Skoči na vsebino

Uvoz iz tujine-debata


Priporočene objave

Objavljeno

Malo berem tole temo in mi gre kar malo na smeh.Sem od foha (po domače), znal bi kupit rabljen motor in ga tudi sam popravit,od leta 1992 pa do danes sem kupil 9-motorjev,vsi so bili novi in mi ni žal. Vsem bi svetoval raje si kupite manjši ,švohnejši ali s kakšnimi ugodnimi popusti,ampak naj bo to nov motor z garancijo (pa čeprav Korejec).Naj omenim, mogoče pride v poštev še kakšen motor od dobrega kolega ali kakšnega soseda v vsa ostala nakladanja pa NEVERJEMITE!!!! Vsak naj samo malo gre na srečanja pa mu bo vse jasno,bil sem zraven ko je tip z motorjem v Krko zapeljal zjutraj se je šele na motor spomnil,drugi je z zračno hlajenim motorjem gumo palu dokler ni spustila(dobro da je guma počla čene bi mašina),hvala za take motorje ki to preživijo,da sploh ne govorim,o zlimanih (plastikah) ,zašvasanih okvirjih,skurjenih napeljav,zapotegnjenih gištelov itd.PA DOBER NAKUP (obvezno zahtevajte pismeno garancijo,da motor ni bil paden (ali karamboliran)in da so garantirani kilometri.NEPOZABITE pri nakupu rabljenega motorja vzeti sabo nekoga ki se na dotično znamko dobro spozna. :beer2:

Objavljeno

Berem tole temo in vidim, da jamrajo samo tisti, ki v tujini še niso kupili motorja :? Tisti, ki pa so ga so (se mi zdi) vsi zadovoljni! Kaj je na tem? :hmm:

Recimo... Rabljen motor v tujino verjetno ne bo šel kupovat en začetnik, ker ima malo drugačen način razmišljanja(priznajmo), da ne omenjamo takih, ki se po eni sezoni odločijo čelado obesiti na klin... Torej-v tujino (po moji oceni) hodijo kupovat motorje dilerji in fantje(&dekleta, da ne bo diskriminacije), ki so že dalj časa v teh vodah in jih je (po domače povedano) težje nategnit!!

Objavljeno

Lowrenc, motiš se - motorje iz tujine si želijo mnogi začetniki, ker so nekje slišali, da je pa tam vse skoraj zastonj itd ... in tem ljudem potem razni dilerji prodajajo uvožene motorje... bomo videli v naslednjih nekaj letih, kako bo z davki itd ...

Objavljeno

Malo berem tole temo in mi gre kar malo na smeh.Sem od foha (po domače), znal bi kupit rabljen motor in ga tudi sam popravit,od leta 1992 pa do danes sem kupil 9-motorjev,vsi so bili novi in mi ni žal. Vsem bi svetoval raje si kupite manjši ,švohnejši ali s kakšnimi ugodnimi popusti,ampak naj bo to nov motor z garancijo (pa čeprav Korejec).Naj omenim, mogoče pride v poštev še kakšen motor od dobrega kolega ali kakšnega soseda v vsa ostala nakladanja pa NEVERJEMITE!!!! Vsak naj samo malo gre na srečanja pa mu bo vse jasno,bil sem zraven ko je tip z motorjem v Krko zapeljal zjutraj se je šele na motor spomnil,drugi je z zračno hlajenim motorjem gumo palu dokler ni spustila(dobro da je guma počla čene bi mašina),hvala za take motorje ki to preživijo,da sploh ne govorim,o zlimanih (plastikah) ,zašvasanih okvirjih,skurjenih napeljav,zapotegnjenih gištelov itd.PA DOBER NAKUP (obvezno zahtevajte pismeno garancijo,da motor ni bil paden (ali karamboliran)in da so garantirani kilometri.NEPOZABITE pri nakupu rabljenega motorja vzeti sabo nekoga ki se na dotično znamko dobro spozna. :beer2:

