bernardek Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 sem napisal 200+ km brez h kar pomeni razdaljo; kar pa se brzine tiče pa ga nad 160kmh ni noben gušt vozit, visok sem pa 188 cm kar ima tudi svojo vezo :yes:
oks Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Če bi hotel, da mi ne piha bi se vozil z avtomobilom. Pa saj niste že med tistimi 50+ da vas že malo vetra moti.
rot Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Imel Kawasaki Z 1000 in kar se mene tiče, ni bilo kakih večjih problemov z samim vetrom v vožnji. Glede na to, da se po večini ne vozimo po avtocestah, tudi hitrosti redko presegajo tisto mejo, kjer veter postane moteči faktor v sami vožnji. Lahko pa rečem, da je imel model Z 1000, letnik 2004 problem drugje. Pri športnji vožnji, pri nagibu v levo, je rad nasedal na tačko (na kateri motor stoji, ko je parkiran). Ta je namreč železna, se ne izmika, tako kot tačke za noge in lahko zaradi tega pride tudi do padca.
Port Folio Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 . . . rad primem za rogove . . . ne obremenjujem se z vetrom . . . pa ne vozi se mi + 180 . . . zato naked . . . B)
EAST Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 (popravljeno) . Popravljeno Marec 15, 2009. Popravil EAST
EAST Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 Veter vsekakor ni ovira, tistega ki ovira pa ni m od motorista, pa nisem zaprisežen enemu segmentu motorjev, da ne bo kdo misli, v zadnjem letu imel cestaka, hard enduro, supermoto, naked, piha pa itak povsod, bolj ali manj.
T-boy Objavljeno Marec 15, 2009 Opozori Objavljeno Marec 15, 2009 sicer pa, kot je že nekdo omenil, ravno naked moped ti da občutje tiste prave motoristične prvinskosti... torej, navijam za naked, kljub morebitnim minusom na račun visokohitrostnega udobja. Itaq. :OK: :OK: :OK: Pa se nabildas se... :whistle:
bikez Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Me prav zanima, kak užitek je to, k pri 200km/h loviš glavo, ko ti jo maje k kegl.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Me prav zanima, kak užitek je to, k pri 200km/h loviš glavo, ko ti jo maje k kegl. Sej ne rabiš sedet pokonc, k da maš grable v riti ...
bikez Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Sej ne rabiš sedet pokonc, k da maš grable v riti ... Aha, viš k nisem vedu. Torej moraš bit zvit, kot da ti je slabo. Torej predno greš na motor poješ en srov krompir :)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Aha, viš k nisem vedu. Torej moraš bit zvit, kot da ti je slabo. Torej predno greš na motor poješ en srov krompir :) Vsakemu svoje. Če češ srov krompir žret, ga pa daj ...
Barracuda Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 :topic: :topic: :topic: :topic:
Pervy Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Me prav zanima, kak užitek je to, k pri 200km/h loviš glavo, ko ti jo maje k kegl. če ti maje glavo imaš zaendrek čelado :headbang: sicer pa sem naredil 1600-1700 km v 24 urah z nakedom pa ni problema, tudi 150-160 par ur po AC ni panike. no ne smeš pa bit bolj navajen kauča kot motorja :whistle:
bikez Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 če ti maje glavo imaš zaendrek čelado :headbang: Možno tudi to, imam pa X-lite 801RR
Hornet Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Ni vse odvisno od cene čelade ampak tudi od pozicije na motorju, po vsej verjetnosti pa nimaš nakeda ampak cestaka...
Cartman Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) če ti maje glavo imaš zaendrek čelado :headbang: sicer pa sem naredil 1600-1700 km v 24 urah z nakedom pa ni problema, tudi 150-160 par ur po AC ni panike. no ne smeš pa bit bolj navajen kauča kot motorja :whistle: pr 200 na nakedu ti maje vsako čelado. ne glede na čelado, ne glede na pozicijo. . . une za en drek te pa probajo zadavit s paščkom, in ti na brado/nos/usta tišijo. naked IMHO še gre okrog 150. dost hitrej meni ni blo všeč. vozu sm horneta 600 in bmw r1150r. pač piha. . . Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil Cartman
EAST Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 pr 200 na nakedu ti maje vsako čelado. ne glede na čelado, ne glede na pozicijo. . . une za en drek te pa probajo zadavit s paščkom, in ti na brado/nos/usta tišijo. naked IMHO še gre okrog 150. dost hitrej meni ni blo všeč. vozu sm horneta 600 in bmw r1150r. pač piha. . . 200+ se z nakedom ni nobena težava peljat(tudi brez šipce ne)(z šipco pa itak ne), je pa odvisno seveda tudi od motorja(vsi nakedi niso isti) in nenazadnje se z motorjem dolgo časa ne voziš 200+ tudi če voziš na meji, saj prej pride ovinek, avto, ipd., tako da je vseeno ali naked, ss,... (imel vse in me nikoli ni motil veter, piha pa povsod, da, tudi na cestaku).
