Skoči na vsebino

Viragoti & Intruderji & EN


motomanijak

Priporočene objave

Mene pa zanima zakaj ni omenjenih motociklov več v prodaji oziroma zakaj so jih nehali izdelovati. Pa tako lepi so bili.

Mislim predvsem na motocikle, kjer sediš visoko od tal, okvir gre tudi strmo navzgor, balansa je višja... modeli virago 1100, 750. Saj vem da so jih izdelovali tam nekje od leta 1985. Kaj niso bili prodajno uspešni? Zdaj pa lahko dobiš le drag star-ke...

Pa Intruderji niso glih visoki so pa vseeno lepi. Delajo oz. prodajajo jih tudi ne. Tukaj tudi mislim predvsem na modele 600 in 750.

Ja pa Kawasaki-ja EN 500 so tudi spremenil na slabše. Kje je tisti lepi model do leta 1993. Zdaj je pa vse.

Moti me, da niti eden proizvjalec nima podobnega modela, vsi furajo iste smernice. Pogrešam take motorje v ponudbi.

Kaj o tem menite vi...

MM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim zgolj to, da ni zadostnega povpraševanja. Men osebno taki motorji niso kej preveč všeč, zgleda pa da tud ostalim ne.

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tavelke viagre so kritizirali, da izgledajo preveč eighties... disko scena pa to.

OK, tud jest pogrešam spredn del geštela pr njih pa spredn cilinder mal preveč naprej štrli, ampak OK...

Intruderja 600 nejbrž še delajo, ampak ne vem če ga še kej uvažajo k nam. Sicer je pa 800 enak kot 600.

Sicer se da pa vsakega predelat...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

virage je zamenjala drag star-linija (650,1100,1600),intruderja 750 je zamenjal 800,600 je bil brezveze,ker skoraj enaka cena kot 800 ....1400 se vedno delajo,pridruzil se jim je se 1500 (ki je bolj pozerski).starega (stisnjenega) EN-a je zamenjal model z daljsim okvirjem (po moje napaka,da so zamenjali jermen z verigo),drugace se mi zdi movi bolj eleganten.

hmmmm....potem ima kawa se mean streak (1500) in drifter-modela (800 in 1500) ......vec se pa nekako ne spomnem; tudi ne spremljam cruiser-modelov.no razen honda z razlicnimi shadow-modeli (600-1100),F6C in VTX.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni osebno je bil "custom" izgled tudi bolj vsec kot "classic" ki ga zdaj vsi izdelujejo. se vedno so od japoncev naljepsi stari VN 800 Custom, ki ga ne delajo vec in viragoti. nasploh mi je vsec ozko sprednje kolo, dolge vilice in "masiven" zadnji del. ocitno je povprasevanje predvsem na strani "debelih" coperjev in vsi to delajo. sicer pa ima harley se vedno softail serijo z wild glide in softail springer-jem. edini problem je da stanejo 4+ mio sit.

UH se dobro da nocem coperja!!!!! lepi so predragi!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

virage je zamenjala drag star-linija (650,1100,1600),...

...in pri tem maš na izbiro navaden model oz. classic (XVS650/650A,XVS1100/1100A)

btw. 1600 ccm model je wild star in je smo v classic izvedbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

virage je zamenjala drag star-linija (650,1100,1600),intruderja 750 je zamenjal 800,600 je bil brezveze,ker skoraj enaka cena kot 800 ....1400 se vedno delajo,pridruzil se jim je se 1500 (ki je bolj pozerski).starega (stisnjenega) EN-a je zamenjal model z daljsim okvirjem (po moje napaka,da so zamenjali jermen z verigo),drugace se mi zdi movi bolj eleganten.

hmmmm....potem ima kawa se mean streak (1500) in drifter-modela (800 in 1500) ......vec se pa nekako ne spomnem; tudi ne spremljam cruiser-modelov.no razen honda z razlicnimi shadow-modeli (600-1100),F6C in VTX.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

R1200C

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej maš prov fajn motor v tem stilu: Ural Chopper Wolf 750

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz postov je očitno, da so se pojavil nove smernice, novi trendi. J..i ga.

Jih bo pa čez 10 let dajala nostalgija po osemdesetih.

MM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... res je, kar je ugotovil Motomaniac. Ni več kao čoper modelov, sedanji trend je bolj low-rider: nizek sedež, sprednji in zadnji del sta pravtako nizka, tudi belanca ni več visoka (razen če jo primerjaš zCBR 900), pa debele gume......... Skratka izgleda, da so Japonci začasno prenehali izdelovati softchopperje. No kot je Chebi rekel Ural Wolf..........

Lp, Onim

p.s. a novi en 500 nima jermena?

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

novi EN 500 ima verigo za sekundarni prenos.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mislim predvsem na motocikle, kjer sediš visoko od tal, okvir gre tudi strmo navzgor, balansa je višja... modeli virago 1100, 750. Saj vem da so jih izdelovali tam nekje od leta 1985. Kaj niso bili prodajno uspešni? Zdaj pa lahko dobiš le drag star-ke...