Men pa ni recimo do rablene xt ejke če za isti gnar dobim 2 3 let staro tdmko... pač odvisno kok si prpravlen motor iskat. Prepričan sem, da ga boš najdu od enga ateja k se ni velik vozu, oziroma je ravnal lepo z njim... Tud tle mislem da velka večina ravna z motorji lepš kot z ženo, tko da neb smel bit problem. Priznam pa, da zna bit težava kupovat rabljenega športaka, za katere pa že v štartu vemo, s kakim namenom so bili kupljeni.... in kak človek ga kupi :OK:

Lowrenc, motiš se - motorje iz tujine si želijo mnogi začetniki, ker so nekje slišali, da je pa tam vse skoraj zastonj itd ... in tem ljudem potem razni dilerji prodajajo uvožene motorje... bomo videli v naslednjih nekaj letih, kako bo z davki itd ...

Z mopedom iz tujine načeloma ni nič narobe..... ČE pogledamo nemčijo, so celo dražji kot pri nas.

Problem je če se človek ne zna zmenit. Potem te pa itak vsak poskuša nategnit. Razmer v italiji ne poznam, predvidevam pa, da glede na narod, nategujejo še bolj kot nemci... ČE dobiš pismo o nekarambolu in realnih kilometrih ti po moje nič ne koristi, saj boš v primeru uveljavljanja zelo težko kaj dosegel zaradi pravnih barier med državami in posledične ignorance okoli tega......

Objavljeno

... Priznam pa, da zna bit težava kupovat rabljenega športaka, za katere pa že v štartu vemo, s kakim namenom so bili kupljeni.... in kak človek ga kupi :OK: ...

:BUA: Kaj si pa s tem mislil povedati? A zdej, ko sem pa športni motor kupil, sem pa debil neumen, ki ne zna vzdrževat motorja al kaj? No, pa še to mi povej, kakšen človek sem jaz?!! Da se malo bolje spoznam, prepričan sem namreč, da bom spoznal kaj novega :slap:

Objavljeno

prekupčevanje novih mopedov:

[attachmentid=67378]

post-3877-1144748823_thumb.jpg

Objavljeno

:BUA: Kaj si pa s tem mislil povedati? A zdej, ko sem pa športni motor kupil, sem pa debil neumen, ki ne zna vzdrževat motorja al kaj? No, pa še to mi povej, kakšen človek sem jaz?!! Da se malo bolje spoznam, prepričan sem namreč, da bom spoznal kaj novega :slap:

Nisem nič slabega mislil na splošno al pa da bi kak štrajt iskal.... ampak cestaka si kupi pač norec po duši, ki se gotovo ne bo vozil 100 km/h, a ne? velika je tudi možnost da bo vozil po zadnjem, delal burnoute in posledično kdaj pa kdaj padel... Že po črnih statistikah lahko vidimo, da je v hudih nesrečah udeleženih največ cestakov. Tisti, ki si pa kupi npr FJR TDM, Varadero, Stroma, KLE KLV in podobno pa ima verjetno tudi drugačne namene glede vožnje a?

Skratka: večja verjetnost pri rabljenem moptorju je je da bo cestak zgonjen, kot pa turaš. OK?

Objavljeno

Zaradi uvoznikov.....99% je barab, ki kupijo razbite mopije.....mal popravjo.....pol bo pa trdil da je picikato.....pa naj mu mama umre, če ni res....pa otroc kolero dobijo, če ni res....itd.

Sicer pa....ko voli....nek izvoli.

Pa sam še to......cena picikato mopeda v Dojčlandu je enaka ceni pri nas....več ali manj.....poceni je samo krš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....in nihče ne bo uvažal nekaj, kjer bo zaslužil 10 jurčkov.......v to ste lahko prepričani!!!!

Še dobro, da spadam v tisti 1% (mogoce zato ker uvoz motorjev ni moj redni "biznis"). ;)

Objavljeno (popravljeno)

Skratka: večja verjetnost pri rabljenem moptorju je je da bo cestak zgonjen, kot pa turaš. OK?

