Skoči na vsebino

Tragedija na Grobniku


bu5a

Priporočene objave

Nesreča nikjer ne počiva..tudi na relativno "varnih" dirkališčih...

R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PIZDUMATERNO JE TU ENIH PAMETNJAKOVIČEV GOR.

Tisti ki so spisali kaj realističnega pa z ne velik nakdadanja izvzeti.

RIP tistemu, ki ga več ni.

p.s.: pa v treh temah se smeti mimogrede o tem. Pa še to? za vsako nesrečo odpiramo novo temo? Ali kaj za vraga se piše zdaj v teme kot so: nesreče s smrtnim izidom pa podobne ki so že odprte?!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno ne mislim, da sem na pisti bolj varen, saj tja se gremo vozit dosti bolj na polno kot po cesti, grem pa tja z mislimi, da bom dosti bolj odvisen sam od sebe in tehnike, kot pa od napak drugih voznikov, oz. kljub temu, da nisi sam na pisti je vseeno manjši riziko kot na cesti, da bo kdo drug naredil napako usodno zate, če ne druga je vsaj ne bo z avtom, šleparjem, traktorjem, kolesom... poleg tega pa so tam tudi vsi z istim namenom, tako da riziko in nevarnost seveda ostaja tudi tu!

ehh.... pa ka ti ropočeš :D ...šleperje maš pa ja rad :grim hahaha ...........kolkr jst vem si hotu zadnč enga iz ceste zrint :whistle: hahahahaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem bi tej nesreči je blo ker motorist je dobil udarec v glavo.To se vidi pa poškodbi čelade.Pri poškodbah glave pa je problem ker možgani zatekajo (pride do edema) in se nimajo kam širit zaradi lobanje.Oziroma se širijo tam kjer je bolj mehko se pravi navznoter.Potem pa začnejo možgani odtekat navznoter in ohromijo vitalne centre.S tem da pacient je imel politraumo.Poškodavana ali celo prebita so bila pluča tako da verjetno je prišlo do pnevmotoraksa (zrak v prsni votlini) pojavijo se je otežkočeno dihanje) +pacient je zgubil dosti krvi.Tlak mu je padal pulz pa rastel in prišlo je do ireverzibilnega hemoragičnega šoka.Težko je takega pacienta rešit.Zdej pa eni razlogate o enodelnih dvodelnih kombinezonih in firmah. Sigurno so enodelni bolj varni in tudi tu velja pravilo več denarja das veš maš samo pri tem padcu pomojem tudi z enodelnim kombinezonom se nebi nič boljše končalo.

R.I.P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako to da ga je tako močno katapultiralo naprej da je v zraku napravil tri salte kot je nekdo prej napisal??

Če gledam posnetek ki ga je nekdo prilimal (300km/h plus) tistega dirkača ni ne vem kaj katapultiralo v zrak, se pa na ravno na tem posnetku vidi kako popembna je oprema(Kvaliteta), poglejte si če je človeku kaj strgalo, sezuilo škornje, razcefralo rokave.... vse je ostalo na svojem mestu, samo vizir je odletel z čelade. Pa tudi ni drsel ampak se konkretno prevračal.

Drugače pa sožalje svojcem, pa upam da bo takih razprav kot je ta čim manj. :BUA: :BUA:

Slik pa raje niti kaj preveč ne gledam ker dobim prevelik rešpekt pred motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še enkrat: "debato" o kombinezonih sem začel zaradi tega, ker se nekateri slepijo da kombinezona ne more odpret, da so to neke balalajke. Da bo folk pogledal slike ki so dane z nekim namenom. Tudi zato ni objavljenih kakih krvavih ali drugačnih slik že na HR straneh.

In ja, tudi sam sem mislil da enodelca ne more odpret, da je to hiba (slabših??) dvodelcev. Tale tema in zgolj namigovanja da je bil enodelen pa so mi dala misliti da je na stičišču hrbta in riti membrana, ki se pa vseeno lahko strga. Pri novem z malo večjo silo, pri slabšem, starem, slabo uzdrževanem - z manjšo.

