algo Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 Zanima me kam imate usmerjen pogled v ovinkih (proti izteku ovinka, par metrov pred motor) ? Odkar sem pred leti zaradi peska na cesti okusil asfalt :devil: se večkrat dobim, da buljim :eek: v ovinku par metrov pred sprednje kolo, potem pa je potrebno popravljat ovinek, te preseneti nasproti vozeči, skratka :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PERO58 Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 Zanima me kam imate usmerjen pogled v ovinkih (proti izteku ovinka, par metrov pred motor) ? Odkar sem pred leti zaradi peska na cesti okusil asfalt :devil: se večkrat dobim, da buljim :eek: v ovinku par metrov pred sprednje kolo, potem pa je potrebno popravljat ovinek, te preseneti nasproti vozeči, skratka :slap: Ta napaka te lahko stane padca :slap: Obišči šolo varne vožnje,ne bo ti žal :OK: Do takrat pa usmeri pogled v smer,kamor želiš peljat :eek: Želim ti veliko varnih km :grim l.p Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) Zanima me kam imate usmerjen pogled v ovinkih (proti izteku ovinka, par metrov pred motor) ? Odkar sem pred leti zaradi peska na cesti okusil asfalt :devil: se večkrat dobim, da buljim :eek: v ovinku par metrov pred sprednje kolo, potem pa je potrebno popravljat ovinek, te preseneti nasproti vozeči, skratka :slap: Če si želiš dobro, potem glej veliko bolj naprej kot le par metrov pred sprednjim kolesom, ker boš drugače kam treščil .) Moraš imeti pregled nad "celotnim" dogajanjem pred seboj, če pa gledaš le par metrov naprej tega nimaš. Pozdrav od Roberta Popravljeno April 29, 2006. Popravil Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 dokler si še pred ovinkom vržeš za sekundo pogled na asfalt (luknje, pesek,..) pa obliko ovinka tudi oceniš, se potem pravilno in primerno postaviš na vozni pas, ko se začneš nagibat pa pogled usmeriš ža čim dlje v iztek ovinka, na ravnico... ali pa že ocenjuješ naslednji ovinek ... skratka ... s pametjo in mislimi si tam kjer boš z motorjem dejansko čez 3, 4, 5 sekund .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robert Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) dokler si še pred ovinkom vržeš za sekundo pogled na asfalt (luknje, pesek,..) pa obliko ovinka tudi oceniš, se potem pravilno in primerno postaviš na vozni pas, ko se začneš nagibat pa pogled usmeriš ža čim dlje v iztek ovinka, na ravnico... ali pa že ocenjuješ naslednji ovinek ... skratka ... s pametjo in mislimi si tam kjer boš z motorjem dejansko čez 3, 4, 5 sekund .) Ja tako nekako ja :yes: Algo, ti pride v kri in to potem delaš avtomatsko. Pozdrav od Roberta Popravljeno April 29, 2006. Popravil Robert Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
M@to Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) Ampak pozor! Če boš gledal v iztek ovinka, se pravi predaleč naprej, je velika verjetnost, da ga boš posekal! Motor "gre" namreč tja, kamor gledaš. Zaradi tega prihaja tudi do prezgodnjega vstopa v ovinek, posledica pa je, kot sem že dejal, sekanje ali popravljanje smeri v ovinku, kar zna biti precej nevarno. Nasploh je najpogostejša napaka prezgodnje vstopanje v ovinek. Na cesti ne smeš gledati dirkaške idealne linije, ampak se prilagajaš razmeram. Recimo v desni (sploh nepregledni) ovinek je pametno vstopiti čim pozneje in ga začeti na skrajnem levem robu svojega pasu. S tem povečaš zorni kot in vidiš precej dalje v ovinek kot z desnega robu. Tudi serpentino moraš položiti šele ko prideš s prednjim kolesom do "vrha" ovinka. Tako bo izstop gladek. Če jo začneš prezgodaj se rado zgodi, da na izstop iz ovinka prideš pravokotno na cesto, potem se moraš pa skoraj ustaviti in na nekaj metrih zaviti za 