Skoči na vsebino

Izbira Master Bike 2002


suzuki

Priporočene objave

quote:

Ma, govorim o superšportnikih Suzijevih, sm mel prej Bandita, pa mi je še vedno med najlepšimi nakedi...

Tudi jaz govorim o superšportnih Suzukijih in se mi zdijo linije kar OK, le da sem modro bele kombinacije že malo sit.

Sicer pa kar se tiče dizajna imajo vsake oči svojga malarja ...

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

....se strinjam, mislm pa, da je vazn tut katera proga bolj ustreza kermu motociklu...CE bi bli na drugacni (drugi) pisti, bi pa kaksen drug prišel do izraza...

So pa res problemi z razlikami v cenah, to je cist bizarno....

Se popolnoma strinjam! Npr prav za Kawo ZX-6R pise, da se prestavna razmerja nikakor niso ujela s pisto. Konkretno pise: samo en zob vec ali manj na sekundarni strani, pa bi blo precej bolje, a tega ne smejo narediti, ker testirajo cisto serijske motorje.

Nasploh so blazno zanimivi komentarji ob slikcah posameznih motorjev...

Master Bike izbirajo ze od leta 1998. Za stezo v Almerii pa pravijo, da je ena najlepsih pist v Evropi.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tud jst ne bom večji in slaven tud ne, kar se pa " bogastva " tiče je pa relativna stvar. Motor mi je všeč od prvega soočenja in zdaj je v moji garaži, pa nisem bogataš.

...Sorry Ike, sem pozabil ene par smeskotov dodat, da bi videl, da ni bilo tako resno misljeno. Hotel sem le poudariti, da tale zadevica tudi meni ze nekaj casa mesa glavo...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ti meša glavco, pol bojo pa živčki trpeli, ker bo treba precej na gasu šparat.

Ko se vidimo dobiš malo za probat ... pa lep dan želim.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zdaj ti meša glavco, pol bojo pa živčki trpeli, ker bo treba precej na gasu šparat.

Ko se vidimo dobiš malo za probat ... pa lep dan želim.

Z veseljem!!! Tudi ti se imej .

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem odkrit sem od Yamahe R1 pričakoval več, čeprav je v hudem razredu!

Thundercat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Ampak fatnje al ni suzuki precej ne vozen? Jest sem ga sicer sem enkrat vozu, pa se mi je zdel res trd, kot da morš za vsak ovink posebi pol preveč delat. Lohk pa da sem se tut svoje honde mocno prevec razvadu ( za 4 leta)?

Za Hondo je znano, da je zelo vozna in nenaporna in tudi pri Suzukiju se je nekaj stvari spremenilo na bolje.

Lani sem imel GSX 600 R - Corona ( predzadnji model ) in ga je bilo dejansko potrebno peljati malo na silo, je pa šel tam kje sem želel in imel zelo učinkovite zavore. Za GSX 750 R zadnji model, pa lahko rečem, da se vozi lažje kot prejšnji in ima zelo tog in stabilen okvir, ter fantastične zavore.

Pa še nekaj, če hočeš motor vsaj malo spoznat, ga moraš peljat vsaj 50 km, da dobiš pravi občutek.

Pa ne okol govort !

Puzdraulen Ike !

Mene mal zanima ta suza GSXR-750R. Letošnji model je ful drag, kaj pa kej letnik 97,98..kolk ma kej ceno?, a je možno sploh dobrga dobit, pa kako se kej pelje. Je še ta nižji rang registracije, in me ful vleče, pa yamahca R6 tut-ju lahko kej primerjaš?

Sej bi šou na CBR 900 sam so stroški precej večji, končna hitrost, noro prehitevanje in teranje naravnost mi je brezveze. Vožnja v hitrih in počasnih ovinkih in nasploh ovinki so mi v užitek. Mislim da je tako razred do 750 ccm čist dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki GSXR 750R ima že od leta 2000 ko je bil prvič predstavljen gledano v devizah dokaj konstantno ceno. Zaradi male količine teh motorjev jih tudi ni bilo možno kupit na kakšni razprodaji konec leta, saj so jih sproti prodali.

