Skoči na vsebino

Motor do 750 ccm za do 800k SIT


Saint

Priporočene objave

Da ne nakladam preveč, pri določeni italjanski znamki so me trgovci na.... in zato od njih nikoli ne kupim več nič, kar ima vsaj eno kolo. Kupil pa bi rad motor z naslednjimi lastnostmi:

1. starost največ letnik 1996

2. do 750 ccm (najraje do 500 ccm)

3. do 800k SIT

4. chopper ali cestni enduro, lahko tudi športni ampak obvezno za 2 osebi

5. da lahko po nakupu naredi še najmanj 40 000 km preden se mi sesede

Če ima kdo kako pametno idejo ali predlog, naj prosim piše, da se ne bom še enkrat nategnil tako, kot so me pri neimenovani italjanski znamki.

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

... pri določeni italjanski znamki so me trgovci na.... in zato od njih nikoli ne kupim več nič, kar ima vsaj eno kolo ...

... da se ne bom še enkrat nategnil tako, kot so me pri neimenovani italjanski znamki ...

... razumem tvoje ogorčenje, vendar je italijanskih znamk več, zato boš zaradi ene naredil krivico drugim ...

... povej katera je bila, pa boš tudi drugim olajšal izbiro ...

BTW: ... sam imam italijana (morda celo dotično znamko), pa sem vseeno zadovoljen ...

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:quote:... pri določeni italjanski znamki so me trgovci na.... ... povej katera je bila, pa boš tudi drugim olajšal izbiro ...

lp Easyrider

Easy,

nat....l ga je trgovec in ne motor, torej buuu za uvoznika in ???? za motor.

RudiB,

vseeno nam zaupaj svojo težavo s trgovcem, da pomagaš ostalim pri morebitnih težavah.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

... Easy, nat....l ga je trgovec in ne motor ...

... vem, da ga je nat***** trgovec, ampak kljub temu je stvar naslednja:

če trgovec ne pripravi motorja tako kot ga mora, potem je žal zame vprašljiva tudi znamka motorja ... kaj pa misliš, zakaj se je toliko govorilo čez neke italijane ... zato, ker uvoznik NI OPRAVIL niti nultega pregleda motorja, ampak je poslal takšne direktno k trgovcem ... vsi pa vemo, da trgovci po defaultu ne znajo in tudi nimajo pogojev za šraufanje ...

... ERGO: če bomo izvedeli katera znamka, kateri trgovec in vzrok nejevolje bomo lahko tudi potegnili zaključke kako te stvari reševati ...

BTW @Hotschko: ... ne še...

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, ne da bi posploševal, ker lahko da je kateri Italjanski model ok, samo v mojem primeru pa gre za Aprilio (125 Classic) pa za njeno "legendarno" držanje cene. Moj primer:

Kupiš motor za 550k SIT, navoziš 2000 km in ga lahko čez z dve leti prodaš za manj kot 300k (po zadnji verziji mogoče, če ti naredijo uslugo za 200k SIT), saj imajo še vedno zalogo iz leta 99. Torej prodajajo nove letnik 99 po 400k SIT, čeprav nov 02 letnik stane po ceniku uradno 700k SIT, če to niso najdražji kilometri s 125 ccm pol pa ne vem kaj. Torej, vse kar izgleda primerno zame in za mojo boljšo polovico, pa tud da ni lih tahuda endura.

Rudi

quote:

Da ne nakladam preveč, pri določeni italjanski znamki so me trgovci na.... in zato od njih nikoli ne kupim več nič, kar ima vsaj eno kolo. Kupil pa bi rad motor z naslednjimi lastnostmi:

1. starost največ letnik 1996

2. do 750 ccm (najraje do 500 ccm)

3. do 800k SIT

4. chopper ali cestni enduro, lahko tudi športni ampak obvezno za 2 osebi

5. da lahko po nakupu naredi še najmanj 40 000 km preden se mi sesede

Če ima kdo kako pametno idejo ali predlog, naj prosim piše, da se ne bom še enkrat nategnil tako, kot so me pri neimenovani italjanski znamki.

