Skoči na vsebino

Tragedija na Grobniku


bu5a

Priporočene objave

Najbolj pomembno je to, kdaj se bodo motoristi zavedli, da je vožnja s takimi hitrostmi hoja po robu smrti.

ne pametuj :devil:

Naj počiva v miru :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šit :angry2: R.I.P.

zdaj pa k drugi stvari - ZAKAJ NEBI DEBATIRALI O TEM KAR SE JE ZGODILO???? MOGOČE PA KDAJ KOGA REŠI!

mene osebno zanima kakšen kombinezon in opremo je imel. ljudje so padali z dvodelnimi na pisti pa jih ni odprlo, jasno pa je razlika med dvodelnim iz luisa za 350 eur (kot so bili lani v akciji) ali dvodelnim za 800+ eur. isto je pri čeladi, takšne padce so čelade (in ljudje) že preživel in čelada ni počila, je pa vprašanje če je imel tip čelado za 150 eur (pa magari shoi) ali 300 ali 500 eur in če je bila relativno nova ali stara 5+ let.

to pišem ker sem pogosto videl na grobniku (predvsem) hrvate z katastrofalno opremo in glede na to kako je sleklo tega reveža (hrbet, rokavi,...) dvomim da je imel dobro ali vsaj novejšo opremo.

vsaka taka nesreča je tragedija ampak če se lahko kaj naučimo iz nje, mogoče reši katerega drugega.

PS: o tistih komentarjih o "varnosti" ali "nevarnosti" dirkališča pa ne mislim razpravljat. tisti ki pride na pisto in misli da je "ful varna" more biti nor. če ne prej, se na pisti zaveš da ni vse super varno ko krepko čez 100 km/h drsaš po kolenu in pred ovinkom iz 200+ bremzaš na 50. prvič ni prijeten občutek in nevem če se kdo takrat počuti varno, če pa, potem mu itak ni pomoči!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne pametuj :devil:

najprej R.I.P.

v nadaljevanu - je čisto ok napisal. Pa ne zanj... zanj je že prepozno. Za vse vas, ki sedaj pametujete in oh škoda, ker je umrl in je kombinezon kriv in je čelada kriva in ne vem kaj še vse. Sam se je verjetno zavedal, v kaj se podaja in verjetno se je zavedal, kaj se zgodi, če pri 200+ zgrmi po tleh. ja, je škoda, da je umrl, kot je vsakega, samo jebatga... to je pač življenje.

In verjamem, da je ni čelade in je ni kombinezona, ki bi pri takih padcih zdržal. Mogoče, če bi samo drsel (kot navadno drsijo po cesti dirkači moto GP-ja) bi preživela tako čelada kot kombinezon, v tem primeru je pa po moje razprava brezvezna.

ne razumem človeka, ki se odloči za enega najbolj nevarnih hobijev, kjer je smrtnost visoka in se zraven ne zaveda, da če gre na ne vem kako stezo se lahko zelo hitro ubije - sploh pri takih brzinah.

Mogoče bi se res morali motoristi malo bolj zavedati, da je človeško telo malo bolj krhko, kot je na prvi pogled in da nekih sil in pritiskov enostavno ne zdrži in se temu primerno obnaša tudi na cesti/dirkališču......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, katero čelado je imel?

(piše, da mu je razpadla.... )

Tadej

shoei,ne vem keri model!

pri 250 tisamo jeklo pomaga!

lp6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... prvič ni prijeten občutek in nevem če se kdo takrat počuti varno, če pa, potem mu itak ni pomoči!

Ne vem, zakaj greš potem na pisto, če se ne počutiš na njej varno in če ti ni prijetno. Glej raje izza ograje.

Pa tudi moje sožalje :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodal bi še svoje mnenje - nesreče so sestavni del življenja. Dogajajo se povsod in zgodijo se lahko vsakemu! Absolutno varen nisi nikjer in nikoli! Pametovati o vzrokih je brez smisla, ker so nesreče zmeraj unikatne zadeve z različnimi vzroki, igralci in posledicami!

Lahko pa vidimo iz posnetkov, da je ključnega pomena dobra zaščitna oprema, čeprav pri teh hitrostih ni garancije za preživetje.... Vprašanje je ali bi najboljša oprema rešila življenje v tem primeru! Ampak tega ne bomo nikoli vedeli a ne!

RIP

LP Mare in srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, zakaj greš potem na pisto, če se ne počutiš na njej varno in če ti ni prijetno. Glej raje izza ograje.

kdo pa je rekel da ni prijetno in se ne počutiš varno? če si normalen dobiš tisto potrebno spoštovanje do zadeve, ki ti da vedeti da nisi rossi in da je treba se učiti in navajati počasi. če se počutiš pretirano varno pa začneš pretiravati in boš prej ali slej spoznal kako neprijeten in nevaren je stik z asfaltom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je bilo z opremo nekaj narobe.

Pupa, tale tvoj komentar je pa malo mimo.

kdo pa je rekel da ni prijetno in se ne počutiš varno? če si normalen dobiš tisto potrebno spoštovanje do zadeve, ki ti da vedeti da nisi rossi in da je treba se učiti in navajati počasi. če se počutiš pretirano varno pa začneš pretiravati in boš prej ali slej spoznal kako neprijeten in nevaren je stik z asfaltom.

E, vidiš, tale post je pa čisto kontra tvojemu prejšnjemu. S tem se pa popolnoma strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je bilo z opremo nekaj narobe.

Pupa, tale tvoj komentar je pa malo mimo.

E, vidiš, tale post je pa čisto kontra tvojemu prejšnjemu. S tem se pa popolnoma strinjam.