90°. Mučno in nezabavno. Torej, v ovinek ne prezgodaj in s čim bolj zunanjega robu SVOJEGA voznega pasu. Seveda brez pretiravanja, ne z bankine :) Pogled pa, kot je dejal PERO58 tja, kamor, oz. bolje kjer želiš peljati. Se opravičujem, če sem "smart ass", ampak vse je dobronamerno! LP! BTW, se tliklat glem panckat, po pa glemoooooo.... :D :D Popravljeno April 29, 2006. Popravil M@to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 Zadnji čas da prideš na Maksijevo delavnico, kjer boš izvedel teoretični odgovor na tvoje vprašanje in ga sprobal če to res drži tudi na poligonu. Mislim da bo prva že 21.maja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
misty Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 posamezni kamenčki naj te ne motijo, če je pa peska toliko da je asfalt čisto prekrit z njim pa boš opazil tudi če boš gledal dlje v ovinek in ne le par metrov pred motor se pravi da odgovorim na prvotno vprašanje: pogled čimdlje naprej, zaradi nevarnosti na cesti ko se enkrat navadiš boš lahko gledal par ovinkov naprej pa še vedno tistega v katerem si odpeljal 100% zazihr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
semamiz Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 :hmm: Če gledaš preblizu naprej ,se vse preveč hitro odvija in ne registriraš toliko stvari na enkrat . To je isto kot v kinu , če gledaš film s prve vrste in ne dojameš celega platna , tako je tudi na cesti . Glej dovolj daleč naprej in razmišljaj tudi o tem kaj vidiš bližje . Seveda je tudi vse odvisno od hitrosti vožnje. Pa srečno in varno ! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Terminator Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) Sami dobri nasveti, jest pa ne vem kaj delam narobe, namreč v ovinku gledam dol pod zadnje kolo, da vidim če je kej peska al pa madežev, da ne zdrsnem - predvsem pa da vidim kako mi kaj zadnja guma grab pa kok se sprot nuca... :P No ja zdej pa zares. Pogledaš v ovinek ga oceniš, nato hitro poskeniraš - neposredno cel ovinek (pesek, luknje in olje) - tega ponavadi zavohaš če si đek...) nato takoj gledaš izhod ovinka oziroma tam kjer želiš končati - daleč naprej torej - seveda tudi od hitrosti odvisno. Fajn je tudi, če se naučiš gledati z betico levo ali desno, ko se motor pelje še naravnost - t.r. preden sploh začneš zavijati. .) Če znaš angleško pa tole malo preštudiraj... http://motorcyclecruiser.com/streetsurviva...hrough_corners/ ...ker kul članki mal za prebrat pa za razmišljat. :hmm: Popravljeno April 29, 2006. Popravil Terminator Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šokac Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 BTW, se tliklat glem panckat, po pa glemoooooo.... :D :D "Cujte, kam pa te glete v totem dezjuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"? "Mi bi tud sli zlaven, tam kjer ni dezjaaaaaaaaaaa"! .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 No pa mu zaupajmo "skrivnost" katero slišite na MAKSIjevi delavnici: Od 2-6 sekund naprej (torej je gledanje definitvno odvisno od hitrosti vožnje), kar se mi zdi edino logično. Za kak detajl pa pridi na delavnico, naj te ne bo strah, še nobenega niso pojedli, prav tako je nobenemu niso zaračunali :eek: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