:grrr Vzemiva primer: Jaz grem z mojo r1 do Portoroža in nazaj, s sabo pa vzamem prijatelja na KLE ali ER 5. Potovalno hitrost bova imela med 100 km/h in 140 km/h. Kateri motor bo bolj zgonjen?

Naj ti povem kar konkreten primer: lani 27. aprila se je odpravila skupinica na Grobnik in nazaj. Bili smo pisana druščina: CBR 600f, Kawasaki ZXR 750, Honda VFR 800, Yamaha XT660 in Kawasaki KLE 500. Potovali smo s hitrostjo med 80 km/h do 140 km/h po navadni cesti izven naselja(divjaki, jebi ga), čez naselje striktno 50 - 60 km/h (vsi, brez izjeme). Jaz sem tankal enkrat na poti tja in nazaj, oni revež s KLE pa trikrat. Pa mi ti povej, kdo je bolj tiščal motor?

Popravljeno . Popravil fp4492
Objavljeno

fp4492-nauš me prepričou, da tvoj moped kuri manj kokr KLE :lol1: Majo mopedi različno velike rezervoarje...

In tega tut ne krojt, da je un s KLEjem 3x toču iz Celja pa do Grobnika in nazaj(če sta v štartu imela oba polne rezervoarje in če sta oba iz Celja, kot ti piše v profilu). Do grobnika pa nazaj maš 400km in ne verjamem, da ma KLE rezervoar za samo 130km :whistle:

Objavljeno

..... Razmer v italiji ne poznam, predvidevam pa, da glede na narod, nategujejo še bolj kot nemci...

Ne bi rekel, kolegu so na vsak način hoteli vrniti IVA in se režali kot nori ob trditvah, da je SLO v EU. Pa ni bilo ravno daleč od meje....

Objavljeno

Lowrenc, maš prav, mal sem pretiraval (mi je miki mauss mal pritisk dvignil, pa ni zamere), ni tankal trikrat, bila pa je razlika v porabi med takrat še mojim ZXR-750 in njegovim KLE 500 nekje 1 - 1.5 l v mojo korist. Dejansko je moj mopi šel 140 v 6. prestavi pri 6 tisoč obratih in je bila poraba takrat nekje dobrih 5l. On je pa mogu kr fajn ožemat svojga (vsaj tako je rekel), kar se je poznalo na porabi. No, da ne bom preveč off - topic, vsak motor je lahko zgonjen (cestni, hard enduro, čoper,tourer) ne glede na to al je uvožen, al "naš". Vse je odvisno od lastnika, tu pa sam mislim, da sem kar pedanten. Prav tako je težko zgoniti Tako močen stroj, če ne divjaš brezglavo po cesti. Kot je že velikokrat zapisano na tem forumu, ko kupuješ motor, si dobro oglej lastnika (Slovenca, Nemca, Italijana, kdorkoli že je) in boš veliko izvedel o zgodovini motorja.

Objavljeno

:grrr Vzemiva primer: Jaz grem z mojo r1 do Portoroža in nazaj, s sabo pa vzamem prijatelja na KLE ali ER 5. Potovalno hitrost bova imela med 100 km/h in 140 km/h. Kateri motor bo bolj zgonjen?

Naj ti povem kar konkreten primer: lani 27. aprila se je odpravila skupinica na Grobnik in nazaj. Bili smo pisana druščina: CBR 600f, Kawasaki ZXR 750, Honda VFR 800, Yamaha XT660 in Kawasaki KLE 500. Potovali smo s hitrostjo med 80 km/h do 140 km/h po navadni cesti izven naselja(divjaki, jebi ga), čez naselje striktno 50 - 60 km/h (vsi, brez izjeme). Jaz sem tankal enkrat na poti tja in nazaj, oni revež s KLE pa trikrat. Pa mi ti povej, kdo je bolj tiščal motor?

Tole kar si napisal pa nedrži čist, namreč pri nas ponavadi cestarji naprej norijo,če imajo srečo se dobimo na dogovorjenem mestu, večkrat pa že med potjo katerega pobiramo!!!!!!!!!! ali v najboljšem primiru samo motor crkne?????:devil: :devil:

Objavljeno

:grrr Vzemiva primer: Jaz grem z mojo r1 do Portoroža in nazaj, s sabo pa vzamem prijatelja na KLE ali ER 5. Potovalno hitrost bova imela med 100 km/h in 140 km/h. Kateri motor bo bolj zgonjen?

