Noise Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Jaz Dakar pričakujem kot eno najtežjih dirk na svetu in se mi pač nenavadno zdi, da so dobili šenkan dan, ki ga pa privatnikom seveda iz srca privoščim. To je zadnjih nekaj let že klasika. Dejstvo je, da je Dakar business in da narediti ultrasmrtonosno dirko ni namen organizatorja,, saj bi radi prihodnje leto spet imeli več prijav kot je mest. Prej ko se sprijaznimo s tem (in poskušamo dati podzavestno na stran), bolj bomo vseeno lahko uživali ob poročanjih in posnetkih. Romantike ni več, dnar je vse, ampak naj bo vsaj fake romantika :D
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 V današnjem poročilu na eurosportu so bile lepo prikazane razlike med privatniki in tovarniškimi dirkači. :closedeyes: Jaz Dakar pričakujem kot eno najtežjih dirk na svetu in se mi pač nenavadno zdi, da so dobili šenkan dan, ki ga pa privatnikom seveda iz srca privoščim. Francozi imajo svojo kalkulacijo. Pa šenkan dan gor ali dol.
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Po trackingu sodeč miran tik za najboljšimi :yea1:
motofrik Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Tapravi Dakar je že zdavnaj zgodovina, sedaj je le biznis, velik biznis. Kot formula 1, moto dirke, skratka ves šport. Normalno, da se en amater ne more primerjati s tovarniškimi dirkači. Odvozi etapo, potem pa celo noč šravfa, da je zjutraj motor v redu. Profi pa etapo odvozi, mehaniki popravljajo bajk, zjutraj pa spočit pelje naprej. Tako, da pravi junaki in zmagovalci Dakarja so amaterji, ki pridejo na cilj. In to Miran je.
Python Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Čeravno Miran ni več ameter a ne :P Sej vem kaj si mislu, ampak mal heca mora bit
tpo Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Čeravno Miran ni več ameter a ne :P Sej vem kaj si mislu, ampak mal heca mora bit Miran je 100% amater, ki se zna pripravit kot profesionalec in se tako tudi obnaša. Danes obdržal pol ure prednosti pred Vintersom in ostal drugi v maratonu!!!
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Po trackingu sodeč miran tik za najboljšimi :yea1: Če bi Dakar trajal 3 mesece, bi Stanovnik prepričljivo zmagal. Ne verjamem, da so fantje tako ekstremno psiho-fizično pripravljen, kot Stanovnik.
kp-kp Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Če bi Dakar trajal 3 mesece, bi Stanovnik prepričljivo zmagal. Ne verjamem, da so fantje tako ekstremno psiho-fizično pripravljen, kot Stanovnik. Verjetno ne veš kaj pišeš. Stanovnik je zelo dober. Vendar ga kovat v zvezde in dvomit o sposobnosti vodilnih je malo balkansko-otročje početje. Poglej Vintersa s podobnimi pogoji kje se vozi. Verjetno ne čuti utrujenosti, da lahko tako špona. In zakaj ne čuti utrujenosti? Po tvoje, kje bi bil Marc Coma v marathon klasi kot privatni voznik? LP
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Verjetno ne veš kaj pišeš. Stanovnik je zelo dober. Vendar ga kovat v zvezde in dvomit o sposobnosti vodilnih je malo balkansko-otročje početje. Poglej Vintersa s podobnimi pogoji kje se vozi. Verjetno ne čuti utrujenosti, da lahko tako špona. In zakaj ne čuti utrujenosti? Po tvoje, kje bi bil Marc Coma v marathon klasi kot privatni voznik? LP Jaz Stanovnika poznam tudi sicer in rečem lahko le, da si zaslužo vso spoštovanje. Še posebej zato, ker znanje motociklizma, kompenzira s svojimi psihofizičnimi sposobnostmi. sicer pa nisem vedel, da je na temle forumu nedovoljeno podpirati domače tekmovalce. se opravičujem.