Po drugi strani pa, če je strgalo enodelca, kje bi bil dvodelni? Okol obrnjen na čeladi?

In presneto jasno je da v tej nesreči sama vrsta kombinezona ne bi pomagala. Bi pa morda v kateri drugi. In to je bistvo mojega posta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PIZDUMATERNO JE TU ENIH PAMETNJAKOVIČEV GOR.

Se čisto strinjam!!

Kot da je važno kaj je bilo narobe in kako opremo je imel! Dosti hudo je to, da je človek umrl, in zdej ni treba celga foruma zapolnit z tem. Nej počiva v miru. Ne vem kako olajšanje boste mel če ugotovite vzrok nesreče?

Tudi z debato se ne bodo ljudje čisto nič novega naučili. Vsi dirkači si jemljemo v zakup da gre lahko na pisti kaj narobe. Lahko je naša napaka ali pa tehnična. Sploh ni važno. Meni je že zdrava pamet narekovala da nej si kupim vrhunsko opremo za stezo in mislim da večini tale nesreča ne bo spreobrnila pameti da naj kupi boljšo opremo. Tist k se ma vsaj malo rad in vozi po stezi je to že zdavnaj storil.

Če bi se vsi dirkači tako močno obremenjevali z raznimi nesrečami in z tem, dirk nebi bilo več, saj noben nebi več upal dirkati. To je pač rizika ko greš na stezo! Noben te ne sili. Vedno gre lahko kaj narobe, saj okvar na motorju ne morš predvidet, lahko pa jih zmanjšaš z ustreznim vzdrževanjem!

Okvar in poškodb se ne da preprečit, lahko jih samo zmanjšamo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm pa dejte no eni klobasat o boljši opremi pa da bi z njo lahko preživel itd...

K rukneš pri 250+ je sam odvisno kako ti je v tistem momentu usoda pisana - od ta-idealne, da se sam odrajsaš pa, da ti ni nič (sam, da se počutiš kot, da te je Tayson 10 rund u ringu natepavu - pa brez tega, da ti uho odgrizne) al se pa konča tko k včeraj al pa mal nazaj na Panoniji...

Fak! Zadeva vsaj zame je malce zastrašujoča, da nisi ništa kriv pa maš tak nezegn, da ti glih mašina zariba na ciljni pol pa u smrt... Fak! :cry:

Še enkrat RIP rider (you couldn't save this one - no-one could!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm pa dejte no eni klobasat o boljši opremi pa da bi z njo lahko preživel itd...

Nisem mislil to da bi preživel! Imel bi veliko več možnosti za preživetje! To sem hotel povedati. Kot sem iz slik videl ni imel kombinezon grbe, ščitniki vprašanje kaki so bili, prav tako mi deluje ta kombinezon zelo star, in če je kdo slučajno opazil je to (po moji presoji) 2 delni touring kombinezon saj nima niti ježkov za drsnike gor! Škornji pa tudi niso primerni za na stezo zato mu je potegnilo gor hlačnice! Ne vem no samo z tako opremo jst nebi šel na stezo!

Sicer je pa brezveze o karkol razpravljat!

RIP!

Popravljeno . Popravil gapi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slike zgledajo kruto, ko poznaš ozadje dogodka.

kar mi ni všeč, je uporaba pol cestnih pol dirkalnih motorjev v dirkalne namene, brez primernega vzdrževanja in po možnosti ob servisnih intervalih, ki jih priporoča knjiga za normalno vožnjo.

pa še ta boj za kupce med proizvajalci, ki prinaša v garažo vedno močnejše in vedno lažje motorje...le kje brusijo stran odvečne kile, kot tudi iz obremenjenih delov v mašini in potem včasih nekaj poči in ko poči na asfaltu pri veliki hitrosti?

sej sami to hočemo, tako da za pritoževati se nimamo kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si vse lepo počasi prebral in ne morem, da ne bi nekaj napisal.

