Skoči na vsebino

Izbira Master Bike 2002


suzuki

Priporočene objave

Dvanajst testnih voznikov moto revij iz enajstih držav (poleg evropskih predstavnikov se japonski, ameriski in avstralski) je na stezi v Almerii (Spanija) izbiralo najmotor leta 2002. Tekmovali so v treh kategorijah: Supersport, Superbike in Open Class. Zmagovalec posamezne kategorije se je uvrstil na finalno dirko za naziv Master Bike 2002.

Povabilu so se opravicili pri Triumphu (kot razlog so navedli pozar v njihovi tovarni v Hinckleyu), MV Agusta (navedli tezko financno situacijo) in Aprilia (niso navedli razloga, spekuliralo pa se je, da se niso hoteli soociti z Ducatijem - menda so po lanskem "porazu" proti Ducatiju prodali precej manj motorjev).

Vsi motorji so bili obuti v enake (ne dirkalne (slick) ampak cestne!) gume, tanove Metzeler Sportec M-1, vozniki so vozili pet krogov, dva za ogrevanje, tri na cas.

V razredu SS so nastopili Ducati 748 R, Honda CBR 600 F Sport, Kawasaki ZX6R (tanovi, 636 ccm), Suzuki GSX-R 600 in Yamaha YZF-R6. Zmagala je Yamaha YZF-R6 s casom 1.46,804.

V razredu SBK so nastopili Ducati 998R, Honda VTR 1000 SP-2 in Suzuki GSX-R 750. Zmagal je Suzuki GSX-R 750 s casom 1.45,706.

V Open Classu so nastopili Honda Fireblade, Kawasaki ZX-9R, Suzuki GSX-R 1000 in Yamaha YZF-R1. Zmagal je Suzuki GSX-R 1000 s casom 1.45,773.

Kot vidimo iz izmerjenih casov, je naslov Master Bike 2002 osvojil Suzuki GSX-R 750 - enako kot leta 2000, lani Suzuki GSX-R 1000. BRAVO SUZUKI! Resnicno drzi "Own the Race Track"!

Ce vas zanimajo tudi casi ostalih povejte, pa bom napisal.

Zanimivosti:

- v kategoriji SBK je devet od dvanajstih voznikov najhitreje vozilo s Suzukijem GSX-R 750,

- le oba Suzukija sta vozila pod 1.46,

- cela rec se je kljub voznji "na ful" koncala brez enega samega padca.

Sicer pa je kompleten clanek o tej zadevi objavljen (s tabelami in slikcami) v vseh tavecjih evropskih motorevijah, tudi v zadnjem Motorradu (st.12/2002) in bo kmalu tudi v njihovem Arhivu clankov na Netu (zal bo tam brez tabel in slikc).

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

KAKO se je pa kej honda odrezala

Katera Honda te pa zanima - CBR 600 ali Fireblade?

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Uuuaaaaa ... to se dobr počutm !!!

Pa ne okol govort !

Hehehe, tudi jest bi se na tvojem mestu!!! Upam, da se tudi bom... nekoc... ko bom velik, bogat in slaven! (no ja, glede na to, da vecji pac ne bom, slava se mi tudi predolgo izmika, potem pa upajmo vsaj na "bogat"... hehehe).

Cestitke, Ike!

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj čmo zdej še rečt:svaka čast!.A čmo zdej spet vsak svoje grable hvalt,pa se zravsat?Jest čem met še zmeri CBR900rr,pa R1,pa DUCATI-ja,pa seveda GSX1000r,pa se mi sedmica na lotu nekam izogiba.Če jo pa slučajno dobim bom naredu svoj primerjalni test,pa vam iz prve roke povem kaj je bolš,povabim pa še IKE-a,Ghost-a,Suzuki-ja,pa še koga za strokovne sodelavce in bomo to ugotovil na terenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki, pa res ni kje v drobnem tisku napisano, da so se testni vozniki "usrali", ko so se na 1000-ke usedli?

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj Suzuki napiši prosim še za Ducati 998R, Honda VTR 1000 SP-2 in ostanek Open Class-a.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, R6 rulz!!! Sej Suze so mocne, sam, k so tok nedizajnrske, premal majo drznih linij....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Če maš podatke mi povej k'r za obe

CBR 600 F Sport 1.47,706

FireBlade 1.46,326

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Daj Suzuki napiši prosim še za Ducati 998R, Honda VTR 1000 SP-2 in ostanek Open Class-a.