Že teh novih modelov je šlo kar nekaj po tleh, za prejšnji model pa lahko rečem, da je popolnoma drugačen motor od tega in tudi tu boš težko našel kakšnega lepega, prej bi se našel kakšen lep šestotak.

Z ozirom, da pa se zanimaš tudi za R6 pa bi rekel takole. Vsi omenjeni motorji spadajo v isti registracijski razred, od 500 do 750 ccm, bi pa raje vozil R6 kot prejšnji model GSX 750R.

V osnovi sta imela oba prejšnja modela Suzukijev 600 in 750 enak koncept okvirja in iz moje lanskoletne sezone z GSX 600R, moram priznati da je R6 lažje in boljše vodljiv od Suze, pa še boljši agregat ima.

Bolj umirjen in nezahteven je motor, več imaš od vožnje. Z večjo težo ali večjo močjo, je potrebno peljati motor bolj natančno, saj za vsako popravljanje napake porabiš več časa in prostora, pa še stroški rastejo.

Torej, moja hit lista tvojih želj : GSXR 750R ali R6 ali GSX 750R.

Pa ne okol govort !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ike hvala za nasvete, ja tehtnica se bo najverjetneje premikala v smer R6.

Lp, Gianni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

suzuki a maš slučajn podatke tud od prejšnjih let???

by gebre

Imam podatke za zadnja tri leta, lahko gres pa tudi sam v Archiv na www.motorradonline.de in v iskalno polje (Freie Suche) vtipkas "master bike" (brez narekovajev), pa ti bo nasel vse clanke, tudi iz let 1998 do 2001. Zal tam ni slik in tabelc, samo tekstovni del clanka. Kmalu pa bo tam tudi letosnji clanek.

Zgodovina na hitro pa izgleda takole (zmagovalci in piste): 1998 je zmagal Kawasaki ZX-9R (Calafat, Spanija), 1999 Yamaha YZF-R1 (Jerez, Spanija), 2000 Suzuki GSX-R 750 (Jerez, Spanija) in 2001 Suzuki GSX-R 1000 (Jerez, Spanija).

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madona,

ampak se ne morem znebiti občutka, da je Suzuki v Nemčiji izredno močna firma ... a zakaj ?

Zato, ker redno zmaguje na testih, ker ga hvalijo v Motoradu, ker ...

Saj vem, da številke ne lažejo ampak se da teste tako priredit, da enemu motorju bolj pašejo, kot drugemu. Prosim ne se preveč jezit ampak to je pač moj občutek ... tkole iz pogovorov o testih in preizkusih v Motoradu in Nemčiji nasploh... Am I right or am I right ?

Me zanima kakšna so razmerja v uglednih revijah v drugih državah...

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 30/05/2002 ob 10:47:44

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja Hotschko, rekel bi, da imas MOGOCE cisto prav, a tega ZAGOTOVO zal ne bomo nikoli izvedeli... SIcer sem ze povedal, pa vseeno: IMHO je pametno teste (kot tudi vse ostale zadeve v zivljenju) vedno vzeti "cum grano salis".

Prav v tem primeru je zadeva celo se bolj dorecena (morda si na zacetku spregledal, da je ta rec mednarodna - ker je na izboru sodelovalo 12 testnikov iz 11 drzav/revij iz Evrope, Avstralije in US of A), tako, da zna zadeva tokrat zdrzati tudi tvoj upravicen dvom.

Presodi pa sam.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Puzdraulen Ike !

Mene mal zanima ta suza GSXR-750R. Letošnji model je ful drag,

...

Ne pozabi, da so Suzukiji pri nas se posebej dragi (hvala, spostovani g.Odar). V Nemciji stane GSX-R 750 (model 2002) 9999 EUR - kar seveda tudi ni malo, a je precej manj kot pri nas...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!