Skoči na vsebino

Naked in veter!(hurikan ali rahel piš??)


B0stj4n

Priporočene objave

No, povratek na temo je res dobrodošel. Ne dolgo nazaj bi Ledeni tole sranje zgoraj neusmiljeno pobrisal - ampak z leti se najbolj trdni mehčajo in najbolj ledeni topijo.

Kar pa se vetra, mušic in nakedov tiče: vetra ne maram, mušice me motijo samo na skrinu čelade, in tam so itak neizbežne, pa kljub temu vozim nakede. Plastika namreč za moj okus motor pokvari estetsko - kot je rekel tisti 86-letnik: "To je motor in mašina se mora videt."

V osemdesetih letih npr. so nakedi izginili iz proizvodnje. Vsi normalni motorji so imeli vsako leto več plastike. To je bilo v časih ko je iz Kawasakija serije Z nastal Kawasaki serije GPZ in naprej. Ves čas sem sanjal o nakedu in na koncu kupil enduro, ki so bile edine brez plastike - pa še to samo tiste do 650 ccm. Ta velike so imele nekakšne grozovite oklepe, vozniki pa so bili (in so še zmeraj) podobni nekakšnim DON KIHOTOM. Če bi se vozniki velikoh endur videli...

Toliko o mojem estetskem čutu, uporabnost je pa druga zgodba. Veter je smrt (vsaj za moje nevrotično srce), ga pa GIVI šipca odnese ravno toliko kot poloklep. Problem pa je, ker destabilizira balanco, saj je vpeta na vilice, poloklep pa na geštel. Velja pa to samo za motorje z zanič geštelom, ker naprimer na dobrem geštelu (SV 650) mala Givi šipca ni nič pokvarila a mnogo popravila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Če bi se vozniki velikoh endur videli...

Saj se vidijo...na prelazih na stotine... cisto cool.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo se kdo kaj novega in/ali IZVIRNEGA povedal ali bo spet nakladanje v stilu "istro sranje, drugo pakovanje" nadaljevalo temo ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"To je motor in mašina se mora videt."

in na koncu kupil enduro, ki so bile edine brez plastike - pa še to samo tiste do 650 ccm. Ta velike so imele nekakšne grozovite oklepe

:hmm:

BMW R 1100/1150/1200 GS :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi se še rad enkrat zahvalil vsem, ki ste povedali svoja mnenja (na prijazen in tud malo manj prijazen način ;) zelo ste mi pomagali in zato sem tud danes plačal aro za svoj novi motor, in sicer FZ6 Naked. B)

mislim,da sem se pravilno odločo,glede na moje estetske potrebe in namenu vožnje,zdaj pa še samo odštevam ure,do prispetja motorja :blush:

Hvala vsem in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi se še rad enkrat zahvalil vsem, ki ste povedali svoja mnenja (na prijazen in tud malo manj prijazen način ;) zelo ste mi pomagali in zato sem tud danes plačal aro za svoj novi motor, in sicer FZ6 Naked. B)

mislim,da sem se pravilno odločo,glede na moje estetske potrebe in namenu vožnje,zdaj pa še samo odštevam ure,do prispetja motorja :blush:

Hvala vsem in lep pozdrav!

Srečno vožnjo in veliko Km,pravilno si se odločil ,zelo lep motor :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ta ponedeljek nekaj km naredil s Hornet 900 od kolega in moram reci, da se, bil zelo presenecen (v pozitivnem smislu) nad ucinkovitostjo originalne dodatne sipe, ki res ni ne vem kako veliko.

Ampak zelo dobro usmeri zrak mimo voznika tako, da voznika ne zadanejo nobeni vrtinci. :OK:

Se pa cuti splosen upor vetra tam nekje nad 120 km/h in naprej kar se potem normalno samo se stopnjuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak bmw je lepši, a ne? :naughty:

FZR je še lepši od obeh sploh, če ma še tastar gištel (sem lani vozil od kolega)-dobro dela!!!!!!!!!! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..že neki časa spremljam tole temo in vidim da so mnenja zelo različna. Ker kupujem motor, in ker še nisem vozu Nakeda, sem mal v precepu, če bi blo to zame al ne, Naked mi je sicer noro lep motor, čeprav je S "udobnejši". Glede na to da je naked zame estesko privlačnejši, in da je cena nekoliko ugodnejša od S, bom verjetno "reskiral in tvegal" z Nakedom. Sicer pa veter mora bit, če ne nismo motoristi.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ejga srečno vožnjo, pa merki desno roko! :OK: :D

Srečno vožnjo in veliko Km,pravilno si se odločil ,zelo lep motor :OK: :OK:

Hvala za želje ;)

Motor je prispel v petek in morem rečt,da je še lepši,zdaj ko ga imam končno v garaži :P

ampak tako srečo kot imam sem ravno ta najlepši letošnji vikend zbolel in se lahko samo v sanjah vozim :cry:

upam da bom jutri al pa pojutrišnjem že lahko naredo nekaj 10 kilometrov,če ne se mi bo še zmešalo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za želje ;)

Motor je prispel v petek in morem rečt,da je še lepši,zdaj ko ga imam končno v garaži :P

ampak tako srečo kot imam sem ravno ta najlepši letošnji vikend zbolel in se lahko samo v sanjah vozim :cry:

upam da bom jutri al pa pojutrišnjem že lahko naredo nekaj 10 kilometrov,če ne se mi bo še zmešalo :?

Baje bo slabo vreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Naked+usnjen kombenizon+dobra čelada=dobra in udobna vožnja do 160km/h. Dalje pol se že moreš malo primit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez šipce sem samo enkrat naredil 200+ km in nato so me tri dni bolele vratne mišice, ko sem montiral šipco je bilo boljše, ampak še vedno je naked (zame najlepši motorji) bolj za šminko in za po mestu... če greš kam dlje je že fak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem šel z nakedom max 230kmh, pa nisem nobenih bolečin v mišicah čutil...

sicer pa se meni zdi, da je z nakedom udobno tja do nekih 140kmh, kar je vsaj 50kmh več, kot nam na regionalnih cestah dovoljuje zakon...

seveda je dosti tega odvisno tudi od čelade. kako velika (oziroma bolje, aerodinamična) je in kako hrupna je. čemur žal veliko motoristov ne posveča neke pozornosti.

velikost, aerodinamične lastnosti in posledični upor imata veze z napenjanjem mišic, hrup oziroma trušč (pa tudi ta je povezan z aerodinamiko) sta pa vsaj meni bila večja omejitev ali motnja kot sila upora...

seveda, razlika je tudi med motorji samimi. nimajo vsi nakedi enakega obtekanja zraka. dovolj na udobju lahko recimo spremeni že 5cm šipice med lučjo in števcem...

sicer pa, kot je že nekdo omenil, ravno naked moped ti da občutje tiste prave motoristične prvinskosti...

torej, navijam za naked, kljub morebitnim minusom na račun visokohitrostnega udobja.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naked ali oklep, večna dilema. Naked je vsekakor lepši, bolj prvinski, skratka nekaj za pogledat. Ampak na koncu pa vseeno zmaga poloklep, na tisti kos plastike pred balanco se pač slej ko prej navadiš, na zračni upor pa nikoli :rolleyes: . Ali pa narediš kot jaz, za vožnjo fazerka, za gledanje in glancanje pa bol d'orka. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi naked, ce ti je vsec. Ce ti bo prevec vetra, bos pa pri naslednji rundi kupil kaj drugega.

Sicer pa lahko recem, da men nad 100 km/h kr fajn piha in da voznja po avtocesti zato ni glih uzitek.

Dons sm sla zarad tega rajs po stari cesti (Sentrupert - LJ) in je blo super - prazna cesta, se lepo u izi peljes tam enih 80, 90... more than enough za nedeljsko voznjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem no..

jest sm se z nakedom peljal že tudi 250 km/h pa ni blo nekega hudega problema..

na cb1300 sem se po AC z lahkoto konstantno 160 vozu-brez šipce..no problem..

sam sem iz SS motorja prešaltal na nakeda..zaradi pozicije..in mi ni problem žrtvovat malo veterne zaščite za ostale prednosti..

kar pa se tiče poloklepov mam pa svoje mnenje..hate them :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!