Bye

Desmo

Evo vam vsi cajti in najvisje dosezene hitrosti na koncu najdaljse ravnine:

SS:

Ducati 748 R............1.47,876 (232 kph)

Honda CBR 600 FS.....1.47,706 (232 kph)

Kawasaki ZX-6R........1.48,224 (231 kph)

Suzuki GSX-R 600......1.47,170 (235 kph)

Yamaha YZF-R6......1.46,804 (238 kph)

SBK

Ducati 998R.............1.46,109 (258 kph)

VTR 1000 SP-2.........1.48,423 (244 kph)

Suzuki GSX-R 750...1.45.706 (257 kph)

Open

FireBlade.................1.46,326 (254 kph)

Kawasaki ZX-9R........1.47,577 (254 kph)

Suzuki GSX-R 1000..1.45,773 (269 kph)

Yamaha YZF-R1........1.46,466 (257 kph)

FINALE:

Yamaha YZF-R6.......1.46,415

Suzuki GSX-R 1000...1.45,546

Suzuki GSX-R 750...1.45,210

Podatki o dirkaliscu: www.circuitodealmeria.com

Mislim, da je zanimivo pogledati Track records in primerjati z v tem izboru dosezenimi rezultati (ne pozabite: popolnoma serijski motorji, nic posebej nastelani za posameznega voznika in normalne cestne gume!!!). Kapo dol, pravim jest...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res zanimivo. Rezultati niti niso toliko narazen in razmerja niso tako presenetljiva, razen tele 750-ke...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ja, res zanimivo. Rezultati niti niso toliko narazen in razmerja niso tako presenetljiva, razen tele 750-ke...

Bye

Desmo

Hja, mene je pa najbolj presenetilo to, da ima Honda VTR 1000 SP-2 najslabsi rezultat - celo slabsi od VSEH 600tk... Bog ne daj da zraven pomislis se koliko stane SP-2 in koliko npr R6...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....se strinjam, mislm pa, da je vazn tut katera proga bolj ustreza kermu motociklu...CE bi bli na drugacni (drugi) pisti, bi pa kaksen drug prišel do izraza...

So pa res problemi z razlikami v cenah, to je cist bizarno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak fatnje al ni suzuki precej ne vozen? Jest sem ga sicer sem enkrat vozu, pa se mi je zdel res trd, kot da morš za vsak ovink posebi pol preveč delat. Lohk pa da sem se tut svoje honde mocno prevec razvadu ( za 4 leta)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ma, R6 rulz!!! Sej Suze so mocne, sam, k so tok nedizajnrske, premal majo drznih linij....

Opla ... bo treba mal do okulista it in očke dat pregledat .

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hja, mene je pa najbolj presenetilo to, da ima Honda VTR 1000 SP-2 najslabsi rezultat - celo slabsi od VSEH 600tk... Bog ne daj da zraven pomislis se koliko stane SP-2 in koliko npr R6...

Da se je tako opevan motor tako slabo odrezal je pa zelo .

Definitivno si SP-2 ne bom kupu, to pa zato, ker je hudičevo draga ... sam je pa lepa.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Ma, R6 rulz!!! Sej Suze so mocne, sam, k so tok nedizajnrske, premal majo drznih linij....

Opla ... bo treba mal do okulista it in očke dat pregledat .

Pa ne okol govort !

Ma, govorim o superšportnikih Suzijevih, sm mel prej Bandita, pa mi je še vedno med najlepšimi nakedi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hehehe, tudi jest bi se na tvojem mestu!!! Upam, da se tudi bom... nekoc... ko bom velik, bogat in slaven! (no ja, glede na to, da vecji pac ne bom, slava se mi tudi predolgo izmika, potem pa upajmo vsaj na "bogat"... hehehe).

Cestitke, Ike!

Tud jst ne bom večji in slaven tud ne, kar se pa " bogastva " tiče je pa relativna stvar. Motor mi je všeč od prvega soočenja in zdaj je v moji garaži, pa nisem bogataš.

Koliko jih šele vozi R1 ali nove CBR 900 RR, men so pa bolj všeč manjše kubature 600 ali največ 750 ccm. Ti motorji se mi zdijo bolj vozni in imajo manjše stroške vzdrževanja, sicer pa na prosti čas ki ga imam, delam letno od 4000 do 5000 km.

Teh Suzukijev ni veliko in še presneto dobri so, upam in delam na tem, da bova oba cela končala to sezono.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ampak fatnje al ni suzuki precej ne vozen? Jest sem ga sicer sem enkrat vozu, pa se mi je zdel res trd, kot da morš za vsak ovink posebi pol preveč delat. Lohk pa da sem se tut svoje honde mocno prevec razvadu ( za 4 leta)?

Za Hondo je znano, da je zelo vozna in nenaporna in tudi pri Suzukiju se je nekaj stvari spremenilo na bolje.

Lani sem imel GSX 600 R - Corona ( predzadnji model ) in ga je bilo dejansko potrebno peljati malo na silo, je pa šel tam kje sem želel in imel zelo učinkovite zavore. Za GSX 750 R zadnji model, pa lahko rečem, da se vozi lažje kot prejšnji in ima zelo tog in stabilen okvir, ter fantastične zavore.

Pa še nekaj, če hočeš motor vsaj malo spoznat, ga moraš peljat vsaj 50 km, da dobiš pravi občutek.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!