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa sam še ena zahteva, ampak najbolj bistvena:

da bo predlagan motor lahko čez 3-4 leta za vsaj spodoben denar možno prodati!!!!

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Aja pa sam še ena zahteva, ampak najbolj bistvena:

da bo predlagan motor lahko čez 3-4 leta za vsaj spodoben denar možno prodati!!!!

Rudi

Ni problema, ti kar napiši spisek zahtev, pa ima da se upošteva.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravljen celoten spisek zahtev:

1. starost največ letnik 1996

2. do 750 ccm (najraje do 500 ccm)

3. do 800k SIT

4. chopper ali cestni enduro, lahko tudi športni ampak obvezno za 2 osebi

5. da lahko po nakupu naredi še najmanj 40 000 km preden se mi sesede

6. da bo predlagan motor lahko čez 3-4 leta za vsaj spodoben denar možno prodati!!!!

Rudi

quote:

quote:

Aja pa sam še ena zahteva, ampak najbolj bistvena:

da bo predlagan motor lahko čez 3-4 leta za vsaj spodoben denar možno prodati!!!!

Rudi

Ni problema, ti kar napiši spisek zahtev, pa ima da se upošteva.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zahteven kupec ni kaj. ampak saj mislim, da smo bili vsi zahtevni, ko smo kupovali motorje, ampak nikoli nisem pomislil da bi kupil motor za milijon čez dve leti pa bi ga prodal za milijonpetdeset. v redu kupi.

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Da ne nakladam preveč, pri določeni italjanski znamki so me trgovci na.... in zato od njih nikoli ne kupim več nič, kar ima vsaj eno kolo. Kupil pa bi rad motor z naslednjimi lastnostmi:

1. starost največ letnik 1996

2. do 750 ccm (najraje do 500 ccm)

3. do 800k SIT

4. chopper ali cestni enduro, lahko tudi s<caron>portni ampak obvezno za 2 osebi

5. da lahko po nakupu naredi s<caron>e najmanj 40 000 km preden se mi sesede

Če ima kdo kako pametno idejo ali predlog, naj prosim pis<caron>e, da se ne bom s<caron>e enkrat nategnil tako, kot so me pri neimenovani italjanski znamki.

Rudi

osebno ti priporocam Kawasaki KLE - je do 500 kubikov kot si zelis. jaz sem ga imel do letos in ti lahko povem da je vzdrzevaje dokaj poceni, masina pa vzdrzljiva, ampak ce bos nalozil prtljago in deklico ti zna zmanjkovati moci - ce te to seveda ne moti

jaz sem svojega, starega 5 let (april, letnik 1997) skupaj z vsemi 3 kovcki, cca 25.000 km prodal za 800k SIT

zelim ti uspesen nakup

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da na aprilio nimaš kakih dobrih spominov ampak ka pa PEGASO 650?????

by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sm mislu da bi vzel Pegasa sam majo spet racunico, Nov= 1.500k nato ti pa v 3 letih cena skor za 1x pade, rabljen pa bi bil sicer res dober nakup samo, kdo mi bo garantiru dele (lani sem pri Classicu čakal na dele dva meseca), aja pa še en problem, moja draga pr njemu do tal ne doseže (pri 650 ie sicer doseže, sam kaj ke ga sam 2 leti delajo).

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdraulen !

Kaj pa praviš na kawasaki ZZR 600. Mislem da bi ga mogu dobit tam nekje za 800.000 SIT letnik 96,97..sport tourer, lep izgled, dost močen za dva + prtljaga (100KM), malce malo navora v nizkih in srednjih obratih, od 8000obr/min naprej pa vleče ko hudič, neutrudljiv za daljše ture, športna vožnja-če se potrudiš gre tut na koleno, sicer malce mehek in težek za bolj športno vožnjo, letniki od 1993 naprej imajo že narejeno za nastavljanje vzmetenja, mašine delajo in delajo-ob rednem vzdrževanju..150.000+, ni blema.

