Skoči na vsebino

Sveta trojica (ali cetvorka)


jmirnik

Priporočene objave

Ice: ocitno tema ni bila najbolj razumljiva.. Iskal sem odgovore v stilu: Imel sem suzukija, ki mi je delal samo probleme, zato sem nabavil yamaho, itd.. Kawasaki ima boljsi servis v Sloveniji kot honda, deli za suzukija so dražji..

Pa brez zamere, če težim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem MZ250 ETZ, je bil komot, zabaven za pelat, ampak prešvoh pa rabil je nekaj šraufanja.

Imel sem Guzzija V35, žal predelanega, pa ga še zdaj malo pogrešam.

Zaenkrat še imam kawasakija GPZ600R: Komot za pelat, zadosti moči za solo, za dva pa že malce prešvoh... vsaj glede prehitevanja. Deli relativno poceni.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem Ducatija Monster 600 imam Ducatija Monster 750 ... zaenkrat vse naj ... (jmirnik, a si tako mislil) ...

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem ymaho virago 250, imam virago 535, imel bom... Suzukija? Jaz pravim, da je treba probat še kej drugega. Bolne želje ali pamet?

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel Suzukija,nato Yamaho,zdaj Hondo in če bo še fedra,kdaj drugič upam da Honda,čeprav tudi Suzuki in Yamaha nista bila švoh!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel z APN6. Potem sem imel MZ 250 - poceni, robusten, hecen, žal pa nekoliko zdelan, ker je bil precej star in je zamenjal že nekaj lastnikov. Potem sem kupil Hondo Transalp, ki jo imam zdaj že deveto sezono in je nikakor ne nameravam prodajati... Transalp je motorček, povprečen na vseh področjih, pa prav zaradi te univerzalnosti taaakooo zabaven in vedno zanimiv za vožnjo...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Popravil/a - transalp dne 28/05/2002 ob 19:51:05

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel yamaho virago 250, imel kawasaki en500, mel suzuki gsx1100e, mam suzuki gsf 1200 (falot). Servis na štajerskem najslabše suzuki.

Nekoč bi pa zelo rad imel triumpha speed triple. No tudi x-11 honda bi bla o.k.

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Imel yamaho virago 250, imel kawasaki en500.

lp, Onim

Glih ta dva me zanimata, plusi in minusi obeh, predvsem pa vožnja v dvoje in vožnja prtljage na teh dveh motorjih?

Saj vem, da se dva lepše peljeta na večjem motorju, ampak $$ so omejeni.

Znanje je omejeno, neumnost je brezmejna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti odgovorim za virago 250, ki sem ga vozil dve leti. Moram reči, da sem bil z njim bolj zadovoljen kot sedaj s 535, razen da ma ta, hvalabogu, več konjičev. Res, 250 je zame udobnejši (187 cm), za sopotnika pa sploh, saj ima stopalke precej nizko, ne pa kot 535, kjer jih imaš zaradi cevi dušilcev skoraj kot na sportaku. Sicer je pa za prtljago tako kot vsak čoper. Vložit moraš denarce v solidne torbe, pa prtljažnik, pa še eno na tank, pa ni problem it za teden ali dva na morje. Res mu ne manjka ničesar razen moči, ki jo je pri polno naloženem motorčku in dveh osebah zanesljivo premalo. EN500 ne poznam, ampak ziher je boljš vsaj zaradi moči, ki pa tudi nekaj šteje, ne?

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel MZ ETZ250. Super za začetek, porabi ne nč (meni 3,5-4l/100km). Skor brez vdzrževanja. Pa s kufrom v dveh se je dalo zlo daleč prist, predvsem počasi.

Zdej s CBRko se mi zdi kukr, da delam za motor glede vzdrževanja. Pr MZju zadnja guma 8000 SIT, pr temu zdej 30k SIT. Ratala prešvoh v nižjih obratih drgač pa super zadevca.

Ko bom velik pa Honda CBR1100XX Blackbird pa tudi če bo treba drobtince jest in deževnico pit.