4X4RAC Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Kot vidim vsi dobro spremljate Dakar. Rad bi povedal smo dve stvari: 1. Ko so "francozi" v vrhu med prvimi petimi, potem začenja organizator spreminjat plan celo tudi etape dirke... Se je za zamislit 2. Zakaj pa so lih našega lisjaka kontrolirali? Motor, gps itd.... Pa še za naše "Big Boyse" (Kamioniste) Velja enako. Tako pač je to !!!! (ŽAL) Če bi Slovenci organizirali kakšno podobno dirko in delali tako kot se obnašajo "francozi" bi se sigurno tekmovalci iz drugih držav pritožili zoper org slo na kako EU sodišče al pa kaj podobnega. Smo premajhni pa tud če imamo Euro... lp
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Verjetno ne veš kaj pišeš. Stanovnik je zelo dober. Vendar ga kovat v zvezde in dvomit o sposobnosti vodilnih je malo balkansko-otročje početje. Poglej Vintersa s podobnimi pogoji kje se vozi. Verjetno ne čuti utrujenosti, da lahko tako špona. In zakaj ne čuti utrujenosti? Po tvoje, kje bi bil Marc Coma v marathon klasi kot privatni voznik? LP Ja se mi zdi da stanovnik tut če bi mel tovarniški motor z vso podporo,itd,itd, nebi bil kar takoj prvi na dakaru .) Res da je majstr pa pol,trpežen,vztrajen,pa še psihično verjetno trden ko skala,ampak teli fantje k so na prvih mestih so po moje še stanovnik na potenco :yes: Vsekakor svaka čast za tole letošnjo predstavo...še par dni :OK:
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Kot vidim vsi dobro spremljate Dakar. Rad bi povedal smo dve stvari: 1. Ko so "francozi" v vrhu med prvimi petimi, potem začenja organizator spreminjat plan celo tudi etape dirke... Se je za zamislit 2. Zakaj pa so lih našega lisjaka kontrolirali? Motor, gps itd.... Pa še za naše "Big Boyse" (Kamioniste) Velja enako. Tako pač je to !!!! (ŽAL) Če bi Slovenci organizirali kakšno podobno dirko in delali tako kot se obnašajo "francozi" bi se sigurno tekmovalci iz drugih držav pritožili zoper org slo na kako EU sodišče al pa kaj podobnega. Smo premajhni pa tud če imamo Euro... lp Eh, to so stare igre. Interes velikih in francoska morala, sta ubijalska zmes. Pritožijo pa se verjetno ne, zaradi pravice organizatorja, da te uvrsti na čakalno listo. Ta pa je potem za "puntarje" vedno polna. Pa saj Stanovnik to ve.
Mr.Moto Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Kot vidim vsi dobro spremljate Dakar. Rad bi povedal smo dve stvari: 1. Ko so "francozi" v vrhu med prvimi petimi, potem začenja organizator spreminjat plan celo tudi etape dirke... Se je za zamislit 2. Zakaj pa so lih našega lisjaka kontrolirali? Motor, gps itd.... Pa še za naše "Big Boyse" (Kamioniste) Velja enako. Tako pač je to Saj to je "francoska" praksa, ki traja že leta ! In to počno včasih na zelo očiten način. Pri Miranu je bila recimo stopalka zadnje zavore najprej v redu, proti koncu dirke pa ne več. Enako lansko leto pri kamionih, ko sta De Rooya najprej imela vozili OK, ko pa je postalo jasno, da sta glavna favorita, pa so ju lepo diskvalificirali in poslali domov še pred štartom dirke ! Takih primerov, ko iščejo dlako v jajcu pri nefrancoskih tekmovalcih je veliko. Sta pa naša KRIVIC / GORJUP na 43 mestu in najboljša tekmovalca z serijskim Unimogom v skupnem seštevku, kar je za tako šibko vozilo odlična uvrstitev !!! :OK:
gattolina Objavljeno Januar 18, 2007 Opozori Objavljeno Januar 18, 2007 Saj to je "francoska" praksa, ki traja že leta ! In to počno včasih na zelo očiten način. Pri Miranu je bila recimo stopalka zadnje zavore najprej v redu, proti koncu dirke pa ne več. Enako lansko leto pri kamionih, ko sta De Rooya najprej imela vozili OK, ko pa je postalo jasno, da sta glavna favorita, pa so ju lepo diskvalificirali in poslali domov še pred štartom dirke ! Takih primerov, ko iščejo dlako v jajcu pri nefrancoskih tekmovalcih je veliko. Sta pa naša KRIVIC / GORJUP na 43 mestu in najboljša tekmovalca z serijskim Unimogom v skupnem seštevku, kar je za tako šibko vozilo odlična uvrstitev !!! :OK: Malo je kljub vsemu krivično, da slovenski mediji pozabljajo nanju. Tudi onadva sta vložila kup časa in denarja v ta projekt in tudi onadva sta v dirki. Bilo bi pošteno, da bi na POP TV posvetili kakšno minutko tudi njima.
