Skoči na vsebino

Dolga luč podnevi


drjack_dj

Ali podnevi vozite motor z dolgo lučjo?  

283 članov je glasovalo

  1. 1.

    • Da
      111
    • Ne
      121
    • Odvisno od vremena/lege sonca
      15
    • V?asih!
      36


Priporočene objave

Kadar vozim s soncem v hrbet prižgem dolgo luč, saj si skoraj neopazen, vsaj jaz jih tako vidim kadar vozim proti soncu. Drgač pa malo mešano, odvisno od tempa vožnje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj vidis prej - eno luc med stotimi ali eno luc med nobenimi? kdaj si bolj "viden" ?!

Morda bolj 'izstopaš', viden si pa isto.

tocno ta "absolutnost" je narobe - vsaj v obliki s kakrsno nas silijo. v skandinaviji npr. obstajajo posebne "daylights"; tudi nemci so zaceli to vgrajevati v avtomobile (baje). toliko o tem.

Med 99 črnimi kravami boš v mraku verjetno res bolje videl 1 belo... Kar pa niti slučajno ne pomeni, da bi med 99 belimi kravami tisto eno od prej videl kaj slabše.

imam ravno obratno mnenje, da se z dolgo bistveno poveca vidnost motorja, ze na dalec.

Pač tvoje mnenje - ki je po mojem mnenju napačno. :D

kar se tice mojega padca na glavo: od kje mislis prihajajo vsi mrtvi na cesti ? dedek mraz prinesel ?

Nanašalo se je na izjavo 'vozniški izpit = licenca za ubijanje'. Še vedno mislim, da je ta izjava čist mimo.

Kar se tiče mrtvih - če boš ti vozil z dolgo lučjo in zaslepljeval ostale, jih ne bo nič manj. Kvečjemu kak več.

in koliko "nesrec" bi lahko bilo manj, ce bi zmedeni, neprespani, pijani, zamoteni, ignorirajoci, objestni ipd. mogoce raje dvakrat pogledali kot enkrat ne ? "zavedanje pocetja" je v sloveniji bore nizko.

Ampak proti tem ti dolga luč čisto nič ne pomaga - zmedeni, pijami, zamoteni bodo še dalje zmedeni, pijani in zamoteni - in bodo pač 'pozabili' pogledat.

Tisti ignorirajoči in objestni pa bodo tudi ostali ignorirajoči in objestni - morda bodo še malo bolj.

sedaj mogoce razumes mojo izjavo; me pa cudi, da moram to ravno tebi pojasniti - ali sem pac narobe domneval, da imas dolgoletne izkusnje v prometu.

Kar se tiče izkušenj - ja, imam jih kar nekaj. Zato pa vem, da so dolge luči tudi podnevi moteče.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kje ste s pametjo?!?! Z dolgo lučjo samo slepiš druge! Že tako se mi ponoč včasih kšn pred mano kr mal zasmil k mam luč ravno v višini njegove zadnje šipe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa običajno vedno vozim podnevi z dolgimi,sploh če je sonce( razen v koloni in pa seveda v tunelih.)

In to zato, da izstopam!!!

LPD

p.s.

Pa da mi ne bo kdo spet o pameti....!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMK, vozim ob jasnem dnevu z dolgo lucjo, zato da sem VIDEN. Ne bo pa me nihce preprical da zaslepim druge udelezence v prometu sredi soncnega dne, ko sonce pripeka, ko imas 1000 odsevov sonca od raznih odbojnih povrsin (ki dejansko zalepijo), ko so vsi vozniki zaspani ali munjeni od vrocine... Ne bom bolj papeski od papeza, krsim predpis, to vem, ampak to delam zato, da me tista mamika ali pac kdo ze, za volanom, na dalec vidi in si misli: glej ga idiota z dolgo lucjo. NAMEN DOSEZEN!! :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMK, vozim ob jasnem dnevu z dolgo lucjo, zato da sem VIDEN. Ne bo pa me nihce preprical da zaslepim druge udelezence v prometu sredi soncnega dne, ko sonce pripeka, ko imas 1000 odsevov sonca od raznih odbojnih povrsin (ki dejansko zalepijo), ko so vsi vozniki zaspani ali munjeni od vrocine... Ne bom bolj papeski od papeza, krsim predpis, to vem, ampak to delam zato, da me tista mamika ali pac kdo ze, za volanom, na dalec vidi in si misli: glej ga idiota z dolgo lucjo. NAMEN DOSEZEN!! :photo:

in kako naj jest kot avtomobilist dosezem namen da mi nebo v glavo svetu???

