Dry Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 točn tko,...zato pa pravm tud jz enodelc je zakon,čeprov manj praktičen je tolk bolj varen Preminuli naj bi imel oblečen enodelni kombinezon, ki pa se je zaradi sile padca pretrgal v predelu pasu in rokavov.
GrCaR Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 šit R.I.P., pa sožalje svojcem to isto se je nardilo mojmu stricu na grobniku, vzrok: strgala se mu je NOVA dirkalna ketna in se zamotala med kolo in vilco... in to ravno proti koncu ravnine, tako da je priletel v zaščitne gume. k sreči ni bilo nič hujšega, samo 2 uri v nezavesti, nič zlomleno, samo ves plav je bil potem... očitno se to ne dogaja tako poredko ker sem slišal še za enga druzga ki mu je isto nardil. sam nikjer ne piše, da se je ketna strgala, tko da vzrok je verjetno drugje. R.I.P. , sožalje prijateljem in družini
maestro Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 kar je bolj pomembno je to, da je človeka sleklo Ne, to ni bolj pomembno. Najbolj pomembno je to, kdaj se bodo motoristi zavedli, da je vožnja s takimi hitrostmi hoja po robu smrti.
.T. Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) A mogoče kdo ve, katero čelado je imel? (piše, da mu je razpadla.... ) Tadej Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil Tadej
lina Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) kar je bolj pomembno je to, da je človeka sleklo toliko o enodelcih vs. dvodelcih ne rečem da bi ga enodelen rešil, vendar tole na sliki se ne bi zgodilo Če mu je čelado (Znamka :? ) na pol dalo ne vem kaj ima dvodelni kombinezjin s tem. In ja res je ŠIT Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil lina
gebre Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Mogoče to, da ga je v predelu pasu sleklo.
MaraudeR Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 ...mogoče pa sploh ni imel zapete zadrge...
lina Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Mogoče to, da ga je v predelu pasu sleklo. Res mi je bedasto pametovati v takih temah...ampak, ker je pamet boljša kot žamet...pa kaj če mu mal križa ven gleda?....zaradi tega ni umru...poleg tega...imel je enodelnega pajaca...in kaj sedaj?
GorazdH Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 ker ga je kotalilo pri taki hitrosti, ni kej dost več za povedat, ne pomaga nobena še tako dobra oprema. samo zdrs bi verjetno preživu. tako pa ti razmeta noter v tebi lih vse... :(
GhostRR Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 RIP :( ... Sicer verjetno ni tu vzroka... pa vendar ...ne šparat na potrošnem materialu.
HHV Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Ne, to ni bolj pomembno. Najbolj pomembno je to, kdaj se bodo motoristi zavedli, da je vožnja s takimi hitrostmi hoja po robu smrti. Kdor gre dirkat, se tega presneto zaveda! Tu je debata o vzrokih nesreče, kar se pri športu tudi v drugih panoogah dogaja, torej napakah v opremi in o žalosti, katera je zato doletela svojce umrlega. In nikakor to ni mesto, da bi ti tu komurkoli solil pamet, kaj in kako naj počne izven območja javnega prometa. Točneje na območju namenjenem točno tistemu, kar je preminuli počel, dirkališču!
misty Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Preminuli naj bi imel oblečen enodelni kombinezon, ki pa se je zaradi sile padca pretrgal v predelu pasu in rokavov. tudi to je možno ... ravno tam kjer so ponavadi razne membrane sile so že pri majhnih hitrostih na asfaltu velike, kaj šele pri 200+ in na grobem asfaltu Če mu je čelado (Znamka :? ) na pol dalo ne vem kaj ima dvodelni kombinezjin s tem. In ja res je ŠIT Res mi je bedasto pametovati v takih temah...ampak, ker je pamet boljša kot žamet...pa kaj če mu mal križa ven gleda?....zaradi tega ni umru...poleg tega...imel je enodelnega pajaca...in kaj sedaj? morda je v tem primeru res neumno govoriti o kombinezonu (ker gre za smrt). (pre)več pa je primerov ko zaradi pri padcu slečenega kombinezona voznik dobi hude poškodbe zaradi direktnega stika z asfaltom. Samo opozoril sem na to, zaradi tega ker je bilo večkrat govora o tem, pa nikoli kake slikce, dokaza zraven. se pa načeloma strinjam s tabo da je pametovanje v takih temah odveč (z dodatkom da se je treba iz vsake take stvari kaj naučit) @HHV: respect (na maestrovo provokacijo nisem niti hotel odgovarjat)
Rock-46 Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Če mu je čelado (Znamka :? ) na pol dalo ne vem kaj ima dvodelni kombinezjin s tem. In ja res je ŠIT To katera znamka celada je bila niti ni cist nc vazno, lahko ARAI al pa Nolan al pa NZI al pa noname, razpade pri 200 +, baje da okrog 250 je mel not, a se cudite da je razpadla oz. pocla....jaz se ne.... LP;Rock-46 Take hitrosti ne zdrzi pomoje noben stvar, da se nebi ob dotiku s tlemi razbila...