Desert Soul Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 (popravljeno) Kot vidim vsi dobro spremljate Dakar. Rad bi povedal smo dve stvari: 1. Ko so "francozi" v vrhu med prvimi petimi, potem začenja organizator spreminjat plan celo tudi etape dirke... Se je za zamislit 2. Zakaj pa so lih našega lisjaka kontrolirali? Motor, gps itd.... Pa še za naše "Big Boyse" (Kamioniste) Velja enako. Tako pač je to !!!! (ŽAL) 4X4RAC, v vsakem športu bo tisti, ki je med vodilnimi, bolj pod drobnogledom kot nekdo, ki zaseda zadnja mesta. Pričakovati, da ob takem uspehu nihče ne bo posumil v motor, bi bilo naivno. Kadi se za dobrim konjem. Osebno, čeprav nimam nič zraven in je moje mnenje nepomembno, se strinjam s pregledi, pomislite, kakšna hajka (in rajanje) bi bilo v Sloveniji, če bi se izkazalo, da Vinters nima "legalnega" stroja. Enako se želijo prepričati (oz. iščejo možnosti zase) tisti, ki Stanovniku dihajo za ovratnik. Seveda je dovoljeno in zaželeno podpirati domače športnike, seveda je na tem forumu kar nekaj ljudi, ki Stanovnika poznajo, pa vseeno se ni zdravo prepustiti pretirani športni evforiji, kakršni smo pri nas v zadnjem času bili priča v nekem drugem športu. Stanovnik je fascinanten, odličen, izjemen športnik, zasluži vse pohvale, vendar so tudi ostali prav tako in še bolj izjemni. Ostanimo na tleh in bomo trezneje cenili njegove izjemne uspehe. S strahom pričakujem reakcije ob morebitnem Vintersovem odstopu. Če bi se to zgodilo (samo držim pesti, da bo fant, ki kaže fenomenalno moč in spretnost, pripeljal do konca), bi pri nas ugotavljali, da je Stanovnik boljši. Če bi bilo obratno, bi pri nas ugotavljali, da Stanovnik ni imel sreče. Čemu dvojna merila? In ponovno, VSO SREČO STANOVNIKU in naj se čimbolje uvrsti!!! :OK: Malo je kljub vsemu krivično, da slovenski mediji pozabljajo nanju. Tudi onadva sta vložila kup časa in denarja v ta projekt in tudi onadva sta v dirki. Bilo bi pošteno, da bi na POP TV posvetili kakšno minutko tudi njima. Stanovnik je potreboval leta in leta, da je prišel na POPTV. Kar gledamo na 24 urah, je posledica večletnega dela (pa pustimo umazane zakulisne podrobnosti) in spremljevalne ekipe, ki jo ima ON zraven, ki jo je organiziral ON in ki je šla na pot v NJEGOVO in Tomovo podporo. Krivic in Goriup, ki nedvomno kažeta odlične rezultate, upoštevajoč število udeležb na Dakarju, vozilo ki ga imata, čas, ki sta ga imela na voljo za pripravo ter rezultat (43. mesto med 58-imi tovornjak v primerjavi s Stanovnikovim 15. mestom med 135 motocikli), bosta pač morala za več medijske podpore v prihodnje za priprave imeti več časa in financ. Popravljeno Januar 19, 2007. Popravil Desert Soul
4X4RAC Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Enajsta etapa Nema - Ayoun Pesek, pesek in pesek. Pa še veter in vročina. Nebo je jasno in brez oblakov, kar je za ta čas in kraj malo neobičajno. V Toyoti imamo tono prahu, v torbah s fotoopremo je prah, v hrani je prah.. Smo v Ayounu. Danes smo imeli vsi 280km transferja iz Neme, ker so organizatorji črtali etapo Nema-Tombouctou. Včeraj so na brifingu poudarili, da na prekoračitve hitrosti ni več pardona in se bo vsaka kazen plačevala v polnem znesku. Seveda