Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kaj 94ga so z dakarja še nazaj v pariz moral...dvojna pot :eek:

Objavljeno

Dejmo Miran!! :OK: :OK:

Objavljeno

Miran gassssaaaaaa!

Gremo gremo... :OK: :OK:

Objavljeno

Miran pravi, da je bla današnja etapa za en klinc :D z današnjim 24. mestom ostaja skupno 15.

Najboljši trije danes: Rodrigues, Coma, Despres

novička na prvi strani

Objavljeno

Miran go go go...... na prvo mesto... :kva2:

Objavljeno

Miran pravi, da je bla današnja etapa za en klinc :D z današnjim 24. mestom ostaja skupno 15.

Najboljši trije danes: Rodrigues, Coma, Despres

novička na prvi strani

Nič novega. Glavno, da je vse o.k. :yea1:

Objavljeno

Nič novega.

pol pa kr v Merkur: vsak dan nekaj novega ;)

Objavljeno

pol pa kr v Merkur: vsak dan nekaj novega ;)

Eh, Merkur, vsaj v našem kraju, no bog ve, kakšna trgovina. :cry: :cry: :cry:

Objavljeno

Ampak danes bo pa nekdo definitivno moral v Merkur... .)

Objavljeno

Danes imajo samo transport brez hitrostne preizkušnje. Pa kakšen Dakar je to?

Objavljeno

res je bolj mrtvo danes :doze:

z strani goriup.com

17. januar 2007

Danes se bosta Janez in Mišo po organizatorjevem razporedu odpravila na pot šele okoli 15h. Ob odhodu iz startnega mesta jima organizator da kartico z vsemi navigacijskimi podatki, med drugim tudi piše v kakšnem času morajo priti v cilj, mesto Ayouon. To bo verjetno okoli 4 ure za 280 km, kar pomeni, da je treba vozit dokaj hitro in ne turistično.

Objavljeno
Danes imajo samo transport brez hitrostne preizkušnje. Pa kakšen Dakar je to?

Jah un puščavski gang zeza .)

Bolš tko kot da Stanovniku motor ukradejo izpod riti :P

Objavljeno

Jah un puščavski gang zeza .)

Bolš tko kot da Stanovniku motor ukradejo izpod riti :P

Mogoče pa res. Upajmo. da bo vse O.K. :OK: :OK:

Objavljeno

Danes na www.dakar.com v portretu stari znanec iz F1 Ukyo Katayama, ki ravno tako tekmuje na letošnjem Dakarju.

Ukyo Katamaya is what you call an action sports fanatic. After more than 5 seasons behind the wheel of a formula 1 race car, for Minardi and Tyrell, the Japanese driver switched over to endurance races, picking up a fine 2nd place in the Le Mans 24 Hours in 1999. But motor sport is not the only thing in Ukyo’s life: in 2001, one of his dreams came true when he climbed Everest en 2001. It therefore seemed natural for such a thrill-seeker to take a shot at the most difficult of all the rally-raids: the Dakar! On his first participation in 2002, he finished in a respectable 40th place at the Pink Lake.

“Exploring is my life. Happiness for me is climbing the Himalayan Mountains!” However, his last climb on a summit above 8000 metres ended with a two month stay in hospital. “Since then, I have no feeling in the ends of my toes”, which does not make it easy to drive his Toyota through the Mauritanian dunes.

For his 5th appearance on the rally, Ukyo does not really have any ambitions for the general rankings. He arrived at the start in Lisbon with a project that he holds dear to his heart: to complete the Dakar with a car running on recycled cooking oil, like the fuel used by the buses in Kyoto. The problem is that with its bio-fuel, his Toyota is 20% less powerful than the other diesel vehicles in the rally. “It all seems very long. There is no competition and it’s a bit frustrating”. In addition to this, there have been mechanical problems: “The car was designed by students in Kyoto with the aid of the Japanese government. Unfortunately, the students don’t really have an idea of what the Dakar is like and the car has had lots of reliability problems”.

Since Ukyo only lives for challenges, his next goal is to complete the Dakar on a motorbike… In the meantime, the Japanese driver continues along his gentle route to Senegal without getting carried away. “Who knows what tomorrow might bring? God only knows…

Objavljeno

Miran je s 300 kilometri poti opravil brez težav in je pred zadnjimi tremi etapami, ki še lahko kaj spremenijo v dobri formi. Tega se zavedajo tudi nekateri tekmeci, saj so pri organizatorjih sprožili kar dva izredna pregleda Miranovega motocikla, če je še vedno v skladu s pravilnikom kategorije maraton. Seveda nepravilnosti niso našli.