Ne bom omenjal oseb, kdo je kaj napisal ampak veliko je ugibanj in nezgoda s smrtnim izidom je postala kost za glodanje oziroma prerekanje.

Še najbolj mi je všeč ideja, da se dajmo iz te nezgode nekaj naučit a kot vidim tega nihče noče. Če se že spravljate v debato in ugibanja se najprej malo bolj postavite na realna tla. Nočem biti pameten a vseeno imam za sabo nekaj bolj ali manj uspešnih dirkaških let.

Vse vezano na motor in hitrost je vsekakor nevarno. Vprašanje posameznika pa je, koliko se tega zaveda ali pa o posledicah sploh ne misli. Meje ocenjevanja so drugačne v vsaki glavi posebaj, ne smete pozabiti na motorične in fizične sposobnosti vsakega posameznika, kar ima zelo veliko vlogo. Veliko je odvisno tudi od vozniških izkušenj, zbranosti, refleksa ... tu smo si zelo različni.

Žal je preveč stavkov v katerih se besedica ČE lahko pojavi na tisoč in en način. Res je tudi da se tako hudi padci na dirkališčih dogajajo zelo redko a kot vidimo se.

Fant se je po pisti vozil ker si je verjetno to želel, tako kot tudi vsi ostali. Ob vožjni po pisti je bil večji del odvisen od samega sebe. Če je prišlo do tehnične napake toliko huje. Počakajmo na resnične podatke, saj pri tako tragičnem razpletu bodo morali dati uradno izjavo.

Takoj se je odprla tudi debata katere znamke opreme je imel. Ve se kdo je priznan in kdo dela vsakdanjo robo ... kljub temu večina njih ponujaja bolj ali manj kvalitetne izdelke in spet je kupec tisti ki odloča kaj oziroma za koliko denarja bo kupil in cena je vsekakor povezana z kvaliteto in z znamko.

Pa da ne nakladam preveč ... dirkališče je precej bolj varno od ceste in dejansko se lahko posvetiš samo vožnji ... koliko bo odprta ročica plina pa je spet stvar posameznika. Osebno se rad vozim po dirkališču in se zavedam posledic ... če si želim nekaj hitrih krogov se maksimalno posvetim vožnji a majhna lučka v podzavesti vedno na rahlo gori in opozarja da previdnost vseeno ni odveč.

Iskreno sožalje vsem njegovim.

Popravljeno . Popravil IKE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem mislil to da bi preživel! Imel bi veliko več možnosti za preživetje! To sem hotel povedati. Kot sem iz slik videl ni imel kombinezon grbe, ščitniki vprašanje kaki so bili, prav tako mi deluje ta kombinezon zelo star, in če je kdo slučajno opazil je to (po moji presoji) 2 delni touring kombinezon saj nima niti ježkov za drsnike gor! Škornji pa tudi niso primerni za na stezo zato mu je potegnilo gor hlačnice! Ne vem no samo z tako opremo jst nebi šel na stezo!

Sicer je pa brezveze o karkol razpravljat!

RIP!

točn tak je! nevem kje nekteri vidte 1deln kombinezon?? vam je slab al kva? pa tetile škorni iz slike niso vredi niti za u klet po kumarce! sicer pa če je ornk padu, tud najbolša oprema neb pomagala! sam sm se ulegu pr 70-80, pa še prej me je malo u luft vrglo in pol si predstavlam kok je pjeba scotalo potleh, če sm že sam cel polomlen pa potolčen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, res se je nesmiselno kregat, ker karkol je že, možakarja ne bo obudil nihče več. Pač mi ne vemo, kaj je pravi vzrok smrti, ali je to sama oprema, lahko pa je nekaj povsem tretjega. Tudi Kato je umrl, pa je mel sigurno vrhunski kombinezon, čelado,... Poškodbe pri motociklizmu so kaj hitro lahko zelo hude.

