Vale Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ... če bi meni natla padel še špegu nebi mogel kupiti za 25 000,oo Sit :OK: Mater si car, ker imaš tak drag špegu :rolleyes: A si to hotu povedat, al kaj drugega :hmm: Premza kar kul izračun :grim
Dry Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ti sam pazi, da ti ego ne pade na tla ... takrat bo bolelo in pokalo ... Njegov ego je že na tleh, problem je, da mu ga nihče - kljub njegovem hlipanju in jokacnju - noče pobrati.
xr800 Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Če bi na vse gledal, ga ne bi nikoli imel....... :lol1:
PERO58 Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 A,stroški :hmm: Ne razmišljaj o tem,ker ne boš imel motorja :whistle:
Zx_R Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Bolje da sploh ne seštevamo skupaj, ziher bi bili presenečeni na višino zneska, sicer pa kaj je to proti užitku ki ti ga nudi vsakič ko se vsedeš nanj. Uživajmo dokler še imamo to možnost :yea1: :yea1: , tisti ki je pa nimajo pa jim privoščim da bi izkusili tudi to plat življenja. Pa lep pozdrav v upanju na sončka! B) B)
kOdEbLuE Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 (popravljeno) VT750c2ACE '98 gorivo... 10000km/sezono po 5,2l/100km = 520 l eurosuper * cca237 = cca 125000 pnevmatike... cca 100000 sit/2 sezone = 50000sit/sezono zavarovanje + cestnine+ tehnični= cca 100000sit/sezono servis= cca 25000sit jakne, čevlji, čelade= cca 40 000 na sezono za 2 osebi +ostali stroški ala pijače, kofiči, nočitve v xy krajih = to veste vsi zase kolk kSIT je treba vse skup brez keša k ga ponucaš spotoma ter brez okvar na konjičku.... cca 340kSIT Popravljeno April 18, 2006. Popravil kOdEbLuE
GiGi_1985 Objavljeno April 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 18, 2006 Lep pozdrav! Ti svetujem, da se odlocis za avto. Na motorju bos lahko impresioniral in ubil samo eno sopotnico naenkrat.... V avtu bos lahko to enako naredil s stirimi naenkrat..... Aha, glede stroskov sprasujes, ne koliko naekrat jih fentas.... Ja, z manjsimi stroski jih fentas v avtu.... Aha, tudi to niso spraseval... Stroski? Neprecenjivo...... Si mogoce skrta egoisticna svinja?. In bistvo tvojega posta je? :? Mogoče preveč prostega časa ? To temo sem odprl s tem razlogom, da izven kakšne stroške lahko pričakujem z motorjem, ne zato, da dobim nasvet, kako pobiti čim več ljudi! :angry2: Mrtvih je na žalost vsak dan več! Če sem mogoče skrta egoistična svinja? Odvisno kakor do koga/čega! .) LP GiGi
Sh4doW Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 (popravljeno) Zdravo, bil sem pred dost podobno dilemo ... (nov) avto ali (prvi) motor? Od nakupa slednjega (sredi marca), do vceraj sm denarnco olajsal za cca. 1.4MIO motor (hyosung comet 650) - 999k registracija - 112k oprema (jakna, hlace, celada, skorni, hrbtenicnik) - 250k prvih 1300km - 12k ... poleg tega mam ta tedn se prvi servis + bencin do konca sezone itd., kar nanese skupej tolk, da bo tale prva sezona kr draga. dejstvo, ce bi gledu na dnar, bi se verjetno vozu v "novem" avtu, tko pa mam za sabo ze 1300 precudovitih km na motorju :OK: (in eno napol izpahnjeno ramo :whistle:) kaj sledi v naslednji sezoni, so ti pa ze ostali dost podrobno napisal. Popravljeno April 18, 2006. Popravil Sh4doW