algo Objavljeno April 29, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 29, 2006 Hvala za vse nasvete :OK: , se bom pa oglasil tudi v MAKSIjevi delavnici Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno April 29, 2006 Deli Objavljeno April 29, 2006 Zanima me kam imate usmerjen pogled v ovinkih... Toliko je že povedanega, da ni kaj več. Pa vseeno še nekaj; 1) V linijo, ki jo imaš namen izpeljati. 2) Če je ovinek nepregleden, imej "Tretje oko" za ovinkom! :hmm: :grim Pa srečno!!! :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 30, 2006 Deli Objavljeno April 30, 2006 Meni je en izkušen motorist na srečanju reku, da je dobro, da gledaš v črto na cesti, vendar ne tik pred sprednjim kolesom ampak dokler je vidiš v ovinek, baje pomaga pri postavitvi in pri speljevanju ter polaganju ovinka, je pa malo bolj rizkantno, ker se zgodijo tudi psihične motnje in ne veš al bi šou levo al desno :) pol pride pa avto :D no, men je do zdj vedno uspelo, vendar pridem zmeraj na vrh ovinka tako, da če pride avto nasproti je moja čelada pol metra stran in tik pod njegovim ogledalom, tko da če pride kaki norec čez črto je po men...se mi je že zgodil, pa sm sam mau glavo umaknu...jebeno to :BUA: drgač pa adrenalin šopa :OK: :devil: p.s.: zaradi takšnih izkušenj si bom začel svoj adrenalin iskati na stezi... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 2, 2006 Deli Objavljeno Maj 2, 2006 jaz bi predlagal, da "skacete" s pogledom po cesti po namisljeni crti voznje. BTW peljes se tja kamor gledas (dokler nisi "malce" bolj izkusen). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 2, 2006 Deli Objavljeno Maj 2, 2006 jaz bi predlagal, da "skacete" s pogledom po cesti po namisljeni crti voznje. BTW peljes se tja kamor gledas (dokler nisi "malce" bolj izkusen). sj nism mislu namišljeno črto, mislu sm črto na cesti...em...uno BELO :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 2, 2006 Deli Objavljeno Maj 2, 2006 ti bi se v ovinkih vozil po beli crti ?! :blink: ja _enkratna_ ideja, ja. pomisli malo kaj se zgodi ce nasprotivizeci kamijon misli enako. lep pozdrav svetemu petru. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PERO58 Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 (popravljeno) Zadnji čas da prideš na Maksijevo delavnico, kjer boš izvedel teoretični odgovor na tvoje vprašanje in ga sprobal če to res drži tudi na poligonu. Mislim da bo prva že 21.maja Močno priporočam :OK: :OK: Kje pa bo :? Popravljeno Maj 4, 2006. Popravil PERO58 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tati Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 Močno priporočam :OK: :OK: Kje pa bo :? a spet ne moreš spat??? :? :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PERO58 Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 a spet ne moreš spat??? :? :? :? A veš ,da res ne :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mi Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 jst gledam bl daleč naprej....da vidm kaj se dogaja...že za ovinkom seveda pa skačem s pogledom tut mal nazaj tko da vidm seveda kje pelem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 Ja, načeloma gledaš naprej, da vidiš kak kamen al kako pizdarijo na cesti da že prej veš da jo je treba se ognt, vmes pa pogleduješ nazaj, nevem to mi je priraslo in sploh ne razmišljam več, sem pa oni dam prou umes pomozgal in vidu da res gledam nazaj :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
chopper_boy Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 Js osebno u ovinku z levim očesom spremlam črto po keri oz. ob keri bi rad vozu...učas je to tut sredinska črta...drgač pa gledam mal naprej tuk da lahk prav cajt odreagiram če vidim kak pesek al pa kej podobnga.Sm pa ugotovu da bolš da ne gledaš u ovinku preveč u špegu, k sm zarad tega pred parimi dnevu skor po asfaltu drajsu... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mi Objavljeno Maj 4, 2006 Deli Objavljeno Maj 4, 2006 sej jst sicer nism mislu da gledam v špegu.....pogled nazaj sm mislu tko....če gledaš daleč naprej pol pa učas mal pogledaš direkt pred motor .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se