"No revenge means no satisfaction"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober predlog, hvala, bomo tud za to mal povprašal.

Rudi

quote:

Puzdraulen !

Kaj pa praviš na kawasaki ZZR 600. Mislem da bi ga mogu dobit tam nekje za 800.000 SIT letnik 96,97..sport tourer, lep izgled, dost močen za dva + prtljaga (100KM), malce malo navora v nizkih in srednjih obratih, od 8000obr/min naprej pa vleče ko hudič, neutrudljiv za daljše ture, športna vožnja-če se potrudiš gre tut na koleno, sicer malce mehek in težek za bolj športno vožnjo, letniki od 1993 naprej imajo že narejeno za nastavljanje vzmetenja, mašine delajo in delajo-ob rednem vzdrževanju..150.000+, ni blema.

"No revenge means no satisfaction"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Puzdraulen !

Kaj pa praviš na kawasaki ZZR 600. Mislem da bi ga mogu dobit tam nekje za 800.000 SIT letnik 96,97..sport tourer, lep izgled, dost močen za dva + prtljaga (100KM), malce malo navora v nizkih in srednjih obratih, od 8000obr/min naprej pa vleče ko hudič, neutrudljiv za daljše ture, športna vožnja-če se potrudiš gre tut na koleno, sicer malce mehek in težek za bolj športno vožnjo, letniki od 1993 naprej imajo že narejeno za nastavljanje vzmetenja, mašine delajo in delajo-ob rednem vzdrževanju..150.000+, ni blema.

"No revenge means no satisfaction"

gianni ke pa boš dobu zzr 600 letnik 96, jest sm mau gledu pa sm sam dva najdu sam sta 93 pa 94 letnik

it's FAZER time

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud obstajajo pri nas, le da so skoraj tako redki kot gobe pozimi (ma kaj niso vsi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, odločitev je padla in moji novci so šli ...............za Cagivo Canyon 500, letnik 99 z 10k km. Razlogi za nakup: predvsem moja gospa, da imajo gospa dovolj nizki sedež pa da se ga da lahko vozit. In še vprašanje: A sm se hudo zaj... al ne tko hudo, če ma kdo kake izkušnje s Canyonom mi lahko kar odkrito pove ... čeprav se ne morem več premislit.

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote: Puzdraulen !

Kaj pa praviš na kawasaki ZZR 600. Mislem da bi ga mogu dobit tam nekje za 800.000 SIT letnik 96,97..sport tourer, lep izgled, dost močen za dva + prtljaga (100KM), malce malo navora v nizkih in srednjih obratih, od 8000obr/min naprej pa vleče ko hudič, neutrudljiv za daljše ture, športna vožnja-če se potrudiš gre tut na koleno, sicer malce mehek in težek za bolj športno vožnjo, letniki od 1993 naprej imajo že narejeno za nastavljanje vzmetenja, mašine delajo in delajo-ob rednem vzdrževanju..150.000+, ni blema.

"No revenge means no satisfaction"

gianni ke pa boš dobu zzr 600 letnik 96, jest sm mau gledu pa sm sam dva najdu sam sta 93 pa 94 letnik

it's FAZER time

Ja..na žalost so redki, na zadnje sm vidu približno leto nazaj v salamoncu letnik 97, črno-sive barve, pa nekajkrat sm zasledil letnik 96. Drugače pa so..sam srečo morš met da ga trofiš. Od leta 97 pa do letos novih niso prodajal, letos imaš pa na slovenski kawasaki prodajni paleti spet ZZR 600...cena pa je za letnik 2002 približno okrog 1.600.000 SIT.Ugodno kajne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm... no ja...

kar se tice moci, zveznosti narascanja moci, navora pa tega canyon ni ravno neki biser, ampak ce nisi pr dnaru nizka registracija odtehta.

dejstvo pa je, da mors bit kr spretn, da ga dobro polagas... skratka, relativno okoren motor po mojem skromnem mnenju.

Speed king

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!