(lej ga idiota, z dolgo lucjo.....in ga nalomis....in nima vec dolge luci....namen dosezen????????????)

upam da ne

hm...

v bistvu ga spustim (napodim) naprej...

a motoristi torej vozjo hitrej, ker jih avtomobilisti podijo

ker z dolgimi pa ze nebos za mano vozu

vozi se 2x hitreje...dej mi mir.... po GAASIIIIIIII

avtomobilisti vsega krivi ? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tehnično brezhibno nastavljene dolge luči slepijo ostale udeležence v prometu. Zato obstajajo zasenčene luči, ki NE slepijo ostalih udeležencev v prometu.

D.

D., ob prvi priliki ti pridem plačat pivo k ML!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Care to explain this post or are you just being stupid? :hmm:

vozim oboje

avto in motor

in v obeh primerih bi se rad obnasal dostojno na cesti

pa zdej nevem :blush:

a nej kot motorist vozim z dolgimi

ce mi pa v avtu najedajo motoristi z dolgimi

lucmi seveda :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa prebiranju vseh 10 strani tongue.gif teme o dolgih lučeh med vožnjo z takoimenovanimi enoslednimi vozili ali po domače z motocikli je vsakemu jasno da sta se oblikovala dva tabora. Prvi zagovarjajo vožnjo z dolgimi lučmi da so "bolje" vidni, drugi pa vožnjo z zasenčenimi. Moje mnenje je sledeče.

Pri vožnji ponoči, ko NI nikogar nasproti ali pa pred tabo pa naj je v avtomobilu ali pa na motorju se "lahko" vozi z dolgimi lučmi. Če se kdo od udeležencev pripelje nasproti ali pa mu vozimo za ritjo preklopimo na zasenčene luči, ker lahko v nasprotnem primeru zaslepimo voznika. Vsi vemo da se nam še nekaj sekund po tem ko pogledamo v močno svetlobo pojavijo "črne" pike , kar je še posebej nevarno ponoči, ko je zenica bolj razširjena kot podnevi in sprejme več svetobe. To ima lahko za posledico da spregledamo recimo žival ki teče čez cesto, pešča ki hodi ob robu cestišča ali pa kakšno oviro ki se lahko na cestišču pojavi(kamenje, veje, razni drugi predmeti odpadli iz vozil). Če je cesta mokra se svetloba odbije tudi s tal in s tem še poslabša situacijo. Kaj se zgodi pri "slepi vožnji" ob kritičnih trenutkih mislim da ni treba nikomur razlagat, zato v takih primerih NIKOLI Z DOLGIMI LUČMI!!!

Pri vožnji podnevi pa je stvar dosti bolj zapletena, da pa ne bom izpadel preveč pameten bom napisal na kratko. Poskusite vozit tako da ne ovirate drugih. Ponavadi se vozi z zasenčenimi lučmi, če je sončen dan in imamo sonce v hrbet lahko preklopimo luči na dolge. Če nam nasproti vozeči blendajo to lahko pomenita samo 2 stvari. Ali je pred nami radar ali pa druga možnost da smo "dovolj" vidni in s tem oviramo druge udeležence ker jih slepimo.Res je da smo bolje vidni ampak razlika pa ni tako velika. Če ne veste kako močan je vas žaromet lahko prosite prijatelje in znance da se zapeljejo nasproti vas ali pa se vozite za njimi. Oboje ponovite z zasenčenimi in dolgimi lučmi ob različni vremenskih situacijah (sončen dan, oblačen dan, sonce v hrbet, sonce nasproti, večer, noč) in jih potem povprašate kako moteči ste bili. Imejte tudi pravilno nastavljeno višino žarometa. Sicer pa ima vsako vozilo različno višino, parabolo in moč žarnice, tako da je lahko stvar kočljiva. Nek žaromet je lahko nižji in ima slabšo žarnico pa ima lahko potem zaradi parabole močnejši snop svetlobe ki ga oddaja.

Podnevi z avtom vedno vozim z zasenčenimi, ponoči včasih prižgem dolge, ne pa vedno. Če ponoči kdo pripelje nasproti ali vozim za nekom imam vedno prižgane zasenčene. Se mi zelo poredko zgodi da pozabim ugasnit ko gre kdo nasproti. Z motorjem pa se bom vozil tako kot sem napisal zgoraj. Ponoči če bom sam z dolgimi drugače pa z zasenčenimi. Bi se pa znalo zgodit da bom kdaj pa kdaj prižgal dolge ob sončnem vremenu.

LP in veliko "svetlih trenutkov" vsem motosvetovcem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podnevi vozim s kratkimi. Ker je tak predpis. In ker se mi zdi, da bi bila hecna situacija, če bi se vsi udeleženci v prometu (vključno s pešci) počutili tako ogrožene, da bi nažigali reflektorje.

Si pa v kakih slabo preglednih in kriminalno osvetljenih tunelih privoščim eskapado in prižgem žmigovec, čeprav ne prehitevam. In si potem delam utvare, da me bolje vidijo. To "modrost" sem pa pobral od enega starega mačka, ki piše za eno italijansko mopedistično revijo.