Horatius Objavljeno April 23, 2006 Opozori Objavljeno April 23, 2006 Pozdrav Ko sem prebral zgodbo o upovanju motorja Sh4doW-a sem opazil enako dilemo kot sem jo doživel sam. Ali nov avto in svojemu staremu dodat dobra 2 MIO ali pa si kupiti motor. :? :? :? :? Obveljala je druga opcija: Motor = 1,6 MIO :alien1: Zavarovalnica z AO+ = 100.000 SIT Oprema (čelada, jakna, škornji, .......) = 300.000 SIT Dodatki in čistila = 30.000 Naredil sem šele dobrih 100 km in z gorivom še nisem imel takih stroškov. :? Motorizem je luksuz. Vendar, če se greš ta šport to vzameš v zakup. No money, No funny! :kva2: :worship:
Osama Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Ja stroški... to ti pokvari veselje do vožnje, če si preveč židovske narave. 10.000 km po 8 litrov (moja požrešna XJR žival) je 800 litrov po 300 sit = 240 ksit (bencin bo v kratkem po 300, garant!) Opremo večinoma mam, ker sem star motorist (povdarek na star). Registracija 110 ksit, ker sem 50% bonificiran. Kako moj nov motor žre gume še ne vem, verjetno pa 2 - 3 na sezono, kar je 75 - 100 ksit. Amortizacija motorja (padanje vrednosti z leti): 1. leto 500 ksit, 2. leto 300 ksit, potem pa po 100 ksit. Razna dodatna oprema, ki jo morda namontiram: prtljažnik 22 ksit, kufer mam, amortizer za balanco 120 ksit (hvalabogu nikjer nimajo), Givi šipca 11 ksit, nizka balanca 12 ksit, Akrapovič 400 ksit (al kolk) - huuu Rekapitulacija: draga zabava, priporočam dober bicikl. Nakup 150 - 300 ksit in nobenih nadaljnih stroškov. Prištejte še davek na premoženje (tudi na motorna vozila, pri čemer se bo kakšen pametnjakovič spomnil, da so motorji luksuz!), ki se nam obeta, pa tudi tistega, ki ga boste plačali za stanovanje in bo zato tisti denar manjkal pri proračunu za motor. P.S. Pozabil sem še na servise, kar je 20ksit na leto. V primerjavi s tem, deluje avto praktično na zrak. Je sicer 2x dražji, žre manj (če je dizel), gume rabi 2 kosa na 4 leta, stroškov ni praktično nobenih, zavarovanje je skoraj pol cenejše (iz meni čisto nerazumljivih razlogov, ker z avtom lepo razbiješ drug avto, z motorjem pa v glavnem sebe??!!??) rezervni deli (aftermarket) so cenejši, bremze trajajo dlje...
ciciban Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Bmw r45 letnik 1985 :) Zavarovanje 70K sit Bencin (10000Km, poraba 4,5) 105K sit Gume 30K sit (zdržijo 20000 km) Filter za olje, vsa olja in ostali potrošni material 20K sit (z očetom opravima doma) Amortizacija motorja :P Amortizacija opreme 20K SKUPAJ 230T km ali 23sit/km :OK:
Osama Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Ja, res je, pri starejših agregatih lahko pod postavko amortizacija napišeš le tole :yea1:
Horatius Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Tale BMW R-45 več ne zgublja ampak sam še dobiva na vrednosti. Verjetno pa tud gum ni treba pogosto menjat. Seveda če bi hotel šparat bi zrihtal očetovo JAWO 175 letnik 66 (ima že nove dele sam še za sestavit in prej pobarvat ) stroška za nekje 400 k in evo vozi, vozi. :nono: Ampak to ni to, sploh pa ne za primerjat stroškov z novejšimi motorji (npr. takrat tud sintetike še niso vlival v motorje, svečke pa pa kr Bosna pa je palil). Se pa strinjam z Osamo, ki pravi, da nas bodo še pošteno oželi pri davkih. Pol bo pa čas, da pristanemo na old timerjih in starih vibratorjih med nogami. :wallbash: :slap:
Avatar Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 Glede amortizacije je pa odvisno če želite motor sploh prodajati in kdaj. V nasprotnem primeru ta vrsta stroškov ni pomembna.