Once a biker, always a biker!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... ja takole: Virago 250 je zame kar vredu začetniški motor, čepraj ima določene hibe. Predvsem končna hitrost in pospeški so slabi, sploh pa v dvoje (večinoma sem vozil v dvoje). Tudi poraba je pri tiščanju motorja v dvoje kar velika (pri meni 5,5 do 6 litra/100km). Zgleda kar kul, a gre komaj kaj več kot electronic. Sedi se dokaj udobno, tudi sovoznik(ca), čeprav bi potreboval kakšno naslonjalo. Meni je motor toliko kuril, da sem se na 1,5 ure moral ustavljat na petrolu.......pa se malo spočit in pretegnit. Vozil sem tudi 535 in je res glede položaja sedenja slabša kot 250, a ima boljši motor (moč in navor).

EN je pa zgodba zase. Zelo dober motor, dokaj nizka poraba, za tak stil motorja precej "športen" tip motorja - se rad vrti, a po drugi strani tudi 60km/h v 6. prestavi ni problem. S prijatlom bila na Grossglocknerju brez problema. Moči ima ziher dovolj. Sedenje spredaj je bilo zame fantastično (kasneje montiral stopalke, ki so bile pomaknjene cca. 20 cm naprej), zadaj pa še boljše (malo slabše z originalnim naslonjalom, a si drugega naredit - takega bolj hard core - ni noben problem). Problem pri en je samo, da je pri bolj "agresivni" vožnji premehak in ga kar nekako zvija, a motor ni namenjen takšni vožnji. Tudi mašine slišim, da so kar trpežne. Priporočam en500. Če bi spet šel na čoperje bi ga tudi jaz zagotovo kupil (ugodna registracija/moč), vse ostalo je dražje.

... aja skor bi pozabil: imel sem viragota 92letnik in en 93letnik s 50km, litimi platišči, kroman sprednji blatnik... mislim da so te delali do nekje 95, potem so pa mašino spet mal prerihtal, pa drugačna karoserija, pa špic felgne.... Poskusi dobiti kakšnega dobrega en, ne bo ti žal. Pospeške ima pa ziher kot virago 750 (preizkušeno iz križišča, večkrat).

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam rolerje (rolerblade), imam kolo (wheeler), imam motor (Honda Transalp). Moj prvi motor

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Poskusi dobiti kakšnega dobrega en

lp, Onim

Hvala, tudi sam vedno bolj razmišljam o EN 500. V igri je še Hyosung Aquila 250, predvsem zaradi nižje cene in mlajših motorjev, pa še lep je.

Za kakšen denar se dobi EN 500 letnik 93-95 in ali nimajo toliko stari motorji že preveč prevoženih km?

Znanje je omejeno, neumnost je brezmejna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

.... ja takole: Virago 250 je zame kar vredu začetniški motor, čepraj ima določene hibe. Predvsem končna hitrost in pospeški so slabi, sploh pa v dvoje (večinoma sem vozil v dvoje). Tudi poraba je pri tiščanju motorja v dvoje kar velika (pri meni 5,5 do 6 litra/100km). Zgleda kar kul, a gre komaj kaj več kot electronic. Sedi se dokaj udobno, tudi sovoznik(ca), čeprav bi potreboval kakšno naslonjalo. Meni je motor toliko kuril, da sem se na 1,5 ure moral ustavljat na petrolu.......pa se malo spočit in pretegnit. Vozil sem tudi 535 in je res glede položaja sedenja slabša kot 250, a ima boljši motor (moč in navor).

GSF {Genuine Suzuki Fun}

kakšnega viragota si imel ti ne vem. Moj pokuri POL MANJ kot je tvoj. Nisem ga spravil še preko 4 litrov(mestna vožnja ali pa samo avtocesta in 100+) sem ga pa že pod 3 in to celo s polno obremenitvijo(cca200kg).

