Skoči na vsebino

DAKAR 2007


Zdrawc

Priporočene objave

izjava cyrila despresa, danes 10.

I was realy worried as I had virtualy no petrol left at the end. The bike 'drank' 21 litres in 100 kilometres - even in the dunes of Africa we never consume more than 18 litres - the sand was realy soft.

a je blo res tolk zajeban al je mogoče nova 690-tka tolk bolj žejna? :hmm:

stanovnik je bil 55., merhar 202. ajmo fantje B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je pa blo z Merharjem, da je bil že toliko zadej????

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ştanovnik je začel tako kot vedno... na ziher (karkoli to na Dakarju pač pomeni) :OK:

Merhar je imel smolo > težave z elektriko, baje :rolleyes:

Pot je za oba še dolga, Puščavski lisjak še bo prišel na svoj račun, Merharja pa čaka še precej dela, da si bo prislužil podoben nadimek. Ah kako so nekatere stvari enostavne iz toplega naslonjača :doze:

Držimo pesti za oba :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ştanovnik je začel tako kot vedno... na ziher (karkoli to na Dakarju pač pomeni) :OK:

Merhar je imel smolo > težave z elektriko, baje :rolleyes:

Pot je za oba še dolga, Puščavski lisjak še bo prišel na svoj račun, Merharja pa čaka še precej dela, da si bo prislužil podoben nadimek. Ah kako so nekatere stvari enostavne iz toplega naslonjača :doze:

Držimo pesti za oba :yea1:

Halooo!!!

Ne pozabit še na Mišota in Janeza!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pismo, res škoda za tomota... upam, da so poštimal motor in se bo lahko bolš izkazal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je Ivan Jakes s štartno številko 201, ki je včerajšnjo etapo končal na 211. mestu? http://dakar.france2.fr/classement_detail....e=M&type=CG

Uf, pa še enega Slovenca imamo na 25. mestu včeraj! .) Jaroslav Katrinak, štartna številka 103, KTM 660, Slovenija. Ajajaj, bodo Slovaki kleli šlampaste Francoze. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poročilo iz današnje etape...

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3033

Tomotu motor spet deluje, jo je pa obema (tako kot množici drugih motoristov) zagodel navigacijski sistem GPS...

Če se bodo tovrstne težave z GPS-i nadaljevale, zna biti v Afriki zelo zelo pestro :eek: :eek: :eek: :eek:

post-1-1168190994_thumb.jpg

post-1-1168191013_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še poročilo od Despresa... mu je gledalka skočila pred motor in je zaril... :cry:

post-1-1168197842_thumb.jpg

post-1-1168197909_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je pestro že na evropskih tleh, kaj bo šele v afriki !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm...

7. januar 2007

Pretresljiva novica za ekipo MaxData Ellen Lohr. Na transferju 150 km pred Malago, od koder naj bi se tekmovalci s trajektom odpeljali na afriško celino, se je Ellen pokvaril dirkalnik. Problem je z menjalnikom, ki ga bi bilo treba zamenjati, vendar so asistenčni avtomobili šli po drugi poti in sicer do Algesirasa (Malaga in Algesiras sta cca 150 km narazen) in od tu na afriško celino. Ellenin asistenčni tovornjak se je takoj, ko je zvedel za napako, odpravil proti Ellen, vendar je vprašanje, če bodo avtomobil lahko popravili in še isti večer ujeli zadnji trajekt za Afriko.

Po pogovorih med mehaniki in Ellen, so ugotovili, da je to praktično nemogoče in Ellen je napovedala odstop.

Odprlo se je novo vprašanje: Ali bosta Janez in Mišo nadaljevala tekmo? Njuna vloga hitre eksistence je v primeru odstopa Ellen odpadla. Nujno pa seveda tudi onadva potrebujeta asistenčno vozilo, kjer so notri mehaniki in tudi večina rezervnih delov zanju, saj brez tega tekme nima smisla nadaljevati. Razplet sledi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odprlo se je novo vprašanje: Ali bosta Janez in Mišo nadaljevala tekmo? Njuna vloga hitre eksistence je v primeru odstopa Ellen odpadla. Nujno pa seveda tudi onadva potrebujeta asistenčno vozilo, kjer so notri mehaniki in tudi večina rezervnih delov zanju, saj brez tega tekme nima smisla nadaljevati. Razplet sledi.

Uff...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odprlo se je novo vprašanje: Ali bosta Janez in Mišo nadaljevala tekmo? Njuna vloga hitre eksistence je v primeru odstopa Ellen odpadla. Nujno pa seveda tudi onadva potrebujeta asistenčno vozilo, kjer so notri mehaniki in tudi večina rezervnih delov zanju, saj brez tega tekme nima smisla nadaljevati. Razplet sledi.

Jebemti.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tracker na dakarjevi strani kaže, da sta Janez in Mišo že na specialu v Maroku!! Torej predvidevam, da gresta do konca :)

Mirana kaže že na transferju, Tomo tik pred ciljem speciala!

Popravljeno . Popravil Climber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našedva dobra, Miran ima sicer težave z vzmetenjem, upejmo da bo poštimal do jutri!

klik

post-1275-1168287165_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Krivic / Gorjup sta na cilju današnje etape ! 65 mesto danes, skupno pa 50 !