Povozil me ni (zaenkrat) še nihče. Morda tudi zato, ker ima pri moji brzini folk običajno od 5 do 17 minut časa, da me opazi in odreagira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bolj VIDEN si!

Znabiti. Yeba pa nastane, če si edini viden. Vsaj meni kot staremu godrnjaču gre včasih na živce, če v vzvratnem ogledalu vidim izključno žaromet tistega, ki vozi za mano, pa čisto nič drugega. In se zgodi, trust me.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znabiti. Yeba pa nastane, če si edini viden. Vsaj meni kot staremu godrnjaču gre včasih na živce, če v vzvratnem ogledalu vidim izključno žaromet tistega, ki vozi za mano, pa čisto nič drugega. In se zgodi, trust me.

Ne boj se, nikoli me ne boš videl v vzratnem ogledalu! :grrr Pa :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boj se, nikoli me ne boš videl v vzratnem ogledalu!

Rad verjamem :)

Ampaq vzemimo, da je v SLO po grobi oceni enih 20.000 registriranih mopedov. Po trenutnih rezultetih te ankete kaže, da cca 45% mpoedistov vozi podnevi z dolgo lučjo. Kar znese 9.000 person. Vzemimo, da jih je 5% ipaq počasnejših od mene in dobimo cifro 450. Pri samo 0,2% verjetnosti, da se nekdo, počasnejši od mene & z dolgo lučjo znajde za menoj in me zaslepi znese to 1 persono. Kar se mene tiče, je to dovolj. Včasih celo preveč. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni se kregajo za oslove sence, eni pa zaradi dolgih luči

kako malo je potrebno, da se začnejo ljudje zmerjati z idioti, nevedneži, tepci itd ...

:-)

Povozil me ni (zaenkrat) še nihče. Morda tudi zato, ker ima pri moji brzini folk običajno od 5 do 17 minut časa, da me opazi in odreagira.

Pepe Munja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisto brez provokacij in zgolj v razmislek moja izkušnja..

kaki dve leti po opravljenem izpitu sem se vozila z dolgo lučjo. pač prepričana da je to bolj varno in sploh kul.. :doze: mislim da je bilo to še v času, ko so se štirikolesniki naokoli prevažali brez prižganih luči...

ko so v rabo prišle zasenčene luči, sem opazila da v morju svetlečih vozil težje ocenim razdaljo in hitrost vožnje motocikla z dolgimi lučmi...ne sicer vedno, ker je pač tako kot smo modro pogruntali da je to, kako močno dolge luči podnevi zaslepijo soudeležence, pač odvisno od miljavžent dejavnikov...

če se motor pelje z občutno višjo hitrostjo kot je omejitev ga zagotovo ne opazim prej kot bi ga z zasenčenimim lučmi....

uporabe dolgih luči sicer nisem popolnoma izključila - uporabljam jo ob priliki za par trenutkov, ko se mi zazdi da me v križišču nasproti vozeči, ki zavija čez moj pas ne utegne opaziti - takrat poblendam (katerokoli oko, pa naj gre za človeško ali živalsko, prej opazi spreminjanje trenutnega stanja - recimo gibanje ali mežikanje )

seveda je uporaba ali neuporaba dolgih luči podnevi prepuščena vsakemu posamezniku - z zavestjo pač, da raba po predpisih podnevi ni dovoljena....najbrz z razlogom.... mogoče celo z razlogom, ki smo ga večkrat navedli v topicu...seveda pa tudi zmerjanje tistih, ki dolgo luč uporabljajo ne zahteva zmerjanja s kreteni in skakanja v luft, pač pa morda zgolj opozorilo, da je to lahko hudo moteče na nekaterih motociklih - kako zelo neuvidevni in egoistični želimo biti po tem ko prejmemo opozorilo, pa je odvisno od posameznika...

je pa.....vsaj za mojo očke, vožnja v naselju ali gostem prometu z dolgimi lučmi res zelo zel zelo moteča..torej - če že uporabljate dolge luči, jih ne uporabljajte vsevprek, ampak pomislite malo na reveže ki vozijo tik pred vami v koloni ali nasproti vam v počasnem prometu..

konec koncev lahko za večjo varnost in vidljivost storimo marsikaj, kar izključuje uporabo dolgih luči podnevi...

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da bomo prišli do zaključka, da tisti, ki smo glasovali za dolge luči, le te tudi ugasnemo, ko bi te znale koga motit in da tisti, ki so glasovali za kratke, tudi kdaj poblendajo, ko se počutijo ogrožene. :hmm:

Je krigl z 2,5dcl piva na pol prazen ali na pol poln? :hmm:

BMK! Eks, pa po novega :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je krigl z 2,5dcl piva na pol prazen ali na pol poln? :hmm:

Niti eno, niti drugo! :) :grrr

Krigl z 2,5 dcl piva je znak, da je skrajni cajt, da se začneš dret proti šanku, da bi še enega. :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!