Zadnji naslon mislim da je obvezen ,čeprav ga jaz (še) nimam imam pa zato povečan sovoznikov sedež ker origanal je kot bi sedel na cokli od palete. (Velikost 10*15cm). Skratka sem zadovoljen z njim edino kar je da sem najbrž prevelik za njega(mogoče) oz. ni to tip motorja za mojo počutje, čeprav sem naredil v 10 urah 670km(dubrovnik-ljubljan 1. maj.) Upam da bo čas in denar da si letos z njim privoščim DOLOMITE, za najmanj tri dni in če si mi to posreči me čaka enkrat v avgustu še BRNO na češkem. Tako da kar se motorja tiče se ne bojim da bo nagajal.Prevoženih 17kkm BP. Servise delam sam (olje filtra svečki), ventile in kaj takega pa Elisa oz kdo drug ob koncu te sezone oz ko bo potrebno. Zaenkraat dela in če dela ga ne mislim šraufat.

Sonce naj sveti vsak dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj moramo tuki zgodovino mašga voznega parka napisat ?

APN6

JAWA 350 TS

CTX 90E

GILERA SP02 125 rac

PUCH 50

SUZUKI GSX 750 E

APN 6

---------------------

kupujem: HONDA VFR 750 94-97 NAJ JO ŽE KDO PRODA !!!

... če ne bo(v kar močno verjamem) pa kaj drugega za do 1 M sit konec sezone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel ATX-a pa sem se gonu z njim po terenu pa je zgorel pa so mi v TOMOSU dali še enga pa sem ga prodal pa kupu GILERO SP02 pa bil z njo zadovoljen dokler nisem dal prjatlu z provat pa jo je razbil pa sem 10 let čakal na kej drugega in končno dočakal CBR-ko 600 pa sem z njo fulllllllllllllll zadovolen !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel APN6-no comment, potem SUZUKI RM 125, noro, ampak se mi je zahotelo motorja, s katerim bom lahko šel še kam drugam kot na progo ali na neobljuden teren, pa sem skrampal skupaj za XT 600, ki mi je kmalu ratal prešvoh (predvsem prepočasen), pa sem kupil HONDO VFR 400 RR, ki je čudovito fajn letela za svojih 400 ccm, pa sem se naveličal balanco pri tleh iskat in izogibati se makedamov in hrbtenica se mi je zasmilila. Sicer je nisem prodal ravno zaradi teh razlogov, vendar kakorkoli, po štirih letih sem si privoščil SUPER TENERE - zadovoljen. Dost leti za enduro, velik sem dost, če je še moja žena gor se to sploh ne čuti (44 kg, hehe), nobenih tehničnih težav ni z njo- tok tok tok. Če mi bosta pa kdaj slučajno kakšne dobra 2 MIO SIT viška hodila si bom kupil pa DL 1000 V-Strom.

ace

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štartal z avtomatikom, presedlal na CTX 80, preskocil na Hondo XL 500 R (supr zadevca, dokler mi ni olja pokuru, pa mi je stopilo bat...), pol en dan ZXR 750, nato Bandit 600 (!!odlicen!!), zdej pa na Yamahi R6 (Stroj!! z veliko), naslednje leto pa nov model R6 (denarci, denarci...), mogoce pa tudi rabljeno Thunderace 1000...

pozdrav slikarski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa moja kronologija motociklizma:

TOMOS dvojka

MZ 251

YAMAHA FZ 750 - odličen bajk s prvo serijo Akrapovič auspuhom

SUZUKI GSX1100EF - podrtija

YAMAHA YZ 250 - dobra zadevca sam so me kmetavzarji preveč grdo gledal pa sem jo prodal

YAMAHA XTZ660 - ena sezona relaksacije na turing endurci zelo zadovoljen

KAWASAKI ZXR750R - problemi z elektriko najbrš je bil zaleten ko prasica in sem ga takoj prodal

SUZUKI GSX750F - spet ena sezona relaksacije

YAMAHA YZF R1 -

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: pol en dan ZXR 750

EJ robocop kateri letnik zxr-ja plus katere barve pa je bil ta muha enodnevnica?? Če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote: pol en dan ZXR 750

EJ robocop kateri letnik zxr-ja plus katere barve pa je bil ta muha enodnevnica?? Če ni skrivnost?

....he, he, zihr ni bil pol tvoj....Klasicen zelen, letnk '96, tezka mrcina....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!