Dodatno so pregledovali tudi GPS aparat, ki beleži tudi hitrost. V naselju je letos prekoračitev dovoljene hitrosti strogo nadzorovana in sankcionirana, vse v duhu večje varnosti za lokalno prebivalstvo. Miran tako ostaja na 15. mestu.

vir:www.24ur.com

Pi*de ene bi ga radi spet potunkal...predlani je zgubu prvo mesto v marathon grupi zarad "predelane" stopalke za zadnjo bremzo :slap: :slap: :slap:

Da bi jim le dal vetra Miran :kva2: :yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

Danes imajo samo transport brez hitrostne preizkušnje. Pa kakšen Dakar je to?

Dakar 2008. Organizator ga organizira tudi zaradi profita. Jasno, da si ne želi teroristov in še kakšnih mrtvih udeležencev.

Objavljeno

Dakar 2008.

V čem je catch? :hmm:

Objavljeno

V čem je catch? :hmm:

V pomoti. Osmica se mi je zapisala pomotoma. Sorry.

Objavljeno

Danes imajo samo transport brez hitrostne preizkušnje. Pa kakšen Dakar je to?

simonsi, verjetno bi tudi tebi, če v Dakarju ne bi sodeloval le preko tipkovnice in daljinca, ta dan še kako prav prišel (če seveda nisi Marc Coma, ki zvečer spočit in zmasiran nasmejano ogleduje svojo reklamo za ure Mondia v reviji Sólo Moto).

Dakar 2008. Organizator ga organizira tudi zaradi profita. Jasno, da si ne želi teroristov in še kakšnih mrtvih udeležencev.

Organizator ga organizira izključno zaradi profita. Je pa res, da ga tole očitno bolj veseli kot prodajanje pralnih strojev (pa še večji zaslužek ima).

Objavljeno

simonsi, verjetno bi tudi tebi, če v Dakarju ne bi sodeloval le preko tipkovnice in daljinca, ta dan še kako prav prišel (če seveda nisi Marc Coma, ki zvečer spočit in zmasiran nasmejano ogleduje svojo reklamo za ure Mondia v reviji Sólo Moto).

:lol1: Izjava tedna...

Objavljeno

simonsi, verjetno bi tudi tebi, če v Dakarju ne bi sodeloval le preko tipkovnice in daljinca, ta dan še kako prav prišel (če seveda nisi Marc Coma, ki zvečer spočit in zmasiran nasmejano ogleduje svojo reklamo za ure Mondia v reviji Sólo Moto).

Organizator ga organizira izključno zaradi profita. Je pa res, da ga tole očitno bolj veseli kot prodajanje pralnih strojev (pa še večji zaslužek ima).

Govorili smo o vzroku odpovedi današnje hitrostne preizkušnje. Ne o pralnih strojih.

Objavljeno

simonsi, verjetno bi tudi tebi, če v Dakarju ne bi sodeloval le preko tipkovnice in daljinca, ta dan še kako prav prišel

V tole nisem čisto prepričan.. No, amaterjem zagovoto prav pride, jasno... Ampak Miran se čisto vsako leto pritožuje nad temi dnevi off, ker pravi, da izgubi tempo...

Objavljeno (popravljeno)

V tole nisem čisto prepričan.. No, amaterjem zagovoto prav pride, jasno... Ampak Miran se čisto vsako leto pritožuje nad temi dnevi off, ker pravi, da izgubi tempo...

Se strinjam. Ta dobrim je to odveč. A teh je premalo, da bi samo zanje naredili dirko. Preostali pa, po moje, počasi "dihajo že na škrge".

Popravljeno . Popravil gattolina
Objavljeno

V današnjem poročilu na eurosportu so bile lepo prikazane razlike med privatniki in tovarniškimi dirkači. :closedeyes:

Jaz Dakar pričakujem kot eno najtežjih dirk na svetu in se mi pač nenavadno zdi, da so dobili šenkan dan, ki ga pa privatnikom seveda iz srca privoščim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!