SiR Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Glede amortizacije je pa odvisno če želite motor sploh prodajati in kdaj. V nasprotnem primeru ta vrsta stroškov ni pomembna. tudi če ne nameravaš prodati je pa pomembno zato, ker moraš kalkulirat, kako dolgo se boš vozil z njim ...
ciciban Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Amortizacija v primeru, da ne menjavaš motorja pogosto ni tako velika. Res je, da nisi ravno po najnovejši modi, ampak se da kljub vsemu uživati. Osebno so mi bolj všeč starejši motorji, ki so nekako strojniški izdelek in ne toliko oblikovalski. Verjetno samo stvar okusa, ampak se mi nekateri novejši motorji zdijo kot predmet izživljanja oblikovalcev :glare: Pri stroških se takšne oblikovalske finte drago plačajo. Stvari kot so ogledala, žmigavci, nosilci kovčkov so praviloma zelo dragi. Tudi cene plastičnih delov, ki jih je na novejših motorjih čezdalje več, so zelo visoke. Pri kakšnem klasično zasnovanem motorju, lahko servise naredi doma skoraj vsak. Zime pri nas so dolge, tako da je dovolj časa za potrebno in nepotrebno šraufanje. Včeraj sva z očetom ponovno registrirala motor, kar za celo leto znese 57K sit. Tudi cene gum so smešno nizke; michelin macadam (obe)+montaža+centriranje=31Ksit, zdržijo pa dve sezoni (20000km), zaradi manjše moči motorja... Če bi se moral odločiti med avtom ali motorjem bi sklenil kompromis. V primeru, da se motor kupuje za svojo dušo in za potepanja, se da tudi z manjšim ali starejšim motorjem uživati. Če je pa razlog nakupa vožnja do prve gostilne in poziranje, potem pa tudi makina za XX sit ne bo dovolj, kompleksi ne bodo ozdravljeni in tudi lulček ne bo nič večji :devil: suhi 1
Brihta Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 (popravljeno) Glede amortizacije je pa odvisno če želite motor sploh prodajati in kdaj. V nasprotnem primeru ta vrsta stroškov ni pomembna. Dej mal premisl. Ce si dal 3 milijone za njega, pa ce se bos z njim vozil 10 let, je to 300 jurjev na leto. Popravljeno April 25, 2006. Popravil Brihta
Osama Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Dejstvo je, da če kupiš npr. 5 let star ER 5 za 500 ksit, ga boš čez 5 let (če bo enako lep, kar pa je stvar pedance lastnika) lahko prodal za 400 ksit. Cene voznih in lepih motorjev namreč dosti pod 500 ksit sploh ne padejo (zaenkrat). Je pa problem, ko rataš starejši in bolj zahteven, eden največjih problemov pa sta velikost in teža. Meni npr. (185/93) je večina motorjev premajhna in izgleda kot bi sedel na oslu. Tako sem prisiljen v stroške. Se spomnim pred leti enega Črnogorca, ki je bil velik 2 metra in se ni mogel voziti z Golfom kot ves normalen svet, ampak je moral odkartati za Passata (to je bilo še v socializmu, cena je bila precej drugačna).
Avatar Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 Dej mal premisl. Ce si dal 3 milijone za njega, pa ce se bos z njim vozil 10 let, je to 300 jurjev na leto. Kot je dejal Ciciban, če ga ne nameravaš prodajati, potem je cena amortizacije dosti manjša...če sploh. Je pa problem, ko rataš starejši in bolj zahteven, eden največjih problemov pa sta velikost in teža. Meni npr. (185/93) je večina motorjev premajhna in izgleda kot bi sedel na oslu. Tako sem prisiljen v stroške. Se spomnim pred leti enega Črnogorca, ki je bil velik 2 metra in se ni mogel voziti z Golfom kot ves normalen svet, ampak je moral odkartati za Passata (to je bilo še v socializmu, cena je bila precej drugačna). No Osama, saj nisi spet tako velik in težek :) Še jaz s svojimi 187 cm nekako funkcioniram na ER. Sicer je pa opcija enduro, ne? Ampak kakorkoli, XJR bi tudi jaz z veseljem imel.
Osama Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 No Osama, saj nisi spet tako velik in težek :) Še jaz s svojimi 187 cm nekako funkcioniram na ER. Sicer je pa opcija enduro, ne? Ampak kakorkoli, XJR bi tudi jaz z veseljem imel. Velik ali ne - motorji so vsak dan manjši (avti pa večji) in meni so že malo smešni (je pa res, da so zato bolj okretni).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se