smo imeli zaradi tega danes težave. Žiga je med vožnjo dvakrat prekoračil hitrost in so nam na cilju etape avto organizatorji kar zasegli. Morali smo iz vozila s ključi v rokah. Opremo smo morali pustiti noter, češ da je dirke za nas konec. Imeli smo nekaj sreče, da je ravno v tistem trenutku pristopila njihova predstavnica za tisk in to "policijsko aretacijo" malo umirila. Lahko smo se vsaj mirno pogovarjali in pogajali. Cena je bila visoka - 2000eur. Naslednja kazen je definitivna izključitev. Nevem kje je bila napaka, roadbook, GPS in znaki ob progi so kazali vsak svoje cifre.. Z strani organizatorja velika pomota in kot že običajno veliko, veliko napak. V zraku je čutiti napetost in slabo voljo. Nismo edini kaznovani danes.. Do konca dirke so še tri dalše etape in se nam slabo piše. Ne predstavljam si, kako bomo v slučaju podobnih napak v roadbooku dirko speljali do konca. Zelo moramo biti pazljivi! Smo na letališču v Ayounu. Postavili so začasni kamp in vse je neurejeno. Hrana zamuja, sanitarij ni. Vse je površno pripravljeno. Tekmovalci prihajajo. Mirana še nismo srečali. Janez in Mišo sta včerajšnjo etapo prevozila z veliko težav. Unimog odpoveduje. Del za delom se kvari. Če etapa čez sipine Nema-Tombouctou ne bi bila odpovedana, verjetno ne bi prišla do cilja. Naslednje etape niso na mehkem terenu in jih bosta lahko prevozila. Upamo, da bosta prišla do konca. Branko in Žiga iščeta akomulator v "mestu". Med potjo smo se nekajkrat ustavili in povprašali za rezervne dele, a so bile cene za akomulator tja do 200eur! Bomo videli, kaj bosta prinesla. Važno je, da naša Toyota dela kot je treba.
tpo Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Verjetno ne veš kaj pišeš. Stanovnik je zelo dober. Vendar ga kovat v zvezde in dvomit o sposobnosti vodilnih je malo balkansko-otročje početje. Poglej Vintersa s podobnimi pogoji kje se vozi. Verjetno ne čuti utrujenosti, da lahko tako špona. In zakaj ne čuti utrujenosti? Po tvoje, kje bi bil Marc Coma v marathon klasi kot privatni voznik? LP Miran se je sposoben peljati tako hitro, kot tovarniški vozniki. Vendar njegov cilj ni brezglavo tiščanje do konca, ampak prihod v cilj s čim boljšo uvrstitvijo in po možnosti s celim telesom in motorjem. Zato padci niso v programu. Podpore mehanikov, ki bi vsak večer naredili generalko na motorju tudi nima, menjalnika tudi ne more zamenjati vsak večer, masže si tudi ne privošči in, ko tovarniški dirkači nastopajo pred kamerami in počivajo v šotorih, on z veliko zagnanostjo pripravlja moped za naslednji dan. In ob vsem tem je 15. v skupni razvrstitvi in drugi v maraton klasi. Ne glejte Vintersa letos, ampak pomislite koliko Dakarjev je možak peljal in do kje je pripeljal. Seveda je on (kot tudi njegov brat) odličen voznik, na kratke proge je gotovo boljši od Mirana. In če bo zdržal (predvsem motor) do konca bo sigurno pred Miranom. Ne vem sicer koliko od tukaj pisočih je sicer peljalo kakšen rally za svetovni pokal, po pametovanju sodeč najmanj nekaj deset. Povem vam, da je na teh rallyjih špica prvih 50 voznikov, ostali pa so kakšen razred nižje. Izstopajo seveda tovarniški, ker imajo povsem druge pogoje in druge cilje. Me že ni...
