Skoči na vsebino

kmalu 125ccm z "B" kategorijo ?


-pero-

Priporočene objave

Dajte ne se zajbavat, pa kaka 125 z izpitom za B, se niste resni! Se sploh zavedate kake koline bi ble vsak dan na cesti?! Košaki in MIP bi prej ko slej propadla! Samo poglejte si te mulce (tud starejsi pri 25 se marsikdo ni dovolj pri pameti) kako delajo v mestnem prometu in peš conah s skuterji in to 50 kubicnimi. Nic levo, nic desno, samo pune gasa kolko gre pa da cimbolj tuli. Da se o tem da jih vsaj 90% nima celade ali pa je nima pripete sploh ne menimo. Pa kratke hlace in majcke pa pomoznosti se 1 ali 2 "frajerki" brez osnovne opreme gor! Najboljse da dobijo kar za rang do 750cc in to kar s 14 leti pa je stvar resena. Zakaj bi komplicirali ce ni treba ne?

Ravno zaradi zdajšnega zakona je tako. Luknja med mopedi in težjimi motorji je velika. Jaz osebno imam Madassa 125 ki ima le 8,7 KS in gre max 90 km / h. Vožnja z njim je ekonomična in mogoče celo varnejša kot z mopedom, saj te ne prehiteva in stiska ob rob ravno vsak tovornjak. Motorček se marsikomu dopade, le da A kat. izpita nima nihče. Tisti, ki pa ima izpit pa niti pomisli ne na nakup tako šibkega dvokolesnika in tako je 125 kubična kategorija skoraj mrtev razred pri nas. Izjema so seveda 16 do 18 letniki. Za naše tržišče bi bilo pametno uvažati 200 kubične verzije 125tk saj so le malenkost dražje, imajo pa občutno več navora in tudi kakšnega konjička več. Glede odprtih verzij 125 dvotaktnih replik mislim, da bi policija lahko naredila več, tako npr kot pri kontroli goriva pri dizlih. Le obrat ročice za plin pri vžganem motorju in sum bi bil podan bi lahko poklicakli ustrezno službo, inpektorja, ki meri moč na kolesu. Tudi odvzem goriva ali krvi ni ravno enostavna naloga pa jo vseeno izvajajo. Pa še to : norci v prometu so motoristom nevarnejši v "varnem" hitrem avtomobilu, kot na 125 kubičnem motorju, kjer bi ogrožali najbolj sebe.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma nehajte bluzit :angry: kakšen motor z"B" kategorijo!!!moja mama pri šestdesetih in malce čez in kar na motor-če bi želela seveda!!!delanje izpita za motorno kolo je specifika-torej se učiš stvari ki se tičejo vsega v prometu plus posebnosti ki se tičejo motornih koles-plus vožnja poligona!!!KDO BI PA ŠEL OD "B" KATEGORNIKOV VOZIT POLIGON MI POVEJTE :naughty: :headbang: cel kup motoristov ko opravijo izpit ne gre več na poligon kar je v njihov minus pa da bi šli "B"jevci-malo jutri!!!

pa lep dan in vsem srečno in varno vožnjo :yea1:

p.s.-to je moje mnenje in se ni treba strinjati z njim!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma nehajte bluzit :angry: kakšen motor z"B" kategorijo!!!moja mama pri šestdesetih in malce čez in kar na motor-če bi želela seveda!!!delanje izpita za motorno kolo je specifika-torej se učiš stvari ki se tičejo vsega v prometu plus posebnosti ki se tičejo motornih koles-plus vožnja poligona!!!KDO BI PA ŠEL OD "B" KATEGORNIKOV VOZIT POLIGON MI POVEJTE :naughty: :headbang: cel kup motoristov ko opravijo izpit ne gre več na poligon kar je v njihov minus pa da bi šli "B"jevci-malo jutri!!!

pa lep dan in vsem srečno in varno vožnjo :yea1:

p.s.-to je moje mnenje in se ni treba strinjati z njim!