suhi Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Meni je pa všeč pihanje, tako da zame pridejo v upoštev samo še nakedi. Kot je napisal nekdo, da še M od Motorist nisi, če te moti pihanje - al si pa star nad 50 pa je to normalno :whistle: Te hitrosti ki so v moji glavi sprejemljive niso problematične. Če ga pa ima kdo namen tiščat 200km/h + dalj časa pa naj nabavi ss ali st. Men do 150 je prav OK in se mi ne zdi nobene potrebe po šipci ali karkoli, za več bi morda pasalo, a se slej ko prej pojavijo ovinki in je veter tako ali tako pozabljen. Vratne mišice bolijo samo nekaj prvih daljših fur v letu, saj je še telo preveč zaležano in nenavajeno. Po tem pa fure 600km+ niso nobena ovira - vrat me ni še nikoli bolel - rit pa vedno :). Ta glede čelade je lovska, saj na vseh piha isto, samo malo bolj glasne so nekatere - a premetavalo bo glavo levo in desno pri 200km/h v vseh primerih pošteno. Zato pa so ovinki in stare ceste! ajd
biker77 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Ta glede čelade je lovska, saj na vseh piha isto, samo malo bolj glasne so nekatere - a premetavalo bo glavo levo in desno pri 200km/h v vseh primerih pošteno. Zato pa so ovinki in stare ceste! ajd to kar si glede čelade napisal ti je ena velika zmota.. in zraven veliko doda tudi obleka.. in ni vsak naked enako (ne)občutljiv na veter če primerjam hondi: cb1300 2005: 200 brez problema, prav tako 240 hornet 600 2004: vse nad 150 je moteče v enaki opravi..
suhi Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 (popravljeno) to kar si glede čelade napisal ti je ena velika zmota..in zraven veliko doda tudi obleka.. in ni vsak naked enako (ne)občutljiv na veter če primerjam hondi: cb1300 2005: 200 brez problema, prav tako 240 hornet 600 2004: vse nad 150 je moteče v enaki opravi.. Jz nisem pisal o nakedih ampak o čeladah - beri pazljivo kolega, pa brez zamere a tokrat je zmota na tvoji strani. Čelade in obleka prispevajo k udobju in seveda delno tudi k veternem uporu, a ne tako drastično kot menjava motorja! Popravljeno Marec 16, 2009. Popravil suhi
rot Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Me prav zanima, kak užitek je to, k pri 200km/h loviš glavo, ko ti jo maje k kegl. Tudi na cestaku ni prav preveč ugoden veter, od 200 km/h naprej,pri pokončni drži. Razen, če nimaš povišane šipce.
biker77 Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 Jz nisem pisal o nakedih ampak o čeladah - beri pazljivo kolega, pa brez zamere a tokrat je zmota na tvoji strani. Čelade in obleka prispevajo k udobju in seveda delno tudi k veternem uporu, a ne tako drastično kot menjava motorja! ne tako drastično, vendar pa kolega, je velika razlika in ne samo v glsnosti same čelade..
perimund Objavljeno Marec 16, 2009 Opozori Objavljeno Marec 16, 2009 s shubertko s1 250 (cb1300, cb1000r, z1000) naporno puli glavo s sharkom rsi z1k 240 b.p. (slabsa celada pomoje) manjsa teza druga aerodinamika 3x manj pritiska I Love naked. Prej skoz S.S. (10let) to zdej z nakedi mi je OK za po cesti,... cruzanje, tiscaje v mejah prezivetja, predvsem izleti,... veter v prsa O.K. edini limit ki ga obutim v primerjavi s S.S. glava zadnji problem (veter - mislim) Je pa obleka velik hec... "gore-tex" b.p. (oprijet) leder D.Laguna mi zacnejo hlacnice opletat k mi niso nikol na S.S. I love naked - ne razumem ljudi ki natikajo povisene ali sploh sipce na te motorje - v osnovi so zgresil ko so motor kupoval - ne vedo kaj hocejo oz. ko imas imas alternativa menjavi grda sipa ki sploh ne pase na motor sam da je udobje kao - noge pa se kr totalno mokre v dezju,.... :whistle:
a79 Objavljeno Marec 17, 2009 Opozori Objavljeno Marec 17, 2009 s shubertko s1 250 (cb1300, cb1000r, z1000) naporno puli glavo I love naked - ne razumem ljudi ki natikajo povisene ali sploh sipce na te motorje - v osnovi so zgresil ko so motor kupoval - ne vedo kaj hocejo oz. ko imas imas alternativa menjavi grda sipa ki sploh ne pase na motor sam da je udobje kao - noge pa se kr totalno mokre v dezju,.... :whistle: Jaz sem na svojga res montiral sipco z namenom, da bi vsaj mal manj pihal. No, mal sem se zajeb.., ker se pri normalni drzi voznje z nakedom nc ne pozna (do 150 kmh je cist OK). Boljs je, ce se vsedem mal bolj nazaj in se rahlo sklonim (velja za avtoceste). Sipca mi pomaga vsaj tolk, da stevci niso polni music, sipco je pa lazje pucat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se