HHV Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 menda je žlo za zlom ojnice in posledično blokiranja agregata...
Fritz Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 HHV :worship: Pravkar hotel to napisati. Športni motorizem je - na dirkališču - spoštovanja vreden. Kot vsak ekstremen šport pa prinaša določen rizik. Žalostno :cry:
PERO58 Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) menda je žlo za zlom ojnice in posledično blokiranja agregata... Menda :? :? :? Če je mašino sesulo, bi pa MENDA že vedeli :hmm: :slap: Sožalje svojcem in prijateljem :cry: Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil PERO58
Noise Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Menda :? :? :? Če je mašino sesulo, bi pa MENDA že vedeli :hmm: :slap: Sožalje svojcem in prijateljem :cry: Hja Pero, kar vsepvprek trosenje "informacij" je v civiliziranem svetu kočljiva stvar. Javno objavljanje takih stvari je ful občutljivo, ker bo to, kar bodo izvedenci napisali (lahko) imelo zelo močne posledice. Zato pa včasih traja dneve in dneve preden uradno razglasijo vzrok nesreče/smrti (kar spomnimo se npr. žalostnega primera Meoni na rallyju Dakar). Kar tako namreč nekoga okriviti za smrt (pa čeprav posredno) je jeba.
Kölm Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) ... Najbolj pomembno je to, kdaj se bodo motoristi zavedli, da je vožnja s takimi hitrostmi hoja po robu smrti. Obiranje češenj je tudi lahko hoja po robu smrti, pa jih ljudje še vedno obiramo. Maestro mislim, da se "motoristi" tega zavedajo ( no vsaj upam ). Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil Kölm
siks Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 šit R.I.P., pa sožalje svojcem to isto se je nardilo mojmu stricu na grobniku, vzrok: strgala se mu je NOVA dirkalna ketna in se zamotala med kolo in vilco... in to ravno proti koncu ravnine, tako da je priletel v zaščitne gume. k sreči ni bilo nič hujšega, samo 2 uri v nezavesti, nič zlomleno, samo ves plav je bil potem... očitno se to ne dogaja tako poredko ker sem slišal še za enga druzga ki mu je isto nardil. bil tam , videl motor, ni bla ketna! lp6
Matt_23 Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 ... V enem izmed članku na hrvaškem piše , da je motor oz. agregat čist v redu in da tudi z gumami ni bilo kaj narobe... Točno kaj je bila napaka pa še nevejo.. Je pa grozno, da se ubijamo na pistah , kjer človek misli edino tam je bolj varen kot na cesti...
SiR Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Pa p...a, kam vse skupaj vodi..... :? A so takšna vprašanja smiselna?
decaf Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Je pa grozno, da se ubijamo na pistah , kjer človek misli edino tam je bolj varen kot na cesti... Potem pa slabo mislimo... Osebno ne mislim, da sem na pisti bolj varen, saj tja se gremo vozit dosti bolj na polno kot po cesti, grem pa tja z mislimi, da bom dosti bolj odvisen sam od sebe in tehnike, kot pa od napak drugih voznikov, oz. kljub temu, da nisi sam na pisti je vseeno manjši riziko kot na cesti, da bo kdo drug naredil napako usodno zate, če ne druga je vsaj ne bo z avtom, šleparjem, traktorjem, kolesom... poleg tega pa so tam tudi vsi z istim namenom, tako da riziko in nevarnost seveda ostaja tudi tu!
bu5a Objavljeno Maj 17, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 Čelada je bla znamke shoei.Ni šla napol,ampak je počila.Kaj je bil točen vzrok padca še zaenkrat še ne ve.Sigurno pa splet nesrečnih okoliščin,namreč ob prvem stiku z asfaltom je udaril z glavo ob tla in to pri veliki hitrosti.Žal ga čelada ni rešila.Naj počiva v miru.
SiR Objavljeno Maj 17, 2006 Opozori Objavljeno Maj 17, 2006 In nikakor to ni mesto, da bi ti tu komurkoli solil pamet, kaj in kako naj počne izven območja javnega prometa. Točneje na območju namenjenem točno tistemu, kar je preminuli počel, dirkališču! Da, Horjo, pa vendar - vse prevečkrat se vidi zapise v smislu "dirkališče je ful varno" in podobne ... novinci pridejo in dejansko mislijo, da ko si na pisti pa lohk 100-procentno varno šponaš kolkr gre ... jst se strinjam z Maestrom. no, temu testnemu vozniku pa RIP...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se