Skoči na vsebino

Naked in veter!(hurikan ali rahel piš??)


B0stj4n

Priporočene objave

Jaz sem na svojga res montiral sipco z namenom, da bi vsaj mal manj pihal. No, mal sem se zajeb.., ker se pri normalni drzi voznje z nakedom nc ne pozna (do 150 kmh je cist OK). Boljs je, ce se vsedem mal bolj nazaj in se rahlo sklonim (velja za avtoceste). Sipca mi pomaga vsaj tolk, da stevci niso polni music, sipco je pa lazje pucat.

Mogoče se ne pozna pri normalni vožnji z tvojim nakedom, pri precej nakedih pa se pozna tudi pri omenjeni vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I love naked - ne razumem ljudi ki natikajo povisene ali sploh sipce na te motorje - v osnovi so zgresil ko so motor kupoval - ne vedo kaj hocejo oz. ko imas imas alternativa menjavi grda sipa ki sploh ne pase na motor sam da je udobje kao - noge pa se kr totalno mokre v dezju,.... :whistle:

...pozabljate, da nakup mopeda ne pogojujejo vedno želje, ampak predvsem denarnica... in če si nekdo želi dokaj močnega potovalnega motorja, dobi pri nakedu za svojo ceno največ, pač na račun prepiha, ki se ga pa edino s šipico lahko deloma omeji... Beseda "da so zgrešili" je zato malo huda... Primer: Yamaha XJR in FJR - oba zaradi navora in vsega primerna za kam daleč, tudi sedeža udobna, v ceni pa ohoho razlika... podobna razmerja bodo pri BMW, hondi itd...

...tudi sam (če bi kupoval nakeda) bi gotovo reskiral 120 € za najboljšo šipo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pozabljate, da nakup mopeda ne pogojujejo vedno želje, ampak predvsem denarnica... in če si nekdo želi dokaj močnega potovalnega motorja, dobi pri nakedu za svojo ceno največ, pač na račun prepiha, ki se ga pa edino s šipico lahko deloma omeji... Beseda "da so zgrešili" je zato malo huda... Primer: Yamaha XJR in FJR - oba zaradi navora in vsega primerna za kam daleč, tudi sedeža udobna, v ceni pa ohoho razlika... podobna razmerja bodo pri BMW, hondi itd...

...tudi sam (če bi kupoval nakeda) bi gotovo reskiral 120 € za najboljšo šipo...

ferek, očitno je najbolše potovalno sredstvo traktor. a veš kolk navora ma? za izvoz!!!!! Tvoje hardkor potovalne želje ima precej malo motoristov, in večina le-teh pač kupi kar hoče. vsekakor pa motr iščeš v željenem segmentu. in primerjat XJR in FJR je mal dane bogokletno da ne rečem do konca neumno. Fjr (meni grda in prevelika krava) je ipak nek drug nivo motorja kot XJR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez šipce sem samo enkrat naredil 200+ km in nato so me tri dni bolele vratne mišice, ko sem montiral šipco je bilo boljše, ampak še vedno je naked (zame najlepši motorji) bolj za šminko in za po mestu... če greš kam dlje je že fak

niti ne. poglej post od pervy-a spodaj.

sicer pa sem naredil 1600-1700 km v 24 urah z nakedom pa ni problema, tudi 150-160 par ur po AC ni panike.

word.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Pervy-jem in Ice-om. Tudi sam sem z mojim trenutno najhitreje vozil 240. Sicer ima kao "sipco" vendar nad 130 ne dela vec nic koristnega.

Drugace pa kadarkoli sem na avtocesti vozim okoli 160-180 brez problemov z vratom ali cemerkoli drugim (pa nisem ravno droben)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa sem naredil 1600-1700 km v 24 urah z nakedom pa ni problema

Takrat si bil še "mlad". :P

pa nisem ravno droben

Saj to je to, še zračni upor se te vstraši! :P

Drugač sem pa lani nardil cirka 1000 km v 9 urah, pa tut ni blo nobene panike. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takrat si bil še "mlad". :P

kaj lapaš, a ti še enkrat dokažem? :evilgrin:

Drugač sem pa lani nardil cirka 1000 km v 9 urah, pa tut ni blo nobene panike. :D

z dodatkom da gre za tuonota, ki ima zaradi širokega krmila daleč največji upor od vseh nakedov, ki sem jih kdaj vozil.

gre gre z nakedom, ampak ni za nežne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi naked vsaj 1000 ccm(XJR,Bandit.....itd. bmw),prava šipca,prava čelada,prava oprema pravi motorist-velikost rokavic VSAJ XXL,škornjev VSAJ 44+ in teža 90 Kg+ :whistle:

Ich libe naked! :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z dodatkom da gre za tuonota, ki ima zaradi širokega krmila daleč največji upor od vseh nakedov, ki sem jih kdaj vozil.

sploh ni nč tazga..cb1000r bolj piha ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadarkoli sem na nakeda tlačil kakšno šipo, mi je samo bobnelo v čeladi. Popolnoma drugače je bilo pri originalnih maskah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno razmisljam da bi dal na motor nizjo balanso posledicno bi bil bolj sklonjen naprej in verjetno tudi upor vetra manjsi? je pa problem ker so vse aftermarket balanse sirse od original se bojim da bom potem ves veter ujel z rikami'.

aja: naked je ok... to da ni veterne zascite je problem edino v dezju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadarkoli sem na nakeda tlačil kakšno šipo, mi je samo bobnelo v čeladi. Popolnoma drugače je bilo pri originalnih maskah.

Malo fizike ne škodi :) To je zato, ker se natikajo na motor kr neke šipce, ki sploh niso preizkušene v vetrovniku. Zrak ima namreč to lastnost, da se pri večji hitrosti ne pomika lepo preko telesa na katerega naleti ampak se odlepi od le tega, ter se začne vrtinčiti za tem telesom, kar pomeni, da se giblje nazaj in udarja v zrak, ki hoče mimo tebe, zato ti je bobnelo v čeladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno razmisljam da bi dal na motor nizjo balanso posledicno bi bil bolj sklonjen naprej in verjetno tudi upor vetra manjsi? je pa problem ker so vse aftermarket balanse sirse od original se bojim da bom potem ves veter ujel z rikami'.

aja: naked je ok... to da ni veterne zascite je problem edino v dezju.

sej jo odrežeš da ni preširoka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ni nč tazga..cb1000r bolj piha ;)

Ja, mogoče že, ampak cb1000 je totalna rajngla, tak da ne šteje... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno razmisljam da bi dal na motor nizjo balanso posledicno bi bil bolj sklonjen naprej in verjetno tudi upor vetra manjsi? je pa problem ker so vse aftermarket balanse sirse od original se bojim da bom potem ves veter ujel z rikami'.

aja: naked je ok... to da ni veterne zascite je problem edino v dezju.

v bistvu ne bos zmanjsal zracnega upora ampak pri/nad dolocenimi hitrosti zmanjsal pritisk na zapestja; veter te bo bolj "drzal".

kaj???

*griz griz* piranja takoj krvavo meso najde. :P :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! Jz mam neakeda in me zanima, če ve kdo mogoče, kje bi se dalo kupit prednjo šipco. Ker me pri hitrosti nad 160 km/h veter kar pošteno moti¨! Ali pa če ima še kdo kašne druge predelave honde hornet 600

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... naked je edini pravi - prvinski motor (to je moje skromno mnenje) ...

... če se bojite, da vam bo preveč pihalo, izberiti touringa z dobro vetrno zaščito ...

... če vam še tam preveč priha - pojdite na avtobus - motor ni za vas ...

... in preden me popljuvate - zadnjih 10 let vozil 8 let B12 N izvedbo, sedaj pa drugo sezono CB 1300 S (skupaj okoli 80 kkm) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

romeo alfa juliett november golf lima alfa, tak ko vse honde. :P

Koljega aprilialover, zopet prosiš za dvig konkretne porcije batin....Lahko te pa tud na ippon fuknem, če si želiš.... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko te pa tud na ippon fuknem, če si želiš.... :evilgrin:

Ti mi raje ipod kupi. Boljše da te denarnica boli, ko vse drugo... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vapotek pa lih aprilijo moreš z HONDO primerjat?

Sicer pa res kdo pa drugi ko ti ;)

Popravljeno . Popravil Barracuda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!