Naj ti povem kar konkreten primer: lani 27. aprila se je odpravila skupinica na Grobnik in nazaj. Bili smo pisana druščina: CBR 600f, Kawasaki ZXR 750, Honda VFR 800, Yamaha XT660 in Kawasaki KLE 500. Potovali smo s hitrostjo med 80 km/h do 140 km/h po navadni cesti izven naselja(divjaki, jebi ga), čez naselje striktno 50 - 60 km/h (vsi, brez izjeme). Jaz sem tankal enkrat na poti tja in nazaj, oni revež s KLE pa trikrat. Pa mi ti povej, kdo je bolj tiščal motor?

Vedno so in bodo ekstremi. Večino km naredi pa verjetn vsak sam a ne?

Ne bi rekel, kolegu so na vsak način hoteli vrniti IVA in se režali kot nori ob trditvah, da je SLO v EU. Pa ni bilo ravno daleč od meje....

:kva2: :lol1: :lol1: :lol1: bella italia....... Tet serdžoti so pa res fukjen....

Ni mi jasn zakaj povprečn slovenček ve za države okol sebe, od sosedov pa noben ne ve za nas.... to je pa res žalost

(mi je miki mauss mal pritisk dvignil, pa ni zamere),.

ej, dedc! Brez zamere, no, sem samo mnenja da je bolj tko kot sem napisal.... čist verjamem da so tud cestaki ql pa ohranjeni, sam menim pa da je vseen večja verjetnost d je zgonjen....

OK?

:beer2:

Objavljeno

@miki mauss: OK :yea1:

Ni zamere, samo debata

Objavljeno

trenutno so pri nas cene padle tako da se večinoma dobi motor pri nas dokaj ugodno .. če se le nekaj časa potrpi in išče ..

so pa še vedno nekateri modeli v tujini cenejši; pa tudi izbire je več.. recimo za R6 l99 hočejo tukaj 1.2 mio za 5000€ dobiš 100km od nače zahodne meje l2000 .. ni kaj dosti za razmišljat kaj kupit...

meni se zdi najboljša opcija kupit motor pri koncesionarju - prodajalcu, ki ti da garancijo naredi servis, da račun, itn ...

www.moto.it --- trgovci v regiji Veneto

poglejte si mal cene .. še vedno se splača če tukaj ne najdeš .. ponudba je ogromna..

Objavljeno (popravljeno)

... že dalj časa se ubadam z mislijo, da bi pripeljal iz tujine vozilo ... avto, ampak vseeno ...

... preverjal sem pri mnogih "dilerjih" v SLO, nekatere osebno poznam ...

... zaključek dvomesečnega prebiranja raznih internetnih strani, povpraševanja itd.:

- v EU je trg neprimerno večji, izbira neprimerno večja ... logično ...

- kar je dobro je tudi v tujin precej drago, vsaj tako kot pri nas

- sam nekaj iti na pamet iskat v tujino je tombola (ne veš, če boš kaj našel, stroški precejšnji. Če te stroške všteješ v ceno, si v veliki večini primerom finančno na slebšem)

- naši dilerji v večini primerov sledijo samo zaslužek, tako da kak nateg sploh ni izključen ...

- kaj počnejo z računi, DDV, DMV raje ne bi .... :xx: :xx: :BUA:

- malo je takih, ki te za svojo korist ne bi "nategnili" (ne se zanašat na finto: "ti si moj tanartabulšprijatu" ...) )

... kdor želi naj izvoli ... odločitev je na vsakem posamezniku ...

... jaz bom kupil v SLO ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno

- sam nekaj iti na pamet iskat v tujino je tombola (ne veš, če boš kaj našel, stroški precejšnji. Če te stroške všteješ v ceno, si v veliki večini primerom finančno na slebšem)

Če si moped najdeš na kaki on-line zadevi (E-Bay, ...), se lahko o njem dokaj podrobno pozanimaš, zahtevaš podrobnejše fotke, ... Če si s vsem tem zadovoljen, greš ponj. Če nisi, pač ne.