Pr viragotu si se mal zmotu. Definitivno ne sedis visoko od tal, ampak precej nizko, zato so ga priporocali tistim manjsim, tud 160cm folk naj nebi mel probleme. Mi je pa definitivno lepsi kot pa sedanja linija. Pa se sportnejsi povrhu. Moda je bolj na strani cimvecjih krav, sam to je pa dolgcas - so daljsi in so v ovinkih slabsi. Virago je kratek in v ovinkih zelo okreten. Res skoda, da so ga prenehali izdelovati - 1100 varianta s se 6 dodatno prestavo, malo boljsim vzmetenjem in s kakim konjem vec bi bila super zadeva. Vsaj za vozit.

--

"When in doubt hit the gas..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alex.......probaj bulldog-a.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

alex.......probaj bulldog-a.

Sem ze razmisljal o cem drugem, bulldog bi verjetno bil kr primeren, sam ce ga probam me bo ziher prevec zagrablo, za menjavo pa trenutno ni primeren cas.. $$

--

"When in doubt hit the gas..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Mene pa zanima zakaj ni omenjenih motociklov več v prodaji oziroma zakaj so jih nehali izdelovati. Pa tako lepi so bili.

Mislim predvsem na motocikle, kjer sediš visoko od tal, okvir gre tudi strmo navzgor, balansa je višja... modeli virago 1100, 750. Saj vem da so jih izdelovali tam nekje od leta 1985. Kaj niso bili prodajno uspešni? Zdaj pa lahko dobiš le drag star-ke...

Pa Intruderji niso glih visoki so pa vseeno lepi. Delajo oz. prodajajo jih tudi ne. Tukaj tudi mislim predvsem na modele 600 in 750.

Ja pa Kawasaki-ja EN 500 so tudi spremenil na slabše. Kje je tisti lepi model do leta 1993. Zdaj je pa vse.  

Moti me, da niti eden proizvjalec nima podobnega modela, vsi furajo iste smernice. Pogrešam take motorje v ponudbi.

Kaj o tem menite vi...

MM

Kje si sploh slišu za intruderja 600 / 750 :?: .Kolikor je meni znano so samo chopper-ji (drek pumpe :lol: pa brez zamere)125 / 250 / 800 / 1400 / 1500 brat ima 1400 po mojih izkušnja me je hrbet in rit bol bolela kot na sport in na sport touring motorju.Jest sm pol kr fazerja kupu.Se včasih rad pelem tud čez 200kmh če so pogoji in cesta vredu pa še rit me ne boli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kaj tehnika gre naprej in mi z njo,samo poglejte kaj se dogaja z avtomobili še bolj noro kot z motorji samo ww polo ima v kratkem času že 2al3 obliko.Me prav zanima kako bojo izgledali motocikli :shock: čez 10 let?Vse sort pogruntajo samo da bi pa iznajdli da bi se vozili na vodo namesto benza to pa ne. :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si sploh slišu za intruderja 600 / 750 :?: .Kolikor je meni znano so samo chopper-ji (drek pumpe :lol: pa brez zamere)125 / 250 / 800 / 1400 / 1500

prvi intruder je bil 750,potem pa 1400.800 je zamenjal 750 in 600 so prodajali zaradi zavarovanja in davkov v D in AUT (ce se kje ne vem).za intruderja 125 oz. 250 se nisem slisal; ali mislils marauderja? ta ima masino od intruderja... in se ga baje dobi v verziji 125,250...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Drag Starji brez (A) so cist OK nadomestki, pa se dobro se jih da predelat. Je pa res, da so pocasnejsi v ovinkih. Ostal je pa se 535, ki se ga pa da se vedno dobit novega. ...ce pa mene vprasate: Go Big Or Go Home :idea: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma prblizn motor podobn bi bil V-Max, pa se dost konjev ma, se ga da pa se zej dobit...

Drgac je pa res da se Easy-Riderjev ne da vec kej velik dobit,mislim da je Suzuki Intruder 1400 se tak (bil?) :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Folk da ne bom zacel v stilu Hockota in zacel v iber hvalit Intruderja 1400 ker je tako dober, da boljski skoraj ne more biti ! No vsaj v svojem razredu in v primerjavi z drag stari, pa VN, pa Schadowkami !! :idea:

In to je to in čisto nič drugega ! Intruder je pravi INTRUDER !! 8)

SKA BIKE - SKA INTRUDER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si sploh slišu za intruderja 600 / 750 :?: .Kolikor je meni znano so samo chopper-ji (drek pumpe :lol: pa brez zamere)125 / 250 / 800 / 1400 / 1500

prvi intruder je bil 750,potem pa 1400.800 je zamenjal 750 in 600 so prodajali zaradi zavarovanja in davkov v D in AUT (ce se kje ne vem).za intruderja 125 oz. 250 se nisem slisal; ali mislils marauderja? ta ima masino od intruderja... in se ga baje dobi v verziji 125,250...

Obstajata tudi Intruderja 125 in 250. Sta bila predstavljena tri leta nazaj v Bologni. Nista podobna Intruderju 800 ali 1400, ampa izgledata nekako kot pomanjšana varianta Intruderja 1500. V tistem času se je v Italiji prodajal le 125 in je bil dražji približno 100.000,00 SIT od Virage 125. Zanimivo pa je bilo, da ko sem prišel iz Bologne, naši zastopniki v Sloveniji sploh niso vedeli, da ta model sploh obstaja. Šele čez leto in pol sem ga zasledil v naših cenikih, vendar le 125 različico.

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!