lp

Jaz! :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno zaradi zdajšnega zakona je tako. Luknja med mopedi in težjimi motorji je velika. Jaz osebno imam Madassa 125 ki ima le 8,7 KS in gre max 90 km / h. Vožnja z njim je ekonomična in mogoče celo varnejša kot z mopedom, saj te ne prehiteva in stiska ob rob ravno vsak tovornjak. Motorček se marsikomu dopade, le da A kat. izpita nima nihče. Tisti, ki pa ima izpit pa niti pomisli ne na nakup tako šibkega dvokolesnika in tako je 125 kubična kategorija skoraj mrtev razred pri nas. Izjema so seveda 16 do 18 letniki. Za naše tržišče bi bilo pametno uvažati 200 kubične verzije 125tk saj so le malenkost dražje, imajo pa občutno več navora in tudi kakšnega konjička več. Glede odprtih verzij 125 dvotaktnih replik mislim, da bi policija lahko naredila več, tako npr kot pri kontroli goriva pri dizlih. Le obrat ročice za plin pri vžganem motorju in sum bi bil podan bi lahko poklicakli ustrezno službo, inpektorja, ki meri moč na kolesu. Tudi odvzem goriva ali krvi ni ravno enostavna naloga pa jo vseeno izvajajo. Pa še to : norci v prometu so motoristom nevarnejši v "varnem" hitrem avtomobilu, kot na 125 kubičnem motorju, kjer bi ogrožali najbolj sebe.

LP!

Ma dej no ti si sam fouš unim k majo bolše 125-ke k ti. Pač nimas kej sprjazn se :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma dej no ti si sam fouš unim k majo bolše 125-ke k ti. Pač nimas kej sprjazn se :krneki:

Jaz nisem fouš nikomur za navito in hitro 2T 125ko in si lahko kupim motor z neomejeno kubikažo. Če bi si tega želel bi si tudi ga, ampak sem ena redkih izjem izgleda. :)

Te navite 125ke nimajo dolgega roka uporabe in žrejo najmanj toliko kot 600 kubični motorji. Njihova prednost je le v tem, da jih na hitro sfriziraš in obideš zakon glede omejitve kilovatov. Če bi zakon glede homologacije zares spoštovali jim sploh ne bi smeli izdat homologacije, ker je poseg povečanja moči preveč enostaven in prepoceni. Ravno zaradi tega potem letijo očitki o tem da 125 ke letijo kot 500 kubični motorji. Honda npr. je že zdavnaj ukinila NSRjko in uvedla 4T CBR 125, ker NSRjka nima smisla- zaprta je švoh, odprta krši zakon!!! Glede na zakon o največ 11KW pri razredu do 125 kubikov, bi morali pošteno premislit kateremu 2T motorju bi sploh še izdali homologacijo.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju bi bilo prav, da bi se lahko z B kategorijo vozilo samo skuterje, to se pravi 125cc motorje, ki imajo avtomatski menjalnik (brezstopenjski, variomat, če hočete). Ti skuterji gredo max 105 kmh/realnih, so enostavni za vozit in so zelo praktični. Če se hočeš legalno normalno vozit okoli po mestu in okolici, je legalen 50cc moped brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju bi bilo prav, da bi se lahko z B kategorijo vozilo samo skuterje, to se pravi 125cc motorje, ki imajo avtomatski menjalnik (brezstopenjski, variomat, če hočete). Ti skuterji gredo max 105 kmh/realnih, so enostavni za vozit in so zelo praktični. Če se hočeš legalno normalno vozit okoli po mestu in okolici, je legalen 50cc moped brezveze.

