za druge kot na eni 8KW 125ki. Sploh pa take 125ke ne grejo nič bolj od 50 kub. skuterjev brez blokad. Poraba in hrup je pa 2 do 3 x manša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte otroci odrastite že enkrat. Božička, ki bi talal brezplačno izpitne kategorije ni.

Pusti nam veselje in se vklopi v teoretizizanje KAJ PA ČE... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti nam veselje in se vklopi v teoretizizanje KAJ PA ČE... :rolleyes:

Za to imam jaz drugo temo.

A je kje kakšna motoristka zame. KAJ PA ČE ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bil proti sprejetju tega.. Ce bi bilo po moje bi se H ukinil zraven B kategorije.. Voznja kateregakoli dvokolesnika nima popolnoma nic z voznjo avtomobila, razen to, da je v obeh primerih treba poznat CPP. Kar je pa v koncni fazi potrebno tudi ce se z biciklom po mestu furas..

To je res, da nima vožnja dvokolesnika kaj dosti skupnega z vožnjo avtomobila. Za take, ki niti mopeda prej niso vozili je izpit za A kategorijo res upravičeno potreben, kaj pa za tiste, ki imajo motorčke že skoraj v krvi? Jaz sem si "bogate" izkušnje nabral pred leti z vožnjo po Lj in okolici s precej sfriziranim tomosovim APNjem in izpitom za moped, kasneje pa še z avtomobilom.Tako sem dobil občutek, da me na izpitu za A kategorijo niso nič naučili, saj je bilo vse skupaj le bolj ali manj počasna vožnja po mestu in lokalnih cestah. Teorijo sem že poznal, tečaja prve pomoči, ki lahko pride krvavo prav seveda ni bilo.

Mogoče ne bi bilo neumno imeti dve vrsti izpita A kategorije, eno enostavnejše do 125 , za imetnike avtomobilskega izpita, pri katerih bi bila potrebna le praktična vožnja po poligonu. Na navtičnem področju imajo kar nekaj različnih izpitov.

Še vedno mislim, da bi z bolj razširjeno uporabo 125 kubičnih motorjev do 8KW prišli tudi do večje varnosti, da ne govorim o ekonomičnosti. Več sto milionov ljudi v aziji se vozi na 4T mopedih z okoli 100 kubiki in ne smrdljivimi 50 kubičnimi mlinčki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so kreteni so itak kreteni , vendar v močnem velikem avtu kjer mislijo, da se jim ne more nič zgoditi. Tako predstavljajo veliko večjo nevarnost za druge kot na eni 8KW 125ki. Sploh pa take 125ke ne grejo nič bolj od 50 kub. skuterjev brez blokad. Poraba in hrup je pa 2 do 3 x manša.

samo pozabil pa si, da si lahko kupijo tudi 2T 125tke, katere navijes in imajo lahko tud 26kW ali se vec. Takrat se pa nebo vec vozil 80km/h, ampak bo imel moznost peljati 180.

Tak da sem tudi osebno zelo zadovoljen, da ta zakon ni bil sprejet ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr talali bi izpite, pa kaj še.. js pa sem za svojega plača 100k+. Maš izpite za posamezne kategorije in je prav da vsakega posebaj delaš. Še H kategorije nebi smeli zraven B-ja priznati..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist fajn da niso sprejel tega :)

pa tist bi mogl tut ukin da vozš s H kategorijo tiste "avte" Aixam (a kaj so že). ne morš pustit 14letnika z avtam na cesto.. če ma izpit za moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost s sprejetjem zakona, ki omogoča vožnjo 125 kubičnih motociklov z izpitom kategorije B ni bilo nič. To pa po mojem mnenju ne prispeva k večji varnosti v prometu, temveč k manjši, da o praktičnosti in ekonomičnosti ne govorimo. Razložil bom zakaj: marsikdo npr. v mlajših zrelih letih, ki ima veselje do vožnje dvokolesnika, bi si tako nabavil najprej eno varčno in ne prehitro 4T 125ko. Pa naj bo to skuter, enduro, choper ali klasika. Z njo bi si nabral izkušenj, in mogoče kasneje opravil izpit kategorije A. Lahko bi celo ugotovil, da mu 125ka zadostuje za vožnjo po opravkih ali na izlet in je zanj vožnja npr 600 kubičnega motorja, ki gre v trenutku (pre)hitro preveč tvegana. Sedaj , ko je opravljanje izpita zamudna in draga zadeva (tudi za 125ke) je stanje sledeče: tisti, ki jih prime želja po vožnji z motorjem, se dobro namučijo z vsemi kolobocijami okrog izpita in potem nikomur seveda ne pade na misel, da bi si kupil 125 ko (razen, če imajo 16 let). Takoj, po opravljenem izpitu, še brez potrebnih izkušenj si kupijo npr 600 kubični motor s 100 konji. Nesreča je seveda zelo blizu! Žalostno je, da pri nas skorajda ni dobiti lahkih in ekonomičnih 200, 250, 350 kubičnih motorjev (razen skuterjev) saj bi ti zapolnili eno veliko vrzel pri nabiranju izkušenj. Prav tako je pri nas tudi zaradi sedanjega zakona cel kup smrdljivih in (pre)glasnih dvotaktnih skuterjev z odstranjenimi blokadami tudi pri odrasli populaciji, ki že imajo izpit za avto. Vsi ti bi sicer lahko vozili tihe in ekonomične 4T 125ke. Po mojem mnenju je v državah kjer je vožnja 125 z omejeno močjo dovoljena nesreč med motoristi manj kot pri nas! LP!

zanimiva teorija.... z veliko napako. kot je že bilo omenjeno - kje piše da bi ljudje s tako pridobljenim vozniškim izpitom šli kupovat 4T 125?. lahko kupi 125 2T s krepko preko 30 konji in ima moped, ki zmore 180+ km/h. na to nisi pomislil.

pa ne se sklicevat na to, da bi bila omejitev 8kw. ker je tudi sedaj omejitev A1 na 11kw, pa misliš da ima kateri moped od 16 letnika samo 11kw(razen v prometni)? yeah, sanja svinjao koruzi.......na agregatu žal ne piše koliko je "odprt" ;)

itak je boljše, da se zakon ne spremeni. tudi za traktor ne dobiš kar šenkanega izpita poleg B, pa čeprav so podobni cpp in pravila..( razen vožnje po AC itd..) in je dvosledno vozilo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tist bi mogl tut ukin da vozš s H kategorijo tiste "avte" Aixam (a kaj so že). ne morš pustit 14letnika z avtam na cesto.. če ma izpit za moped.

tudi to je katastrofa kar se mene tiče. + tega je oviranje prometa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte ne se zajbavat, pa kaka 125 z izpitom za B, se niste resni! Se sploh zavedate kake koline bi ble vsak dan na cesti?! Košaki in MIP bi prej ko slej propadla! Samo poglejte si te mulce (tud starejsi pri 25 se marsikdo ni dovolj pri pameti) kako delajo v mestnem prometu in peš conah s skuterji in to 50 kubicnimi. Nic levo, nic desno, samo pune gasa kolko gre pa da cimbolj tuli. Da se o tem da jih vsaj 90% nima celade ali pa je nima pripete sploh ne menimo. Pa kratke hlace in majcke pa pomoznosti se 1 ali 2 "frajerki" brez osnovne opreme gor! Najboljse da dobijo kar za rang do 750cc in to kar s 14 leti pa je stvar resena. Zakaj bi komplicirali ce ni treba ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!