Jest sam upam, da se kej tazga ne bo več ponovilo na Grobniku. (Zadnja smrtna žrtev, ki se jo jest ta trenutek spomnem je bla ene 10 let nazaj, morda več, ko se je prav tako na ciljni ravnini v betonsko ograjo zaletel eden izmed prikoličarjev. Takrat se mi zdi, je sovozniku zlomilo tilnik).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si vse lepo počasi prebral in ne morem, da ne bi nekaj napisal...

...da previdnost vseeno ni odveč.

Strokovno, objektivno in pomirjujoče! :worship:

Tega bi se moral zavedati vsak, ki se zapelje po "zaprtem krogu". Nesreče so se tu dogajale in se bodo še, neglede na nevarnost, ki preži "nekoliko odmaknjena" od vsakega v igri.

Najpomembnejše pa je, kot je rekel IKE; "Dajmo se iz tega, že vendar enkrat nekaj naučiti"! Razglabljanje o vzrokih so zaman... Takšno je "življenje na kolenu" in dirkači se bodo (z "lučko", kot je v prispodobi opozoril IKE) neglede na to nesrečo, vozili še naprej.

Vsem želim veliko sreče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvo - iskreno sožanje njegovim najbližjim.

Kot drugo - IKE, dober post. Na mestu.

Kot tretje - žalostno je, da se je to zgodilo. S tem se nedvomno strinjamo vsi. Naj nam bo to pač ena "izkušnja več".

sori... mal je tut vazn a mas ti dainese dvodelca al mas recmo probiker ki je 3x cenejsi ker je nacin zapenjanja drugacen in tut ce se dvodelc odpre ni nujn da bos zarad tega umru (vsaj ta clovek ni!) neglede na to a je nosu dvodelca al enodelca! Za uporabo na progi je bols enodelc to je res. Drugac pa RIP... groza da se dogajajo take stvari sam pac.. itak smo usi z eno nogo v grobu :S

Kot četrto - ma kaj bluzite s temi kvazi primerjavami med kombinezoni.

Prej sem imel Dainesejev kombinezon (bil je že malce star), letos pa sem si kupl Probikerjevega. (cca 470 EURO) Je kakšna razlika? Je! Na novejšemu šivi zgledajo boljši, ščitniki so enakih dimezij in na pogled, skupaj z materiali skorajda enaki, usnje je podobno, prav tako je počutje boljše... Zato ne bluzite o kakšnih primerjavah, ki so zrasle v vaši glavi.

Obstaja kje kakšen "primerjalni test", da podkrepite te zadeve? Ne? Potem ne primerjajte...

Kot peto - edina pomembna in za to temo primerna vrstica, je napisana krepko - zato se na ostale točke ne mučite odgovarjati.

Naj dotični voznik počiva v miru.

Popravljeno . Popravil jupiter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa ne zastopim, kako ga je lahko katapultiralo, če mu je zablokirala zadnja guma.To bi blo normalno, če bi mu zablokirala sprednja, pri zadnji pa bi moral zdrsniti.

Kakorkoli že R.I.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom pa malce drugače napisal, pa čeprav bo mogoče zvenelo kruto, samo tako jst mislim.

Žal mi je edino za svojce, ker niso krivi da so ga izgubuli, če pa so kaj prispevali k temu pa mi ni niti za njih.

Za njega pa mi ni niti malo žal, saj se je sam podal v to, z zavestjo da se mu lahko kaj pripeti ali pa tudi ne, če je bil lahkomiselen. Ker če bi mu bilo toliko do življenja, nebi sedel nikoli na motor.