Lepo !!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Krivic / Gorjup sta na cilju današnje etape ! 65 mesto danes, skupno pa 50 !

Lepo !!! :OK:

Zakaj kaže na Trcking-u da sta Mišo in Janez v NADORJU?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od Darija:

08.01.2007 Tretja etapa Nador - Er Rachidia

Dan je bil dolg. Odločili smo se, da gremo naravnost do cilja tretje etape.

Iz španskega mesta Algeciras smo okoli 23h šli na trajekt in čez dve uri in pol prispeli na afriško celino. V Maroškem Tangierju se je malo zakompliciralo s carino, tako, da so nas izpustili na pot okoli 2:30 ponoči.

Izmenično smo vozili celo noč, jutro in popoldan. Peljali smo čez zasnežen Atlas do Er Rachidie.

Pokrajina je čudovita, barve se noro prelivajo..

Organizatorji so nas spravili v malo neprijetno situacijo. Ne spustijo nas na progo, da bi poslikali in posneli tekmovalce. Tudi računalnikov z GPRS karticami ne smemo uporabljati za pošiljanje gradiva. Imamo sicer odprt press center, ampak je cena po poslanih podatkih v mrežo nesramno visoka.

Verjetno bomo poiskali kaksen CyberCafe, da prenesemo slike novinarjem in v fotogalerijo, prej pa moramo počakati Mirana in Tomaža, da se namestita.

Danes so imeli tudi oni dolg dan. Prevozili so 648km. Iz Nadorja do brzinca so imeli 205km transferja. Brzinc je bil 252km dolg, brez pavze med transferji in asistence.

Tekmovalci počasi prihajajo. Prvi so motoristi, avtomobilisti in kamionisti pridejo za njimi.

Miran je na 51. mestu s časom 41:44,

Tomaž pa na 214. mestu s časom 1:19:25.

V današnji etapi je bil najhitrejši Coma (ESP), za njim Blais (USA) in Esteve Pujol (ESP), vsi trije na KTM-ih.

V kategoriji avtomobilistov je danes vrstni red:

1. De Villiers (AFS) in Von Zitzewitz (ALL) v Volkswagnu

2. Sainz (ESP) in Perin (FRA) v Volkswagnu

3. Peterhansel (FRA) in Cottret (FRA) v Mitsubishiju

pri tovornjakarjih pa:

1. Rusi Chagin, Yakubov in Savostin v Kamazu

2. DeRoy (HOL), Colsoul (BEL) in Slaats (HOL) v Ginafu

3. Stacey (HOL), Gotlib (BEL) in Der Kinderen (HOL) v Manu

Krivic in Goriup sta v svojem Unimogu danes na 65. mestu.

Vreme je lepo, jasno in brez vetra, upamo, da bo tako tudi čez noč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, vsekakor zanimivo. Glede na to, da je 65. mesto na današnji etapi potrjeno, verjetno pomeni, da je odpovedalo ažuriranje on-line pozicije. Upajmo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še uradno obvestilo od Krivica in Gorjupa... iz www.goriup.com by Mojca...

8. januar 2007

Mišo in Janez nadaljujeta tekmo.

Ob 23h sta prispela v bivak. Današnja etapa je bila speljana izključno po trdem terenu. Ugotavljata, da je sicer Unimogovo podvozje zamenjano za bolj vzdržljivo, pa vendar ni prilagojeno za težo, ki jo kamion nosi - cca 6T, tako da sta pošteno namučila avto in tudi sama sebe. Mišo je komentiral: "Najin Puhi (tako Janez kliče svoje tekmovalno vozilo, s katerim je vozil na dirkah v letu 2006) bi šel bistveno boljše po teh kamnih, kot gre Unimog". Dobesedno premetavalo ju je. Zato sta takoj, ko sta prišla v bivak, večino opreme in rezervnih delov, ki sta jo vozila s seboj, med drugim tudi dele za Ellen, preložila v Actrosa in s tem zmanjšala težo avtomobila. S seboj vozita samo najbolj nujne stvari (tudi Janezove kranjske klobase!).

In kakšen je dogovor z Ellen: že pred začetkom tekmovanja je bil dogovor z Ellen, da v kolikor ona odstopi, gre Unimog naprej. In ker brez servisnega vozila nimata niti najmanjših šans, da bi končala Dakar, gre z njima tudi Actros in vsi mehaniki. In čeprav ni nihče pričakoval, da bo že na drugi etapi konec dirke za Ellen, se je Ellen tega dogovora držala. Njun cilj je priti do konca, do Pink Lake-ja.

Ellenin avtomobil se je pokvaril med transferjem, ko je vozila po asfaltu in Mišo pravi, da verjetno zato, ker je Ellen zelo energična voznica ("težka noga"). Zaribal je menjalnik in odtrgala je eno polos kolesa. Če bi se to zgodilo na kakšni drugi etapi, bi bilo možno, da hitra asistenca (Unimog!) povleče Ellen do bivaka, mehaniki pa bi čez noč avto popravili. Žal pa se ji je to zgodilo v najbolj neugodni situaciji, ko ni imela na razpolaga niti hitre asistence niti servisnega vozila in ni ji preostalo nič drugega kot odstop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!