1. komentiraj zakaj je mimo

2. nič ni kontra prvemu, samo očitno ne znaš brati.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A so takšna vprašanja smiselna?

Sem že navajen, da vsepovsod potisneš svojo surlo......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. komentiraj zakaj je mimo

2. nič ni kontra prvemu, samo očitno ne znaš brati.........

1. Ne vem, kaj ima zavedanje, da je človeško telo krhko, s tem, da je človeku na ciljni ravnini zablokiralo zadnje kolo. Se pravi, da bi se moral pelajti čez ciljno ravnino 70 km/h al kaj? Kljub tej tragediji in nedavni na drugem dirkališču, je število nesreč s smrtnim izzidom relativno majhno. Zato si upam trditi, da dirkališča so dokaj varna. Seveda pa nesreča ne počiva nikjer.

2. V prvem postu je zapisal, da se nič kaj prijetno ne počuti pri polnem zaviranju na dirkališču, v drugem pa je zapisal, da mu je všeč na pisti. Za mene je to nasprotje.

In pa, tudi jaz grem z določeno mero strahu in spoštovanja na pisto, prav tako se zavedam, da lahko padem in si bognedaj celo kaj naredim. Ko me bo pa strah, da obstaja velika verjetnost, da se tudi ubijem, me na tisto pisto ne dobi več noben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od dobre(kvalitetna) opreme je lahko dosti odvisno...

Če se zabiješ v drevo niti ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. V prvem postu je zapisal, da se nič kaj prijetno ne počuti pri polnem zaviranju na dirkališču, v drugem pa je zapisal, da mu je všeč na pisti. Za mene je to nasprotje.

tisto "neprijetno" počutje je tisto kar ti da vedeti da tega ne obvladaš na polno, takrat če si pameten ugotoviš da je treba vse delati postopno. torej ni neprijetno ali da te je ful strah in ne uživaš, le rečeš si: "u jeba bo treba trenirat čene bo hitro kaj narobe!"

in brez skrbi, tisti dnevi prvih "strahov" so mimo, spoštovanje pa ostaja, šele ko ga ne bo več si ne bom upal na pisto .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisto "neprijetno" počutje je tisto kar ti da vedeti da tega ne obvladaš na polno, takrat če si pameten ugotoviš da je treba vse delati postopno. torej ni neprijetno ali da te je ful strah in ne uživaš, le rečeš si: "u jeba bo treba trenirat čene bo hitro kaj narobe!"

in brez skrbi, tisti dnevi prvih "strahov" so mimo, spoštovanje pa ostaja, šele ko ga ne bo več si ne bom upal na pisto .)

Vidiš, tu sva skupaj, le da jaz tega nisem videl v tvojem prvem postu. Se bom že naučil drugače opazovati. Jaz sem še v začetni fazi (2x sem bil na grobniku) in sem se gor vedno počutil odlično. Vsa trema je popustila v trenutku, ko sem se peljal po pit lane-u na pisto. Spoštovanje pa še vedno ostaja. Pa užitek tudi ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni lani nek japonec na motogp padel na ciljni še pri precej višji hitrosti zaradi napake na gumi ter se nato sam pobral iz piste.

Torej izjave pri 250km/h, na asfalt . . . . te nič ne more rešit so . . . :? že pri 30kmh v steno se lahko smrtno ponesrečiš, asfalt pa leži vodorabno s smerjo vožnje . . .

Torej: zelo pomemben je način padca, namesto drsenja pride do kotaljenja, pred tem še malo katapulta . . .

Popravljeno . Popravil BAMATO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni lani nek japonec na motogp padel na ciljni še pri precej višji hitrosti zaradi napake na gumi ter se nato sam pobral iz piste.

Torej izjave pri 250km/h, na asfalt . . . . te nič ne more rešit so . . . :? že pri 30kmh v steno se lahko smrtno ponesrečiš, asfalt pa leži vodorabno s smerjo vožnje . . .

Torej: zelo pomemben je način padca, namesto drsenja pride do kotaljenja, pred tem še malo katapulta . . .

jap, nakano je ubrisal pri skoraj 300 km/h zaradi počene zadnje gume in mu nič ni bilo. pa še kar nekaj amaterjev je že preživelo take padce, nenazadnje ni to prvi padec na grobniku v ciljni ravnini. ampak eni imajo srečo, drugi pa ne, vseeno pa mislim da tu tudi oprema ni bila na takem nivoju kot bi bilo priporočljivo.

možnost preživetja zmeraj obstaja, tudi padce iz letal brez padala jasno, so že preživeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RIP

opozoril pa bi na dve stvari: prvo da je brezveze razglabljat o vzroku, kolikor je napisal bu5a v temi Grobnik, dejansko se ne ve vzroka ker vse stvari na motorju so bile tako kot morajo biti (seveda, morda bodo po temeljitem pregledu kaj odkrili)

kar je bolj pomembno je to, da je človeka sleklo

toliko o enodelcih vs. dvodelcih

ne rečem da bi ga enodelen rešil, vendar tole na sliki se ne bi zgodilo

sori... mal je tut vazn a mas ti dainese dvodelca al mas recmo probiker ki je 3x cenejsi ker je nacin zapenjanja drugacen in tut ce se dvodelc odpre ni nujn da bos zarad tega umru (vsaj ta clovek ni!) neglede na to a je nosu dvodelca al enodelca! Za uporabo na progi je bols enodelc to je res. Drugac pa RIP... groza da se dogajajo take stvari sam pac.. itak smo usi z eno nogo v grobu :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!