Enako velja zame in za vsakega motorista (ekstremnega športnika, alpinista, vojaka,...). Vsi smo EGOISTI, ker počnemo to iz našega veselja in se ne oziramo na bližnje, ter vzamemo v zakup da se nam lahko kaj pripeti ali celo umremo. Četudi lahko nevem kako paziš, si bistveno bolj izpostavljen kot, če bi bil doma ali v avtu.

Zato fantje(dekleta), ne se jokat ko se kdo razbije.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa čist konkretno zanima kaj se lahko naučimo iz te nesreče? Da ne smemo nikoli več na dirkališče?

Nej en prosim razloži, ker se mi še sanja ne. Ker tudi možnosti da so bo takšna ista nesreča še komu ponovila na grobniku je skoraj nična.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa čist konkretno zanima kaj se lahko naučimo iz te nesreče? Da ne smemo nikoli več na dirkališče?

Nej en prosim razloži, ker se mi še sanja ne. Ker tudi možnosti da so bo takšna ista nesreča še komu ponovila na grobniku je skoraj nična.

Khm... sej sam veš, kaj bi ti napisal, pa ti ne bom.... si dost star.

Poba, počivaj v miru.

Popravljeno . Popravil Brdaus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gledam posnetek ki ga je nekdo prilimal (300km/h plus) tistega dirkača ni ne vem kaj katapultiralo v zrak

Je pa kar nekaj na pogled močnih udarcev v glavo, kar naj bi blo po mnenju nekega člana, čigar nick sem v tem branju že pozabila :blush: in ki deluje kot da nekaj ve o človeškem telesu, eden glavnih razlogov za smrt...

Po drugi strani pa, če je strgalo enodelca, kje bi bil dvodelni? Okol obrnjen na čeladi?

In presneto jasno je da v tej nesreči sama vrsta kombinezona ne bi pomagala. Bi pa morda v kateri drugi. In to je bistvo mojega posta.

:yes:

Strinjam se z mistyjem.. Mogoče v tem primeru boljši kombinezon ne bi pomagal.. bi pa v marsikateri drugi..

Kot sem iz slik videl ni imel kombinezon grbe, ščitniki vprašanje kaki so bili, prav tako mi deluje ta kombinezon zelo star, in če je kdo slučajno opazil je to (po moji presoji) 2 delni touring kombinezon saj nima niti ježkov za drsnike gor! Škornji pa tudi niso primerni za na stezo zato mu je potegnilo gor hlačnice! Ne vem no samo z tako opremo jst nebi šel na stezo!

Nekaj se vas je še spraševalo - šlo je za enodelni kombinezon, ki ga je imel dotični že kar nekaj časa, bil mu je nekoliko prevelik in v ne ravno najboljšem stanju.. Po besedah nekoga, ki ga je poznal..

Kaj se lahko iz tega debatiranja (čemur so nekateri tako proti) naučimo? Na primer že to, da je treba gledat, da se kupi opremo na nivoju, ne preveliko in da se jo menja s časom (glede na obrabo/stanje/karkoli). Isto velja za čelade.. Vemo, da stara in prevelika oprema ni najprimernejša..

Za tiste, ki kupijo čelado za 30k namesto za ??, ali karkoli od opreme (zaradi razlogov nekega velikega šparanja), pa tko.. Pomoje, če bi se tale naša takozvana duša po smrtni nesreči res dvignila iz telesa (kot je to v filmih prkazano :P) in bila povrh vsega še sposobna razmišljat, bi marsikdo rekel: "Če bi vedel, bi dal tud miljon.." Ampak takrat je prepozno :cry:

(da se kdo ne prime za kako besedo, ne govorim za primere ko so za manjšo ceno izpolnjeni enaki varnostni pogoji... če taki primeri sploh obstajajo - ko gre za neko drastično razliko)...