Mene je moped prišel cca. 500 kSIT ceneje kot bi me takrat prišel podoben (enak model, letnik, prevoženi km, ...) v Sloveniji. In to s stroški vred!

Jaz sem za moj moped, ki je takrat bil 2 leti star in je imel 12000km dal 5400 EUR + 200 EUR stroški + 26400 SIT homologacija. Skupaj 1.370.400 SIT.

Če zdaj pogledam na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), najdem:

letnik 2003, 16000km - 1.690.000 SIT

letnik 2005, 5000km - 1.790.000 SIT

letnik 2004, 15500km - 1.570.000 SIT

Najugodnejša slovenska ponudba zdaj je še vedno 200 kSIT dražja. Za 200 kSIT pa sem jaz pripravljen it na izlet v Nemčijo.

D.

Objavljeno

Zagotovo se splača pogledat tudi čez mejo. Jaz sicer od raznih preprodajalcev motorjev, ki to na veliko uvažajo k nam ne bi kupil ničesar, ker ne moreš vedet kakšen šrot so ti podtaknili.. Bi pa vsekakor pogledal na internetu tudi nemške/italijanaske oglase če bi kupoval motor in se sam zapeljal in videl na lastne oči. Lansko leto sem s kolegom šel v IT po Marauderja 250. Motor je bil kot nov, imel je zglednega lastnika in bil vsaj 1000eur cenejši kot primerjiv motocikel v Slo. Skratka odličen nakup. Pri naslednjem motorju bom vsekakor prečekiral malo tudi nemški/italijanski trg :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup motorja v Italiji, pa me zanima če kdo pozna kakšnen naslov spletne strani! Hvala

Objavljeno

Jaz sem slišal da obstaja finta glede davka.Kupec ga lahko plača v tujini oz.tam kjer je kupil motor ali pa v Sloveniji.Rok plačila je nevem koliko dolg(baje 5 let)Marsikdo ne plača tega davka in je motor lahko cenejši.Nevem pa kako se bo počutil lastnik motorja, ko ga bo obiskal davčni inšpektor in mu zaračunal obresti za par let nazaj od dneva uvoza.Mislim da so si takšne finte pred leti šli sivi uvozniki avtomobilov,pa je bil pol cel hudič.

FINTA ŽE OBSTAJA VENDAR, PREDSTAVLI SI TO DA KUPIŠ NPR V BIGBANGU TV, DOBIŠ RAČUN, KJER PIŠE DA JE BIL DDV PLAČAN, POL TI PA DAVKAR PRIDE TRKAT NA VRATA, DA MORAŠ DDV ŠE ENKRAT PLAČAT, KER GA PAČ BIGBANG NI! :BUA: :blink: :eek: :huh: :hmm:

LP 6

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup motorja v Italiji, pa me zanima če kdo pozna kakšnen naslov spletne strani! Hvala

Moto.it

LP

Popravljeno . Popravil moto_freak
Objavljeno

Sam sem se celo zimo poigraval z mislijo uvoza Honde VFR 800 letnik 2003. Bile so takrat ugodne. Na koncu za isti denar kupil Hondo Hornet 900 letnik 2005 od prijatelja. Pedigre motorja pa sem poznal v nulo....Zaenkrat zadovoljen, verjamem pa, da bi tudi primerno VFR-ko našel v tujini. Odločalo je samo to, da sem lastnika in motor dobro poznal, ter stroški poti v D zame in za prijatelja, ki bi mi pomagal pri nakupu..... :yea1: Je pa res da lahko šit kupiš tako pri nas, kot v tujini. Vsak nosi svoj riziko.... :whistle:

Objavljeno

Pa je kdo od vas že kupoval motor v Italiji ?

Objavljeno

Pa je kdo od vas že kupoval motor v Italiji ?

Zaenkrat kupoval (4x) samo v DE. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!