S tem se strinjam. Promet bi se precej sprostil, saj bi precej ljudi zamenjalo prevoz. Da bi za skuter delali izpit A kategorije je brezveze, ker je prevelika razlika med skuterji in motornimi kolesi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponekod v tujini -Nemčija res lahko vozijo z B 125 ccm vendar z omejitvijo na 8KW in max. hitrost 80 km/h pa smo itak na hitrosti, ki jo pri nas dosega večina 50 ccm ropotuljic :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kajste nori al kaj. še za 50kubikov nebi smeli dajat poleg. velika količina ljudi nezna uporabljat kuplunge na mopedih. plus tega si predstavljate nekatere ženske ko so že tak nerodne za volanom v avti da se z neko 125ko okrog vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nisem fouš nikomur za navito in hitro 2T 125ko in si lahko kupim motor z neomejeno kubikažo. Če bi si tega želel bi si tudi ga, ampak sem ena redkih izjem izgleda. :)

Te navite 125ke nimajo dolgega roka uporabe in žrejo najmanj toliko kot 600 kubični motorji. Njihova prednost je le v tem, da jih na hitro sfriziraš in obideš zakon glede omejitve kilovatov. Če bi zakon glede homologacije zares spoštovali jim sploh ne bi smeli izdat homologacije, ker je poseg povečanja moči preveč enostaven in prepoceni. Ravno zaradi tega potem letijo očitki o tem da 125 ke letijo kot 500 kubični motorji. Honda npr. je že zdavnaj ukinila NSRjko in uvedla 4T CBR 125, ker NSRjka nima smisla- zaprta je švoh, odprta krši zakon!!! Glede na zakon o največ 11KW pri razredu do 125 kubikov, bi morali pošteno premislit kateremu 2T motorju bi sploh še izdali homologacijo.

LP!

z nobenim tvojim postom se ne strinjam. si kot nekateri ki mislite da če gre motor mal hitrej da je tist ko ga vozi kr za zapret oziroma kaznovat. 125ccm je razred ki se v noben primeru ne smatra več kot kot H kategorija. Tisti ko imamo enkrat 125ccm že vemo neki o motorjih pa neki izkušenj že tut pridobljenih. velik bolš je če motor potegne tak ko je treba. ko je treba po domače povedan spizdit takih situacij je v naših moto krogiih na vsak meter ki ga prevozimo. in če je motor zaspan je to vlk problem. velik nesreč se dogaja zle s temi sesalci. starejši imajo mnenje da je čist dost kulk gre pol ga pa prehiteva tovornjak in ga dobi pod kolese raun zaradi tega ker ne morš pobegnat. če si pametn lahk maš pod ritjo kamot 32km ali več in jih znaš pravilno izrabit.

ne udobravam da se predelujejo sesalci ki spadajo v območje hitrosti 45KM/h ampak 125ccm odobravam da so motorji odprti

če me nisi razumel naj strnem : motor more it pa ne za to da boš divjal ampak včasih to lahk tut reši glavo. će si kupiš motor da boš divjal pol je pomoje bolš da vložiš v delnice pa gleaš vsak dan kak rastejo pa padaja je tut adrenalinsko

sam mam zaprto nsr-ko pa da ti powem je to en vlk križ če motor ne gre. pa nism nikol divjal pa nikol nism delu bedarij po cesti sam blokado bom dal vn ravno zaradi takih mamik in atekov ki te včasih spregledajo ko so že usmerjeni v tvoj bok . tu se pa pol pokaže ka je bolš met oddprt al zaprt motor

Popravljeno . Popravil DIESEL
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju bi bilo prav, da bi se lahko z B kategorijo vozilo samo skuterje, to se pravi 125cc motorje, ki imajo avtomatski menjalnik (brezstopenjski, variomat, če hočete). Ti skuterji gredo max 105 kmh/realnih, so enostavni za vozit in so zelo praktični. Če se hočeš legalno normalno vozit okoli po mestu in okolici, je legalen 50cc moped brezveze.