Drgač pa res ne vem kaj mate eni tolko proti razpravljanju.. sej če vam pa ni prow, pa ne pisat sm not pa brat.. :glare: Razmišljam tko kot misty.. tega ne moremo rešit več, pa tud prej ne bi mogli (mi) narest nič pri tem.. lahko se pa naučimo nekaj stvari - mogoče ne takih, ki bi v tem primeru pomagale, ampak kakršnih koli... npr. mistyjeva omemba kombinezona.. podatek o starosti kombinezona.. Lahko ne bi pomagalo nič, marsikomu pa bi ravno boljša oprema lahko rešila življenje.. in če ne življenja, vsaj kože..

R.I.P :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa čist konkretno zanima kaj se lahko naučimo iz te nesreče? Da ne smemo nikoli več na dirkališče?

Nej en prosim razloži, ker se mi še sanja ne. Ker tudi možnosti da so bo takšna ista nesreča še komu ponovila na grobniku je skoraj nična.

Gapi, daj preberi si Ikov post malo nazaj. Ti odgovarja na kar nekaj tvojih vprašanj. Po dolgem času spet eno objektivno mnenje. Ike-respect.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R.I.P. :cry:

Drugače pa ni nujno slabo da mu je čelada počila. POglejta tudi avto je tako narejen da se ob trku deformira, gre se za to, da absorbira energijo namesto voznika. Ob današnjih materialih bi brez problema naredili čelado , ki se pri 350 km/h na uro nebi poškodovala, vendar ti to nič ne pomaga ker bi se sila udarca preveč direktno prenesla na voznika in bi lahko bil huje poškodovan, kot s čelado ki se nekoliko deformira in s tem absorbira večji del ustvarjene energije ob trku, in posledično absorbira voznik manj ustvarjene energije ob trku.

Le v razmislek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz foruma "motoplus-web":

Na Grobniku sam bio u šoku tako da nisam mogao realno pregledat motor. Motor smo doveli u Split u nadi da ćemo otkriti po njemu šta se dogodilo. Motor je upalio iz prve i radi normalno. Lanac i lančanici su na svom mjestu, na diskovima nema nikakvih čudnih tragova. Obje gume su u normalnom stanju sa punim pritiskom,bez ikakvih znakova trošenja usred blokiranja kotača. Jedini neobični detalj na cijelom motoru je na prednjoj gumi koja je recimo pobrušena oko 1,5 cm od ruba put sredine na nekih 65% opsega. Nije skinuto puno, kad se guma gleda skoro se ne primijeti, vidi se izbliza jer je na tom dijelu površina gume nekako čudno gladka, i kad se prođe prstom osijeti se prijelaz, skalina, na ostali dio površine.

Tragično ali istinito, motor je u principu u voznom stanju. Na njemu sve funkcionira, od kumpluga, mjenjača, kočnica, kotača, guma itd.

Nadam se da mi niko neće zamjerit šta se na ovakav način prvi put pojavljujem na forumu. Smatrao sam da je bolje da ste upoznati sa stvarnom situacijom.

Ovim putem se izvinjavam ljudima koji su tada bili na Grobniku šta im se negiralo, odnosno nije reklo odmah da je Vedran poginuo. Večinu ljudi je čekao dosta dalek put kući, te sam smatrao da nije pametno da ljudi sa takvim spoznajom voze po cesti.

Na Grobniku je taj dan organizirano druženje za dealere i distributere. Bridgestone moto guma iz većeg dijela Evrope. Bridgestone je zakupio stazu i dao je uzvanicima na besplatno korištenje. Osigurali su hranu, piće i neke darove. Uvjet za izlazak na stazu je bio da na motoru budu Bridgestone gume. U tom smislu je i Vedran bio goredakle kao gost, jer je zaposlenik Auto-Antonia. Prošle godine je prvi put bio na Grobniku i napravio tri kruga. Zadnjih nekoliko dana prije samog odlaska bio je najsretniji čovjek na svijetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem se pa postavlja vprašanje: Kaj za vraga je bilo narobe? Meni se to ne zdi logično! Nekaj je moralo biti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!