gattolina Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Miran se je sposoben peljati tako hitro, kot tovarniški vozniki. Vendar njegov cilj ni brezglavo tiščanje do konca, ampak prihod v cilj s čim boljšo uvrstitvijo in po možnosti s celim telesom in motorjem. Zato padci niso v programu. Podpore mehanikov, ki bi vsak večer naredili generalko na motorju tudi nima, menjalnika tudi ne more zamenjati vsak večer, masže si tudi ne privošči in, ko tovarniški dirkači nastopajo pred kamerami in počivajo v šotorih, on z veliko zagnanostjo pripravlja moped za naslednji dan. In ob vsem tem je 15. v skupni razvrstitvi in drugi v maraton klasi. Ne glejte Vintersa letos, ampak pomislite koliko Dakarjev je možak peljal in do kje je pripeljal. Seveda je on (kot tudi njegov brat) odličen voznik, na kratke proge je gotovo boljši od Mirana. In če bo zdržal (predvsem motor) do konca bo sigurno pred Miranom. Ne vem sicer koliko od tukaj pisočih je sicer peljalo kakšen rally za svetovni pokal, po pametovanju sodeč najmanj nekaj deset. Povem vam, da je na teh rallyjih špica prvih 50 voznikov, ostali pa so kakšen razred nižje. Izstopajo seveda tovarniški, ker imajo povsem druge pogoje in druge cilje. Me že ni... Lepo si zapisal in vse je res. Stanovnik pa je car, ne glede na "športne" pripombe o njegovem dirkanju.
sjeng Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Katastrofa za Como, po navedbah Eurosporta se je najprej izgubil in zaostal 20 minut, potem pa padel in raztreščil motor, iso je s Esteve Pujolom. Oba sta zaključila Dakar 2007. Škoda za Marca cel rally suvereno odpeljal, potem pa ena napaka in vsega je konec.
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 No. 1, MARC COMA - KTM, SUPER PRODUCTION Having lost his direction after 34 km of the day’s special stage, and whilst he was following a track parallel to the ideal route, leader of the general rankings Spaniard Marc Coma, has crashed after 57 km of the special stage and has been taken back to the bivouac by helicopter. No. 4, ISIDRE ESTEVE - KTM, SUPER PRODUCTION Having fallen 500 m from CP1, but fortunately without injury, Spaniard Isidre Esteve has been forced to drop out since his bike is broken beyond repair. vir:www.dakar.com 2 najboljša izpadla :eek: :BUA: Miran na CP1 le 12min za Vintersom,ki je v špici,ima pa še kakih 70km do cilja sodeč po trackingu :OK:
sjeng Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Miran je bil na CP1 na enajstem mestu. Odlično! :OK:
sjeng Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Končal etapo na trinajsti!!! Čestitke :OK:
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Jep...skupno trenutno 11. :kva2: :yea1: :yea1: :yea1: No ja sej ko vsi prispejo na cilj in potem žirija nefrancoskim dirkačem nabije še par minut zarad prehitre vožnje čez kake vasi,ki jih sploh ni,zna miran zgubit še kako mesto ampak vsejen...BRAVO MIRAN :OK: :yea1: P.S.: Sem reku da bo pršu do deseterice :P ;)
Python Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Mal mi je škoda za Como, drugač pa Miran :OK:
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 19, 2007 Opozori Objavljeno Januar 19, 2007 Zdaj ko je večina motoristov že zaključila današnjo etapo miran skupno 13. :OK: :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se