S tem , da bi bilo dovoljeno voziti le 125ke (skuterje) z variomatom, bi naredili krivico generaciji, ki je skoraj doktorirala na tomosovih 4-kah, da ne govorimo o tem , da je na podeželju še vedno skoraj pri vsaki hiši ena tomosova 4-ka, vozit pa jo znajo tako fantje in dekleta pa ati in mame, (in stari ati :) Sklopka in prestave pa jim ne predstavljajo kakšne ovire. mislim ,da bi po mojem moralo biti merilo št kilovatov in to, da je se motorja ne da sfrizirati (oz ga je zelo težko) , se pravi da je štiritakten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slej ko prej bo 2takt razred izginu . trenutna slika je takšna da je 4 takt stroj z nekje 10kw počasna zadeva. današnji avtomobili tovornjaki dosegajo visoke hitrosti tut ceste so drugačne tako da se ne mormo pogovarjat da je hitrost 100km/h katastrofalno newarna seveda je lahka v rokah nepravega osebka ki ne ve nič o teh zadevah.

se pa ne strinjam s takim zakonom ker motor je le motor in še zdaleč ne morejo rečt da so motoristične izkušnje lahko podarjene to je katastrofa ka dela naša vlada

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z nobenim tvojim postom se ne strinjam. si kot nekateri ki mislite da če gre motor mal hitrej da je tist ko ga vozi kr za zapret oziroma kaznovat. 125ccm je razred ki se v noben primeru ne smatra več kot kot H kategorija. Tisti ko imamo enkrat 125ccm že vemo neki o motorjih pa neki izkušenj že tut pridobljenih. velik bolš je če motor potegne tak ko je treba. ko je treba po domače povedan spizdit takih situacij je v naših moto krogiih na vsak meter ki ga prevozimo. in če je motor zaspan je to vlk problem. velik nesreč se dogaja zle s temi sesalci. starejši imajo mnenje da je čist dost kulk gre pol ga pa prehiteva tovornjak in ga dobi pod kolese raun zaradi tega ker ne morš pobegnat. če si pametn lahk maš pod ritjo kamot 32km ali več in jih znaš pravilno izrabit.

ne udobravam da se predelujejo sesalci ki spadajo v območje hitrosti 45KM/h ampak 125ccm odobravam da so motorji odprti

če me nisi razumel naj strnem : motor more it pa ne za to da boš divjal ampak včasih to lahk tut reši glavo. će si kupiš motor da boš divjal pol je pomoje bolš da vložiš v delnice pa gleaš vsak dan kak rastejo pa padaja je tut adrenalinsko

sam mam zaprto nsr-ko pa da ti powem je to en vlk križ če motor ne gre. pa nism nikol divjal pa nikol nism delu bedarij po cesti sam blokado bom dal vn ravno zaradi takih mamik in atekov ki te včasih spregledajo ko so že usmerjeni v tvoj bok . tu se pa pol pokaže ka je bolš met oddprt al zaprt motor

Z vsem kar si povedal se jaz načeloma strinjam !!!

Vendar glede varnosti in brzine...hhm...o tem se da pa preveč debatirat..in o pameti tudi...:)

Prav pa ni, da se to kategorijo, ki pri nas velja v glavnem za začetnike lahko zlorabi, se pravi, da lahko en 16 letnik takoj po opr. izpitu dobi pod rit skoraj dirkalno mašino, poleg se za tak motor ne plača zavarovanja za realne konje. Vsi ostali ga moramo !!!

Recimo, da bi dal v svoj avto neko blokado ki bi zmanjšala moč iz nehvaležnih 115 KS na 60 KS npr in peljal zadevo na homologacijski pregled, kjer bi mi potrdili da ima res samo 60 KS. Še isti dan bi dal seveda blokado ven in v nekaj letih bi pri zavarovanju prihranil zelo veliko. Močno dvomim, da bi kaj takega bilo izvedljivo in se mi tudi ne zdi prav, da se lahko prodaja motorje, ki jim moč lahko z odstranitvijo blokade tako močno naraste. To je metanje peska v oči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to blokiranje odblokiranje to se dogaja in se še dolgo cajta bo če ne kr skos :)

sistem je tak da hoče folk privarčevat vsak cent na vsakem koraku . To se dela tut v višjih kubičnih razredih ne sam v manjših.

da bi to preprečl potrebujemo še kr neki cajta pa drugačno taktiko. do takrat je pa še tolk časa da verjem da ne bo ne mene pa ne tebe glava bolela ;)

Popravljeno . Popravil DIESEL
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!